Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

9302  Spityu 2023-05-22 08:40:11

Sziasztok!

Kérdeznék párat...

"84-es 2T váltó teljes szétszedése után (tehát csontszáraz lesz), mennyi olajat kell beletölteni? Az egyik könyvben olyasmit olvastam hogy az alsó csavarral történő leeresztés után marad még némi olaj a difiben... szóval azt nem tudom, hogy csak a piros kupakon öntsek majd bele, és hogy mennyit?

Milyen viszkozitású kell? Van aki 75W-t ir, van aki 80W-t. A mai olajokat nem ismerem Legutoljára a speciális mol-os ment bele...(amit úgy tudom még gyártanak, de nem működik vele tökéletesen a váltó).

Difi szerelés: ahhoz hogy a rózsakerekeket ki tudjam cserélni, szükségem lesz csapágylehúzóra, vagy könnyen lejönnek?

(most látom (jól?), hogy a két nagy csapágy a reduktorházra illeszkedik, a rózsakerekek meg csak simán át vannak "bújtatva"? [url]https://www.prokee.hu/trabkat/diff.html[/url] )

Köszönöm!


[i](Módosította Spityu 2008.07.18. 02:00-kor)[/i]

9301 Ivacs István 2008-07-17 12:46:13

orygabor: A hagyományos gyújtásnál csak a két megszakító max.nyitási hézagát kell beállítani 0,4 mm-re és az alaplapok forgatásával az aktuális henger gyújtási időpontját felső holtpontra állítani! Beindulás után a röpsúly azonnal dolgozik, és kb.: 2000-s fordulaton már kb 4 mm az előgyújtás!
Az elektrónikus gyújtásnál az előgyújtás értékét 2,5 mm-re állítsd és akkor mindenfajta csörgés nélkül üzemel a moci!! Alapmotor esetén!!!

9300 Sövényházi József 2008-07-17 04:04:27  Előzmény:Kovács Imre: 48143

hát csak egy kell, ami működik

9299 Kovács Imre 2008-07-16 21:17:57  Előzmény:Sövényházi József: 48142

Hány db??

9298 Sövényházi József 2008-07-16 21:15:25  Előzmény:Varga Tibor: 48140

Köszi! ez most kicsit bonyolultnak hangzik majd később visszatérek rá
Van valakinek egy fölös 4T gyári kombiműszere? az enyém totál meghülyült

9297 jocking . 2008-07-16 20:29:01

Lenne egy dolog, amiben szeretnék segítséget kérni:

Akarok betenni a 4T-be egy 2T trabi fogyasztásmérő-jeladót egy 2T waresz kombiműszerrel. Az a gondom, hogy van a waresz műszer csokija, benne asszem 8 vezetékkel. A fogymérő-jeladóból meg jön 3 vezeték. És eléggé úgy tűnik, hogy a csokik se passzolnak, úgyhogy variálni kell a trabi csokijában a vezetékeket...
Aki csinált már ilyet, tudna segíteni, hogy mit hova kell kötni?
Nem gond, hogy a 2T kombiműszerrel megszűnik a dinamikus olajnyomás kijelzés?

előre is thx a segítséget

9296 Varga Tibor 2008-07-16 17:13:09  Előzmény:Sövényházi József: 48139

Csonkállvány, féknyereg, kerékagy,tárcsa betét, közdarabot csináltatni kell mind a rásegítőhöz, mind pedig a csonkállvány és a Trabant gólyaláb közé.
De rásegítő nélkül is elég jól működik a cucc.

9295 Sövényházi József 2008-07-16 15:06:57

Hali! Pakolt már valaki Golf I. féket 4T-be? érdekelne hogy mi(ke)t kell kiszedni a golfból hogy működjön, ha barkácsolható a dolog. Ha jól láttam akkor rásegítős a dolog. Aki tud segítsen légyszi! kösz

9294 Marton Tamás 2008-07-15 21:35:08  Előzmény:Torma Péter: 48134

Ha a nagy bubik után nem csökken látványosan a vízszint akkor miről beszélünk? Az több mint 99%, hogy csak a forrásban lévő vízben megtágult légbuborékok. Gondolj bele, ha valóban a hengerből fújná a cuccot oda, akkor annak a helyébe vizet szívna, tehát fogyna. Bár lehet nem minden esetben így van, de ez a leglogikusabb.
Szerintem ha ennyire forralja a vizet, akkor érdemes azt a HF-et levenni, megsíkoltatni, és egy jobbfajta HF tömivel összepattintani. A hűtőrencert jól átmosni, termosztátot kicserélni. Ha ezután is forralja a vizet, tuti az égiek szopatnak

9293 Varga Tibor 2008-07-15 20:19:16

Melegedéshez annyit, hogy az szinte természetes ha nagy kergetőzés után megáll az ember, már buggyan is a víz, alapjáraton is előfordulhat, hiszen ott nem igazán kering kellő mértékben a hűtővíz. A másik fele hogy jó-e a kiegyenlítőtartályban a szelep, és hogy kellő hőmérsékletnél kapcsol-e a gomba, nem kapcsol-e ki túl korán, illetve túl későn be. N meg ha vízköves a rendszer, az is tehet csuda dolgokat, akár egy éves hűtő is lehet máris rossz, ha csapvíz volt benne. Mi is találkoztunk már olyannal, hogy kivettük a termosztátot, úgy is melegedett sima 120-130-nál, még ha direktbe volt kötve a hűtőventillátor akkor se lehetett tartós 130-al menni.

9292 Varga Tibor 2008-07-15 20:15:05  Előzmény:Torma Péter: 48134

Ha valóban belefúj a henger a víztérbe, akkor mindenképp meg kell síkolni a hengerfejet, de amúgy maga a tömítés csere akkor ér valamit ha valóban jó volt a hengerfej előtte, és nem vízforralás miatt van levéve, hanem csak pl blokkcsere, stb miatt. Nem éri meg az a pár ezer ft azt hogy elbukj egy új tömítést, és hogy mégegyszer szét kelljen borítani a motort. De HA tényleg az a baja amit írtál, én kapásból hengerfejcserét javasolnék, vagy legalább nyomáspróbázni a hengerfejet, nem-e repedt valahol.

9291 Karches Attila 2008-07-15 19:43:57  Előzmény:Torma Péter: 48134

Én csak annyit tennék hozzá, hogy elég sokat szívok a motor melegedéssel, és a régi motoromon elkezdett átégni a tömítés, de annyira nem, hogy látványosan fogyjon a víz a tartályból. Illetve, hogy jusson belőle az olajba +az égéstérbe. Természetesen állandóan melegedett....a jelenlegi benne lévő bontott motorral is ugyan ez a helyzet.
De ha tömítést cserélnek benne vegyél hozzá hengerfejcsavar készletet is!!!
HF tömítés: (Elring) 4100.-, csavar: (elring) 2510.-.
Úgyhogy ha már mindent megpróbáltál ez maradt.
Remélem tudtam segíteni

9290 Torma Péter 2008-07-15 18:28:26  Előzmény:Szarvas László: 48131

Sajan a légtelenítésen már régen túl vagyok. Nem segít semmit. A hengerfej vetemedést azt tapasztalatból mondta. Azt viszont már mástól is hallottam, hogy simán a h.fej tömítés csere nem sokat ér. Igez-e, nem tudom. De az viszont tényleg elgondolkodtató, hogy honnan kerülnek nagy bubik a kiegyenlítőbe, ha nem a hengerből?!

9289 (Törölt felhasználó) 2008-07-15 16:46:01

Megint most azt szeretném megtudni hogy érdemes e átalakítani a kipufogót a jobb hangzás miatt ha igen akkor kb mennyi? hogyan? hol csinálják meg v otthon meglehet e?? ha valaki tud segíteni megköszönöm

9288 Babecz Tamás 2008-07-15 05:41:50  Előzmény:Varga Tibor: 48126

Köszi az infót. Mindenkinek.

9287 Szarvas László 2008-07-14 21:38:01  Előzmény:Torma Péter: 48123

tpeter!

A helyedben az ilyen nagytudású szerelőt nagyívben elkerülném.Szerintem zsebre megy, és a diagnózissal már megkezdte a beetetést. Kérdésem: szemrevételezéssel miből tudta megállapítani,hogy a hengerfej bármilyen mértékben el van vetemedve, mikor ennek semilyen szemmel látható nyoma nincs.Viszont a hengerfej tömítés ép,és szivárgásmentes.Ettől még az is valószínűbb lenne,hogy a hűtőfolyadék szivattyú környékén van valami bibi. Légtelenítsd a hűtőrendszert! A fűtésradiátor bal oldalán van a légtelenítőcsavar.Az utastér jobb oldalán legalul lévő kart többször mozgasd meg,majd állítsd max-ra. /Ez működteti a vízcsapot/ Kb egy, másfél liter hűtővized elmegy, de valszeg megoldódik a problémád. Nekem is volt ilyen gondom, és ezért a fűtésem sem volt rendes.Ez csak tipp, de könnyen elvégezhető.

9286 Marton Tamás 2008-07-14 20:20:36  Előzmény:: 48129

Ott volt a leggyengébb a rencer, még az is lehet, hogy eldugult valamitől, és nem bírt keringeni, így hát a túlnyomásnak valahol menni kellett!
Hátul még nincsenek vágva a rugóid? Mert ha igen akkor végy olyanokat maik még nincsenek. Ellenkező esetben kombi waresz hátsó rugói hosszabbak azt hiszem! Na meg persze keményebbek is. Én olyanokat vágtam előre, de annyira pattogott (gátlók nem voltak keményítve), hogy inkább vissza a gyári persze már az is vágva addigra Próbáld meg azzal!

9285 (Törölt felhasználó) 2008-07-14 19:21:50

szevasztok. a hűtő témához mondanék annyit hogy múlt hét végén karcoltam egy bő fél órát itt a városban (miskolc) többé kevésbé üvegen. megkergettem jól, második zöld gyulladt is, venti indult. majd beálltam egy mcdrive-ba, kb 3 percig álltam alapjáraton az ablak előtt és szétlőtte a beömlőcsonkot a hűtőn! pillanatok alatt el az összes víz, hatalmas gőzfelhő, döbbent arc a lánytól az ablaban. szóval mitől lehetett az hogy második zöldnél szétlőtte?
más. hogyan tudnám a hátulját megemelni a kocsinak? nagyobb vagy keményebb rugóval mehet a dolog? azért kérdem mert a nagyobb kerekek miatt visszatettem előre a gyári rugókat és most nagyon égnek áll az eleje, vagyis inkább a hátulja nagyon alacsony. (per50-es gumi beleér a sárvédőbe ha beulnek hátra) vissza akarom tenni oda is a gyári rugót (a mostani vágott), de szeretnék hátra vastagabb /60-as gumit tenni, tehát emelni kéne valahogy 2-3 centit a gyárihoz képest. hogyan csináljam szerintetek?

9284 Marton Tamás 2008-07-14 18:43:44

Hát mi a waresz hűtő beszerelése után ugye töltöttük fel vízzel az enyémet, és jól át kellett pörgetni, hogy vegye fel rendesen a cuccost, és légtelenedjen ki. Akkor nekem is jöttek fel bubik. De véleményem szerint ha már forrásban van a víz akkor is képez "buborékokat". Mert én is pörgettem addig! Elég ha csak a sima fizikára gondol az ember. Hogy tud zubogni a forrásban lévő víz Mondjuk azt nem tudom, hogy a fagyállós víznek hol van a forráspontja, szvsz nem sokkal a víz fölött, mondjuk olyan 105 foknál.
De ha faca a rendszer, és nem szivárog sehol víz, és fogy a tartályból akkor tuti hengerfejes. Ugye ahol "levegőt" kap a rencer, mondjuk itt a hengerfej, ott helyet kell hogy cseréljen a két közeg szerintem. Tehát ha levegős lesz a rossz tömítéstől, akkor elvileg bentre (égéstér) meg víz kerül! Bár nem tudom, hogy ezt a kompresszió mennyire engedi. Bár mivel szív is a motor, így simán megesehet! Ez csak az én véleményem, majd egy tapasztaltabb kijavít! Engem is érdekelne a megoldás.
Hogy síkolni kell e a HF-et, az attól függ, tényleg el van e vetemedve. Ha nincs, akkor csak simán tömítés csere, oszt kész. Simán át tud égni sík HF-nél is a HF tömítés.

[i](Módosította PAtr0n 2008.07.14. 20:54-kor)[/i]

9283 Varga Tibor 2008-07-14 17:55:22  Előzmény:Tóth Ákos: 48119

Az hogy éppen merre tér ki, az nem gond, volt ilyen is - olyan is.
Fogj egy potmétert, és kösd be a gomba vezetékébe, így be tudod kalibrálni hogy üzemmelegen mit mutasson a műszered.

9282 Varga Tibor 2008-07-14 17:53:17  Előzmény:Babecz Tamás: 48113

Előre a Polo eredeti konzolja kell ,amibe benne van a gumibak. Azza la legegyszerűbb.
a hátsó marad Trabi,csak más tartót kell neki csinálni. De millió egy megoldás létezik az első bakra.

9281 Szegedi Árpád 2008-07-14 17:45:17  Előzmény:Őry Gábor: 48122

Na,biztos kipróbálom.Eddig 70-es volt benne,most 75-ös,és egy kis különbség érezhetö! Most akkor 100-ast fogom kipróbálni!Köszi a tippet!

9280 Madocsai Gergely 2008-07-14 17:38:14  Előzmény:Németh Kornél: 48121

Ja még wmi: ha fékolajat használsz, csak annyit, h éppen befussa a dob belső peremét, nehogy a betétekre folyjon, mert akkor azoknak sanyi!
[i](Módosította madogery 2008.07.14. 19:38-kor)[/i]

9279 Torma Péter 2008-07-14 17:32:48

Voltam ma a szerelőnél. Azt mondta (már valakitő kaptam itt ezt a tippet), hogy a hengerfej tömítés lesz a ludas. Mutatta is, hogy gázadásra a kiegyenlítő tartályban nagy bubik jönnek fel a motorból. (nem tom, hogy ez tényleg az-e) Megmérte a motor ill. a víz hőmérsékletét is. A motor 100 egy-két fokos volt a hűtő csöve meg 87-90. Véleménye szerint ez attól van, hogy folyamatosan ""levegős"" a rendszer. Így nem tud normálisan keringeni a víz.
Tehát fengerfej tömítést kell cserélni. A fengerfejet azt mondj, hogy síkba is kell köszörülni.
Szerintetek ez jó diagnózis?

9278 Őry Gábor 2008-07-14 17:27:18  Előzmény:Szegedi Árpád: 48098

Nem szívja ki, illetve nem tapasztaltam, mert nem nyomtam hosszú ideig neki. Elvileg bírnia kell a tűszelepnek. A 100-fúvóka a motorosboltban van. Ha nem szereted a kérdezősködést, mondd azt, hogy ETZ-be kell.
[i](Módosította orygabor 2008.07.14. 19:33-kor)[/i]

9277 Németh Kornél 2008-07-14 16:48:05  Előzmény: hks: 48116

én kérek elnézést csak nagyobb kalpáccsal nem mertük megütni, mert mondom nehogy vmit tönkretegyünk benne
de akkor ezek szerint a rozsdaoldó/fékolaj/nagykalapács/káromkodás kombinációval le fog jönni. kár hogy csak szombaton tudom csinálni.de nembaj.
a válaszokat mindenkinek köszi
üdv.
Kornél
[i](Módosította nemetk 2008.07.14. 18:49-kor)[/i]

9276 Katona Zoltán 2008-07-14 16:35:50  Előzmény:Babecz Tamás: 48113

hát az atóó függ. Meeeer" láttam má olyat, hogy hátul maradt a gyári módosítva, előre meg Skoda, vagy Wartburg motortartó bak lett szerelve.
Egyfajta megoldást tudok képekben illusztrálni neked.

9275 Tóth Ákos 2008-07-14 15:51:06

Régebben már írtam a problémámról ide, de még mindig megoldhatatlan számomra
A KMGY műszerem 105fokot mutat,üzemeleg motornál(végkitérés előtt egy picivel).A víz nem lehet, mert akkor már rég be kellett volna állnia a motornak.A hőgomba(használt),termosztát(golfé új) lett cserélve.
Mi lehet a hiba?Vízpumpa bekavarhat így(egy kicsit már van hangja)?
Lehet hogy a KMGY műszerem szált el.
még valamit nem értek:a sárgámba 0fokon áll a mutató, kikapcsolt állapotban a műszer, de most a fehérbe pont fordítva:120fokon, és ha ráadaom a gyújtást frankón lemegy 0fokra.

HELP ME!

9274 Tóth Ákos 2008-07-14 15:40:45  Előzmény:Venczli Miklós: 48106

lehet hogy OFF, de leírom:
haverral gáton kinn voltunk pecázni. Elkapott minket egy felhőszakadás.A
legközelebbi aszfaltút 7km-re.2-es, vagy 3-as padlógázzal lehetet csak
haladni. Egyszer meg kellett állnunk, nem értetem miért kapar el nagyon.Nem
csoda, mivel a hátsó kerékjárati ívbe úgy lerakódott a jó kis kunsági föld,
hogy szorult a hátsó kerék(fel kellett emelni a gépet emelővel és kipucolni).
Az út vége előtt 1km-re már piros led kezdett el világítani. de tudtam hogy
mindjárt kinn vagyunk aszfalton, így nem álltam meg(ha meg megállok lehet,
hogy el nem indulok).
Az olajnyomás kezdett kevés lenni alacsonyabb fordulatszámtartomány-
ban így nem álltam meg, hisz úgy is padlón nyomom(kb:4,5e f/p).
Végül semmi baja nem lett a motornak, tuti nem kárósodott. Csak annyi hogy
kb 1,5liter vizet kellett utánnatölteni !
uiárga kombimmal voltam, még a kocsi tetején is sárdarabok voltak.

[i](Módosította Szmuki 2008.07.14. 17:43-kor)[/i]

9273 Madocsai Gergely 2008-07-14 15:06:03  Előzmény:Németh Kornél: 48115

Emberes méretű kalapács, és szakadatlan, welős ütések (+ 1pici rozsdaoldó/fékolaj, sem árt). Az ütés-káromkodás lineáris kombináció a legmakacsabb dobokkal is csodákra képes!
[i](Módosította madogery 2008.07.14. 17:07-kor)[/i]

9272  hks 2008-07-14 15:00:31  Előzmény:Németh Kornél: 48110

mekkora kalapácsocskával próbálkozol.tessék megfogni a 2 kg. és azzal adj neki engednie kell!

9271 Németh Kornél 2008-07-14 14:37:28  Előzmény:Tóth Péter: 48111

hmmmm.ravasz megoldás
nem is értem hogy nem jutott eszembe
viszont mi van, ha esetleg az sem segít?

9270 (Törölt felhasználó) 2008-07-14 14:35:08  Előzmény:Marton Tamás: 48109

Köszi a választ akkor keresgéleg a neten hogy mibe fájnak ezek

9269 Babecz Tamás 2008-07-14 14:30:56

Helló

5-ös váltó beszereléshez milyen bakot, bakokat kell vennem a 4t trabihoz, illetve milyen átalakítás kell a bakonak?

Köszi

9268 (Törölt felhasználó) 2008-07-14 12:01:06

Hello!
Sajnos nem a fogaskoszoru szorult...
Az 1-es hengernél lévö vezérlö tárcsa melletti csapágy kosara megadta magát, széthullott, és a kicsi darabjaiban akadt a fötengely=kuka

9267 Tóth Péter 2008-07-14 10:58:10  Előzmény:Németh Kornél: 48110

Rozsdaoldót fújtál már a fékdob belső pereméhez??

9266 Németh Kornél 2008-07-14 10:40:26

Üdv az uraknak!
az lenne a kérdésem, hogy a 601esen a fékdobokat mifajta technológiával lehet szétszedni? annyira össze van rohadva, hogy egyszerűen nem reagál a kalapálásra, feszegetésre. van vmi spéci csel esetleg, amivel szétszedhető?
válaszokat előre is köszi
további szép napot!
Kornél

9265 Marton Tamás 2008-07-13 22:50:21  Előzmény:: 48100

Ez most olyan volt mintha az kérdezted volna, hogy egy alkoholistának mit adjál inni? Tökmind1!
Érdemes bármilyet, egyedül a pénztárcádtól függ milyet is szeretnél.
Az mp3-masok többségét már 15-20 ezer forinttól megkapod, sima CD-set még olcsóbban, de ezekből már kevesebb van, meg nem is éri meg venni. Most már elég sok olyan termék kapható ami az mp3-mat, DVD-t, és még a pendrive-ot is kezeli.
Ha erősítővel is össze akarod kötni a rencert, akkor érdemes olyan választani, aminek van RCA audio kimenete is, ez megy közvetlenül az erőlködőre.
Jobb márkák: Kenwood, Pioneer, Sony, Alpine, JVC. A többi annyira nem ász.

Annyi hangfalat rakhatsz be amennyit csak akarsz, annál többet szólni nem fognak, csak amennyit az erősítő meg magnó ki tud adni magából
Csak akkor terheled igazán az akksit a zenével ha nem jár a motor, mert nem tölt a generátor. De viszont ha jár, olyankor szinte csak a generátorodnak csapsz oda a nagy energiafogyaszással, leéghet benne a dióda sor. De nem kell félni, jó állapotú genertorral és akksival nem lehet gond.



[i](Módosította PAtr0n 2008.07.14. 00:55-kor)[/i]

9264 Farkas Zoltán 2008-07-13 22:14:54

Nekem a dombok szokták 2zöldbe tenni a warbit ha nagyon meghajtom 35fokban.A csőrendszer sem kristálytiszta... Most a vízpumpa csere miatt sima víz van benne,de pirosban csak egyszer volt amikor levegős lett a rendszer...Ha kapcsol a ventilátor (ha jó gyors fordulattal megy!)és jó a termosztát akkor nincs piros csak zöld... Tavasszal kitakaritottam a venti motorját, cseréltem szénkeféket is és kicsit megkentem mert szorulása volt,a szénkefék szintén elkoptak és alig mozogtak a helyükön... A városi lassú haladás miatt nem elég hűtést ad a levegő de a venti pótolja a huzatot.

9263 Marton Tamás 2008-07-13 21:54:15  Előzmény:Venczli Miklós: 48106

Érdekes ez a dolog, én nemrég figyeltem meg, hogy ha már egy picit is megállok valahol és meleg van ugye alapból, akkor már kezd egyből átmenni második zöldbe a visszajelző. Amikor a két zöld világít, és kezd már az első pislogni, akkor szokott a venti indulni. De az vissza is hűti nagyjából. Ha meg elindulok akkor 1 perc és már vissza is áll első zöldre. Mondjuk volt már olyan, hogy még menet közben is a két ződ világított, de akkor dög meleg volt, legalább 38 fok árnyékban.
A piros az tényleg gáz már, mondjuk nekem odáig sose ment fel.
Ha nem nyit a termosztát akkor simán fel tud menni forrásig, érdemes cserélni, nem nagy tétel! Nekem is volt cserélve már, mondjuk akkor nem az volt rossz. Lehet még hengerfejes is, vagy csak szimplán el van tömődve a hűtő, vagy túl retkes. Mi pont ma faragtunk be egy 4T wareszhűtőt De azé mert az enyémnek a fölső csonkja el volt már repedve, és már majdnem letört. Okádta a vizet mint állat. Most a waresz rézhűtő tök jól szuperál, ráadásul az hosszabb is vagy 3-4 cm-el, szal elvileg jobban hűt

9262 Venczli Miklós 2008-07-13 20:15:10  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 48105

az első piroslás után szerencsére mindig sikerül fűtéssel lehűteni egy kicsit...
de utána nézek...köszi

9261 Kacsándi Szabolcs 2008-07-13 20:10:12  Előzmény:Venczli Miklós: 48099

Vagy a termosztát rossz,vagy nem kapcsol rendesen a ventillátor.Nekem sosem kezd piroslani,előtte már kapcsol a venti,ha nem így van akkor nézz utána hamar mert a piros tartomány már nem a hengerfej kedvence.

9260 Torma Péter 2008-07-13 17:55:13  Előzmény:Venczli Miklós: 48099

Nekem pl. egy éve még semmi baj nem volt a hűtéssel. De igen csak iegesítő dolog mikor látom piros lámpánál, hogy pirosba ér a víz hőmérséklete.

[i](Módosította tpeter 2008.07.13. 19:57-kor)[/i]

9259 Kovács Imre 2008-07-13 17:38:46  Előzmény:Venczli Miklós: 48099

Sajnos eléggé gyengécske az összesnek a hűtése.

9258 (Törölt felhasználó) 2008-07-13 17:35:27

....ja és még az hogy kb milyen és mennyi hangfalat lehet belerakni hogy még az aksi elbírja??( Ez még lemaradt)

9257 Torma Péter 2008-07-13 16:53:50  Előzmény:Venczli Miklós: 48099

Hasonló cipőben járok én is. Ha rájöttél, hogy mi okozza kérlek jelezd. Jövőhéten viszem szerelőhöz, hátha meg tudja javítani.

9256 (Törölt felhasználó) 2008-07-13 16:53:34

Sziasztok csak azt szeretném megkérdezni hogy 1.1-es Trabihoz milyen cd-s rádiót érdemes venni mert most van egy kazettás amit szeretnék lecserélni??ha lehet ne legyen túl drága aki tud az írjon plz előre is THX

9255 Venczli Miklós 2008-07-13 16:13:57

Üdv!

Minden 4T-nek ilyen sz*r nyáron a hűtése? vagy csak a bnőm trabiján? Megyek M5-ön... szépen finoman...letérek róla...utána kicsit lassan, aztán már fűtenem is kell, mert piroslik a lámpa hűtőt 1 éve cseréltek rajta...

9254 Szegedi Árpád 2008-07-13 15:36:47  Előzmény:Őry Gábor: 48095

100-ast!Az igen!Nem szívja ki az úszóházból a benzint?100-as fúvóka mibe van?Köszi..

9253 (Törölt felhasználó) 2008-07-13 15:19:29

Helloo!!

Nekem van egy 4T trabim!Sok benzin kap az autó!Ez mitől van és hol lehet állítani a karbin rajta,vagy mi lehet a hiba?