Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

6052 Katona Zoltán 2007-11-09 07:21:51  Előzmény:Katona Zoltán: 44886

senki nem tud hozzászólni a témához

6051 Ivacs István 2007-11-09 06:59:41  Előzmény:Fodor Zoltán: 44889

Milyen tipusú kat-tal jársz?

6050 Biacsics Gábor 2007-11-08 22:33:43  Előzmény:Szabó Géza: 44874

Kétoldalt van hasonló,vagy azonos mint a Wareszé.Amit láttál valami "reszelés" lehetett.Be tudnád linkelni a képet,vagy elküldeni mailben??Nagyon +köszönném.Most fogom majd én is a bölcsőmet faragni Waresz mocihoz.

6049 Biacsics Gábor 2007-11-08 22:26:15  Előzmény:Ivacs István: 44879

Szerintem semmiféle átalakításra nincs szügség.Ez az egész zöldkártya dolog teljes egészében a pénzről szól.Kifizeted a vizsgadíjat,aztán papíron ahogy neked is,úgy az összes többi Trabant tudni fogja az értéket,katalizátorral vagy anélkül,lemérni+ soha nem fogja senki ahogy eddíg sem.Nálunk (bár mi nem csinálunk 2T-t) még soha egyetlen egy autó sem bukott+.....

6048   2007-11-08 19:34:16  Előzmény:Fodor Zoltán: 44891

Mondtam, hogy elhiszem.

6047 Fodor Zoltán 2007-11-08 19:26:58

Ez a valós érték.A mester először azt hitte ,hogy elromlott a műszer.Ki küldött bennünket a padról. Be hozott egy másik autót utána jött rá ,hogy a műszer jó

6046   2007-11-08 18:54:18  Előzmény:Fodor Zoltán: 44889

Én elhiszem neked, de tudod, hogy arra bármit ráírhatnak.

6045 Fodor Zoltán 2007-11-08 18:45:39

Figyelj Bálint 9 éve járunk katalizátorral.A co:0,00,a ch:319.Az igazolólapot be szkenneljem.

6044   2007-11-08 12:17:08  Előzmény:Pénzes Péter: 44887

Erről van szó.

6043 Pénzes Péter 2007-11-08 12:12:45  Előzmény: : 44883

4Tre nekem is megoldották a zöldkártyát úgy, h rajt volt a szivató. Csak én tudtam, h nem autómata és épp nem voltam ott igaz megizzadtak , mire sikerült átverni a műszert Ennyi erővel a 2T is fogja "teljesíteni" a határértékeket...

6042 Katona Zoltán 2007-11-08 11:07:55

egy gyors kérdés: A padlóváltós wartburg (2ütemű) és a 4T wartburg első tárcsaféke megegyezik? Agy, féltengely tárcsa nyereg stb. Természetesen nem a féltengely hosszra, hanem inkább a külső csuklóra gondolok!

6041 jocking . 2007-11-08 10:13:09  Előzmény: : 44883

Vagy akkor adjanak támogatást a javítási költségre.

6040 Ivacs István 2007-11-08 10:11:17  Előzmény:jocking .: 44882

Köszi megvan!!!

6039   2007-11-08 10:10:56  Előzmény:Ivacs István: 44879

Mondtam én egy szóval, hogy én nem próbáltam??? Nekem is volt gyári új főtengelyes motorral, jól beállított gyújtással, új kipufogórendszerbe épített katalizátorom. 4000 volt a CH. És nem AROL 2T-vel. Amit a cikkbe leírtam, az nem véletlen. Amúgy szerintem a motorkárosító hatása mindent fölöz, úgyhogy még ha van is olyan típus, amivel jó lesz az érték, akkor se akarjanak tőlünk olyat, ami tönkrevágja a motort.

6038 jocking . 2007-11-08 10:02:46  Előzmény:Ivacs István: 44881

Fejér Megyei Hírlap, asszem a szerdai...

6037 Ivacs István 2007-11-08 10:01:07  Előzmény:Major Csaba: 44878

Szia ez a cikk melyik újságban jelent meg????

6036 Ivacs István 2007-11-08 10:00:18

Ja és nem a katalizátor felszerelését favorizálom!!!!

6035 Ivacs István 2007-11-08 09:59:44  Előzmény: : 44867

Ne nyilatkozz olyanról amit nem próbáltál! Nekem volt katos trabim, a ppm bőven 1000 alatt volt állandóan, csak ez a fajta pillanatnyilag nincs a piacon!
Ha lenne akkor ez kb: 40.000.- Ft lenne! Ez horror ár!!! Így marad a Lada kat, és csak műszaki illetve zöldkártyára való felszerelése!

6034 Major Csaba 2007-11-08 06:51:08  Előzmény: : 44849

Ittvan, de nagynehezen sikerült csak, viszont ennek roppantul örülök!/egyedül csináltam!/
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/071108/trabi_001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

6033 Madocsai Gergely 2007-11-07 20:58:24

Boldog "szülinapot" minden Trabinak ;D

Üdw,

madogery

6032 Varga Tibor 2007-11-07 20:38:11  Előzmény:Rell Miklós: 44872

Igen, mindenben.

6031 Varga Tibor 2007-11-07 20:37:57  Előzmény:Szabó Géza: 44874

Sejtésem szerint ott ahol a Wartburgnak, kétoldalt a motornál.

6030 Szabó Géza 2007-11-07 20:02:40

Helló!
A barkasnak hol van a motortartója?két oldalt vagy alul mint a Trabinak?a szilentblokra gondolok.mert láttam neten egy Wartburg mocis Trabit ahol a motor alul egy helyen volt rögzitve mint a Trabié.szóval hol is van?

6029  szityka 2007-11-07 19:35:45

Hellosztok meg tudnátok mondani mekkora a torok átmérője a légszűrő gumijának 2T nél? (1980-as gyártmány)

6028 Rell Miklós 2007-11-07 17:25:53  Előzmény:Pénzes Péter: 44837

Teljesen, minden részletében 80000 százalékosan? (Torokátmérőre gondolok, abban van eltérés a karbiban, de vajon itt is van-e 2mm különbség a bevezető nyílásnál - vagy hogyan híjják azt...)

6027 Rell Miklós 2007-11-07 17:23:56  Előzmény:jocking .: 44835

Jaj, te, hogy ezt már hányszor megkérdezték itt!

6026 Hudák Zoltán 2007-11-07 13:36:12  Előzmény:Barkó Zsolt: 44869

Üdv

Ha nincs messze neked Érd akkor hivd fel a kami nevü topictársunkat és beszéld meg vele nekem eddig nagyon gyorsan és szépen dolgozott eddig bátran merem ajánlani neked. A teloja:06-20-984-1900

6025 Barkó Zsolt 2007-11-07 13:30:23

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek.

Szeretett Trabimon szeretném megcsináltatni az alváz- és üregvédelmet.

Egy olyan szakit keresek, aki megbízható és nagyon lelkiismeretesen, alaposan, szépen dolgozik.
Az itt-ott lévő felületi rozsdát előszőr kicsiszolja, majd rozsdagátlás - alapozás - alvázvédő.
A kocsit jól becsomagolja, s nem fújja össze a fényezést.
Az alvázon egy-két kisebb átrozsdásodást heggesztéssel igényesen kijavít.
Az üregvédelmet alaposan és mindenütt ahol lehet minőségi anyaggal megcsinálja.

A lényeg az, hogy nagyon alapos és szép munkát végezzen.
Természetesen megfizetem, ha ezért többet kér mint az átlag, aki (jó esetben) egy alvázmosás után mindenre (sár, rozsda) egyből fújja az alvázvédőt.

Ha valaki ismer egy ilyen szakembert, kérem írja meg az elérhetőségét.
Pesti vagyok, de vidékre is elvinném az autót.

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Barkó Zsolt 06-30-430-44-47

6024   2007-11-07 11:28:01  Előzmény:Söjtör Gábor: 44865

A bevágásos résznek a forgási irányba kell néznie.

6023   2007-11-07 11:23:41  Előzmény:Ivacs István: 44864

Vagy egyikkel sem.

6022 jocking . 2007-11-07 09:21:38  Előzmény: Ruspy: 44859

Ha jól tudom, a kuplung az egyik olyan alkatrész, amin nem éri meg spórolni... Lassan majd én is törhetem a fejem, hogy milyet szerezzek, de az biztos, hogy nem HUGY és még csak nem is olasz lesz.

6021 Söjtör Gábor 2007-11-07 07:46:02

Sziasztok!

2 hete raktuk össze a Trabim motorját (teljes felújításon esett át), és azóta járatom. Minden jó, de egy kérdés nem hagy nyugodni, ill. a szerelő barátomat:
A vezérlőtárcsák jól lettek-e berakva? Ugyanis az egyik vége kicsit ívesebb, a másikon meg van egy bevágás, illetve le van csapva. Ez a fele néz most a karburátor felé. Ez a helyes irány?

Mi a szerepe ennek a különbségnek? Mi történik, ha rossz irányba rakjuk fel?

Előre is köszönöm a választ!

6020 Ivacs István 2007-11-07 07:41:54  Előzmény: : 44846

Szia BGT015!
Szerény ismereteim alapján, a 2000ppm alatti értéket katalizátor nélkül nem lehet elérni, csak akkor talán, ha az ember elcsavargatja a karburátort!

6019   2007-11-07 07:34:08  Előzmény:Kiss József: 44860


Csatlakozva Tibkéhez, csináld meg mielőbb!
Amúgy igen arra gondoltam!
Csináld meg és jó lesz!
[i](Módosította heccer 2007.11.07. 08:34-kor)[/i]

6018 Molnár Bence 2007-11-06 23:18:42  Előzmény: szityka: 44841

én tegnap csináltattam zk-t, mindenféle okoskodás nélkül. és persze 2004 utáni tulajdonos vagyok, vagy mifene. szóval nem kell a hiszti

6017 Varga Tibor 2007-11-06 21:59:20  Előzmény:Kiss József: 44860

az úgy nagyon nem jó, lehet eldugult a tartály, azért van így, próbáld meg visszarakni eredeti állapotba, és nézd meg hogy rendesen megy-e így az autó.

6016 Kiss József 2007-11-06 21:54:41  Előzmény: : 44857

Köszönöm a gyors választ. A kis tartály alatt gondolom a buborékleválasztót érted. Néztem egy könyvet, ha jól értem a visszafolyócső a buborékleválasztó tetején lévő csonkra csatlakozik. Nálam csak csatlakozna mert nincs buborékleválasztó, a cső a pumpáról egyenesen a porlasztóra megy....

6015  Ruspy 2007-11-06 21:44:09

Sziasztok nézegettem kuplungszerkezetet Trabihoz (1.1), az érdekelne, hogy a wartburgé (1.3) jó-e hozzá?!találtam néhányat: wartburg 1.3 sbr 7000 ft, wartburg "1846" tr 1.1, 10590 ft. Melyik lenne jó?
[i](Módosította ruspy 2007.11.06. 23:07-kor)[/i]

6014 Varga Tibor 2007-11-06 21:26:09  Előzmény:Rell Miklós: 44823

Teljesen egyforma

6013   2007-11-06 21:01:03  Előzmény:Kiss József: 44856

Frankóóó!
A másik cső a visszafolyó cső, ha lehet így fogalmazni!
Azt arra a kis tartályon lévő csonkra kellene felrakni, amely az üzemanyagpumpa mellett van!
Ha a pumpa túl sok üzemanyagot szív az üzemanyagtartályból, akkor azon a másik csövön a többlet belefolyik abba a pici tartályba, majd a csövön keresztül vissza a benzin tartályba...
[i](Módosította heccer 2007.11.06. 22:02-kor)[/i]

6012 Kiss József 2007-11-06 20:53:19

Sziasztok!
Egy nagyon láma kérdésem lenne. 4T Trabant került hozzám nemrég. A motortérbe két cső jön föl a tanktól, az egyik megy a szűrőre, ez eddig rendben van. a másik (vékonyabbra egy 40 centis gumicső van bilincselve, a másik végén is bilinccsel, de ez szabadon lóg, a gyertyakábelek közül szedtem ki. Nem találok csonkot ahova illene, mi ez?

6011 Molnár György 2007-11-06 18:15:49  Előzmény:Pénzes Péter: 44843

"innentől kezdve azt se lehet elhinni a médiának amit kérdez"

Miért lehetett is valaha hinni?

6010 Molnár György 2007-11-06 18:12:29  Előzmény: : 44849

De mindenhol odaírják hogy katalizátorosnak kell lennie, viszont a cim végén ott van az igazság: Szigorúbb környezetvédelmi kritériumoknak ell megfelelniük. Ha jól emléxem.
helyesbítés
"Igaz, 2008. január elsejétől szigorúbb környezetvédelmi előírásoknak kell megfelelniük"
[i](Módosította giorgio80 2007.11.06. 19:17-kor)[/i]

6009   2007-11-06 17:20:09  Előzmény: : 44849

[i]"Nincs a kétütemű gépjárművekre vonatkozóan sem kényszerselejtezés, sem kötelező leadás"[/i]

Őszintén!
Még az cseszne be, ha lenne ilyen!
Ez is egy színvonalas lap!
Bevallom elegem van már ebből a "tapossuk el a Trabantosokat" mentalitásból!!!

Most esik le, BOCS AZ OFF-ért!
[i](Módosította heccer 2007.11.06. 18:20-kor)[/i]

6008 jocking . 2007-11-06 16:56:11  Előzmény:Major Csaba: 44850

Debizonyám!

(ja, most nézem, hogy ez OFF volt... )

6007 Molnár Bence 2007-11-06 15:46:43  Előzmény:Nagy Dávid: 44838

jól tudod, skodáé

6006 Major Csaba 2007-11-06 15:12:42  Előzmény: : 44849

Kép is van hozzá, úgynézem valamelyik Nagykarácsonyi talin készült!
Sajnos én ántitalentum vagyok a számítógéphez ,így nem valószínű, hogy lesz kép hacsak valamelyik gyerekem fel nem tesz!
Ja, jocking topictárs is megyesi hátha Ő tud segíteni ebbe!

6005   2007-11-06 15:07:32  Előzmény:Major Csaba: 44848

Egy szkennelt vagy lefényképezett változatra befizethetünk?

([url=http://www.fmh.hu/fooldal-legfrissebb/20071105_trabant_a_feher_hollo]Ennyit találtam róla[/url])
[i](Módosította bgt015 2007.11.06. 16:12-kor)[/i]

6004 Major Csaba 2007-11-06 15:06:11  Előzmény: : 44844

Heló!
A mai fejér-megyei hírlap is hozzászól a kétütemű katalizátoros témához, idézve hőn szeretett honlapunkat! /TWK/

6003  Zombie 2007-11-06 15:04:56  Előzmény: : 44846

ma délelőtt beszéltem a klub enökével erről a katalizátoros dologról, anniyt mondott, hogy akinek amíg érvényes a ZK.- ja addig mehet, és jan 1-től lesz érvényben vagyis dec 31.-én megcsináltatod idén akkor 2008 év végéig rendben vagy.
legalább is így vettek ki Elnökünk szavaiból


természetesen megy még a minisztériummal a "harc"


ui.: Remélem Gábor nem írtam semit se rosszul, ha igen a többiektől kérek elnézést!