Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

6452 Szabó Szilárd 2007-12-10 06:36:40  Előzmény:Tóth László: 45295

Én voltam a kutas aki segített.De már nincs keverékünk.Én is mindig magamnak keverem.Okéssabb olajat használok.

6451 Tóth László 2007-12-09 12:21:59  Előzmény:Szabó Szilárd: 45294

De, szoktam néha arra kerülni, ha gyorsforgalmi offol. Kb. Vecsésnél, az üllői végén van egy benzinkút, ahol még van keverék, ott álltam meg, amikor feltekerte a cuccokat. Viszont most amennyire lecsekkoltam, a főbb vezetékek okésak, úgyhogy megint megy szervízbe sajnos.

6450 Szabó Szilárd 2007-12-09 05:32:00  Előzmény:Tóth László: 45293

Nem járkálsz az üllőin?

6449 Tóth László 2007-12-07 21:01:53  Előzmény:Szabó Szilárd: 45292

Köszi a válaszokat! Nem ismerjük mi egymást? Csak mert velem is ugyanez történt kb. 4 hónapja Holnap megkísérlem ellenőrizni a kábeleket, hátha kiszúrok valamit. Remélem nem a generátor ment el (megint), nem viselném jó szivvel.

6448 Szabó Szilárd 2007-12-07 19:36:38

Nem ment az ablatörlő?Egy ismerősömnek az ablaktörlő mechanika betekerte a kábeleket amik a tűzfalon vannak(volt füst is).Ugyan ezt a jelenséget produkálta.

6447 Kacsándi Szabolcs 2007-12-07 19:28:32  Előzmény:Tóth László: 45290

Lehet egy sérült vezeték is ami kidörzsölődött?Nézd meg minden kábel a helyén van-e!Rosszabb esetben lehet a generátor is függetlenül attól hogy most lett felújítva.Érdemes lenne megméretni vagy visszavinni ahol csinálták.

6446 Tóth László 2007-12-07 17:52:23

Sziasztok és elnézést, hogy megint zavargok: hazafelé jöttömben a gyorsforgalmi közepén kigyulladt a töltésem, bár a motor ment tovább - kb. fél egy pert után elaludt és csak párszor villant fel utána, aztán abbahagyta. A meglepetés akkor várt, amikor leállítottam a motort, mert ahogy elfordítottam a kulcsot, töltés ismét kigyulladt és úgy is maradt. Ahogy gyújtást adtam a trabinak, elaludt - ergo fullra fordítva van most, de így meg nem tudom kivenni a kulcsot belőle Van esetleg valakinek valamilyen 5lete, mi történthetett? Bár gondolom nem számít, de a generátor kb. 1 hónapos felújított cuccos. Előre is köszi a válaszokat!

6445 greksa attila 2007-12-07 17:15:46  Előzmény:Varga Tibor: 45288

áhá!köszi

6444 Varga Tibor 2007-12-06 20:56:25  Előzmény:greksa attila: 45287

Galéria-Kapcsolási rajzok!

6443 greksa attila 2007-12-06 20:52:39

sziasztok nem tudná valaki megmondani az1.1 trabi biztositék táblájának a kapcsolási rajzát.nagyon kellene!ha valaki tud valamit irjon!köszi

6442 Mátyus Ádám 2007-12-06 19:58:29  Előzmény:Vitányi István: 45283

Lehet venni újat belőle! Én nyáron cseréltem ki az enyémben, Budapesten a Zsombicar autósboltban vettem. Asszem 1000ft környéke volt.

6441 Molnár György 2007-12-06 18:07:55  Előzmény:Vitányi István: 45283

Speciel engem is érint, és érdekel, mert radiális játéka jócskán van a kormányrúdnak..

6440 jocking . 2007-12-06 17:33:25  Előzmény:Rell Miklós: 45282

Öööö... Sztem Penzi biztos jobban értette a célzást, miszerint a cikkére várok, hogy az innyektorra rá tudjam kötni a warti műszer fogyasztásmérőjét.


[i](Módosította jocking 2007.12.06. 18:33-kor)[/i]

6439 Vitányi István 2007-12-06 17:11:13

Sziasztok!
Kérdésem lenne: van a lemez ami tartja kormányrúdat, abban van persely (gumi+3db kis műanyag, na olyat lehet-e kapni újat, és ha lehet nem tud-e valaki árat mondani?
Előre is köszönöm a segítséget!

6438 Rell Miklós 2007-12-06 16:34:53  Előzmény:jocking .: 45281

Wartburg topicban visszakeresve találsz egy linket a Waresz műszerek szakirodalmához... Itt most pont a mutatós Wareszműszerről volt szó (alul-felül egy-egy mutató, körbe egy ilyen... tárcsa vagy mi, esetleg lámpákkal)

6437 jocking . 2007-12-06 11:56:56  Előzmény:Pénzes Péter: 45280

Majdnem...De inkább a beszerelés lenne a legjobb amit kezdeni lehet vele, csak nincs hozzá megfelelő "szakirodalmam"...



[i](Módosította jocking 2007.12.06. 12:57-kor)[/i]

6436 Pénzes Péter 2007-12-06 11:49:09  Előzmény:jocking .: 45279

Értem persze Törölgesd le

[i]Bocs az offért[/i]
[i](Módosította Penzi 2007.12.06. 12:50-kor)[/i]

6435 jocking . 2007-12-06 11:41:35  Előzmény:Pénzes Péter: 45278

Ha már a műszereknél tartunk... Vettem még régebben a digijethez egy 2T waresz kombiműszert, és csak itt porosodik a garázsban... Ha érted a célzást...

6434 Pénzes Péter 2007-12-06 11:07:52  Előzmény:jocking .: 45277

Most ép nem ezekről van szó

6433 jocking . 2007-12-06 09:42:30  Előzmény:Rell Miklós: 45276

Most akkor a warti ledes kombiműszeréről van szó, vagy a KMGY-ről?

6432 Rell Miklós 2007-12-06 07:18:25  Előzmény:Pénzes Péter: 45275

Még egy középsulis tanárom mondott egy okosságot ezekről a mutatós dolgokról: Szóval szerinte azért is jobb egy ilyen analóg műszer, mert az ember a periférikus látokörében öntudatlanul is tud figyelni egy mutatóállás-irányt, míg mondjuk egy számértéket már nem annyira. Ezért is szeretném, ha a normális üzemmeleg állapothoz valami jellegzetes irány tartozna, mondjuk a függőleges. Hát ezért is...

6431 Pénzes Péter 2007-12-05 23:54:49  Előzmény:Rell Miklós: 45274

Szerintem akkor egyszerübb lenne a waresz gombát belerakni a termosztátházba
Nekem itt az a lényeg, h üzemmelegnél üzemmeleget mutasson, ha melegebb akkor többet, ha hidegebb akkor meg kevesebbet. Elvégre ez ellenörzésre van nem mérésre.

6430 Rell Miklós 2007-12-05 23:39:16  Előzmény:Pénzes Péter: 45273

Ha tudnád... Mégegyszer bele akarok mászni a lelkébe, mert azt akarom hogy alsó és felső határon is (persze középtartományban is lehetőleg pontosan) ésszerűen jót jelezzen. Hát szóval... egy hőfokgombát végigmértem forralásig... Megvan szépen a görbéje...

6429 Pénzes Péter 2007-12-05 23:31:01  Előzmény:Rell Miklós: 45271

Szétszedni nem akarom, az túl nagy munka Vége az lesz, h jól kitolok veletek és bekötök egy potmétert

6428 Szabó Szilárd 2007-12-05 18:33:28

Köszi!

6427 Rell Miklós 2007-12-05 18:17:07  Előzmény: : 45270

Én meg valahogy a lelkébe belenyúlva két különböző ellenállást kötöttem különböző helyekre, akkor még tudtam is hogy miért, de most már nem emlékszem, olyan rég volt. Ki kéne egyszer próbálni...

6426   2007-12-05 17:26:02  Előzmény:Pénzes Péter: 45268

Vicces, mert nemrég én kérdeztem tőled ugyanezt, és 80 ohm-ot mondtál. De wartburg312 pedig 100 ohm-ot írt 1x.

6425 jocking . 2007-12-05 16:04:41  Előzmény:Pénzes Péter: 45268

Ha jól emléxem, vkinek a régebbi hozzászólásában én 100 ohmot olvastam...

6424 Pénzes Péter 2007-12-05 15:39:04

Hali!
Analog (mutogatós) Wartburg müszerhez mekkora ellenállat kell a vízgombához ha 4T trabiba rakom? Asszem a tank ugyanaz, de javítsatok ki ha hibás az adatbázisom

6423 Tóth Péter 2007-12-05 13:49:16  Előzmény:Szabó Szilárd: 45266

Trabant-Wartburg klub!
Azon belül:Cikkek/Szerelés/majd a cikk.

6422 Szabó Szilárd 2007-12-05 13:47:34

Sziasztok!Már nem tudom,hogy hol olvastam,lada ford.számmérő átalakitásrol 2t trabiba.Ha valaki tudna segiteni a témában nagyon megköszönném!

6421 Varga Tibor 2007-12-04 22:14:11  Előzmény:Ladik Tamás: 45264

12.9, ne is add lejjebb a keménységet.

6420 Ladik Tamás 2007-12-04 21:46:28

Helósztok,kéne egy kis segítség!
Trabinál a hátsó lengőkart két csavar fogja fel az aljára...
A kérdés:Milyen erősségűek ezek a csavarok gyárilag?

6419 Kiss József 2007-12-04 21:01:57  Előzmény:Rell Miklós: 45256

Nem volt elektromosan semmi baja, a mérések próbák is azt mutatták. A tömítő gyűrű nélkül túl mélyre csavarodik be a szelep. Egyszerűen kellett az az 1mm ahhoz, hogy kiemeljen. Csak nem gondoltam erre, mert olyan hosszú az útja a szelep szárának, fene gondolta kell még 1 mili. Köszi a segítséget, ha nem írod hogy a gyűrű fémből van még most is 14x10x1 es gumigyűrűt keresnék

6418 Molnár Marianna 2007-12-04 20:13:56  Előzmény:Mátyus Ádám: 45261

Köszike neked is!!!
Jó kis meló lesz,de talán menni fog!
Ha kész örülök ha pedig nem sikerül,akkor ismét segítséget kérek tőletek!

6417 Mátyus Ádám 2007-12-04 18:59:31  Előzmény:Molnár Marianna: 45260

Sziasztok! Nekem is ezzel a megoldással van megcsinálva. Egy kicsit játékos a beállitása, de ha egyszer tutin belövöd akkor nem lesz vele bajod!

6416 Molnár Marianna 2007-12-04 18:20:03  Előzmény:Varga Tibor: 45259

Köszi szépen az infót,megpróbálom valahogyan összehozni a dolgot!!!:-)
Ha nem megy majd még szólók!!:-)

6415 Varga Tibor 2007-12-04 18:13:37  Előzmény:Molnár Marianna: 45255

Szia! Tehát maradna a kilincs, csak nem akarod kulccsal nyitogatni? ugyanúgy kell megoldani ahogy a balos ajtót, kilincs kiszerel, és arra kis l alakra kell tenni egy kis anyát, amibe majd akasztod a drótod. vizszintesen va na motor, és az húzkodja a kis nyelvet balra-jobbra(a kontranya laza) ha bezárod elhúzza a fület a zár elöl, csak üresbe tudod benyomni a gombot, az nem nyomja a zár fülét.

6414 Lizák Péter 2007-12-04 15:31:22

Hali!

Tudja valaki, hogy milyen hosszú a trabant 1.1 hátsó futóművénél a keresztlengőkart felfogató csavar? A padlólemeznél középen a kerékdobok között. Belülről bele van süllyesztve a vázba.

THX. PEDROH

6413 Támba Csaba 2007-12-04 12:20:17  Előzmény:Rell Miklós: 45256

Főként az, hogy nem emelt ki

6412 Rell Miklós 2007-12-04 11:43:31  Előzmény:Kiss József: 45249

Most akkor az a gyűrű volt a ludas, ami körbe a szelep menetes része körül tömít? Jól sejtem, hogy esetleg csak annyi volt a szerepe, hogy enélkül nincs eléggé kiemelve a szelep? Vagy elektromosan se működött így? Vagy most mi van? A magyarázatra lennék kíváncsi...

6411 Molnár Marianna 2007-12-04 10:35:37

Szióka!
Most mondtál egy nagyon nagy okosságot!
Nekem ez eddig még eszembe sem jutott.
De most már sokba van nekem ez a zár ahhoz,hogy ne csináljam meg ugy,hogy a csomagtartót is zárja.
Szóval még mindig él a kérdés!

6410 jocking . 2007-12-04 10:28:27  Előzmény:Molnár Marianna: 45251

Meg lehet oldani a csomagtartót is, csak nem mind1, milyen kp-zárat veszel hozzá. Hátulra olyan kéne, ami a zár "fülét" meg tudja húzni, úgy nyitja az ajtót (ehhez a fülbe kell 1 kis luk, amibe beakasztod a zár motorjának a karját).
De majd Tibke megmondja a tutit, neki meg van oldva a hátsó ajtó is...
Én személy szerint meghagytam zárasnak, mert ha lemerül az akksi, és nem műxik a kp-zár, akkor az a vészbejárat...

6409 jocking . 2007-12-04 10:25:50  Előzmény:Visi Emil Zoltán: 45250

Hali!

1. Egészségedre...

2. Igen, pl. én is.

3. szinte bármilyet, csak megfelelő barkácstudás kell hozzá.

6408 Tóth Péter 2007-12-04 10:22:24  Előzmény:Visi Emil Zoltán: 45250

Én vigyáznék a helyedben a bioetanollal. Előszőr járd körbe a témát. Nem ilyen egyszerű.
http://www.origo.hu/auto/20071003-mar-negy-bioetanolkut-mukodik-itthon-egy-tobb-ceg-knal.html

6407 Molnár Marianna 2007-12-04 10:17:12

Hali mindenki!
Segítségre lenne szükségem!!!
Központi zárat szeretnék szereltetni a 4t kombimba.
A Kérdésem következő:meg lehet azt oldani hogy a csomagtartót is zárja?!
Mert ahol rendeltem a zárat azt mondták,hogy nem valószínü.
Aki tud segítsen!Írjátok meg nekem hogy,hogyan lehet ezt megvalósítani!!!!
Köszike mindenkinek!!!

6406 Visi Emil Zoltán 2007-12-04 09:17:06

Sziasztok!

A következő témában kérem a segítségeteket:

1. Van-e valakinek tapasztalata az e85-el? Melyik fúvókát és mekkorára kell kicserélni, a megnövekedett üzemanyag igény miatt?

2. Szerelt már be valaki injektort Trabiba (II-es Golf)?

3. Milyen ülést lehet beletenni a kényelmesebb elhelyezkedés érdekében?

Köszi előre is!

6405 Kiss József 2007-12-04 08:11:42

Hali!
Megoldódott az alapjáratiszelep gondom. Okulásul leírom, mert nagyon aljas dolog. Látszólag (mérve, próbálgatva) jónak tűnt a szelep is és az elektronika is, mégsem volt alapjárat, nem nyitott a szelep. A szelep alatt kell legyen egy tömítőgyűrű, ez nem volt (hála a barbárnak aki lecsípte a szelep, hozzáteszem jó szelep végét). Többedik próbálkozás után vettem gyűrűt, aláraktam, és azonnal tökéletes lett. Nem akartam elhinni, azt gondoltam a próbák közben helyrejött valami kontakt, és kiszedtem a gyűrűt, erre a válasz újra semmi alapjárat. A motorfék halálos így

6404 Molnár Yvette 2007-12-02 20:58:15  Előzmény:Rell Miklós: 45246

Jól tudod

6403 Szalai Sándor 2007-12-02 20:17:37  Előzmény:Varga Tibor: 45244

Egy valami lemaradt a teljes valóságból, hogy mostanában amikor beinditom nem a szokványos füst jött hanem halvány kormos füst nélküli átlátszó áramlat. Ahogy vissza vettem az alapjáratot azutáni időben minden rendesebben ment. Én személy szerint koszos gyertyára gyanakszom. Létezik az hogy mivel nem használták hosszabb üzemi távon esetleg le rakodott benne a trutyi? Még egy apróság a szivató ki kapcsol mert amikor elég meleg a motor az akkumulátor jel picit villog, tehát annyira alacsony a fordulat hogy a szivató nem lehet be kapcsolva, meg a hangja is szebb és jobban húz.