Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

6502 jocking . 2007-12-18 10:50:49

Még valami, ha már úgyis belebújok a motortérbe:
Légtömegmérőt mivel érdemes kiganézni? Valahol azt hallottam, hogy gyógyszertári tiszta alkohollal...

6501 Pénzes Péter 2007-12-18 10:19:28  Előzmény:jocking .: 45344

Lehet azért van, de hidd el ennél sokkal jobban ki van találva a hibalehetőség Gomba után tört ki a cső:] Nekem is fent van az egész kartelgáz visszavezetés, valahogy még mindig jobb mint a magyar utángyári csövek...

6500 jocking . 2007-12-18 10:04:59  Előzmény:Pénzes Péter: 45343

És a kartelgázcsőnél nem azért van az a gomba alakú biszbasz, hogy ne tudja ezt csinálni? Mert én azt is besuvasztottam...

6499 Pénzes Péter 2007-12-18 09:37:31  Előzmény:jocking .: 45331

Hehe Ez a kör nekem is meg volt, kartelgázcsőn keletkezett kisebb rés. VW-be jól beszokott csőnek nem teccet az új hely

6498 Támba Csaba 2007-12-18 09:29:05  Előzmény:Czuczor István: 45329

Pár éve ICI festék katalógusban láttam Trabant színkódokat
Ha tudsz olyan műhelyt ahol ezt a márkát használják kérdezz rá

6497 Grõb Gyula 2007-12-18 09:28:27  Előzmény:Czuczor István: 45323

Nem igaz, meg lehet szerezni a kódot. Hívd fel, ha jó napja van,lehet,hogy segít. Általában nincs jó napja, és nem tőlem tudod a számot:-) Tuti fényező műhelye van,igaz olyan áron is dolgozik. Szóval a szám: 06-78/407-115 Häuszchen Zoltán

6496 Varga Tibor 2007-12-18 06:56:30  Előzmény:jocking .: 45339

Ott tud levegőt szívni ahol levegőhöz köze van Pl pillangószelep talptömítésénél,a kartegáz visszavezetésénél(erre elég érzékeny, le szoktam [s]dugózni[/s] szervófék dugózásánál, ilyenek.

6495 jocking . 2007-12-17 22:31:56  Előzmény:Varga Tibor: 45338

Hmmm... Mik ezek a kritikus helyek? gondolom a pillangószelep és alkatrészei... És még?

6494 Varga Tibor 2007-12-17 22:07:27  Előzmény:jocking .: 45331

Azt is ki tudod mérni hogy rendesen ad-e. de attól nem ingadozik az alapjárat, max sokat eszik. Falsot pedig szívhat, az is könnyen okozhat ilyen gondot,nézd át szépen mindenhol, fújkáld be sprayvel a kritikus helyeket

6493 Mátyus Ádám 2007-12-17 21:34:47  Előzmény:Molnár Bence: 45334

Jah nem, csak pont beszéltem haverral és ő mondta!

6492 Biacsics Gábor 2007-12-17 21:14:36  Előzmény:Czuczor István: 45329

Beszélj valami olyan fényezővel aki már régóta a szakmában van.Létezett színkártya keleti autók színeivel is.Hátha +van még neki.

6491 Babecz Tamás 2007-12-17 20:39:19  Előzmény:Katona Zoltán: 45321

Igen ilyesmire, köszönöm.

6490 Molnár Bence 2007-12-17 20:26:51  Előzmény:Mátyus Ádám: 45333

éjjelnappali bontó vagy mi? akkor pattanok

6489 Mátyus Ádám 2007-12-17 20:23:12  Előzmény:Molnár Bence: 45330

Friss hirek információk! Ha most mész van bennt egy 4T!

6488 jocking . 2007-12-17 20:14:26  Előzmény:jocking .: 45331

De majd holnap kiderül a tuti, kiszedem a gyertyákat, meg a lambdaszondát, azt majd lesz valami.

6487 jocking . 2007-12-17 20:13:51  Előzmény:Varga Tibor: 45325

Én is hasonlóra gondoltam...
(Még egy dolog jutott eszembe, a légtömegmérő. Mi van, ha abba elkoszolódik a léghőfokmérő, vagy valami? Az nem okozhat ilyet? Csak gondolkodom...)
Mert az a fura, hogy a pillangószelepház jobb oldalán van az a csavar, amivel állítom az alapjáratot. Arra alig reagál valamit... Ez nem szívhat falsot, vagy mittomén...?

6486 Molnár Bence 2007-12-17 19:55:32  Előzmény:Mátyus Ádám: 45328

és nincs is messze... köszi

6485 Czuczor István 2007-12-17 19:54:11  Előzmény:Mátyus Ádám: 45327

Hm Szoval ez reménytelen! Nekem csak az a problémám h. az én Trabim most nem kék! Viszont köszi az ötletet szerezni fogok egy gyári kék lámpakeretet! Megoldom! Köszi!

6484 Mátyus Ádám 2007-12-17 19:07:41  Előzmény:Molnár Bence: 45326

Szia! Csepelen van egy bontó én oda szoktam járni Trabi cuccokkért. Bontó : 1214 Budapest, Martinovics u. 32. Tel: 277-0664 Nem tudom garantálni, hogy lesz is pont, de nézegetni kell.

6483 Mátyus Ádám 2007-12-17 18:13:02  Előzmény:Czuczor István: 45323

Szia! Én is kerestem régebben színkódot, de nincsen. Nekem úgy lett megoldva a szín, hogy a lámpakeret belseje volt a minta, mert ott nem mattult ki.

6482 Molnár Bence 2007-12-17 17:13:49

kérdés: tudtok bontót bp-n, leginkább tétény-csepel közelében ahol van esély hogy találok nemrobbanós szélvédőt?

kösziköszi

6481 Varga Tibor 2007-12-17 17:08:32  Előzmény:jocking .: 45322

Lehet, ha lehúzva nincs a probléma(középértéket vesz figyelembe a komputer),akkor szinte 100% hogy az a gond.

6480 Polgár Tibor 2007-12-17 14:42:18  Előzmény:jocking .: 45322

Sztem lehet...
A lambdaszonda a kipufogógáz állapotához igazítja a keveréket. Ha rossz jelet küld, akkor lehet túl szegény vagy dús a keverék --> rossz alapjárat, sztem.

6479 Czuczor István 2007-12-17 14:40:23

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem h. szeretném h. ha Trabim gyári kék szinü lenne (mint a Go Trabi Go ban) És ehhez szeretnék v.mi szinkodot megtudni v. v.mi segitséget kapni! Köszönöm elöre is!

6478 jocking . 2007-12-17 14:35:19

Ma tüzetesebben körbenéztem a mocit, hogy mitől ingadozhat az alapjárat. Valamit észrevettem: ingadozhat attól az alapjárat, hogy a lambdaszonda meghalta magát? Mert ha ki van kötve, akkor nem venni észre a problémát...

6477 Katona Zoltán 2007-12-16 21:40:53  Előzmény:Babecz Tamás: 45319

[imgw]http://katozo.blog.hu/media/media/kepek/P7150000.JPG[/imgw]


talán erre gondolsz...

6476 jocking . 2007-12-16 21:18:28  Előzmény:Babecz Tamás: 45319

Nálam olyan van, de nem sok látszik belőle a mosógépburkolat miatt...

6475 Babecz Tamás 2007-12-16 20:19:33

Ha van valakinek fotója beszerelet elektromos AC-ról, akkor szivesen megnézném. Amennyiben publikus. (4t trabi).

6474 Kacsándi Szabolcs 2007-12-16 17:10:20  Előzmény:Mezõ Renátó: 45313

Előfordulhat hogy a bronzkefék nem érintkeznek rendesen,vagy szorulnak.Rosszabb esetben a tekercselés ment tönkre.Szerintem próbálj meg egy másikat kölcsönkérni és azt belepróbálni.Ha így kiderül a baj ,akkor el kell vinni kiméretni a tekercselést.

6473 szappanos zoltán 2007-12-15 19:00:37  Előzmény:Varga Tibor: 45315

CSÁÓ!Majd meglátod,ez egy nagy homály.Majd NAGYKARIBAN,remélem bizonyít a következő TECHNIKA.Köszi a választ,tengely ügyben.

6472 Varga Tibor 2007-12-15 14:26:49  Előzmény:Babecz Tamás: 45311

Új dugó és gyűrű az közel 100 ezer ft, sztem ennyit nem akarsz ennyit kiadni, a gyűrűgarnitúra 20-25 ezer ft. azt érdemes, de előbb egy kompressziómérés ne mártana, nehogy feleslegesen vegyél.

6471 Varga Tibor 2007-12-15 14:25:11  Előzmény:szappanos zoltán: 45308

Na, mi lesz a vasban?
Be lehet tenni a tengelyt, nem kell faragni semmit se, de nyomatéka nem sok lesz.

6470 Mátyus Ádám 2007-12-15 11:56:38  Előzmény:Mezõ Renátó: 45313

Ebben az esetben nem lehet, hogy a kábelezéseddel van valami gond? Megtörött, megégett, eloxidálódott, stb? Lehet, hogy el sem jut az enerdzsi a inditómotorig.

6469 Mezõ Renátó 2007-12-15 10:33:22

Sziasztok!

Még mindíg sz*r az önindítóm.Kicseréltem a behúzótekercset gyujtáskapcsolót,kitakarítottam az önindító belső részét,állót és forgót is,de semmi változás.Gyujtás van de még a behúzótekercs sem moccan meg!Valami öttlet a hiba forrására??Akksi is jó!3hetes

6468 jocking . 2007-12-14 17:46:30  Előzmény:Babecz Tamás: 45310

Én már nem tudom, mire gondoljak, de majd megnézem. Az még nem lehet, hogy a légtömegmérőbe koszos a hőmérsékletmérő szenzor, és néha belefojtja a motort a sok benzinbe? Vagy a pótlevegőszelep? Végülis az állítja az alapjáratot...

6467 Babecz Tamás 2007-12-14 14:02:58

Szerintetek sűrités nővelés miatt szétszedett 1,3 motoromhoz érdemes új dugókat, gyűrűket vennem vagy maradjon a régi?

(Elég jó állapotú a motor)

6466 Babecz Tamás 2007-12-14 13:58:10  Előzmény:jocking .: 45309

Hasonló tüneteknél nállam a gyújtáselosztón lévő "vákumdob" vagy mi volt a bűnös. Ha könnyen megtudod fújni vagy szívni komolyabb ellenállás nélkül, akkor lehet, hogy az a bűnös.

6465 jocking . 2007-12-14 13:03:37  Előzmény:Varga Tibor: 45305

Ma reggel megnéztem a vákuumcsöveket, mindegyik szigetel, nem szökik sehol, dew azért körbetömítettem mindenhol.
Elkezdtem körbepróbálni a csöveket. Az az érdekes, hogyha egyik cső sincs bent, akkor magasabb az alapjárat. Így is csinálja azt a gyújtáskihagyásnak tűnő dolgot, csak rövidebb ideig. Aztán egyenként rakosgattam be a csöveket. Beraktam az elülsőt, és semmi változás, magas alapjárat, rövidebb ideig visszaeső alapjárat.
Aztán visszatettem a hátsót (amiről a szívókönyökre meg a rail végén arra a hengerre mennek a csövek), és arra megint visszaesett az alapjárat, és hosszabb ideig csinálja a gyújtáskihagyásnak tűnő dolgot. De ez van akkor is, ha nem teszem be a csövet, csak a pillangószelepházon befogom azt a hátsó lukat...
Mostmár télleg nem tudom mi van.



[i](Módosította jocking 2007.12.14. 14:05-kor)[/i]

6464 szappanos zoltán 2007-12-14 07:53:41

CSÁÓ MINDENKINEK!!!!Eladó a kocsimból( BITANG )az 1,3-as moci,könnyített lendkerék,GOLF3-as 1,6-os vez tengely,sűrítés viszony növelés(2mm),a kéttorkú karbi már nincs rajta.A mociban kb:7000km van,ÁR:60000ft,TEL:06-20-310-66-98. TIBKE,lenne egy kérdésem,mégpedig az,hogy az1,1-es mociba bele lehet-e tenni az 1,6-os tengelyt,a dúgattyú megmunkálása nélkül????Válaszodat előre is köszönöm.

6463 Rell Miklós 2007-12-13 23:53:05

Na, érdekes, nekünk meg a 2T csinál hasonlót. Tök magas az alapjárat, töfög is szépen, aztán egyszer gondol egyet és leesik egész alacsonyra, és ott is marad. Rugok egyet a gézon akkor megint beáll a magas alapjáratra...

(ami viszont nem tetszik, hogy egész magas a fogyasztás is... Az úszó likas volt, kicseréltem utángyártottra de az egy határ szar. A présgép szarul nyomja ki a fülét, és reped, letörik, elhajlik. És én így érzésre nagyobbnak érzem a súlyát alapból mint a gyárinak, szóval sztem az sem oké. Többen mondták, hogy a h1-es karbiét át lehet rakni, tehát át is raktam. Tényleg jó, de nem tudom, hogy így akkor most milyen úszószintet illene beállítani. Szóval mégse jó...
Én nemtom, megvettem ezt a hb-s karbit, tök szépen evett vele, 7 és 8 között valahol. Aztán azóta mindig egyre többet. Közben az úszó is cserére szorult, és az újabb úszóknál akármilyen szintet állítok be (igen, a gyárival is próbálkoztam), mindig csak rosszabb lesz. Most már olyan a hangja, mintha folyton szivatóznék. A gemenci túrások a megmondhatói, mennyire füstölt is... )

6462 jocking . 2007-12-13 22:08:00  Előzmény:Varga Tibor: 45305

Háát...Az a fura, hogy amikor múltkor elkezdte, és felnyitottam, hogy megnézzem, akkor a gyújtáselosztónak arról a vákuumdob izéjéről le volt csúszva a cső, de azt visszatettem. Előfordulhat, hogy ahol a "kemény" és a "puha" csövek össze vannak illesztve, ott szökik a vákuum? Az okozhat ilyet?

6461 Varga Tibor 2007-12-13 22:02:15  Előzmény:jocking .: 45304

én így helyből egy vákuumcsőre gyanakodnék...

6460 jocking . 2007-12-13 17:15:54

Hali mindenki!
Lenne 1 kis gondom a trabival, de nem tudok rájönni, mi a baj:
Menet közben semmi gond. De ahogy megállok a lámpánál, a 800-as alapjárat hirtelen lecsökken 400 alá, és a motornak olyan erőlködős lesz a hangja, mintha lehúztam volna egy gyertyapipát. Ilyenkor van, hogy le is fullad.
Ha elkezdi csinálni, kis gáz, és megint jó kb. 20 mp.-ig, aztán megint. De csak ha megállok, legalábbis csak akkor tűnik fel, menet közbe semmi gond, szépen megy.
Gyertyák nem régiek, rotor/elosztófedél/gyertyakábelek mind újak.
Ja, és DIGIJET van benne, de nem hiszem, hogy azzal van gond...
Tanácstalan vagyok.

6459 Gulyás Gábor 2007-12-13 16:44:56

hello nekem abban kéne segíteni h vettem 1 golf II 1.8 GT km/h és megtaláltam én a bekötését de sajna 21böl 11et tudtam lefordítani ugyhogy ha vki tudna segíteni azt megköszöném.Egyépként az 1 csatlakozos 28/21 pines csatorol lenne szó.thx

6458 Olteanu Mircea 2007-12-13 00:39:03  Előzmény:Mátyus Ádám: 45301

Köszi Szigon... Megtaláltam... Majd ma kiprobálom...

6457 Mátyus Ádám 2007-12-12 22:08:26  Előzmény:Olteanu Mircea: 45300

Szerintem nézz utánna ezen az oldalon! http://www.mgvac.sulinet.hu/trabi/ Sok hasznos infó van rajta!

6456 Olteanu Mircea 2007-12-12 21:54:50

2 ora olvasás után 1 picit meguntam, peddig sokat megtudtam... Engem az érdekelne hogy a 2T trabin, egy megszakitos gyujtást hogyan kell beálitani? mert már minden át volt vizsgálva és csak e miatt nem indul, gondolom...
[i](Módosította klentzi 2007.12.12. 23:02-kor)[/i]

6455 Tóth Balázs 2007-12-11 08:06:30  Előzmény:Tóth László: 45290

szia,
a diódasorral van a gond, vidd vissza, ahol csinálták!

6454 Barabás Tomi 2007-12-10 17:55:05

Nem ismertek véletlenül megbízható jól dolgozó és viszonylag olcsó generátor felújítót

6453 Tóth Péter 2007-12-10 11:21:45

Helló!
Valaki tudna küldeni képet Trabantba épített benzinkályháról. Szeretnék meleget a Trabiba, de nem tom, hogy szereljem/szereljük be!
Előre is köszi.
Képeket ide:toth-peter86@freemail.hu