Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Énis köszönöm szépen a segítséget, csak azt tudnám miért ráz a gyújtás mikor állítom, majdnem földhözvágott nem lenne valakinek valami vezeték bekötési rajz vagy ilyesmi ? mert tuti hogy valami nem jó. Előre is köszi
Sziasztok!!! Bocs, hogy beleszólok a nagy vitatkozásba, de a legegyszerűbb, ha a vastag "+" kábelt hozzázárod az indító testébe menő vastag kábelhez (a behúzótekercs fenekén) amit ugye a behúzótekercsnek kéne megtennie. Ilyenkor ugyan nem húz be, nem forogatja a motort, de az indítónak üresen kell forognia. Ha nem forog, akkor tényleg valószinűleg szénkefe. Ha forog, akkor behúzótekercs.A behúzótekercset kiszerelt állapotban meg tudod vizsgálni úgy, hogy a kis kábelre kötöd a "+"-t, a testet pedig az indítóba menő kábel nagy csavarjára, ja és beleteszel vmi fémet. Be kell hogy rántsa.Ill.a negatívot a behúzó tekercs testére is tedd át. ugyanígy be kell, hogy rántsa a fémet. A behúzó tekercsekben ugyanis két tekercs van. Egy behúzó ill. egy benntartó. Az egyik az önindító motoron keresztül testelődik, a másik pedig simán testen van. Mérhetsz ellenálást is(Mindkét esetben 0-1,5 Ohm között kell mérni).
Ja és ahol feszültség van, nem biztos hogy amper is van. Az áram átfolyásához megfelelő vezeték keresztmetszetre van szükség. Magyarul elég egy elrohadt kábelcsatlakozás és már nem indít az önindító.
Végülis a probléma ott van, hogy egyik pillanatba még működött a másikba meg már nem! Az aksi egész éjszaka töltőn volt és szépen fel is vette az áramot tehát az aksi hibát én ki is zárnám a testkábelnél sics oxidáció, egyedül a behúzó tekercs nem akar működni, eddig akárhányszor volt hasonló problémám a csere mindíg megoldotta! Ezért vagyok most tanácstalan!
A lényeg az, hogy most nem húz be az új behúzó tekercs és nem tudom, hogy mi lehet a probléma! Egy kapcsolási rajznak örülnék, mert lehet nemjól raktam össze!
Az lehet hogy a 12V megvan a behúzásnál csak nem biztos hogy az amper is megvan, vagyis legalábbis annyi amennyi kell az indításhoz.Egyáltalán meg sem szólal az indítómotor?
Van egy 4T trabim! Régen volt beindítva, most elhatároztam, hogy kikasznizttm és el akartam vinni a szerelőhöz töbszöri tekerés után sem indult be! Ez lenne a kissebbik gond, de közbe lemerült az aksi is tötés után viszont meg se moccant az önindító! Aksi nincs egy éves, fullra fel van töltve, behúzó tekercset azóta cseréltem, de nem hozott eredményt! A 12v megvan a behúzó tekercsnél, de semmi! Mi lehet a probléma? Rossz behúzó tekercset kaptam volna a boltba, hogy tudom meg vegyek mmégegyet?
Sziasztok. én azt szeretném kérdezni, tudja e valaki hogy az üzemanyagjelző drótját hová kell kötni vagy hogy van az ? mert össze vissza mér, le fel szaladgálnak a zöld csíkok
Hogy érted hogy beragadva? A vezérműtengely egy makacs dolog, az biztos hogy mozgásra bírja a szelepeket Szétszedni jó móka, pláne célszerszám nélkül. Le kell nyomni a szeleprugókat, kivenni az éket, utána a szeleprugókat, és már ki is esnek a szelepek belőle.
Legolcsóbb megoldás piros lámpafesték! Makett boltból! Tapasztalat: Nekem is volt de nagyon gyenge a fényereje!! Sokat lefog a festék! Jobban jársz, ha a fehér búra kell, akkor csináltatsz ledes hátsólámpát!Ez még plusz kb egy 10-es!
Na, mevolt a tesztkör. Múlt héten a "gyújtáselmenés"-nek tűnő probléma többször is előjött 30-40 km-en belül. Most, hogy kicseréltem a csövet, és mentem 60 km-t, nem történt semmi ilyesmi, úgyhogy lehet, hogy 780 Ft-ból megúsztam ezt a "betegséget".
Sziasztok! Olyan gondom van hogy szétszedtem egy 1.3-as blokkot és be vannak ragadva a szelepek!Már kb6-7éve nem volt beindítva. Valami öttlet??? Köszi
Végig dúrtam a topicocat, de nem találtam meg(pedig tudom hogy benne van!). Hogy kell párosítani a termosztát ill. a hőkapcsolót(milyen hőfokút vegyek bele?) HELP?
Nálam ugyanez volt, és a szonda halta meg magát... Bemérni nem nagyon lehet, mert ezeken a régebbi injektorokon nincs diagnosztikai csatlakozó. Úgyhogy ha új, akkor garanciába csere, ha meg amúgyis használt volt, akkor újat kell venni...
Beraktam az injektort kb 2hete a kocsimba és olyan bajom van vele hogy üzemmeleg motornál hulámzik az alapjárat egy picit,meg néha elindulok vele és nincs erő szinte majdnem le kell padlózni hogy gyorsuljon (de csak városban vettem észre).Lehet ez a szonda hibája?Ha lehuzom a szondát egy kis idö mulva kisimul az alapjárat?Hogyan kell azt kimérni hogy jó e?És olyan 10L fogyaszt ez szerintem nem nagyon jo
Kicsapódik a pára,és nagy hidegben képes +fagyni.. Legtöbb VW-ben van ilyen melegítő,de az újabbaknál már csak a skandináv országokba szántaknál kötik be.Pedig nagyon fontos dolog,talán 3 éve volt nagyon kemény tél,akkor több autót is javítottunk ilyen problémával.A +fagyott pára jégdugót képezett a kartergáz csőben,amikor elindították a moci nem tudott szellőzni,és kinyomta az olajat,volt h az olajhiány miatt motorgenerál lett.Mi+ sorban kötöttük be mindenkinek a kartergáz melegítőt.... [i](Módosította biacs 2008.02.08. 18:55-kor)[/i]
hát az előmelegítő jóhogy előmelegít, de mit és minek? Az én logikám szerint a kartergáz eleve melegebb mint a normál levegő amit beszív a motor, akkor minek ezt előmelegíteni?
Előmelegíti a kartergázt... Mellesleg ez egy kis gyűrű amire 2 vezeték megy,és ott van a szívócső kartergázbevezetésében. De ez csak innyektornál van...
Lenne egy gyors kérdésem: Nem gond-e az injektornak, hogyha a kartergáztartályt kidobom, és a szelepfedélre meg az alsó karterszellőzőre olyan kis szűrőszerűséget rakok, a szívócsövön a kartergázbevezetést meg ledugózom?
Hali. Valaki írta ,hogy terhelés nélkül pörök a motor terhelésnél dadog ill. nincs ereje. Nekem is ez volt 4500 körül elkezdett dadogni és nem volt ereje. A megoldás elosztófedél és rotor csere lett. Pőpec a gép.