Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
nekem a gyári légszürőházra van felépitve a huzatszenzor, müködik is a hideg meleg levegö csappantyu. Teljesen korrektül megcsinálva farslevegö kizárva. huzatszenzor és a fojtószelepház között rendes gumicsö és abba van bevezetve a kartelcső ugyanugy mint gyárilag.
Sziasztok, holnap megérkezik az új kuplungszettem, érdekelne mire kell nagyon oda figyelni amikor kicserélem... ahogyan néztük a cimborámmal, ki is kell venni a motort!?
Semmi várd meg a nyarat! Hogy van beépítve a direktszűrő? Én úgy oldanám meg, hogy ráhúznák 2T légszűrőházat a direktszűrőre és a 2T légszűrőház oldalán lévő kivezetést összekötném a kipufogósoron lévő gyári csatlakozóval.Ergo meleg levegőt szívna a motor. [i](Módosította Retroo601 2008.03.04. 19:10-kor)[/i] [i](Módosította Retroo601 2008.03.04. 19:10-kor)[/i] [i](Módosította Retroo601 2008.03.04. 19:12-kor)[/i]
Egy 60-as alu csővel van összekötve a fojtószelep és a huzatszenzor és jól tömít. De ezt mostanában tettem rá, előtte a gyári gumicső volt a kartergáz pedig bevezetve de akkor is ugyan ezt csinálta.
Ha lehúzod a gomba csatiját végtelen nagy ellenállást fog érzékelni a computer, és hideg üzemmódba kapcsol, aminek az lesz a következménye, hogy magasabb lesz az alapjárat igy egyenletesebb is.
Hát igen, az enyémben ilyen nincs, viszont a kertergáz sincs visszavezetve a levegőcsőbe (ami összeköti a légtömegmérőt és a fojtószelepházat) hanem ki van eresztve egy kis direktszűrőn tehát levegő elvileg csak a huzatszenzortól jöhet.
Milyen értéket mértél a hőgombán(hidegn 2000-3000 Ohm, 90 fokon pedig 200-300 ohm). Légmennyiség mérőben van egy hőfokmérő (termisztor) ami a levegő hőmérsékletét méri. Ha direktszűrő van a kocsidon, akkor a hideg időben hideg levegőt fog szívni(meleg üzemmód mellet), amit a termisztor érzékel és hideg üzemmódban fogja működetni a computert, ugyanakkor a vízhőmérsékletet mérő gomba pedig meleg üzemmódot fog jelezni, ergo megkeveri a computert.
Igen igen, ezt a kört én is megfutottam, még vettem is egy új hőgombát (persze nem kellett volna). Hőgomba nélkül nem indul be a moci, viszont ha menet közben lehúzom akkor egyenletes lesz az alapjárat.
Nekem a sima 1.3 vez tengely van bent! Most babráltam egy kicsit a kocsival, és ahogy melegszik és kezdett ugrálni az alapjárat lehuztam a hőgombáról a csatit egyböl szinte jo lett. de a gomba jónak tünik mert ki lett mérve és szépen megy le az ellenálása ahogy melegszik a moci.Neked milyen termosztát házba van alu vagy műanyag?Nekem az aluba van beépitve az eredetinek a helyére, és már arra is gondoltam hogy esetleg nem tul lassan vagy gyorsan melegszik vagy mittudomén.De mindenesetre probáld meg te is olyankor lehuzni hogy mit produkál
Hali! Régebben nekem is hullámos volt az alapjáratom. Gyárilag a golfokon volt egy kis kör alakú kütyü, aminek az alján volt egy bemenet, amire rácsatlakozott a kartellgázcső, és egy kimenet, ami a huzatszenzort és fojtószelepet összekötő gumicsőbe torkollott. Ebben a kütyüben van egy fúvóka, ami szerintem azt a célt szolgálja(de azért nézz utána), hogy egyenletesen áramoljon be a gáz az összektőcsőbe.Ezt sokan ki szokták hagyni az injektor beépítésnél, aminek az a következménye, hogy a motor többlet levegőt szív a forgattyúházból, amit természetesen a huzatszenzor nem érzékel. Ergo megváltozik a benzin levegő arány, ami meghülyíti az egész rendszert. Ezt könnyen le is lehet ellenőrizni, levakolod a kartellcső bemenetet az összekötőcsőn. [i](Módosította Retroo601 2008.03.04. 18:25-kor)[/i]
Na pont ugyan ez van nekem is. Hidegen minden jó és ahogy elkezd melegedni egyre roszabb. Nem zavarna ez engem de néha le is fullad, az meg elég ciki. Nekem az 1.3-as golf vezérműtengely van benne. Az előző tulaja (már így vettem) azt mondta biztosan a tengely okozza, de nem nagyon hiszem.
Köszi! Muszáj kicserélnem, mert folyat, az idö vasfoga megrágta. Lenne 1 kérdésem emberek, másik trabin van 1 olyan probléma(2T) hogy a jobb hátsó kerék menetközben kicsit érezhetöen jár jobbra balra és van 1 kis hangja is? Csapágyas lehet? Mennyi a cseréje? Köszi!!!
Szia Bordiii! nekem is ugyan ezt csinálja mint neked az alapjárat vadi uj szondát is kapott de semmi változás (ezekszerint a régi is jo volt.farslevegöre én is gondoltam de uj tömitéseket raktam mindenhova +sikba huzattam az összes felületett.Gyujtásnál mindent kicseréltem amit csak lehetett De semmi változás.Kábeleknél is minden rendben van mindent kimértem és makulátlan,Már csak két dologra tudok gondolni vagy az ECU vagy a légtömegmérö HIBÁS!nekem akkor ugrál az alapjárat amikor Kb 40-60 fokos a motor meg amikor teljesen felmelegszik a többi tartományban nem.Szerintem ECU csere lesz ebből aztán meglátjuk.neked melyik vezémü tengely van benne sima vagy vw
Nálam csak a lambdaszondával volt gond, már ami az alapjáratot illeti. Ha meg nem csinál semmit, ha széthúzod a csatiját, az elég fura...
Viszont ezt az ingadozást nálam menet közbe is lehetet érezni, mintha kihagyott volna a gyújtás. Esetleg szóba jöhet még, hogy falsot szív valahol, legalábbis az is eléggé befolyásolja.
HELP! Szegény kicsi trabantom javításra szorul! Igazából nem tudom, hogy kuplungtárcsa vagy kinyomócsapágy gondja van. Én utóbbira tippelek a nyikorgó hang miatt. Így azonban nem merek vele közlekedni, mert félek, hogy még kuplungszerkezet is behal. Nem tud véletlen valaki a XVI.ker környékén (Mátyásföld) szerelőt, aki megbízható és nem csillagászati árakkal dolgozik? Köszönöm Betty
Kandalf! A négyüteműsítésnél vagy Fiat vagy Suzuki motor szokott szóbajönni, de szerintem mostanában már azok sem. VW-motorról még nem hallottam, csak a gyári 4T trabiban. Az a helyzet, hogy mostanában akinek 2T-je van, az vagy megszabadul tőle, vagy imádja, és sosem adja el. Akinek 4T-je van, az vagy gyári, vagy már régen átalakított Fiatmotoros, vagy régi Suzuki Alto motoros. Szóval szerintem ezek jöhetnek szóba, de az átalakítás meg a papírozás nem egyszerű, csak annak érdemes, aki nagyon fanatikus, és házilag szinte mindent meg tud oldani.
Jocking! Visszaolvastam egy kicsit és írtad valamikor hogy alapjárat problémád volt digijet injektorral. Csak a lambdaszonda volt a baj? Mert nekem most rettenetesen hullámzik az alapjáratom, szép szinuszosan kb 1-2 másodpercenként le akar fúlni, aztán felkapja majd megint le. (menet közben semmi baj, csak rettegek a piros lámpáktól) Én is lehúztam a lambdaszondát de semmi változás. Tipp?
Hát, ez nem túl jó ötlet, amennyibe a papírozás meg a szerelés kerül, annyiból már simán lehet kapni egy jó állapotú 4T-t. Ha meg 2004 május 1 előtt vetted, akkor 2012-ig még nem csesztethetnek.
Lenne egy kérdésem... Most a nagy trabantosok kicsit neheztelni fognak rám, de családi okokból meg kell tenni, különben a család többi tagja meg fog szabaduli egyetlen kis drága szappantartónktól.
Szóval arról lenne szó, hogy szeretnék belevarázsolni egy Volkswagen motort, hogy négyütemű lehessen. Ezzel megmenekülne a tovébbi csesztetésekől, és a bárd is lehullana a feje fölül. A motort mindenképpen megtartom, és ha újra lehet, akkor visszalakíttatom kétütemüvé.
Most értem haza a 2107-emmel a szerelötöl. és mutatta a wareszát. teljes felújítást kapott. szép, de mikor megmutatta a csomagtartóajtót, hogy nyílik, majdnem dobtam 1 hátast. trabi behuzótekercs nyítja az ajtót, nagyon fasza. csak 1 gombnyomás és nyílik is.:-)
Köszi. Méretileg a gyári teljesen jó, nem kell vastagabb vagy más mintázatú. De semmi peres, szóval minél ballonosabb kell, de mondom az átlagos Trabira való jó volt eddig. Elvileg vannak versenygumik, potom 25 ezerért aminek vastagabb az oldalfala, tovább bírja és le van kerekítve a sarka. A szögletes is jó, csak az kicsit meg tud bicsaklani alatta. A gond az, hogy azok nincsenek (tudtommal) ilyen virsli méretben és a felnit nem akarom cserélni, így olyan mint a gyári.
Egyébként fölújom 3 barra, azon már nem úszik meg.
Ma ünnepelek, végre kitudtam imátkozni a kormánymüvet a nyomtávrud gyürüjéböl.
Viszont akadt 1 kis probléma a fékkel, a fékolaj tartályból (2körös) jövö két gumicsö egyike alul megadta magát, ideglenesen ráhuztam 1 bilincset, na most ha azt kiserélem kell utána légteleníteni?Köszi!
Hűűű, bazz..., ott wagy a szeren! Tutui, h külföldön wan kimondottan erre a célra gyártott gumi, gondolom olyan áron... Mekkora gumi kell (úgyértem milyen a célszerű)???
Nagytétényben egy tanpályán nyomom. Majd meg lehet nézni remélem már tavasszal, nyáron. De addig is a honlapon találsz videókat. Nomeg be is lehet ám szállni, akár négy keréken is. [url]https://www.trab-akrobatika.extra.hu/[/url]
Én nemrég +küzdöttem 5 kerékkel, hát...azóta tudom miért szerszámmal dolgozik a gumis(és aki látta már, az tudja mekkora szerkezet az)!!! kereken 1 hét alatt wertem le őket pajszerral + somával, igen, sajnos csak így jöttek le, átlagosan 1-2nap szenvedés/darab. Wmi ISZONYATOS érővel cuppan fel a drótperem a felni wállára, a sokéves összegyógyulás már csak hab a tortán. A könywben illusztrált "emelős" bepattintás egy vicc, én egy Astra kombit tettem rá nehezéknek(+én), de + sem nyikkant a gumci! A pajszeros már profin megy, de úgy szétmegy az ember keze a rengeteg ütéstől, h na! Szal, csak magamhoz hasonló kaladwágyó-agyamenteknek ajánlom így, mert qrwanagy szopóka...
Hoberth: ha adsz pár kopott felületű, de jó oldalú gumit akkor benne vagyok.
És ezt kérném mindenkitől, ha esetleg van valakinek fölösleges gumija, ami már nem kell, mert kopott stb. És szívesen felajánlaná a mutatványhoz. Szóljatok lécci, nekem az oldala a lényeg. El is megyek érte, valamint nagyon megköszönném!
Limom van!!!Nem szeretnék zárat hátra,le szeretném csupaszítani,mert van benne egy viszonylag erős rendszer zenéből és rezeg a hátulja,meg egy picit a dizájnra is fektetni!!!
Tess: [url=https://kepfeltoltes.hu/view/080302/DSC00307_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]https://kepfeltoltes.hu/thumb/080302/DSC00307_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] [url=https://kepfeltoltes.hu/view/080302/DSC00311_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]https://kepfeltoltes.hu/thumb/080302/DSC00311_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] Remélem jó lesz
Köszi, ez már félsiker. Sajnos a leszedés is kell, így ha van rá valami instrukció vagy leírás azt lécci tegyétek föl.
A probléma az, hogy a keréknek mind két oldalát fölhasználom, tehát ha lekopott akkor megfordítanám. Eddigi a gumis tette ezt és sajna ezek szerint elég sokért. És persze elküldött valahova amikor vittem egy félig kiszőrösödött gumit. Pedig annak is jó a másik fele...
Úgyhogy fel kell majd kötnöm a gatyát, mert a héten le kell vennem négyet négy felniről és fel is kéne tennem minimum kettőt.
Na pont erre gondoltam, csak már arra nem emlékeztem, hogy hol láttam. Régebben én is próbálkoztam ilyesmivel, de aztán arra jöttem rá, hogy a simson gumit még simán bevállalom, de a trabiéval küzdjön a gumis!
A szkennerem beszart csak fényképezni tudtam... [url=https://kepfeltoltes.hu/view/080302/DSC00310_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]https://kepfeltoltes.hu/thumb/080302/DSC00310_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] Remélem a levétel nem szükséges, vhogy csak letudod szedni a felniről...fűrész, flex stb. [i](Módosította Squeky 2008.03.02. 21:01-kor)[/i]
Én meg azt hittem, hogy tök jó így furikázni, mert addig a másik oldalon egyáltalán nem kopnak a gumik! Egyébként láttam én már képeket meg leírást a házilagos gumiszerelésről, asszem az "Így gondozd a trabantodat" című könyvben, vagy valami hasonlóban. A lényeg, hogy házilag az nem egyszerű! szerintem
Jóestét kollégák! Érdeklődnék, hogy Ti szoktatok-e házilag gumit cserélni Trabi felnin? A kétkerekező autómon kéne megtanulni ezt a dolgot, hogy ne kelljen 2 naponta 1500-ért feltetetni egy másikat a gumissal. Centírozni nem kell.
Valami spéci szerszám, vagy technika kellene amivel lefeszítem a régit(sérülés nélkül) és fölteszem az újat. És ezek belsős gumik, nem ragasztottak!
A dolog azért adódott, mert például egy első gumi úgy kb 1-2 km-t bír ki az oldalán furikázva...