Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

7552 Gyapjas Gergely 2008-03-09 12:19:58  Előzmény: hks: 46395

Na akkor ott találkozunk a frissen bejáratott alapos gyári motorjainkkal addig én is megveszem még a hengereketis.

7551  hks 2008-03-09 12:12:04  Előzmény:Gyapjas Gergely: 46394

annak mindig horor ára van de hengerek is ritkák nekem van egy pár dugóval zöldfestékes az alja félretettem a szűkösebb időkre 2057-re akkor felteszem ha megyek Alsóörsre.

7550 Gyapjas Gergely 2008-03-09 12:08:16  Előzmény: hks: 46393

Én legutóbb Nyíregyházán csináltattam. Meg most találtam eladó gyári újat csak drágán árulják.
[i](Módosította strabi 2008.03.09. 13:08-kor)[/i]

7549  hks 2008-03-09 12:04:55  Előzmény:Gyapjas Gergely: 46392

a haver intézte azt mondta ott csinálják a sárkányrepülőhöz is nem is 3 hónap garit adtak rá kicsit drágább is volt de már rég nem csináltattam főtengelyt örököltem pár gyárit.

7548 Gyapjas Gergely 2008-03-09 12:01:56  Előzmény: hks: 46391

Hol újítattad fel a főtengelyt?

7547  hks 2008-03-09 11:58:41  Előzmény:Gyapjas Gergely: 46390

bizony a kistuning alapja a régi karbi. volt régen egy mocim 74.75 dugó volt benne az már szerette a hosszú váltót.és sokáig is bírta még felujított főtengellyel is.

7546 Gyapjas Gergely 2008-03-09 11:55:29  Előzmény: hks: 46387

Persze módosította, meg 74-es dugók voltak benne, meg csinált hozzá egy régi karbit is.

7545 Madocsai Gergely 2008-03-09 11:55:05  Előzmény: hks: 46388

Bakker, az mehetett, mint az állllat!

7544  hks 2008-03-09 11:53:30  Előzmény:Gyapjas Gergely: 46385

102 volt neki a vége talán a hungaroringen is pirított vele annak idején úgy hallottam a mágus havertól.

7543  hks 2008-03-09 11:52:08  Előzmény:Gyapjas Gergely: 46383

a hosszú 4 + 10-20 simán dob rá gyári mocinál 90-100 az utazó vele csak az ilyen váltó kicsit sikítós arról lehetett megismerni nekem is volt ilyen csak aki hegyen lakik annak nem ajánlanám de egy erősebb mocihoz tuti. Czene szerintem módosította a vezélést is abban a mociban.

7542 Madocsai Gergely 2008-03-09 11:51:31  Előzmény: hks: 46384

Nem, nem arra, előbb szó wolt róla, h wan ahol egy 3. is wan, és nem a bemart segéd.

7541 Gyapjas Gergely 2008-03-09 11:48:42  Előzmény: hks: 46381

Asmann bácsi egy pillanatig el is érte a 100 lovat.

7540  hks 2008-03-09 11:48:04  Előzmény:Madocsai Gergely: 46382

az a 3-4 mm mélyedésre gondolsz? a gyári mellett az csak segéd.

7539 Gyapjas Gergely 2008-03-09 11:47:38

Utcára csinált egyik haveromnak Czene Zoli egy 2 felömlős motort. Nem forgott mint egy köszörű,de nyomatékos volt és hosszú 4-el 145km/h volt a vége és 110 körül volt az utazója, nem ette le a fejét, meg nem 500 km volt az élettartama.

7538 Madocsai Gergely 2008-03-09 11:46:02  Előzmény: hks: 46379

a nem segéd, az egy plusz cső bevésve?

7537  hks 2008-03-09 11:45:27  Előzmény:Gyapjas Gergely: 46378

bizony ám meg a vakszerencse vagy szakértelem és 90 paci környéke a vége hahhottam már illllyeneket is

7536 Madocsai Gergely 2008-03-09 11:44:34  Előzmény:Gyapjas Gergely: 46377

THX! Csak mert szeretnék majd egy igazi mo(r)cit összerakni (gyári cuccok is +wannak/lesznek hozzá, tudom, kár értük..., dehát sz@rból ugye nem lehet...)

7535  hks 2008-03-09 11:43:34  Előzmény:Madocsai Gergely: 46376

3 felömlő vagy 2 gyári reszelt+ 1 segéd felömlő. a 3 felömlő tényleg 3 a henger hátulján + 1.

7534 Gyapjas Gergely 2008-03-09 11:42:38  Előzmény: hks: 46375

Ó azok a visszafordított hengergek, dupla karbival meg hengerenkénti rezóval.

7533 Gyapjas Gergely 2008-03-09 11:41:24  Előzmény:Madocsai Gergely: 46376

Hoz javulást, de jó kipuf és karbi kiell hozzá.

7532 Madocsai Gergely 2008-03-09 11:39:37  Előzmény: hks: 46375

A 3 felömlő tényleg hoz szignifikáns jawulást (+éri-e) a jól "felpiszkált" 2 felömlőhöz képest? Ezen sosem tudtam dűlőre jutni.

7531  hks 2008-03-09 11:32:10

3 felömlős mocikat használunk utcára ha minden rendben van normális közlekedéssel le lehet vinni 8 literig de ha leesik a gépszíj akkor bejátszik néha a 16 is de akkor megy is.amúgy meg a súberos karbik jobbak pontosabban adják a benyát a 2t-nek etz,jikov,mikuni,bing kinek mi tetszik. a nínaus széria mocira ajánlott kicsit jobban megy tőle de vadabb mocihoz kevés már csak azért is mert a széria leömlőre megy rá ha valaki komolyabbat akar akkor waresz összetételre kell gyártatni leömlőt meg egy jó elsődobot is kell csinálni ebből ugye van pár variáció. ha valakinek szimpatikus a hátsó gyári kipu annak azt tanácsolnám szedje szét vegye ki a csövet belőle és cserélje vastagabbra már így is jobb lesz.ha valaki meg elborult aggal reszeli a gépet annak meg 2 rezó az igazi de igaza is van.

7530 Tóth Máté 2008-03-09 11:07:47  Előzmény:Mátyus Ádám: 46372

Ninausz dob már tervbe van, csak el kell érte menni pestre, Hátra meg találtam nagyszülőknél egy zsír új dobot.

7529 Hõberth Gábor 2008-03-08 20:03:52

Szerintem is!
Kezdetnek érdemes a kipufogóval kezdeni, gyujtás, karburátor.
Ha ezek jól öszevannak hangolva, az már dob rajta.
Aztán persze ennél sokkal komolyabb tuningok is vannak, de azok már komolyabb beavatkozást és szakértelmet igényelnek. Meg persze erőssen pénztárca függő dolgok is ezek!
Tény hogy vannak nagyon durva odabaszós 2T trabi motorok, amiknek már a hangja olyan, hogy a könnyem kicsordul a gyönyörtől, de azért ezek nem utcai használatra vannak, egyrészt az élettartam miatt, másrészt meg a fogyasztás miatt.
Elég horro egy mezei 2T trabi tankolása is ezek a 300akárhány forintos benzinárak mellett, és akkor még nem számoltam az olajat!

7528 Mátyus Ádám 2008-03-08 19:53:01  Előzmény:Tóth Máté: 46371

Enyém is az. Nekem van rajta egy Ninausz első dob az segít rajta valamennyit. Meg sztem első körben legyen tiszta a kipufogó rendszered, a hátsó dob hajlamos eltömődni és az nagyon vissza tudja húzni a lovakat.

7527 Tóth Máté 2008-03-08 18:42:52  Előzmény:Mátyus Ádám: 46370

A jelenlegit alakítgatom, és van is vele meló, mivel 90es kiadás és nagyon nem megy...

7526 Mátyus Ádám 2008-03-08 18:40:45  Előzmény:Tóth Máté: 46368

Új mocit raksz össze, vagy a jelenlegit faragod?

7525  hks 2008-03-08 18:17:35  Előzmény:Tóth Máté: 46368

privátban keress meg

7524 Tóth Máté 2008-03-08 18:03:56  Előzmény:Mátyus Ádám: 46366

Ez engem is érdekelne, nbekem is egy kistuningos uccai gép a cél Várok én is minden ötletet

7523 Mezõ Renátó 2008-03-08 16:28:46  Előzmény:Mátyus Ádám: 46366

Nekem a 4T wareszra 1,5-2kg-ot mondtak!

7522 Mátyus Ádám 2008-03-08 15:40:51  Előzmény:Varga Tibor: 46364

Olyan kérdésem lenne, hogy kétütemű Trabi lendkerékből mennyit érdemes leszedetni? Egy utcai "kistuningos" moci lenne a cél!

7521 Dávid Márk 2008-03-08 13:00:09  Előzmény:Turoczi Csaba: 46363

Nagyon szívesen. Közben megnéztem szerintem, könnyen át lehetne kötni, nem egy nagy mutatvány.

7520 Varga Tibor 2008-03-08 09:51:43  Előzmény:Lévai-Tót Lászl&oac: 46348

Elvileg lehet, küszöbök, hattyúnyak nélkül.

7519 Turoczi Csaba 2008-03-07 21:47:09  Előzmény:Dávid Márk: 46362

Azta...va! Ezt a olajnyomásos dolgot mondta a villamosságis srác is....! Nem értette miért megy bele az órába az olajnyomás vezetéke! Akkor hát fel lett adva a lecke! Köszönöm az infódat! Csaba

7518 Dávid Márk 2008-03-07 19:47:22  Előzmény:Turoczi Csaba: 46358

Meg lehet oldani, de elég nagy meló. A 4T benzinszint jeladója elvileg jó a 2T Wartburg órához, viszont a 4T hőgomba nem passzol a 2T Wartburg órához. A 4T Trabant és a 2T Wartburg hőgomba nem egyezik az ellenállásértékben (azonos hőfok mellett más ellenállás értéket adnak), sem méretben (Wartburg asszem nagyobb). Ergo kell hozzá esztergálni egy közbetétet, hogy passzoljon a 4T termosztárházba. Van még egy probléma, amit majd meg kell oldanod. A 4T Trabantban dinamikus olajnyomás jelzés van, aminek az elektronikája a 4T Trabant órájában van, a Wartburgéban nincs ilyen. Szerintem ez megoldható az olajnyomás jelző átvezetékkelésével. Azt hogy hogyan nem tudom, még nem másztam bele ennyire a témában.

7517 Dávid Márk 2008-03-07 19:21:31  Előzmény:: 46360

Én meg mondtam, hogy nagy szívás 4T karbi. Rakj inkább bele injektort, vagy polo karbit, de a dupla Weber se rossz, ha van mellette egy benzinkutad.

7516 (Törölt felhasználó) 2008-03-07 13:17:26

Csak nem akar ez a karbi probléma megoldódni. Autószerelőnek sincs ötlete. Nekem meg már türelmem. Valakinek egy jó 4 ütem?

7515 Muczán Gábor 2008-03-07 12:04:03  Előzmény:Lévai-Tót Lászl&oac: 46348

Lecce!

"padlólemezt lehet-e még vahol szerezni?"

Trabant padlólemezt?

MG

7514 Turoczi Csaba 2008-03-07 09:50:18  Előzmény:Dávid Márk: 46357

4T Trabi az "áldozat.

7513 Dávid Márk 2008-03-07 09:04:28  Előzmény:Turoczi Csaba: 46356

Mibe szeretnéd rakni??? 4T vagy 2T???
[i](Módosította Retroo601 2008.03.07. 10:17-kor)[/i]

7512 Turoczi Csaba 2008-03-07 08:26:46

Szerintetek a "ledes" hőfokmérő helyére be tudom tenni a Wartburg mutatósát?
Köszi!

7511 Martikán László 2008-03-07 08:16:28  Előzmény:Lévai-Tót Lászl&oac: 46348

Szia Lecce!
Feltétlenül új kell, vagy jó egy jó állapotú kasztni is amiből ki tudod vágni?
A kocsit ugyanis elbontottam, de a padlólemez egészen egyben van. Ha nem kell akkor Méhtelep. Üdv: Martilac.

7510 (Törölt felhasználó) 2008-03-06 20:28:18  Előzmény:Dávid Márk: 46353

Köszi! Nem bánnám ha lenne! Ennyi bajom nem volt még az autóval, de kitartó vagyok.

7509 Dávid Márk 2008-03-06 20:20:11  Előzmény:: 46352

legyen szerencséd!!! Nekem nem sikerült behangolni, és türelmem is elfogyott.Eldobtam jó messzire.

7508 (Törölt felhasználó) 2008-03-06 18:54:10  Előzmény:Dávid Márk: 46347

Nem cserélem Polo-éra, ma kaptam egy Wareszét. Most még megnézek egy olyat, hogy beljebb forgattam az automata szivató házat és úgy hidegen hogy indul. Ha nem jó, csavarvatok a membránján, ha úgyse kóser, cserélem át a karbit. A héten már volt rajta, az elvileg jól be van lőve (CO, fogyasztás) csak torpant vele nagyon. Kezd az idegeimre menni!

7507 Hõberth Gábor 2008-03-06 18:28:46

Nyugottan kicserélheted, nem fog lelevegősödni.

7506 Madocsai Gergely 2008-03-06 12:10:18  Előzmény:Lévai-Tót Lászl&oac: 46348

Ebay...

7505 Dávid Márk 2008-03-06 10:45:57  Előzmény:: 46342

Az oké hogy az ECU nem tudja, hogy mikor érte el az üzemit. De ha egyáltalán szabályozza valami a szondafűtést gyárilag a golfokon, akkor mi, és hol???!!!

7504 Lévai-Tót Lászl&oac 2008-03-06 10:27:20

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy padlólemezt lehet-e még vahol szerezni?

7503 Dávid Márk 2008-03-06 10:21:25  Előzmény:: 46345

Szerintem cseréld le a karbit, egy régi kéziszívatós polo karbira, vagy injektorra. Én már megjártam ezt az utat. Állandóan gond volt vele zöldkártyán, és sose tudták úgy belőni a karbit, hogy jó értékeket mutasson, és mellette jól is menjen a motor.