Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Hell! Olyan kérdésem lenne hogy 2t trabi dugattyugyürü készletben 2 olyan gyürü van amelyik fényes kromos szinü, az hova megy középre vagy melyikbe a 3 közül, nagyon fontos lenne, Elöre is köszönöm!
Hali! Az olajnyomás gomba 4T-ben nem pótméterként működik. Ha bizonyos nyomás felett letestel, vagy megszakítja a testet (asszem). 4körlámpás 1500-ös Ladákban volt olyan olajnyomás jeladó (egy sima jeladó mellet), ami pótméterként működött (változó ellenállás értéket mutatott, az olajnyomás függvényében).
Üdv, a 4T trabiban, az olajnyomás gomba, a vízhőgomba és az üzemanyag szonda potenciométerként működnek, szóval, ahogy változik a nyomás a vízhő és az üzemanyag szint, úgy változik az ellenállásuk? Úgy tervezem, hogy az akku, olaj, víz, üzemanyag visszajelzőket egy műszerbe építembe és mindegyik nek 10 soros LED kijelzése lesz, ehez kéne az infó. Tomi
a csavar az oké, azt vágom de végsö esetben ott is lehet, 1ébként meg nem kell senkinek a tudását minösíteni mert nem ugy tudja ahogy "te"... Köszi azért ezentul csak ott állítom:-) [i](Módosította t6o0m1i 2008.05.09. 22:14-kor)[/i]
Üdv! Érdeklődnék hogy mitől lehet hogy a 2T Wartburgunk hideg motornál durrog meg rángat 1-esbe, meleg motornál meg tüsszög meg rángat 1-esbe? A karbiból meg valami fémes csörömpölés jön. Előre is köszi
Sziasztok! Tudna nekem segiteni,bekötési rajzal Golf 2 müszerfalhoz? Pontosan az érdekelne,hogy a csatlakozora,hova mit kell kötni. Légyszi segitsetek! Remélem jo helyre irom. üdv Christian
el volt törve egy gyűrű... ami most már, mivel azért használta, belehúzott a hengerbe is...szóval most az kell majd kicserélnünk, aztán remélem utána jó lesz!
Helló! Tud véletlenül valaki fékbetét ragasztó műhelyt,embert? Létezik még ez egyáltalán? Vagy esetleg olyan boltot,ahol megbízható minőségű fékbetét/fékpofával együtt/ kapható??? Köszi szépen:
Koszi! Igen disztarcsas. Piros a diszlecgumija. Most meg nem mozog sokat sajna de alakul. Nagytetenyben alldogal. Ha gondolod csongess be nyugodtan ha arra jarsz
Hy Kicsit furcsa lehet a kérésem de hátha tud valaki segíteni. Terpeszteni szeretném a trabit és a hátsó lengőkarok pogácsáinak a módosításával...láttam egy olyan módszert hogy esztergált pogácsával a legjobb és ehhez szeretnék segítséget kérni ha esetleg valakinek van és tud ilyen műszaki rajzal kisegíteni vagy szimplán ért hozzá vagy ha nem tartana sokba és megtudna rajzolni egy sima gyári fémpogácsa műszaki rajzát amin későbbtetszés szerint lehetne alakítani nagyon megköszönném... előre is köszi Tomi
Ha a XV.-ker. nem esik nagyon férre neked, akkor ugorj ide és megcsináljuk neked gyorsan. Kell 1 relé 1 kapcsoló pár csúszósaru oszt jóccakát. Nem nehéz, szivesen segítek. Csak azt ne kérd, hogy rajzoljak. Azt mindíg is utáltam.
Ja. 20/807-5031es számoon meg tudjuk dumcsizni a részleteket [i](Módosította Flucky 2008.05.08. 17:20-kor)[/i]
a karbinak ahogy van a forgó tengyelye (folytószelep tengely)vanrajta egy lemez ezt támassza ki egy 4mm csavar ami függőlegesen áll ezen csavarj kifelé csökkenni fog az alapjárat feltéve ha nem szív farsot a karbid
sorba kell menni ilyenkor gyújtást megnézni van e szikra rendesen ott van-e a szikra ahol kell utána megnézni kap-e benzint rendesen benzincsap rendesen átfolyik-e utána a karbit megnézni ha benzin van rendesen szikra tuti akkor valami szerkezeti hiba is lehet.
Egyik haveromnak van egy kis gond a trabijával(2T)... Aki tud segítsen megoldani/megtalálni a hibát! tünetek:
nem akar elindulni, vagyis elindul de padlógázon is csak másodpercenként 2-3-at pöffen, az is eléggé feketés füst(lehet, h kibasztak vele és dieselt tankoltak bele??, bár az drága lenne ) na de a viccet félre téve...kb. fél percig ez megy aztán egyszer csak beindul, de akkor is nagyon furcs a hangja...A gyertyákat beköpi... mi lehet? gyújtás? karbi? vagy valami más??
Ezt már én is próbáltam, és minden szart jelzett a műszer. Az üzemanyag tuti gázos, de próbáld ki. Nekem nem jött be. Viszont, ha sikerül, akkor áruld el hogy csináltad!
Hali! Még nem csináltam ilyet,de Szerintem nem érdemes ezeket beépíteni. Joda órák köztudodtab pontatlanok és silány minőségűek. Szerez inkább IFA tank-,és hőfokjelzőt. Az IFA tankjelző passzol a 4T-be, a hőfokjelzőnél a 4T gombát kell kicserélni 2T wartburg, vagy IFA hőgombára.A 4T-ben dinamikus oljnyomásjelző rendszer van, amelynek az elektronikája kombiműszerben van. Ha ki akarod iktatni kombiműszert, akkor át kell variálni az olajnyomás jelző kábeleit. [i](Módosította Retroo601 2008.05.08. 14:10-kor)[/i] [i](Módosította Retroo601 2008.05.08. 14:11-kor)[/i]
Nem ment bele a víz az olajba.Tegnap járattam a motort de annyira csattogó hangja van a hidrotőkének..eddig pedig nem volt(lehet a szerelés miatt újra be kell járódnia)
Ők volnának azok. Skoda 120L-ből (azt hiszem) vannak, kicsi hőfok és benzinszint jelző.
Kérdésem: hogyan tudnám őket betenni a Trabiba? (a 2. képen: bal oldali a benyaszint, jobb oldali a hőfokjelző) 4T-ről van szó. A kombiműszert szeretném kiszanálni.
Előre is köszi. [i](Módosította bigdee888 2008.05.07. 17:21-kor)[/i]
Üdv Mindenki! Érdeklődnék, hogy tudtok e valahol olcsó alkatrészeket 2T motorfelújitáshoz??? Ha van valakinek ötlete, kérem irjon egy mailt! mikee19kukacfreemail.hu! Nagyon köszi Miki
Szóvel erről lenne szó. Ez kérem szépen EZ trabant. Most ha belegondolunk hány "Rally" autót látunk egy hasonló után továbbhajtani? [i](Módosította Waresam 2008.05.07. 20:26-kor)[/i]
Gondolom leengedted a vizet mielőtt levetted a hengerfejet. Egyébként ha víz van az olajban, akkor trutymás lesz az egész. Vedd ki a nívópálcát, ha az sima olajos, akkor nem ment bele.
Életem első hengerfejtömítését kicseréltem a wareszomon(sikeresen).Elfelejtettem leengedni belőle az olajat, így lehetséges hogy az olajteknőbe belefolyt a víz?
Hát nem tudom, 1ik az hogy ugy kell csinálni hogy ne folyjon mellette másik én jópárszor csináltam már vele és a fémmel semmit nem csinált, nálam 1általán nem marta.