Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

8502   2008-05-10 08:54:49  Előzmény:: 47343

A krómozott megy legfelülre.

8501 Dávid Márk 2008-05-10 08:07:41  Előzmény:: 47344

4T-vel nem. A Lada olajnyomásjelző rendszere teljesen más. A 4T-ben dinamikus olajnyomás jelzés van, és 2db olajgomba.

8500 (Törölt felhasználó) 2008-05-10 07:57:54  Előzmény:Dávid Márk: 47342

Szóval az alap gombával nem lehetne lineárisan kijelezni az olajnyomást, csak azt, ha baj lenne. A ladának a gombája kompatibilis a 4T gomba helyére?

8499 (Törölt felhasználó) 2008-05-10 07:54:55

Hell!
Olyan kérdésem lenne hogy 2t trabi dugattyugyürü készletben 2 olyan gyürü van amelyik fényes kromos szinü, az hova megy középre vagy melyikbe a 3 közül, nagyon fontos lenne, Elöre is köszönöm!

8498 Dávid Márk 2008-05-10 07:47:07  Előzmény:: 47341

Hali!
Az olajnyomás gomba 4T-ben nem pótméterként működik. Ha bizonyos nyomás felett letestel, vagy megszakítja a testet (asszem). 4körlámpás 1500-ös Ladákban volt olyan olajnyomás jeladó (egy sima jeladó mellet), ami pótméterként működött (változó ellenállás értéket mutatott, az olajnyomás függvényében).

8497 (Törölt felhasználó) 2008-05-10 07:27:00

Üdv,
a 4T trabiban, az olajnyomás gomba, a vízhőgomba és az üzemanyag szonda potenciométerként működnek, szóval, ahogy változik a nyomás a vízhő és az üzemanyag szint, úgy változik az ellenállásuk?
Úgy tervezem, hogy az akku, olaj, víz, üzemanyag visszajelzőket egy műszerbe építembe és mindegyik nek 10 soros LED kijelzése lesz, ehez kéne az infó.
Tomi

8496 (Törölt felhasználó) 2008-05-09 20:11:01  Előzmény: hks: 47326

a csavar az oké, azt vágom de végsö esetben ott is lehet, 1ébként meg nem kell senkinek a tudását minösíteni mert nem ugy tudja ahogy "te"...
Köszi azért ezentul csak ott állítom:-)
[i](Módosította t6o0m1i 2008.05.09. 22:14-kor)[/i]

8495 Farkas Sándor 2008-05-09 19:23:44

Üdv! Érdeklődnék hogy mitől lehet hogy a 2T Wartburgunk hideg motornál durrog meg rángat 1-esbe, meleg motornál meg tüsszög meg rángat 1-esbe? A karbiból meg valami fémes csörömpölés jön. Előre is köszi

8494 (Törölt felhasználó) 2008-05-09 19:17:36

Sziasztok!
Tudna nekem segiteni,bekötési rajzal Golf 2 müszerfalhoz?
Pontosan az érdekelne,hogy a csatlakozora,hova mit kell kötni.
Légyszi segitsetek!
Remélem jo helyre irom.
üdv
Christian

8493 Horváth Szandi 2008-05-09 17:07:07

Lehetőleg Budapest,vagy Érd és környéke....

8492 (Törölt felhasználó) 2008-05-09 14:48:23

Sziasztok! Nem tudja valaki a 601-es kerékcsapágyainak méretét? Nagyon megköszönném.

8491 Venczli Miklós 2008-05-09 12:15:22

nah, sztem megvan, hogy mi volt a hiba

bár most már komolyabb lett a gond

el volt törve egy gyűrű... ami most már, mivel azért használta, belehúzott a hengerbe is...szóval most az kell majd kicserélnünk, aztán remélem utána jó lesz!

köszi a segítséget!

8490 Pálfi Tibor 2008-05-09 11:15:32  Előzmény:Horváth Szandi: 47333

Melyik városban?

8489 Horváth Szandi 2008-05-09 10:56:56

Helló! Tud véletlenül valaki fékbetét ragasztó műhelyt,embert? Létezik még ez egyáltalán? Vagy esetleg olyan boltot,ahol megbízható minőségű fékbetét/fékpofával együtt/ kapható???
Köszi szépen:

Szandi

8488 (Törölt felhasználó) 2008-05-09 06:34:00  Előzmény:Szegedi Árpád: 47330

Koszi! Igen disztarcsas. Piros a diszlecgumija. Most meg nem mozog sokat sajna de alakul. Nagytetenyben alldogal. Ha gondolod csongess be nyugodtan ha arra jarsz

8487 Őry Gábor 2008-05-09 06:00:44  Előzmény:Venczli Miklós: 47314

Esetleg túl sok benzint kap? Milyen típusú karbi van rajta? Szokott durrogni? Akkor biztos, hogy gyújtáskimaradás.

8486 Szegedi Árpád 2008-05-08 18:21:57  Előzmény:: 47319

Aztszem mostanába esténként a te autód mellett megyek el!Dísztárcsás?Nagyon szép!

8485 Hõberth Gábor 2008-05-08 18:10:42

A bowdennek eleve kell egy kis holtjátékot hagyni, pont azért, hogy az ne befolyásolja az alapjáratot.

8484  hks 2008-05-08 17:57:35  Előzmény:P. Kovács Viktor: 47327

extra opcióként választható a laza csavaros motorburkolat változó alapjárathoz akkor ez is (vvti)lesz csak nem a szelepvezérlés változik itt.

8483 P. Kovács Viktor 2008-05-08 17:49:22  Előzmény: hks: 47326

Mi baj van azzal? Homersekletfuggo alapjaratallitas! Hidegben osszemegy a bowden es tobb gazt ad, melegben meg kinyulik es enged rajta. Muhaha

8482  hks 2008-05-08 17:17:01  Előzmény:: 47325

azzal nem az alapjáratot állítod hanem a bovdent ha te azzal állítod ottkicsit hiányos a szerelési tudás

8481 (Törölt felhasználó) 2008-05-08 17:03:14  Előzmény: hks: 47318

Másik lehetöség a motorburkolat, ott is lehet állítani, ahogy a bowden belemegy abba a csavarba,befelé tekerj, ugy csökken.

8480  hks 2008-05-08 16:51:27

látott már valaki 2t trabi gyári 5 váltót belülről?jó lenne egy kép róla

8479 jocking . 2008-05-08 16:21:15  Előzmény:: 47319

[url]http://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=szereles-41275d7534a58[/url]


[imgw]http://trabantklub.hu/twk/photo/kodlamp.jpg[/imgw]
[i](Módosította jocking 2008.05.08. 18:22-kor)[/i]

8478 Vancsó Tamás 2008-05-08 16:15:36

Hy
Kicsit furcsa lehet a kérésem de hátha tud valaki segíteni.
Terpeszteni szeretném a trabit és a hátsó lengőkarok pogácsáinak a módosításával...láttam egy olyan módszert hogy esztergált pogácsával a
legjobb és ehhez szeretnék segítséget kérni ha esetleg valakinek van és tud ilyen műszaki rajzal kisegíteni vagy szimplán ért hozzá vagy ha nem tartana sokba és megtudna rajzolni egy sima gyári fémpogácsa műszaki rajzát amin későbbtetszés szerint lehetne alakítani nagyon megköszönném...
előre is köszi
Tomi

8477 Fluck Dávid 2008-05-08 15:19:41  Előzmény:: 47319

Ha a XV.-ker. nem esik nagyon férre neked, akkor ugorj ide és megcsináljuk neked gyorsan. Kell 1 relé 1 kapcsoló pár csúszósaru oszt jóccakát. Nem nehéz, szivesen segítek. Csak azt ne kérd, hogy rajzoljak. Azt mindíg is utáltam.

Ja. 20/807-5031es számoon meg tudjuk dumcsizni a részleteket
[i](Módosította Flucky 2008.05.08. 17:20-kor)[/i]

8476 (Törölt felhasználó) 2008-05-08 15:08:04  Előzmény: hks: 47318

Köszi a segítséget!

Falsot már nem szív, azt már megoldottam

8475 (Törölt felhasználó) 2008-05-08 15:06:14

A másik kérdésem:

Vettem május 1-én ködlámpákat, és szeretnék egy kis segítséget a bekötésükhöz!

[img]http://kepek.freemail.hu/fototar/kepek/00/00/05/82/24/U0000058224/T00000001210261197215/3855188.jpeg[/img]

Vagy ha van valami rajz vagy leírás erről, megköszönném!

8474  hks 2008-05-08 15:04:30  Előzmény:: 47317

a karbinak ahogy van a forgó tengyelye (folytószelep tengely)vanrajta egy lemez ezt támassza ki egy 4mm csavar ami függőlegesen áll ezen csavarj kifelé csökkenni fog az alapjárat feltéve ha nem szív farsot a karbid

8473 (Törölt felhasználó) 2008-05-08 15:00:52  Előzmény:: 47316

Ja 6 voltos, régi fajta karburátor.

8472 (Törölt felhasználó) 2008-05-08 15:00:13

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Ugyanezt játszom én is. Nálam karbival voltak gondok de megoldódóban.

Azt szerettem volna megkérdezni, leírná valaki hogy kell alapjáratot beállítani? Ugyanis nekem iszonyatosan magasra van lőve.

8471  hks 2008-05-08 14:35:28  Előzmény:Venczli Miklós: 47314

sorba kell menni ilyenkor gyújtást megnézni van e szikra rendesen ott van-e a szikra ahol kell utána megnézni kap-e benzint rendesen benzincsap rendesen átfolyik-e utána a karbit megnézni ha benzin van rendesen szikra tuti akkor valami szerkezeti hiba is lehet.

8470 Venczli Miklós 2008-05-08 12:59:21

Hi!

Egyik haveromnak van egy kis gond a trabijával(2T)... Aki tud segítsen megoldani/megtalálni a hibát!
tünetek:

nem akar elindulni, vagyis elindul de padlógázon is csak másodpercenként 2-3-at pöffen, az is eléggé feketés füst(lehet, h kibasztak vele és dieselt tankoltak bele??, bár az drága lenne ) na de a viccet félre téve...kb. fél percig ez megy aztán egyszer csak beindul, de akkor is nagyon furcs a hangja...A gyertyákat beköpi...
mi lehet?
gyújtás? karbi? vagy valami más??

várom az ötleteket!

köszi

8469 Nagy Dávid 2008-05-08 12:54:29

Na akkor nem csinálom meg. Nem ér ennyit. Azt hittem hogy kisebb átalakítással esetleg meg lehet csinálni,de így inkább hanyagolom!
Azért köszi!

8468 Fluck Dávid 2008-05-08 12:35:45  Előzmény:Nagy Dávid: 47309

Ezt már én is próbáltam, és minden szart jelzett a műszer. Az üzemanyag tuti gázos, de próbáld ki. Nekem nem jött be. Viszont, ha sikerül, akkor áruld el hogy csináltad!

Köcce

8467 Dávid Márk 2008-05-08 12:07:08  Előzmény:Nagy Dávid: 47309

Hali! Még nem csináltam ilyet,de Szerintem nem érdemes ezeket beépíteni. Joda órák köztudodtab pontatlanok és silány minőségűek. Szerez inkább IFA tank-,és hőfokjelzőt. Az IFA tankjelző passzol a 4T-be, a hőfokjelzőnél a 4T gombát kell kicserélni 2T wartburg, vagy IFA hőgombára.A 4T-ben dinamikus oljnyomásjelző rendszer van, amelynek az elektronikája kombiműszerben van. Ha ki akarod iktatni kombiműszert, akkor át kell variálni az olajnyomás jelző kábeleit.
[i](Módosította Retroo601 2008.05.08. 14:10-kor)[/i]
[i](Módosította Retroo601 2008.05.08. 14:11-kor)[/i]

8466 Tóth Ákos 2008-05-07 17:09:45  Előzmény:Katona Zoltán: 47308

Nem ment bele a víz az olajba.Tegnap járattam a motort de annyira csattogó hangja van a hidrotőkének..eddig pedig nem volt(lehet a szerelés miatt újra be kell járódnia)

8465 Nagy Dávid 2008-05-07 15:17:46

Tudnátok nekem segíteni?
Van 2 új szerzeményem.

[imgw]http://images.netbag.hu/20080507/17151125550.jpg[/imgw]
[imgw]http://images.netbag.hu/20080507/17151417357.jpg[/imgw]

Ők volnának azok. Skoda 120L-ből (azt hiszem) vannak, kicsi hőfok és benzinszint jelző.


Kérdésem: hogyan tudnám őket betenni a Trabiba? (a 2. képen: bal oldali a benyaszint, jobb oldali a hőfokjelző) 4T-ről van szó. A kombiműszert szeretném kiszanálni.

Előre is köszi.
[i](Módosította bigdee888 2008.05.07. 17:21-kor)[/i]

8464 Katona Zoltán 2008-05-07 12:31:31  Előzmény:Hõberth Gábor: 47303

Mindegy, hagyjuk! Lényeg hogy nem ment bele az olajba víz! Nem kell nívópálcát húzogatni.

8463 Tóth Péter 2008-05-07 12:29:26  Előzmény:Urbán Miklós: 47306

Két havonta akarod felújjítani a motort?!?!?!?!?!?
Én inkább a mínőségre mennék a helyedben.

8462 Urbán Miklós 2008-05-07 11:34:20

Üdv Mindenki!
Érdeklődnék, hogy tudtok e valahol olcsó alkatrészeket 2T motorfelújitáshoz???
Ha van valakinek ötlete, kérem irjon egy mailt!
mikee19kukacfreemail.hu!
Nagyon köszi
Miki

8461 P. Kovács Viktor 2008-05-07 10:09:54  Előzmény:Babecz Tamás: 47300

4T hengerfejcsavar: XZN-M10

Mea culpa, mea maxima culpa...

Szoval bemesz a szerszamboltba es XZN-M10 kulcsot kersz...
De a nyomatekkulcs-keszletben meg ugyis van...

8460 (Törölt felhasználó) 2008-05-07 09:44:07

Emberek nem tudom engedélyezve van e a html-kód, de ha nincs akkor a sima linket is bemásolom.



http://www.youtube.com/watch?v=R44-l8CnVW0&feature=related

Szóvel erről lenne szó. Ez kérem szépen EZ trabant. Most ha belegondolunk hány "Rally" autót látunk egy hasonló után továbbhajtani?
[i](Módosította Waresam 2008.05.07. 20:26-kor)[/i]

8459 Hõberth Gábor 2008-05-07 09:20:43

???
Most mi van?
Ki mondta, hogy az olajat kell leengedni?
Én a vízről beszéltem!

8458 Katona Zoltán 2008-05-07 08:24:35  Előzmény:Tóth Ákos: 47299

mivan?

miért is írod rá a hülyeséget? (hoberth)

Miért kellene leengedni az olajat?

8457 Hõberth Gábor 2008-05-07 08:17:23

Gondolom leengedted a vizet mielőtt levetted a hengerfejet.
Egyébként ha víz van az olajban, akkor trutymás lesz az egész.
Vedd ki a nívópálcát, ha az sima olajos, akkor nem ment bele.

8456 Babecz Tamás 2008-05-07 05:41:18  Előzmény:P. Kovács Viktor: 47289

Nézd csak meg a henerfejcsavar fejét jobban, az nem TORX.

8455 Tóth Ákos 2008-05-07 04:59:58

Életem első hengerfejtömítését kicseréltem a wareszomon(sikeresen).Elfelejtettem leengedni belőle az olajat, így lehetséges hogy az olajteknőbe belefolyt a víz?

8454 (Törölt felhasználó) 2008-05-07 04:50:07

Hell!
Gyujtáskapcsoló kulcsos betét része hogy jön ki abból a kormányzáras ótvarból??
Köszi!

8453 (Törölt felhasználó) 2008-05-07 04:44:14  Előzmény:Hõberth Gábor: 47292

Hát nem tudom, 1ik az hogy ugy kell csinálni hogy ne folyjon mellette másik én jópárszor csináltam már vele és a fémmel semmit nem csinált, nálam 1általán nem marta.