Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

8602 Hõberth Gábor 2008-05-17 08:36:27

Ezt nevezik porfestésnek a motorépítő műsorokban?

8601 Dávid Márk 2008-05-17 07:15:59  Előzmény:Marton Tamás: 47439

Szinterfestéket por formájában ráfújják a fémtiszta felületre (elektroszatikusan hozzá tapad a por), majd a cuccost kemencébe be rakják, és a hő hatására a porrétegből egy egybefüggő masszív műanyag réteg lesz.

8600 Szabó Szilárd 2008-05-17 05:44:34  Előzmény:Marton Tamás: 47425

A dobot felfekteted úgy,hogy a tőcsavarnak legyen helye ha beütöd,2kg-os kalapács+0,5kg-os.Behelyezed a tőcsavart a félkilóst rárakod,a 2 kilóssal meg kézrátétellel gyógyítod ameddig a helyére nem megy.
"Minek ész ha van erő"felkiáltással.
[i](Módosította szicsu 2008.05.17. 07:44-kor)[/i]
[i](Módosította szicsu 2008.05.17. 07:45-kor)[/i]

8599 kirchner krisztián 2008-05-16 19:08:46  Előzmény:Hõberth Gábor: 47411

farkasrugo.atw.hu
Láttak már trabirugót,szerintem többet is.

8598 (Törölt felhasználó) 2008-05-16 18:34:51

Akinek van magyar Trabant 1.1 szerelési utmutatója CDn az irjon nekem!
Ha lehet ne olyan minőségű mint a trabi.hu-n.
Előre is köszi!
[i](Módosította ZuppyKT69 2008.05.16. 20:41-kor)[/i]

8597 Kacsándi Szabolcs 2008-05-16 18:18:49  Előzmény:Horváth Szandi: 47433

Kétütemű esetén érdemesebb csináltatni,mert csak akkor lesz jó fék rajta ha le vannak szabályozva a fékdobok és hozzá csinálnak túlméretes fékbetétet.Tudomásom szerint a bolti alapméretes betét párszáz forint amit ugyanúgy felújítanak,ha még van egyáltalán ilyen.Régebben lehetett venni jobb minőségű betéteket sokezer forintért,de szerintem az is jó amit a fékesnél csinálnak.Én mindig fékesnél csináltattam a betéteket és semmi gond nem volt vele.

8596 Hõberth Gábor 2008-05-16 17:47:11

Mester Ottó
06-20-951-51-56
Homokszórás, szinterezés...

8595 Marton Tamás 2008-05-16 14:37:15  Előzmény:Dávid Márk: 47435

Ne viccelj mán, há hogy néz az ki!
BMW felnire dísztárcsát? Há pont így mutat valamit, dísztárcsával ugyanott lennék, ha a gyári kerekekre raktam volna! Voltak nekem a gyárikon olyanok, na de azé a BMW-re nem teszek má. Tudod ez olyan dolog, mint amikor a jó bort is kólával isszák. Bűn lenne erre dísztárcsa, akkor inkább peregjen róla le a festék
Szinterezés? Az meg hogy műkszik?

Amúgy köszi a tippet!

8594 (Törölt felhasználó) 2008-05-16 14:36:46  Előzmény:Őry Gábor: 47437

Ha nem zárod el, akkor más a hiba, de a 300+ Forintos üa. ne csordogáljon szabadon! Szerintem jobb elzárni. Nehezebb lopni benzint a cső lehúzása által. Buborékot csinálhatsz úgy is, hogy lefogyasztod a benzint a csőből. Pl tartaléra való kései áttekerés és a kiürült átfolyásmérő magas pontján marad levegő.

8593 Őry Gábor 2008-05-16 13:18:37  Előzmény:: 47434

Nem szoktam elzárni a benzincsapot, mert orrán-száján jön a benya. És hogy kerül oda buborék?
[i](Módosította orygabor 2008.05.16. 15:21-kor)[/i]

8592 Madocsai Gergely 2008-05-16 13:12:20  Előzmény:Őry Gábor: 47429

Para az is, h az utángyári rugós pöcke hol fennakad, hol nem, azt meg ugye nemigen tudod/lehet lepolírozni.
Másik: nálam ez wolt a leggyakoribb: a karbi fedelét - még laza csawarokkal - meg kellett kicsit mozgatni "jó helyre", és utána rögzíteni. Ekkor a tűszelep+tengely a "helyére" került, és utána zárt rendesen.(persze amire +találod a "helyes" pozíciót, addig elhinted becses anyanyelwünk összes ékes tájszólását...)

8591 Dávid Márk 2008-05-16 11:36:36  Előzmény:Marton Tamás: 47425

Hali! Rakj rá Tescos műanyag dísztárcsát. Nagyon tuti.Bár igaz hogy nem ideiglenes megoldás, de szerintem érdemes a felniket inkább szintereztetni.
[i](Módosította Retroo601 2008.05.16. 13:42-kor)[/i]
[i](Módosította Retroo601 2008.05.16. 14:07-kor)[/i]
[i](Módosította Retroo601 2008.05.16. 14:08-kor)[/i]

8590 (Törölt felhasználó) 2008-05-16 11:01:28  Előzmény:Őry Gábor: 47432

Megállsz és elzárod a benzincsapot. A hőmérseklet- és légnyomás változás hatására csak a tank alatt T-n áramolhat vissza a tankba a benzin a legfelső ponton át. Így a hidrozstatikai nyomás picit nagybb, mint a telitank, amire már zár a tűzselep. A hosszú ferde csövön szépen felballag a buborék, így nem emelgeti magasra a benzint és a hidroszt. nyomást, ami jobbhíján lecsorog a karbiba.

8589 Horváth Szandi 2008-05-16 08:56:30

Helló!

Még egy utolsó kérdésem lenne a "nagyokhoz"

Szerintetek melyik a jobb minőség,vagy melyik tart tovább, a ferrodoloztatott fékbetét,vagy amit boltba veszek?

Köszi: Szandi

8588 Őry Gábor 2008-05-16 08:46:03  Előzmény:: 47431

Ez komoly? És hogy csinálja az a buborék?

8587 (Törölt felhasználó) 2008-05-16 08:21:24  Előzmény:Őry Gábor: 47429

A hibát a benzincsőben lévő buborék is okozhatja!!! Az átfolyásmérő ele tegyél egy T vagy Y ágat es vidd fel a nyomásváltozást a tankba! Oda is kell még egy T élágazás. Onnan simán kiszellőzhet. Nekem ez megoldotta. Az elágazás 6-os rézcsőből kemény- vagy lágyforrasztással is készíthető.

8586   2008-05-16 06:49:33  Előzmény:Őry Gábor: 47429

Az utángyártott tűszelepek általában ilyenek... Próbálj szerezni bontott gyárit.

8585 Őry Gábor 2008-05-16 05:57:46

Kérnék egy kis segítséget. 2T-s karburátor tűszelepem folyat, pedig zsír újat tettem bele. Megpolíroztam fogkrémmel, azután jobb lett, de nem múlt el teljesen, most meg megint folyik. Mi a szart lehet csinálni? Esetleg más típusból való mi passzol bele?
Ja, és a lengéscsillapítót milyen olajjal lehet keményíteni?

8584 Marton Tamás 2008-05-15 20:48:51  Előzmény:Karches Attila: 47427

ahamm ... ez azé gáz

De mind1, ha csak 1 évet bír akkor is megérte, max. évente újrafújom, vagy jövőre már lefényeztetem. Mindenesetre veszek még lakkot is, oszt adok azzal is nekie
Mondjuk a kavicsfelverődés ellen amúgy sem tud az ember semmmit csinálni, de ha már lefújja az ember, akkor legyen valamennyire tartós.
Na majd megláttyuk mi lesz!

Köszike!

8583 Karches Attila 2008-05-15 20:20:58  Előzmény:Marton Tamás: 47425

Felni:
Ha ez lesz rajta télen is, bármit csinálsz vele max 1 (2) telet adok neki.
Én az enyémet nemtom milyen fehér festékkel fújtam le még anno alapozó nélkül, ~1évig bírta aztán kapott szegény padkát, meg kerékkulcsal levertem véletlenül...meg télen nyáron használom...úgyhogy elindult az enyészet felé.
Fényező kollégák mondták, hogy a lakkozva vmivel tovább bírja. Kicsi bnőmnek fújtam 4et ezüstre, az le lett lakkozva.
A "csibesárga" MakkMakk
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/080515/P1000252__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Remélem sokáig ilyen szép marad
[i](Módosította XG AtY 2008.05.15. 22:23-kor)[/i]

8582 Fluck Dávid 2008-05-15 17:32:33

Korábban már említettem, hogy segitségre lenne szükségem átkábelezés ügyben.
Nagyon örülnék, ha valaki hétvégén tudna nekem seíteni ebben az egyáltalán nem aprócska problémában. Előre is köszike. Naggyábol azt se tudom miből vegyek és mennyit, és mindez mennyibe fájhat anyagilag, és időileg.

Várom a segitségeket! Most nagyon nagy szükségem lenne rá!!!

8581 Marton Tamás 2008-05-15 14:58:49

Valaki ütött már bele zsír új 4T fékdob-ba, zsír új tőcsavart? Mert vettem két új dobot (6700/db vót), de az csak elő van fúrva, a tőcsavar ricnijeinek nincs bemarás. Most akarom a wartburg tőcsavarjait beletenni, mert azok hosszabbak, de nem tudom milyen módszerrel kéne, nem csináltam még ilyet
Simán üssem csak bele kalapáccsal? Majd megtalálja a helyét? Vagy mi legyen? Ahogy néztem amikor beledugtam a csavart a lukba, hogy a tőcsavar ricnijei felfekszenek a luk szélére. Nem tudom hogy kéne ezt csinálni, addig meg nem szedem ám szét, nehogy hoppon maradjak!

Ja meg a felniket szeretném lefújni mert már elég kopottasak, de úgy hogy fémig visszacsiszolom.
Vettem ilyen primer alapozót, meg ezt a Motip márkájú acryl festéket, ezt ajánlották. Mennyire lesz ez így tartós? Mert már fújtam vele próbát a gyári kerekeken, de úgy vettem észre, hogyha mélyebben belenyomom a körmöm azért le lehet kaparni, mondjuk nem annyira könnyen. Fényeztetni most nem akarom, egy átmeneti megoldásnak csinálom, de azért jó lenne ha nem kopna meg pattanna meg egy hét alatt. Vagy a végén még fújjam le lakkal is? Úgy többet védne nem? Vélemény?

8580 Hõberth Gábor 2008-05-15 14:23:12

Nekem nincs benne teleszkóp.
Belülről nyílik az ülés mellől egy suzuki zárral, utána meg felhajtom, hagyományos kézmozdulattal.

8579 (Törölt felhasználó) 2008-05-15 14:09:55  Előzmény:Hõberth Gábor: 47422

Köszi a tippet! Reménykedem, hogy nem lesz vele baj!
Teleszkópot milyet használtál ide a csomagtartóhoz?
[i](Módosította ZuppyKT69 2008.05.15. 16:11-kor)[/i]

8578 Hõberth Gábor 2008-05-15 13:52:26

A csomagtartó lyukat sima üvegszálas gittel takard le.
Nekem már vagy 5 éve úgy van, és nem repedt meg.
Ott merev a duroplaszt, nem mozog a kasztnival mint a sárvédők élei.

8577 (Törölt felhasználó) 2008-05-15 13:28:04  Előzmény:Vitányi István: 47419

Csak olyat találtam ami nem magyar:
http://zuppystraby.lapunk.hu/?modul=galeria&a=6660&
Remélem segítettem!

Tényleg. Nincs valakinek meg CDn a Trabant 1.1 szerelési útmutatója?
A Szekszárdi Trabant Team megköszönné És én is!

8576 Marton Tamás 2008-05-15 13:14:26  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 47412

Nem baj, a pénzt úgyis rá szerettem volna szánni, úgyhogy csillag és a hozzá való harang csere lesz, de csak az, mert úgy nem lesz olyan drága mintha komplett féltengelyt vennék. Rosszul nem járok, mert legalább zsír lesz a csillag, tőlem aztán rázhat is, mert akkor már tudni fogom, hogy nem amiatt volt.
De reménykedek benne, hogy ez lesz a probléma, ha abból indulok ki, hogy a széthullása óta jobban ráz, plussz kotyog is mint atom. Ha annak feszesnek, fixnek kell lennie, akkor mért ne lehetne az? Majd kipróbáljuk!

Köszönöm a segítségeket!

8575 Vitányi István 2008-05-15 12:24:10

Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy a 4t trabi hátsó dobjában mi található????
Eselteg rajz róla, vagy fénykép jó lenne, de az is segítség ha le tudja írni valaki mi található benne és hol!
Segítséget előre is köszönöm!

8574 (Törölt felhasználó) 2008-05-15 10:13:52

valaki nem tudja a 2T hátsó lengescsill.szimering méretét????

8573 Őry Gábor 2008-05-15 08:00:41  Előzmény:: 47410

Mol Garden 2T! Nagyon szépen muzsikál vele, 949 fabatka a tecskóban 6 deci.

8572 Őry Gábor 2008-05-15 07:59:04  Előzmény:Horváth Szandi: 47405

A Hall-jeladó mágneskapcsolója meg tud halni egyik pillanatról a másikra, és vége. A vezérlőrész tesztelhető, leírás a Jopi honlapján ESE-2H leírás alatt. Ha a fekete dboz kimenetén van feszültség, akkor az jó. Lámpával ne nézd, mert hazavágja, csak voltmérővel. A vezérlő nem tirisztoros, hanerm tranzisztoros, merthogy tranzisztor van benne.

8571 (Törölt felhasználó) 2008-05-15 07:43:52

sziasztok mult héten voltam 1 festő mellett ő azt mondta hogy műanyag gitt nem fog repedni mert nyulik valamennyit

8570 (Törölt felhasználó) 2008-05-15 06:05:42

Kérdésem olyanokhoz intézem aki eltüntette a csomagtartó zárat!

Milyen teleszkóp jó az ajtóhoz?
Ha itt gittelem a likat az nem pereg le?

8569 (Törölt felhasználó) 2008-05-15 06:03:44

Csak mert van olyan fémszálas csík, mit az üvegszálas csak ez jobb.
Ami jó lenne, de az mondta a festékboltos, hogy ezt még ilyenre nem próbálták.
De lehet, hogy én sem kockáztatok.
Akkor most le kell csiszoljak mindent?

8568 Kacsándi Szabolcs 2008-05-14 20:19:00  Előzmény:Marton Tamás: 47404

Igazán jó megoldást nehéz találni,mert úgy látom mindenkinél más és más a hiba amitől ráz.Mivel pont a hajtás alktrészei igen drágák,ezért nem lehet csak úgy megvenni és beszerelni,mert lehet pont nem az lesz a hiba és akkor elég nagy összeg lett kitéve az ablakon.Előfordulhat valóban hogy a kihajtás ment tönkre a váltónál,annak sem szabad lógnia.Bár a belső csukló kevésbé kap akkorát mint a külső,de attól még lehet annak a hibája is.

8567 Hõberth Gábor 2008-05-14 20:17:03

Valaki mondjon már egy jó rugókovácsot, mert ahol én voltam, ott felvázoltam, hogy mit szeretnék, ő meg csak nézett mint kannibál a szines golyókra.
Utána meg jött szédíteni ilyen dumákkal, hogy hát igen csinált már trabant rugókat, de csak versenyzőknek, és ő azt nem árulhatja el, mert az hadititok vagy mi.
Na most ha a legújjab WRC kocsik naprakész titkos beállításait kérdeztem volna, akkor megértem, de Trabantról beszéltem neki! Nem gyártják lassan 20 éve, és a verseny homologizáció is lejárt róluk jó pár éve sajnos.

8566 (Törölt felhasználó) 2008-05-14 19:50:15

Sziasztok én 3 éve csak husqvarna xp olajat használok és nagyon jool pörög tőle a trabi!!! Versenyekre is azzal keverek ömv 100-as és husqvarna xp 1:40 szerintem ez a legjobb!!! de a castrol olajok is elég jook!!!
Másik téma a futómű nekem mindkét autón meg van vágva az első és hátsó lengőkar is
elöl beletoldva 2,5cm visszakovácsolt laprugóval. Hátul pedig tőbe megvágva és asszem utcára 8-as versenyre 10 es csavar közétoldva majd meg borit. nekem vizsgán is átment vele!!!

8565 (Törölt felhasználó) 2008-05-14 19:25:32

Üdv az Uraknak!
Felbuzdulva a szintetikus vagy annak hitt olajokkal kiharcolt 2000ppm-es zöldkártyákról szóló hozzászólásokon, én is kísérleteket végeztem. Ajánlom a figyelmetekbe a ROWE HIGHTEC SYNTH RS 2T nevű löttyöt! Ha nem lityis zacskóban veszitek három ezresért, hanem ötösben, akkor csak 8900Ft másnapra a meteorban.
Az osztást rátok bízom. Látványosan csökkent az indítási füstölés. 1:70-ben kevertem.

8564 (Törölt felhasználó) 2008-05-14 19:05:42  Előzmény:Marton Tamás: 47404

Nem kottyanhat semmiképpen ennyit! Az 1~2mm még használható, de nem szabad gyötörni. Az új az feszes. Esetedben széttörhetett a csillag vagy kopott a rózsakerék. Szedd szét inmét!

8563 Hõberth Gábor 2008-05-14 18:05:44

Féltengely:
Nekem Fiatmotoros a szekér, de féltengyely rángatásom nekem is volt már.
Akkor az volt a nyűg, hogy széthullott a csillag. Azt kicseréltem utána jó lett.

Terpesztés:
Azt már megbeszéltük, hogy a terpesztésnél egy bizonyos szint után természetes, hogy a kerék beleér a rugóba. Megoldás, felni alá pogácsa.
Az hogy csak az egyik ér bele, az egy dolog. Ott már olyan hajszálnyi a távolság, hogy csak a véletlenen múlik, hogy hozzá ér vagy nem, és hogy hol.
Lehet, hogy azon az oldalon kijjeb van a keréken a ólom, és az ér oda. Nekem is az volt.

8562 (Törölt felhasználó) 2008-05-14 17:42:45  Előzmény:Horváth Szandi: 47405

Szia! Regen volt nekem olyanom es az az igazsag h sose nyultam hozza de nem is kellett soha. Tulajdonkeppen nincs is igazi alaplap a fotengely vegen forog 2 magnes meg van fixen ket vasdarab ezek adjak a jelet (indukcio,kozepiskolas fizika) Ezen nincs minek elromlani. ha gond van a gyujtassal akkor fekete doboz v trafo v kabel lesz a gond (ha kell vmelyik irj uzit ajandekba a tied!) De "alaplap" is akad sztem

8561 Horváth Szandi 2008-05-14 17:00:59

Helló!

Olyan kérdésem lenne még,hogy ha tirisztoros gyújtású a 2T Trabink,akkor honnan tudjuk meg,ha szar a gyújtás alaplap? Köszi,nagyon rendesek vagytok!

Szandi

8560 Marton Tamás 2008-05-14 16:10:03  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 47397

hűha ... úgy látom lesz ezzel szívás

Az a helyzet, hogy gyári kerekekkel is rázott már. Amikor ki lett cserélve a moci, a hosszú féltengely csillagja szétesett sajnos, azt úgy tettük össze, mondjuk hiánytalan tűgörgőkkel. Amikor kipróbáltam a vasat akkor vettem észre hogy jobban ráz mint előtte. Itt még mindig gyári kerekeim voltak. Futóművesnél nemrég voltam, nagyon precíz munkát végzett, nem csak úgy "átlökte" az autót, hogy "jóvanez!". Szóval amiatt nem rázhat sztem. Gömbfej a jobbos volt nemrég cserélve, a balos még nem kotyog, a kormányösszekötők szintén nem régiek, nem kógnak. Szilentek is lettek cserélve a mocicserekor. Moci feszes, nem lógnak a bakok. Szóval feszes a futómű nagyjából, egyedül a kormánymű lóg már egy picit, de az régebben is lógott, mégsem rázott a kormány. Már csak a féltengely maradt sztem.
Leírom milyen a féltengelyem, amikor piszkálom kézzel:
1. A rudazat tengelyirányba vagy fél centit lötyög
2. Ha megcsavarom kézzel forgásirányba szintén kottyan, de úgy vettem észre, hogy csak a harangban, de a csuklónál semmit.
3. Ha megemelem a rudat mondjuk fölfelé, egyszóval rángatom, szintén kottyan a harang részben.
4. Csukló viszont nem ropog amikor megyek az autóval, még kitekert kormánynál se.

Szóval ezért gondoltam, hogy talán a csillaggal és a haranggal lehet gond, mivel az esett szét egyszer, és kotyog is. Mondjuk nem tudom, milyen egy egészséges féltengely, amikor átrángatja az ember. Leírnátok, hogy milyennek kellene lennie, vagy egyáltalán szabad e kottyannia ott valaminek? Mert nekem ez nagyon gyanús

Köszönöm!

8559 Németh Kornél 2008-05-14 11:41:12  Előzmény:Hõberth Gábor: 47393

A 3 karika tényleg kicsit sok volt.Fiatalság-bolondság már tanultam belőle.
Felülre a gumit meg azért raktam,hogy ne érjen össze a fém a fémmel
vagy az ott felesleges?
úgyhogy most úgy néz ki,hogy fémtölcsér-gumi-lengőkar-gumi-fémtölcsér-gumi.
a gumi hozzárérésével kapcsolatban meg annyit,hogy a jelenség okát értem, csak azt nem,hogy miért csak a bal oldal?
köszi a választ
Kornél

8558 Urgyán Imre 2008-05-14 11:34:29  Előzmény:: 47400

Nincsen rá rendes módszer sajnos. Valahol mindig el fog kezdeni repedezni. Ha gittelsz akkor reped, ha műgyantázol, akkor is, vagy felhólyagosodik.
Az enyém is megindult már, és valószínű, hogy ebben az évben végig is fog sajnos repedni. De már így is jó vagyok, mivel egy évet kibírt szó nélkül. Azért nem sértődnék meg, ha eztán sem repedne meg...

Szóval a legjobb megoldás sajnos a díszléc, ez van

8557 P. Kovács Viktor 2008-05-14 08:26:18  Előzmény:: 47400

El fog repedni a kaszni csavarodasa miatt. Szedd le a diszlecet hatul, huzz egy csikot vekony filctollal a csatlakozasra, emeld fel az elejen, es nagyitoval lathato. Nekem ez a 2. auto, amin el van tuntetve, mindketton kirepedt. Ha direkt csinalsz bele egy hornyot, akkor a godor aljaban fog elrepedni, es nem latszik. Ha felujitom ezt, a diszlec megy vissza. Remelem valki tud jobb megoldast.

NT

8556 (Törölt felhasználó) 2008-05-14 07:31:34

Hali!
Lenne egy nagy kérdésem, azokhoz intézném akik eltüntették a díszlécet a Trabijukon!

Hogy a fenébe nem jött le nekik a gitt?
Én így gitteltem: üvegszálas, finom sima gitt, szórógitt.
És már tele vagyok a rázkódás miadt repedégekkel, a csavaroknál lepattogásokkal!
SEGÍTSETEK!!!

8555 Karches Attila 2008-05-13 21:00:50  Előzmény:P. Kovács Viktor: 47386

Kb. 1-1,5 éve a levelező listán szívott vele valaki.
Neki nem jött be, rosszabbul ment meg evett is.
A 2E2 az 1.6-ra való gyárilag emlékeim szerint

[i](Módosította XG AtY 2008.05.13. 23:02-kor)[/i]

8554 Karches Attila 2008-05-13 20:58:48  Előzmény:Marton Tamás: 47394

Szerintem vidd el féltengelyeshez, ők meg tudják nézni, hogy üt-e vagy sem.
Jól látom, hogy BMW felni van az autón? Mertha nem közontosan van fennt azért is rázhat.

8553 Kacsándi Szabolcs 2008-05-13 20:17:28  Előzmény:Marton Tamás: 47394

Hát nálam is ez volt a gond hogy ráz,aztán beletettem egy olyan bontottat amiben csak 75 ezer km volt.De utána megszünt a hírtelen rántás,viszont azóta egyre erődödik és olyan hullámzó rángatás van,amit a csapágy okoz.A belső kihajtás illetve csillag szinte sosem kopik el.Ha ki is cseréled,nem lesz akkora változás szerintem.Csinálhatja a rángatást a göbfej+rossz kerékösszetartás is.De a stabilizátor szilent is elég gyanús,igen hamar kikopik a gumi,és bár jónak tűnik,mégis menet közben tud mozogni.Érdemes kicsit tüzetesebben megvizsgálni.