Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

202 (Törölt felhasználó) 2006-10-11 09:15:47

Szekszárdtól 10 km-re lakom. Ki van a közelemben?

1.1 Devil Edition

201 (Törölt felhasználó) 2006-10-11 09:01:15

Köszönöm a segítséget, nyár elejére kész lesz a kocsee, ha valami kis találka lesz mindenképpen eljövök és bemutatom a vasam. Jövő hét elején fog bakra kerülni, le lesz csupálva róla minden, motor, váltó, minden, ki lesz belezve. Csak azt nem tudom mindent hogyan rakok majd vissza, főleg a vezetékektől félek!!!

A kocsi tehát ki lesz belezve, csak a futómű fog maradni, hogy a festőművíszhez lehesen vinni, guruljon.
Egy kérdésem lenne még: mindenfajta tömítés(ajtók,ablak, csomagtér meg minden szigetelés) beszerezhető hozzá? nem szeretném h továbbra is beázzon

1.1 Devil Edition

200 Molnár András 2006-10-11 08:24:40  Előzmény:Varga Tibor: 39043

Mennyié rax be 5-ös váltót (nekem), meg van minden cuccom. Jah + mennyi idő?

ACL-400

199 Varga Tibor 2006-10-11 08:18:52  Előzmény:Molnár András: 39042

jóvan, még ne rohanj azért hozzá, majd szólok, oké,amint aktuális lesz. azé köszi!

Tibke

198 Molnár András 2006-10-11 08:15:20  Előzmény:Varga Tibor: 39041

De mondom csináltatok neked! Aszt majd elküldöm. Nekem 12 Km, úgyis mennem kell. Arra gondoltam, hogy a csávó 2T optikát akar.

ACL-400

197 Varga Tibor 2006-10-11 07:46:25  Előzmény:Molnár András: 39039

vasam nekem is van, nem azért kérdeztem hogy meg lehet-e a várni,hanem hogy ne kelljen kétszer lemenni.
most egy darabig még úgyis gyári betéttel nyomulok.

Tibke

(Módosította Tibke 2006.10.11. 09:47-kor)

196 Varga Tibor 2006-10-11 07:45:47  Előzmény:Molnár András: 39037

lassabb, de alaposabb.
De honnan kukázol te átlátszó háccsó búrát?

Tibke

195 Molnár András 2006-10-11 07:42:32  Előzmény:Varga Tibor: 39038

Lassab voltam!

Meglehet várni, de nekem van fölös vasam, postán mehet?

ACL-400
(Módosította bandee 2006.10.11. 09:43-kor)

194 Varga Tibor 2006-10-11 07:40:40  Előzmény:Molnár András: 39034

Ozt meg lehet várni? mert nincs nekem épp közel.

Tibke

193 Molnár András 2006-10-11 07:40:40  Előzmény:: 39033

Hali!

1.: Fém maszk, hűtőtartót kell rá heftűni, legalább a hűténél kivágni.

2.: Jó, de a kitámasztót át kell rakni.

3.: "Talált" alapanyag+magadnak csinálod majdnem ingyen csillagos ég!

4.: 4X98, ált. Fiat alufelnik + hosszabb tőcsavarok

5.: Lehet!

ACL-400

192 Varga Tibor 2006-10-11 07:38:10  Előzmény:: 39033

válaszok:
1, igen
2, igen
3, ha a festő csinál mindent, akkor horror összeg. Ha te szeded szét a kocsit már nagy előny, ha még be is van csiszolva, akkor mégjobb. de így is olyan 80 ezer alatt nem áll meg,az tuti,de inkább 100. (nekem 80 volt mindennel együtt)
4, az 1.1es lyukosztása 4*98.(Fiat, Alfa,stb) de 4*100 is felmegy.
5, nincs átlátszó 1.1es búra, csak a 601esre.

Tibke

191 Varga Tibor 2006-10-11 07:34:37  Előzmény: Zombie: 39032

3 literel többet azé nem. ha folyamatosan simogatod a talpadddal a padlólemezt,akkor mindig is zabálni fog.

Tibke

190 Molnár András 2006-10-11 07:33:50  Előzmény:Rell Miklós: 39031

Háhogyne passzolna! A gyári vasra ragasztja a jobb fajta alapanyagot. 3 papír a négy betét. Jah és előbb elkopik mint a tárcsa.

ACL-400

189 (Törölt felhasználó) 2006-10-11 06:36:54

Hehe ismét visszatértem ügyefogyott kérdéseimmel!!! Muhahahaha
Visszatértem, hogy még több kérdéssel zaklassam a profikat, akikre felnézek.
A következőket szeretném kérdezni:
1, a 4T trabira rámegy-e a 2T homlokfal?
2, a 4T trabira jó-e a 2T motorházteteje?
2/b asszem a kocka lökösöket megbeszéltük, hogy igen
3, egy komplett külsöbelső metáldukkó kb mennyibe jön ki?
4, milyen lyukosztású pöpecfelni megy rá a 4T-re átalakítás nélkül? 4*100?
5, lehet 4T trabira szerezni olyan átláccó háccsó lámpabúrákat?
köszönöm a további segítséget!
Devadállatleszakocsim!!!

1.1 Devil Edition

188  Zombie 2006-10-10 21:58:13  Előzmény:: 39029

öööö izééééé
..........................................................................................................
jah megyeget vele a kocsi,de szomjas is nemtom mi lehet az oka..
ehet 3L-el többet a mágnesszelem miatt? eléggé hajtom a gépet


1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

187 Rell Miklós 2006-10-10 19:46:41  Előzmény:Molnár András: 39027

És olyat mennyiért tudol szerezni? Teljesen pasaszol az eredeti helyére? Hogy csinálja???

retro

186 Varga Tibor 2006-10-10 18:14:55  Előzmény:Rell Miklós: 39026

1.1es betétből előre csak magyar van. hátra van többféle is, pl Bosch is forgalmaz/gyárt.

Tibke

185 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 16:43:46  Előzmény: Zombie: 39028

nemiskell mondanom h minden motyó tőlemvan Naugye hogy nem adtam x_a_r_t!

Trabee Streetracing

184  Zombie 2006-10-10 16:37:26  Előzmény:Marton Tamás: 39001

akkor egy cipőben eveztünk wezmü csere után nekem is ezt csinálta
fulladt dadogott nem akart menni
én most már gondolok a gyujtásra, hogy sok benzint kap, meg ilyenek
most mitó a Weber rajta van tökéleted, néha ez is bedadogott, jah és 9-ről csökkent a fogyasztás, majd mondom kb mennyire


1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

183 Molnár András 2006-10-10 16:26:21

Mijaza reszelhető Polo betét?? Nekem annyira brutál jó betéteket tudnak Sásdon csinálni, hogy csak na! Haverem ajánlotta, Wartburgal versenyzik. Csak azt kell mondanom: olyat kérek amilyet a Csonginak szoktatok ragasztani.

ACL-400

182 Rell Miklós 2006-10-10 16:20:51  Előzmény:Varga Tibor: 39025

És visszamenőleg nem lehet?

Na, de engem inkább a reszelhető polo betét érdekel, tudod... Nem néztél még utána? Valakitől (talán Zombie, Maroko?) hallottam valami olasz meg német betétekről is! Pedig eddig csak a magyarról tudtam! Valakinek ven-e erről (minőség és beszerezhetőség) infója?

Ja, 4t Trabiról van szó...

Ja, és Tibke! Úgy látszik "bejáródik" a fékem, ha akarom, már akár blokkolni is tudom (de nem akarom)!

Valaki itt érdeklődött az alapjárati kapcsrajz felől... Hát tisztelettel jelentem, hogy elbactam. Le akartam oldani a szilót a panelről, és - jobb híján - nitróba raktam. Gondoltam, mit árthat a nitró pár ellenállásnak, ic-nek, meg kondinak... Hát ártott... Az ellenállásokról gyönyörűen lemosta a festéket, úgyhogy most csupaszon állnak ott szinkód nélkül...
Remélem, egyéb baja nem lett... Azért még megpróbálok egy rajzot csinálni, majd méregetek, és imádkozok, hogy a kondikról le tudjam olvasni az értéküket.
Bár nagyjából már sejtem a működését.

retro

181 Varga Tibor 2006-10-10 15:56:26  Előzmény:Molnár György: 39022

amúgy elvileg mióta únió van, nem lehet a fékhez nyúlni, nem engedélyez semmit a KF. régen le lehetett papírozni a gti féket, ma már nem. mindenki döntse el hogy tesz.

Tibke

180 Varga Tibor 2006-10-10 15:46:48  Előzmény:Molnár György: 39022

cikk nincs a féktuningról. kell közdarab a főfékhenger gyári felfogatsái pontja, és a polo/golf szervodob és főfékhenger egységnek.
az irányítókarhoz azért kell közdarab, mert a golf csonkállványnak lenn van a nyulványa, amibe az irányítókar menne. nézd meg a honlapomon az átalakításnál a képeket,ot ta gti fék. látod hogy nincs ott az irányítókar, ezért kel legy közdarab. vagy pedig a gyári csonkállványra kell felfaragni, de akkor kiljebb jön 2 centit a kerék.

Tibke

179 Molnár György 2006-10-10 15:09:02

Nos átolvastam afékes ügyet..Hmm
Vannak lila ködfoltok, kérdések, deh asszem megvan akövetkezőő átalakítás
Wáháhááá resszekessetek aszfalbetyárok


gyuszi

178 Molnár György 2006-10-10 15:00:26

Hali
Olvastam ujdonsült kollégánk kérdéseit, és rá a választ.Megütötte a szemem az a bizonyos "közdarab" az irányítókarnál. Kérdésem miért kell? Valahogy nem tom elképzelni a dolgot... Mellesleg engem is foglalkoztat a téma. De én inkább a rásegítőre gondolok. Van ennek K.F. felé valami engedélyezési folyamata? Vagy olyan mint az 5 ös váltó- nem tudja nem fáj Tibke a rásegítő vákuumháza, ha jól láttam képeken, akkor egészen elől van ugye? Akkor oda is kell vmi közbetétféleség nemde?
Igaz hogy nem olvastam el a cikket rólla, rövidesen megteszem.

gyuszi

177 Varga Tibor 2006-10-10 11:32:14  Előzmény:: 39020

neem, közdarabot azt csináltatni kell, az nem gyári darab.
Golf I-II gti, bármelyik jó,csak egy autóról legyenek a cuccok.

Tibke

176 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 11:25:00

Gondolom a bótban meg a bontóban minden cuccot II-es gti golfhoz kérjem nem? A közdarabot csináltatni kell vagy azt is adnak?

1.1 Devil Edition

175 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 11:19:34

Köszönöm az infot, majd gyűjtögetek és szép lassan kész lesz a wundermaschine...

1.1 Devil Edition

174 Varga Tibor 2006-10-10 11:12:05  Előzmény:: 39017

hátsó fék marad gyári, felesleges azt faragni. új munkahenger bele, és 4 értelmes betét. az eleje nem olyan aprópénz, 2 tárcsa 10e, betétek olyan 7 ezer, bontóból csonkállvány, kerékany,féknyereg meg általában 15-20/pár. Erre jön még a közdarab az irányítókarnak, ami 10 ezer körül van.

Tibke

173 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 10:45:14

Így már dereng valami, köszönöm. Kb mennyibe kerül ez a procedúra első és hátsó fékekre vetítve, valamint mennyi átalakítás kell hozzá?

1.1 Devil Edition

172 Varga Tibor 2006-10-10 09:58:52  Előzmény:: 39015

a gyólyaláb más néven a rugós tag(lengéscsillapító és rugó együtt), a peremes felni meg aminek nagy pereme van. ezt máshogy nem tudom. a közepe beljebb van mint a külsű perem

Tibke

171 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 09:55:44

Köszönöm a segítséget, sok fontos információhoz jutottam, igaz, kicsit zöldfülű vagyok még ehhez de majd utánanézek a különböző szakkifejezéseknek. Gólyaláb meg peremes felni meg ilyenek, nekem nem társul a tudatomban kép ezekhez, de ez csak azért van mert nagyon tapasztalatlan vagyok. Eljött az ebédidő, mindenkinek jó 8vágyat kívánok!!!! Mégegyszer köszönöm segítséged, Tibke!!!

1.1 Devil Edition

170 Varga Tibor 2006-10-10 09:43:23  Előzmény:: 39011

A wartburg féke nem kompatibilis a gyárival, persze fel lehet tenni, ahogy szinte mindent, közdarab kérdése. kérdés hogy érdemes-e... Sztem nem.
Amit fel szoktunk tenni, az a golf I-II gti belső hűtésű féke, ez "kicsit" nagyobbat fog mint a gyári Trabi fék. de az irányítókarral mókolni kell, kell közdarab. ÉS a trabi gólyaláb se stimmel. fel lehet tenni a gyári csonkállványra is, de akkor elég jól kijön a nyomtáv, peremes felnit el kell akkor felejteni. Ha maximalista vagy, felteszel még egy fékszervót is....

Tibke

169 Varga Tibor 2006-10-10 09:39:54  Előzmény:Rell Miklós: 39008

Szélesítés nélkül is fel lehet tenni szélesebb kereket, mondjuk 6-os felnit , olyan 20as Et-vel,így biztos nem ér bele sehova. Ha nagyon extrémet akarsz, pl 8"-os felnit,akkor muszály szélesíteni, de ahhoz nem árt gyári új duroplaszt,azok hosszabbak, nincsenek méretre vágva, mert rövidülne a meglévő a szélesítéstől.

Tibke

168 Varga Tibor 2006-10-10 09:36:35  Előzmény:Marton Tamás: 39001

persze hogy üresben nem fullad, mert akkor nem kell annyi benzin, mint terhelésnél. valószínűleg a főfúvókád kapott valami retket, vagy benzinszűrő is lehet(bár nem valószínű) de lehet kosz a benzincsőben is

Tibke

167 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 09:13:14

TIBKE LÉGYSZI SEGÍTS NEKEM HOGY PÖPEC LEGYEN A FÉKEM!!! LÉCCI LÉCCI LÉCCI!!!

1.1 Devil Edition

166 Koncsik Géza 2006-10-10 08:30:11  Előzmény:: 39009

Szia fék ügyben Tibkét keresd.

165 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 08:10:39

Köszönöm a segítséget, ígérem csak egyszer fogom a mehet gombot nyomni. Sorry!
Az egyetlen kérdésem ami fennmaradt a waresz fékkel kapcsolatos, amit alább kérdeztem

1.1 Devil Edition

164 Rell Miklós 2006-10-10 07:54:34

A lökösök felmennek, a sárvédőív belső peremét szokták vágni kicsit, ha nem elég, akkor a sárvédődobba lemezt szokás toldani, a duroplast meg enged. Így állítólag 3 centit lehet nyerni, fanatikusok szerint 5-öt is.

És lécci, csak egyszer klikkelj a "mehet" gombra, mert nem túl vidám dolog törölni...

retro

163 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 07:35:15

Továbbá azt szeretném még kérdezni, hogy a 4T trabira rámegy-e a 2T trabi kocka lököse? Kicsit idegesítenek az ormótlan műanyag lökösök..

1.1 Devil Edition

162 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 07:14:37

Nos, körülnéztem egy kicsit az oldalon, a cikkek között. Továbbra is az lenne a kérdésem, hogy sárvédőív-szélesítéshez melyik típus elemeit lehet felrakni? A másik kérdésem az lenne hogy a 4T warbesz teljes fékszettje jó-e 4T trabira?

1.1 Devil Edition

161 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 06:14:39

Köszönöm, körül fogok nézni!!! Remélem pöcc lesz majd a gépem

1.1 Devil Edition

160 Koncsik Géza 2006-10-10 06:11:10  Előzmény:: 39003

Szia.
Cikkek-szerelés -Trabant tuning
mindent megtalálsz. Sok szerencsét.

159 (Törölt felhasználó) 2006-10-10 06:03:26

Sziasztok!!
1 éve szert tettem egy nagyon jó állapotú 4 ütemű trabira. Úgy vélem megérett a gép arra, hogy kisebb változásokon menjen keresztül. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen sárvédőiv vagy micsoda passzol a trabimra mert egy szélesebb felnit akarok alá rakni, és nem akarom h darálás legyen. Meg lenne még 1 kérdésem : szeretnék bikább fékeket alá rakni, mert a motor már kész van és a gyári fékek nem nagyon teszik a dolgukat.. szóval azt szeretném kérdezni h milyen gyártmányú autó bikább fékeit lehet rá rakni ? Jó lenne az is ha occsón megúsznám, minnél kevesebb átalakítással. Segítségeteket előre köszönöm!!!

1.1 WFTS

158 Koncsik Géza 2006-10-10 06:02:50  Előzmény:Marton Tamás: 39001

Szasz.
Szerintem dinamikusabb lett. Valahogy a motor egyenletesebben jár. Érezhető, amikor a II. torok kinyit.:-))

157 Marton Tamás 2006-10-10 05:34:50

Hi!

Na ezt jó, hogy leírtad Prokee koma, szerintem sokaknak segít, köztük nekem is, mivel az én hátsó üvegegemben 1 szál fűt még
Grisa!
Engem érdekelne a kapcsirajz!
Lehet szétkapom haverét ami plusszba van neki bontásból, és meglesem én is.
Gyaur!
Oszt, jobban megy a waresz a Pírbúrgtól? Így már lehet én is be mernék fizetni egyre
Ja és:
Szerintetek az mitől lehet, hogy hőfoktól függetlenül sebbességbe rakva (gyorsításkor) berángat a kocsi? Ha üresben pörgetem nem fulladozik. Lehet fals levegő miatt? Ez a hülyeség nem rég jött rá, eddig még soha nem csinálta. Fulladni fulladt már máskor, de akkor üresben is, és azt a karbipucolás + fúvóka cserék megoldották.






A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

156 Prokop Gábor 2006-10-09 17:12:43  Előzmény: Zombie: 38979

Létezik korrekt javítókészlet, de az nem tartalmaz semmiféle fémszálat. Olyan, mint egy körömlakk, csak kisebb palackban. Gyakorlatilag javítófesték, megszárad, és a festék anyaga maga képes vezetni az áramot. Használtam, több autón is, többször, működik, és még mindig van belőle - vagy 5 éves, és nem száradt be.



Így fest valahogy, Permatex gyártmány, PX 15067 a cikkszáma, hivatalos listaára 2208 forint, és a Meteor forgalmazza.

155 Varga Tibor 2006-10-09 16:49:42  Előzmény:Rell Miklós: 38998

Sziloplasztot? huh, én eddig nem találkoztam olyan anyaggal ami rendesen oldja. benzin esetleg, meg az üvegről pl én vagy tiszta benzinnel(nem benzinkutas), vagy egy másik anyaggal, am iszintén patikában kaphtaó, de nem jut eszembe a neve szoktam leszedni. de hogy ezek mennyire oldják rendesen, azt nem tudom.

Tibke

154 Rell Miklós 2006-10-09 15:35:33  Előzmény:Rell Miklós: 38997

Ja, jut eszembe: Mi oldja a sziloplasztot? Mert azért úgy csak könnyebb lenne...

retro

153 Rell Miklós 2006-10-09 15:34:19

Itt van a kezemben szétszedve az 1.1-1.3 alapjárati elektronika...
Viszonylag tisztességesen szerelhető szerkezet...
Tulajdonképpen sztem nincs más baja, mint hogy az alkatrészlábak a sok gyesztrálástól-rázástól (karamboltól ) szépen kitörtek a forrasztásból.
Talán nem szilikonnal, hanem valami merevebbel kéne kitölteni?
Megcsináljam a kapcsrajzot, érdekelne valakit?

retro