Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör 2

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

8802 Németh Kornél 2008-05-29 09:58:22  Előzmény:: 47645

Fiatalság bolondság
bár nem vagyok nagy szakértő,de dumálhatunk ha gondolod

8801 (Törölt felhasználó) 2008-05-29 09:54:02

Sziasztok,

egész nap itt ülök, nincs suli, töprengek és ötleteket húzok elő, de nincs kivel megosztanom, nincs kivel beszélnem, elkap az agyrém, valaki nincs ugyan ebben a szituban és nem akar velem msn-en órákat át irogatni a trabikról?

cső

8800 Madocsai Gergely 2008-05-29 09:51:52  Előzmény:: 47636

Tom, h már kérdeztem, de a gyújtás a "helyén" wan mindkét hengernél? Milyen gyertát használsz?

[i](Módosította madogery 2008.05.29. 11:53-kor)[/i]

8799 Kovács Péter 2008-05-29 08:02:46  Előzmény:: 47636

Hali!
Nem teljesen egyező, de hasonló a tünet. Nekem akkor csinált ilyet a gép, amikor eldugult a hátsó dobom. Igazából először csak annyit vettem észre, hogy nem bír menni. Majd rájöttem, hogy max fele fordultot bír kipörögni, mint normál esetben, akárhogy túráztattam. Hoztam bele másik motort is, miután mindent átnéztünk. És az idegbaj elkapott, mikor azzal se bírt. Na akkor hátsó dob le, mert furcsán csak "folyt" a füst a kipuffból. Beindít, és pörgött, mint egy fűkasza.
A lényeg, hogy érdemes ezt is megvizsgálni.

8798  Spityu 2008-05-29 06:28:42  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 47640

Hááát, első tulajdonos, és évente 2 zsírzás a megadott pontokon. Ha jól tudom a gumiharangnak nincs ilyenje (zsírzógomb) Száraz sose volt, inkább az szokott lenni, hogy lenyomja a zsír
De ez spekuláció, majd kiderül. Egyébként egyik napról a másikra kezdte el, és kb. 2000km óta ugyanolyan (elmegy kategória). Szerelő azt mondta ne törődjek vele (túlzottan).


[i](Módosította Spityu 2008.05.29. 08:29-kor)[/i]

8797 Őry Gábor 2008-05-29 05:43:02  Előzmény:Sánta János: 47631

A csöcsökről nem tudsz rajzot?

8796 Kacsándi Szabolcs 2008-05-28 20:41:37  Előzmény: Spityu: 47630

Az még nem olyan sok ,de sajnos függ attól mennyire kezelték.Ezeket zsírozni kellett ,ha nem tették meg renszeresen akkor nem lehet jó állapotban.

8795 (Törölt felhasználó) 2008-05-28 19:52:47  Előzmény:Karches Attila: 47638

Hát én köszönöm, de a paintnál egy kicsit komolyabb programra gondoltam.

2. érdemes-e plexit szintereztetni és homokfuvatni, vagy csak egyik másik vagy pedig sokkal egyszerűebb egy vastagabb papírlapra kinyomtatni az előlapot? a megvilágítás miatt kérdem, szeretném úgy csinálni majd, ahogyan a modern autókban, csak a számok és a mutató világít

Tomi

8794 Karches Attila 2008-05-28 18:42:46  Előzmény:: 47637

Most lehet, hogy megnyúznak a grafikus mesterek...de én egy meglévő netest szerkesztettem át paintben, aztán meg beszúrtam wordbe átméreteztem és kinyomtattam fotopapírra...

A végeredmény:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/080528/P1030684_kicsi_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[i](Módosította XG AtY 2008.05.28. 20:43-kor)[/i]

8793 (Törölt felhasználó) 2008-05-28 17:56:11

Sziasztok,
szeretném megkérdezni, hogy ki-milyen programot használ, az órák előlapjának tervezésére? Vagy ki-mit ismer.

Mellesleg Nagykari nagyon tetszett, 1. találkozóm és még jobban vonzódom a trabik felé

Tomi

8792 (Törölt felhasználó) 2008-05-28 14:56:41

Hello!
A következöt figyeltem meg a gyujtással kapcsolatban.
kis fordulaton bírja 1 ideig, de amint jobban flpörgettem utána elkezd 1hengerezni, és ha odalépek neki kicsit is befullad ugy hogy még. Magas fordulaton vmiért nem akarja az igazságot a megszakító. Holnap kipróbálom 1 másik alaplappal.

8791 P. Kovács Viktor 2008-05-28 11:22:08

Tudja valaki hany ohmos a 4T Trabi benzinszintjelzoje?

Vettem ezt: [url]http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=300228018548&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=020[/url]

Es nem akarom megsutni.

Kosz:

NT

8790 P. Kovács Viktor 2008-05-28 11:20:26  Előzmény:Sánta János: 47631

Legyszi merd le nekem, mert akarok csinalni en is, es nem talaltam rajzot sehol.
Es innen ugye nem tudok atugrani ranezni valakiere, szetszedni ketszer meg nem akarom.

Koszi:

NT

8789 Marton Tamás 2008-05-28 10:53:27

Na szétkaptuk a vezérlést, oszt kiszedtük a hidrotökömöket.
Hát nekem egyik sem volt benyomható, úgy kellett satuval kipréselni a nedüt mindegyikből. Volt amelyik kicsit jobban engedett, de a nagy részük hót kemény volt. Miután kijött belőlük az olaj, már megindult mindegyik, lehetett kézzel nyomkorászni. Jól le is sikáltam az egész tőkéről az összes odaégett cuccot.
Most éppen Brigiben áznak, holnap kis nyomkodás után olajba kerülnek, és fel lesznek töltve vele, utána vissza az egész.
Remélem nem szedtük szét feleslegesen

8788 Nagy Dávid 2008-05-28 10:25:42  Előzmény:Sánta János: 47631

14x1,5-ös a menete azt hiszem és 100mm-es kell minimum. De ez nem teljesen biztos, valaki reméljük biztosra meg tudja mondani...

8787 Sánta János 2008-05-28 09:29:49

Sziasztok
Egy olyan kérdésem lenne hogy 4T trabinál hátul terpesztést szeretnék csinálni,
megvannak hozzá a " csöcsök " is csak a hozzá kellő csavaroknak a méreteit nem
tudom. Valaki esetleg megmondaná nekem a pontos méreteket nagyon megköszönném.

8786  Spityu 2008-05-27 20:40:03  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 47629

Köszi!

73ezer van bennük amúgy.

8785 Kacsándi Szabolcs 2008-05-27 19:04:57  Előzmény: Spityu: 47627

Önmagában nem sokat ér mert általában eléggé kopottak a tengelyek ,a csapok és azok furatai is.Ha még nem kottyan nagyot csak picit akkor még jó lehet,de nem lesz 100%-os.Ezek a csuklók hajlamosak voltak idő előtt eltörni.Ha nagyon kopott a gyári nem érdemes összerakni ,mert csak ezt is elkoptatja.Próbálj meg vadászni újat vagy kevéssé kopottat.

8784 (Törölt felhasználó) 2008-05-27 17:35:39  Előzmény:Madocsai Gergely: 47622

Hello!
A kék-feketét néztem, az oké.A másikat még nem néztem, de a trafó házán keresztül testel, mert az nincs rákötve, a leszorító csavarnál van a vége, oda van testelve a világítás meg az index is. Trafó meg a kondi között is oké.
Köszi!

8783  Spityu 2008-05-27 15:52:05

Sziasztok!

Hozzájuttottam két gyári új féltengelycsuklóhoz... elég ezeket cserélni?

[url]http://spityu.extra.hu/2t/feltengelycsuklo.jpg[/url]

Vagy a két-két tengelyvég ami belemegy, az is elkopik? Vagy csak a csuklónak a két-két csapja ami a képen is látszik?

Köszi a választ!


[i](Módosította Spityu 2008.05.27. 17:52-kor)[/i]

8782 Karches Attila 2008-05-27 14:37:35  Előzmény:Gonda László: 47625

Kell szerezned egy bontott 1.3 motort, vagy csak a belét + vezérműtengelyt ez ~15e Ft /bontója válogatja, vagy nézegeted itt a hirdetéseket, szokott lenni/
Mennyire szeretnél belenyúlni? Ami új alkatrész feltétlen kellhet hozzá sztem: hengerfejtömítés ~6e, vezérléscsere ~8e, szimmeringek, tömítések, gyűrűgarnitúra, nemtomhány ezer...
És akkor jöhetnek a finomságok mint főtengelyköszörülés, új csapágysor stb.
Egy sima motor ki-be mifelénk emlékeim szerint 30e körül mozog. A többi munkadíjára nem tudok neked mondani semmit.
Ja és akkor felmerül a kérdés: karbi se marad gondolom 1.1-es, meg a kipufogót is át kéne építeni waresz alkatrészekből...

Remélem nem riasztottalak el nagyon a dologtól
Meg majd úgyis jön erre Tibke sztem ő tud neked pontosabb árakat mondani, meg esetleg meg is csinálja

8781 Gonda László 2008-05-27 12:05:28

Azt kérdezném, tudtok-e olyan megbízható jól dolgozó szerelőt, aki a gyári 1,1-es motorom 1,3-asra varázsolná. Elsősorban Pest környékén, de nem kizáró ok a távolság sem. Valamint mennyibe fájhat ez alkatrészárral együtt? Valamint általános szerelőt, aki jól, s nem utolsósorban megfizethetően dolgozik.

8780 Hõberth Gábor 2008-05-27 08:17:18

Tegyél bele bontott gyárit!
Az még 10 évig jó lesz!

8779 Molnár György 2008-05-26 19:28:48

KILOMÉTERSPIRÁL! természetesen utángyártott k@ki, megolajozva, bespray-zve, mindegy hogy hogy rakom be igaz? Mert nézegettem a spirál sodrási irányát. Hát akármerről nézem mindegy merről rakom. Tudom hogy volt már rólla szó. Mivel lehet húzni a működési idejét? Vagy máris készítsek egyet a csomagtartóba?

8778 Madocsai Gergely 2008-05-26 17:16:59  Előzmény:: 47621

Huh, most így csak wisszaemléxem, ha f@sságot írnék, akkor Bocs!
Szal: kalapácsos gyújtinál a 2 trafót egy kis eredetileg fekete-kék wezeték köti össze, innen kapja + az egyik trafó a +12V-ot(az másikra meg ugye a kocsiból jön a wezeték).
Amire már nem emléxem pontosan, h a trafó leszorítócsawarjára rögzített barna testkábel másik fele a trafóra megy, w sem(ez utóbbira szawazok) Ha igen, akkor ezt is lemérni, ha nem, akkor pedig a trafó a házán keresztül testel.(Tudom, tudom ciki, de erre nememléxem na)
Ja és a hosszú (zöld/zöldpiros) wezetéket a trafók, és a kondik között is mérd le.
[i](Módosította madogery 2008.05.26. 19:17-kor)[/i]
[i](Módosította madogery 2008.05.26. 19:23-kor)[/i]

8777 (Törölt felhasználó) 2008-05-26 17:05:26  Előzmény:Madocsai Gergely: 47620

rögzítésének hol kell testelnie?Melyik az áthidaló vezeték?a kalapács meg akondi közöttit néztem. Kösz.

8776 Madocsai Gergely 2008-05-26 16:57:27  Előzmény:: 47619

A trafótól a kalapácsra menő wezetéket mérd meg, ill., h a trafó +kapja-e a 12V-ot, testel-e a trafó rögzítése rendesen. A kis áthidaló wezetéket a trafók között is mérd le, ha minden kontakt OK, akkor még lehet x@r akár a trafó is...
Ill. ha a trafókat, pontosabban a wezetékeket felcseréled (átkötöd próbaképp, felcseréled az egyes hengerekhez tartozó trafókat, szal érted) és így feltámad ahhoz a hengerhez tartozó gyújti, amelyik eddig nem ment, és wiszont akkor walszeg a trafó halt be.
[i](Módosította madogery 2008.05.26. 19:01-kor)[/i]

8775 (Törölt felhasználó) 2008-05-26 16:24:29  Előzmény:Madocsai Gergely: 47616

Na!
Ma vizsgálodtam, következö a diagnózis: multiméterrel néztem a megszakítót az oké volt mindenhol, kábelek is, pipa is gyertya is, szikra még sincs a 2. hengernél. kalapácsnál szikrázott, de vmikor sehol sem, krumplit bejátszottam, se kép se hang, ugyanaz, kalapács meg jó állapotba van, sztem a kondi is jó.
Mi lehet a probléma? Köszi!!!

8774 Ackermann Balázs 2008-05-26 16:12:16

Sziasztok. Légyszi segítsetek minden ötlet jól jönne.

Szóval tegnap a kétkerekező Trabim balolali féltengelycsuklója (új fajta szinkron csukló) eltört, persze két keréken és úgy, hogy kibicsaklott a kereke amitől elhajlott a kormányösszekötő is. A szinkroncsuklóban minden ripityára széttört.

Nos ugyebár csak a bal kereke hajt a kocsinak, gondolom elfáradt, elkopott valami belül és azért tört el. Végülis egy csukló vitte az egész autót... Ami a gondom, hogy ezzel így nagyon szépen fel lehetne borulni úgy, hogy semmit nem tehetek ellene. Valami erősebb megoldás kéne. Szerintetek a régi fajta csukló masszívabb? Mondjuk akkor cserélni kell a fékdobot is, meg a diffinél is a régi kihajtás kell.

Vagy lenne más megoldás szerintetek arra, hogy lehetne csinálni valami strapabíró konstrukciót?

Köszi előre is.

8773 Marton Tamás 2008-05-26 10:55:47  Előzmény:Karches Attila: 47615

Köszi a képeket!

Láttam már a hengerfejet belülről, nem egyszer, nem kétszer, szedtük szét jópárszor, csak még hidotőkét nem szedtem ki soha! De most már ezt is látom hogy nagyjából milyen. És ezé csattog, mert az a nyomkodós része tele van olajsárral, és szorul, vagy nem is mozog rendesen? Azt hiszem kezdem kapisgálni... Érdekes! De mindenesetre megcsinálom úgy ahogy írtátok, max plusszban még benne hagyom egy napocskára ázni őket egy kis Brigiben. Az már nem árthat nekie!

Köszi!

8772 Madocsai Gergely 2008-05-26 10:26:45  Előzmény:: 47606

Leg1Xűbben úgy csekkold, h gyertyák ki, a wizsgálandó a pipába be, gyertyát szorosan a testhez(különben +fogsz lepődni 1 picit...)gyújti ráad, és wki indítóz.
Te figyeled a gyertya elektródáját, és a +szakító érintkezője között a szikrát:
Ha a gyertya elektródái közt nem/nemnagyon üt át a szikra(jó gyertya + kábel esetén!), akkor a megszakítónál kell szikráznia mint állat, ekkor a kondi rossz, nem tartja már meg a töltést. Ez az eset könnyen felismerhető az amúgy is - akár szénné - égett megszakítókalapácsról. (ha a kondi ok, akkor is szikrázik/hat 1 picit a kalapácsnál, de ekkor a szikra a gyertyán üt át, és nem CSAK a kalapácsnál)
Ha akad csere kondid azzal is kipróbálhatod, de ha kalandor wagy akár a krupliwal is próbálkozhatsz (u.i.citrommal mégbrutkóbb)
Az elektr. gyújti is jó +oldás lehet, pontosabb szikra mindig, nem állítódik L, deha besz@rik a tranyó, és nincs másik doboz kéznél akkor elég kellemetlen... U.h. én nagyon jawaslom egy rendes +szakítós röpsúly+alaplap náladlétét ilyen esetre, azt ugyanis "két ütéssel" működésre lehet bírni, anno előfordult, h cigarettacsikkel pöcköltük ki a belsejét, mert semmimás nem állt rendekezésünkre, hibátlanul ment is towább.

[i](Módosította madogery 2008.05.26. 12:27-kor)[/i]

8771 Karches Attila 2008-05-26 08:28:05  Előzmény:Marton Tamás: 47613

Ha kiszeded meg fogod látni, hogy az alján van a "nyomkodós" része. Kézzel nagyon valószínü, hogy nem fog menni.
Mi úgy csináltuk, hogy kibéleltük puha rongyokkal a satut, kis-crova készletből a rövid szár pont passzolt hozzá, és satuval nyomkodtuk ki belőle a régi "olajat". Van rajta egy furat azt lefelé kell fordítani, betekered a satut ütközésig (persze vizet nem kell fakasztani, csak érzéssel ), ki fog belőle csöppenni egy adag. Aztán kitekered...addig kell vele játszani, amég el nem fogy belőle, de egy idő után fog menni kézzel is.

A hidrotőkék:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/080526/P1000168_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]


A hengerfej a hidrotőkékkel:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/080526/P1000176_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Remélem tudtam segíteni!

8770 Őry Gábor 2008-05-26 05:26:51  Előzmény:: 47606

Dobd ki a megszakítós gyújtásodat, tegyél bele elektronikusat, az életben nem kell állítgatnod, ha csak nem saját kedvedre. Ha meg a röpsúlyos szabályozás hiányzik, van nekem röpsúlyos Hall-jeladóm.
[i](Módosította orygabor 2008.05.26. 07:48-kor)[/i]

8769 Marton Tamás 2008-05-25 22:53:47  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 47577

Tehát a tőkének van egy olyan része ami be tok nyomni? érdekes. Én azt hittem az csak egy öntvény (persze edzett) valami, ami ráül a szelepre oszt kész. De akkor nem. Na mind1, majd szétkapom, és megláttyuk mi sül ki belőle! Szerintem beáztatom brigéciolba, meg van nekem fecskendőm, azzal is adok neki. Nagyon örülnék ha ezzel megoldódna a dolog.
Amúgy használtam én már mocimosó folyadékot olajcserekor, de sz*rt sem ért. Ezt az egész hengerfejet át kéne már pucolni rendesen, mert hót fekete belül. De azt hiszem ez nem most lesz. Meg már lehet soha. Ha minden jól megy, nyár végére benne lesz az 1.6 ami csakis nagytatar után teszek bele.

kösziii!!

8768 Dávid Márk 2008-05-25 21:14:24  Előzmény:Szarvas László: 47610

Hali!Téli, vagy újkrumplit kell rákötni?
[i](Módosította Retroo601 2008.05.26. 00:03-kor)[/i]

8767 Gyapjas Gergely 2008-05-25 21:00:27  Előzmény:Rácz Gábor: 47582

Én az olcsóbbb fajtát árulom trabihoz a kristálylámpákból. Ha érdekel keress meg emailba.

8766 Szarvas László 2008-05-25 20:25:41  Előzmény:jocking .: 47609

Kb 35 évvel ezelőtt útközben kerültem olyan helyzetbe,hogy nem volt nálam tartalék kondi.És hiszed,vagy nem a krumpli hazasegített.De kérezz rá öreg "pannóniás" szakiktól.

[i](Módosította Jimmy 2008.05.25. 22:26-kor)[/i]

8765 jocking . 2008-05-25 20:10:25  Előzmény:Szarvas László: 47608

Krumpli? Hogy is van ez? Miért pont krumpli? Mit csinál az? Most hallok ilyet először...

8764 Szarvas László 2008-05-25 20:07:43  Előzmény:: 47601

t6oOm1i!
A leírt problémádat olvasva szerintem nagy valószínüséggel a kondenzátorokkal lesz probléma. Mielőtt a gyujtáson állítgatsz ellenőrizd le,hogy jók e a kondenzátorok.
Ezt a legegyszerűbben a legősibb módszerrel tudod leellenőrizni.Végy kondenzátoronként egy egy nyers krumplit,kellő hosszúságú vezetéket mindkét végén megpucolva, egyik vége krumpliba beszúr, másik vége kondenzátor helyére beköt,gyujtás rá, ha pöc-röf, akkor nem tévedtem, kondi hiba. Ha nem, lehet tovább keresni a hiba okát, de akkor már tudod,hogy a kondik jók. ""
" Üdv.

8763 Kacsándi Szabolcs 2008-05-25 20:01:13  Előzmény:: 47606

Egyszerű tolómérővel megnézheted hogy jó helyen gyújt e.Megszakítós gyújtásnál holtpont előtt 4 mm.Házilagos beállításnál ez a méret változhat némileg,de alap esetben ez a jó.A megszakítóbütyök ezen a ponton kezdi emelni a megszakító kalapácsát.Kellene hozzá egy röpsúlyfeszítő de az keveseknek van.Egyszerűbb megoldással úgy lehet beállítani,hogy a holtpontba tekered a dugattyúkat egyenként ,aztán a megszakítóhézagot beállítod hogy 0.4 mm legyen kb.,ha nem lesz jó kicsit lehet nagyobbra is tekerni hogy időben nyisson holtpont előtt.Ezek csak gyors megoldások,igazán megfelelő szakember tudná jól belőni.

8762 (Törölt felhasználó) 2008-05-25 19:15:51  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 47604

hogy ellenörizzem? hogy kellene? Köszi!!!

8761 Szegedi Árpád 2008-05-25 19:13:29  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 47603

Köszi,megnézem.

8760 Kacsándi Szabolcs 2008-05-25 18:50:58  Előzmény:: 47601

Ellenőrízd az előgyújtást,ha kell állíts utána.Kiszeded a gyertyákat,beleteszed a pipába és ráteszed a burkolatra.Aztán kapcsold rá a gyújtást és kézzel tekerd át a motort forgásirányba.Kiderül hogy rendesen ad e szikrát.

8759 Kacsándi Szabolcs 2008-05-25 18:42:58  Előzmény:Szegedi Árpád: 47584

Érdemes végignézni a generátorhoz menő vezetéket is.Nem nagyon szokott előfordulni a kidörzsölődés.Talán akkor ha valahova becsípődött a kábel.De lehet csak lecsuszott valamelyik szál és összeértek.

8758 (Törölt felhasználó) 2008-05-25 17:26:47  Előzmény:: 47598

Ahoj!
Vegyél méterbe gumi szönyeget.
Mert olyan nincs ami középen össze ér.
Anno 1989-1990 lehetet kapni jobb es baloldalit pedál kivágással.

8757 (Törölt felhasználó) 2008-05-25 16:50:35  Előzmény:Madocsai Gergely: 47585

Igen ömlik fa*zán, elöször arra gondoltam hogy az olaj miatt mert erösebb keveréket raktunk bele a gyürücsere miatt, és hogy beköpi a gyertyát, de nem, utána megnéztem hogy lefolyik a karbiba rendesen, tény és való hogy a szüröröl volt mit leszedni, de kimostam a tankot is benzincsap kapta a kompresszort darabokra szedtem, az is oké utána néztem az alsó szürönél a csapot, fa*zán jött a benzin, utána a csövet leszedtem a karbiról az is oké volt, utána leszedtem a karbit->kompresszor, az oké a beállítása fasza volt elötte és nem állítottam rajta, tüszelepet is kiszedtem az is oké, föfuvoka is.
Ma karbicsere volt megprobáltuk 1 jó használatba lévö karbival, ugyanaz volt a reakciója. És most még indítás elött lött is 1et, ugyhogy sztem mégis csak gyujtás lesz. Gyujtáson mit-miket kell nézni legföképp, a kalapácsokat megtisztitottam, alaplappal lehet vmi para?Vagy a kondenzátorok? Vagy az alaplapon állítsak?
Köszi elöre is!!!

8756 Rácz Gábor 2008-05-25 14:55:15

Örülök, hogy segíthettem!

8755 Venczli Miklós 2008-05-25 14:53:45  Előzmény:Rácz Gábor: 47597

Kösz Fredy!

Ez az Így már világos köszi mégegyszer

8754 (Törölt felhasználó) 2008-05-25 14:37:04

Sziasztok!
Bocs ha nem idevaló, de már égen földön kerestem!
Tehát kellene nekem 4T-be gumiszőnyeg! vagy tipp hol lehet kapni. Főként a direkt bele gyártott érdekelne, ami középen összeér, szóval olyan beleszabott, nem univerzális vacak!

Köszi a segítséget!

8753 Rácz Gábor 2008-05-25 14:25:13  Előzmény:Venczli Miklós: 47592

http://www.metroman.hu/utmutat/20071204Thor_CF_425.pdf

Ez lenne az?