Jól emlékszel de az nem festék volt, hanem cinkspray ami most is rajta van csak kissé elkoszolódott a melótól. Míg minden átalakítás megtörténik rozsda ellen tökéletes. Később át lesz csiszolva és kap még egy réteget az alapozás előtt.
A dobív elsőre úgy volt kivágva ahogy a hivatalos átalakítási engedélyekben szereplő igencsak előretolt motorelhelyezés megkívánta...volna.
Új bölcsőt faragtam, így a motor közelebb került a tűzfalhoz, ezért hosszabb kivágás kellett.
Még hátravan a hűtő felfogatásának elkészítése, a hűtőrács végleges faragása és a kiegyenlítő tartály helyének és egyéb más apróságok helyének kialakítása a motortérben.
Utána jön az egyedi műszerfal a középkonzollal, a tetőkonzol, az egyedi tetőcsomagtartó felfogatási helyeinek kialakítása. Majd a nyitható hátsó oldalablakokhoz az oszlopok beépítése, üvegek vágása, zsanérok, zárak beépítése. A csomagtérajtón is lesz egy kis plusz meló.
Utána már "csak" az üzemanyagvezetékek és egy egyedi kipufogóleömlő és rendszer legyártása következik, no meg a vonóhorog felszerelés.
Zárak, mocitető beállítása, stb.
Végül a kárpitalapok elkészítése és minden főbb elem beszerelése festés előtt hogy ne utólag kelljen faragni, most legyen már minden a helyén fixen.
Hogy utólag csak össze kelljen "legózni".
Végül is alig van pár négyzetcentiméter ahol nem lett belenyúlva a sárkányba, így elég macerás a buli
Nem nagyon marad "sablonmunka" Sokat agyalok, tervezek és mivel kicsiny hazánkban nincs még kellő háttéripar egyedi autók építéséhez sokszor lejárom a lábamat mire megszerzem amit keresek. A többit meg legyártom. Kevés az időm is,de azért ha lassan is de biztosan haladok