Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Bocsi hogy kérdezek, de okosodni szeretnék.A forgácsolás egy adott anyagminőségű anyag gépi forgácsolással való megmunkálása.Szilárdságot,szívósságot megnövelni,csökkenteni hőkezeléssel,lágyítással lehet,mely függ az anyag minőségétől. Vagy rosszul tudom? Ha nem így van kérlek segíts. Hogy sikerült annak idején utánaszámolnod az ismeretlen anyagminőségű anyag szakítószilárdságát?Az ismeretlen anyag adatait honnan tudtad meg? Ha ismerem az anyagminőséget táblázatban megvan a szakítószilárdsága. Tudod a gyári csavarok szakítószilárdságát? Légyszi írd le én is szeretném megtudni. Előre is kösz.
Nivae nekem teljesen jo, ha elforog, akkor meg kell pottyozni hegesztovel. Az esztergalyos azert rizikos szerintem, mert forgacsolassal nem lehet elerni azt a szilardsagot, mint hengerlessel, amu ugye tomoriti az anyagot. Annak idejen utanaszamoltam, es meg ha jo anyagbol is van esztergalva, akkor is maximum 1/2 a csavar szakitoszilardsaga a gyarihoz kepest ugyanazon a hosszon, ha hosszabb (es ugye az) ez negyzetesen csokken.
Én pont a héten estem át ezeken a dolgokon,belepróbáltuk a Niváét,Hyundai-t is próbálgattuk de egyik sem volt egészen jó...Én végül esztergályossal csináltattam,darabja valami 600ft volt.
Nekem is a termosztátom baszakodott, a gyárija megbolondult 100E km alatt, vettem bele "wartburg 1.3-ba valót" aminek minden értéke meg is egyezett látszatra, de mégsem volt kerek vele, forralta a vizet néha, meg hasonlók, vettem bele vw polóét, az értéke kicsit eltér 5 celsiussal, de azóta semmi gondom nincs vele!!! egy az egyben betehető, csak a waresznak a gumitömítését kell használni, nem a polóét, mert az az egy nem passzol..
Bocs, hogy közbe dumcsizok,de úgy gondolom hogy ha a jelenlegi összes tőcsavar hossza egyforma ,akkor ugyanaz a helyzet az újak hosszánál is. Szerintem.
hellósztok, trabi 1.1-esre szeretnék könnyűfém felnit, de ahoz hosszabb tőcsavarok kellenének és arra lennék kíváncsi, hogy ennek a mutatványnak mi a legegyszerűbb módja?
Egy HSZ-t találtam. Mondjuk ez egy terpesztőpogácsás kérdés volt, de akkor is. Kezdetnek elég.
Tibke írta: "írd be a keresésbe hogy hosszabb csavar pl, és máris ott a megoldás, Hyundai tőcsavar... cikkszámot is megtalálod. Hyundai tőcsavar cikkszáma: 5175236000" [i](Módosította bigdee888 2008.04.23. 21:11-kor)[/i]
Húh, erről volt már szó. Keress vissza, de azt hiszem (egyátalán nem biztos), hogy a Hyundai tőcsavara jó rá. De tényleg nem biztos, úgyhogy vagy olvass vissza, vagy várd meg valaki más válaszát.
hellósztok, trabi 1.1-esre szeretnék könnyűfém felnit, de ahoz hosszabb tőcsavarok kellenének és arra lennék kíváncsi, hogy ennek a mutatványnak mi a legegyszerűbb módja?
Srácok, szeretném eltüntetni a csomagtérfedélről a kulcslyukat. Nincs valami ötletetek, hogy milyen zárszerkezetet rakjak bele, amivel belülről tudom majd nyitni a csomagtartót?
Én ezeket olvastam a témáról, engem is érdekelt a dolog egy időben. De olvasd el Prokee blogját, ő mostanában kisérletezik etanollal, igaz még csak a Suzukit teszteli, de ahogy ismerem hamarosan a Trabit is kipróbálja.
Azért az is egészen jó ár érte, mellesleg van rá esély, hogy a benzin beérje a dízelt. A fúvókán mást nem kell cserélni? óó én nem fogom kint hadjni a Trabimat, megérdemli a meleg helyet Az egyik közülük csepelen van, én pedig soroksári vagyok, szóval közel van, szülinapomra meg majd kérek 100 literrel
Azért is kellene "innia" a verdának, mert akkor már nem lesz bűntudatom a környezet szennyezésem miatt Tamás [i](Módosította Benkutya 2008.04.22. 20:07-kor)[/i]
100 forint különbség nincs csak kb. 60-70. A fúvóka csere az azért kell, mert sokkal többet fogyaszt mint benzinből. És hidegen legalábbis télen nehezebben indul. Ja és pillanatnyilag van vagy 5 kút az országban.
Szóval ki van az találva, nehogy hirtelen mindenki rákapjon az E85-re!
Érdeklődök az Etanol után, csak azt nem tudom, hogy az 1.1-es trabantba mit kell átalakítani, az https://etanol.blog.hu/ oldalon a ladánál csak 2 fúvókát kellett kicserélni, ez gondolom a 4T-nél is így lenne. Ja igen, az ára is érdekelne az E85-nek, azt olvastam, hogy 100ft külömbségvan közte és a benzin közt, ez télleg igaz?
Csak annyit furcsálok hogy a fehérben a KMGY bekapcsolásakot 120fokon túl van az alaphelyzete a mutatónak.És amikor ráadom a gyújtást be áll amennyire kell.De a sárágban 40fok alatt volt az alaphelyzet.Lehet hogy tipus függő.Mert észrevettem hogy nagyon sok különbség van egy 89-es touriston meg egy 91-es között. Egy termosztát milyen árban van?
Jót cseréltél ki. A mellette lévő "hőgomba" valójában a karburátorfűtés hőreléje (asszem így mondják).Jól van bekötve a KMGY? Ha a sárga Wartburgba jól működött, akkor valszeg mégis csak a termosztáttal lesz a gond.(Lehet későn nyit) A termosztát 82°C on nyit és 101°C-on nyit ki maximálisan. [i](Módosította Retroo601 2008.04.21. 19:42-kor)[/i]
Mellette az egy hőkapcsoló. A porlasztó/sünifűtésre van még kötve egy olajgomba meg az. Ha a motor elérte a hőfokot akkor kapcsoljon ki a fűtés, elvileg ezért van.
A hőgombát kicseréltem(megcseréltem->kiszedtem a sárga wareszomból).piros-kék csíkos vezetékű(ez a hőgomba)?Mert rögtön mellette van még egy ilyesmi(ha szembe állsz a motorra akkor ettől balra)ennek két vezetéke van.de ezt lehúztam járó motornál de nem tapasztaltam semmit,ugyan úgy mutatott a műszer.De ha a piros-kék csíkos vezetéket húztam le akkor egyből nem mutatott semmit.
A sárga kocsimba tökéletesen működött a KMGY műszerem. Megpróbálom hát ha-> Warti lentebb írta hogy neki a termosztát kavart be. Veszek egy újjat,de nem akarom azt hogy rosszat adjanak boltba: így pontosan milyen hőértékű kell gyárilag bele(4T-be)? Valaki felvilágosíthatna hogy amit kiszereltem az a hőgomba?és akkor melette az MI?
Hali! 4T-ben vagy 2T-ben volt, és most milyenben van? Fontos, mert ellenállás értékbeli különbség van a 2T és a 4T hőgomba között azonos hőfokon. Kmgy műszert gyártották 2T-hez, és 4T-hez egyaránt. Ha mondjuk 2t Kmgy-ét, raksz egy 4t-be, akkor kamu értékeket fog mutatni. A Kmgy-hez párosítsd a megfelelő hőgombát, és akkor tuti hogy jó lesz. Szerintem a termosztáttal nincs semmi gond. [i](Módosította Retroo601 2008.04.21. 14:28-kor)[/i]
Nekem is ugyan ezt csinálta a müszer még 120-ig is felment néha, pedig akkor már szét föt volna biztos!A ventilátor meg csak hosszú járatás után kapcsolt be.MEGOLDÁS:nálam a termosztát csere lett azóta 80 ra beáll és kész,javaslom cseréld ki hátha jo lesz
VaLaKi? Valami gebasz lehet nálam, mert a KMGY szerint 100fokos a vizem, ez lehetetlen. Nem hinném hogy a KMGY műszerem lenne a rossz.Másik kocsiba tökéletesen jól mért. HeLP ME
Elsőre könnyünek tünik,de már jónéhány szopáson túl vagyok én is.A Wareszmotor mellé ajánlott még a tárcsafék és a hósszú váltó is.A legfontosabb h kel egy jó esztergályos,aki nem tart bolondnak,és nagyon nem is ránt le.Az autó menetteljesítményei viszont mindenért kárpótolnak,és ami nálam a fő szempont volt h mindemellett 2T maradt.Én a közdarabot kéz alatt vettem,a bak +oldásomat +tudod nézni az EnergieQuality által linkelt képeken. [i](Módosította biacs 2008.04.20. 13:59-kor)[/i]
Helló! Tudna nekem segíteni abban hogy hogyan kell traburgot összehozni közdarabot hogyan kell csinálni meg a trabi bölcső átalakításárol valami segítség kellene.
Teljesen új és idegen vagyok (autótípus tekintetében). Tanácsot szeretnék kérni, hogy jó minőségű Wartburg hátsó gátlók hol (Pécs környékén), kitől érdemes venni, esetleg nincs-e vkinek felesleges 2 db?