Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Egy pici segítséget szeretnék kérni. Nemrég óta van nyomtatóm és őőőő.... Béna vagyok. Nem kicsit. Szeretnék számlapokat nyomtatni, de ha kijelölöm hogy nyomtasson, akkor kiterjeszti az egész A4-es lapra. Tehát a kérdésem. Hogyan tudod akkor méretre kinyomtatni a számlapot, hogy be lehessen az órába tenni?
1.3as hengerfejet felesleges feltenni, amiben különbözik az 1.1-től, az a vezérműtengely és a kipufogócsonk, az Y-al. Tehát elég egy veztengelyt cserélned, és a kipufogó leömlőt, és feltenni az Y csövet.
Köszönöm! Azt tudom hogy a katonai kivitel a KÜBEL a polgári a TRAMP. Csak az a baj h. akitől vettem teljesen más lámpákat rakott rá. Szeretném eredeti állapotára restaurálni a kicsikét. Hogy tudom megkülönböztetni a kübelt a tramptól ha barkács lámpák vannak hátul?
sziasztok egy kis segítség kellene: trabi 1.1 es be akarok 1.3 waresz motort csak motort szoktak cserélni vagy váltót is? van valami komolyabb átépítés is kell hozzá? előre is köszi [i](Módosította Tommyka 2008.04.16. 16:58-kor)[/i]
Ő nagyon jó átrajzolt logókat készített anno és a számítógépes grafika sem áll tőle távol! Esetleg ha tudod és megvannak, akkor szedd elő őket, hátha valamelyik jó lesz pólóra, vagy éppen csak ötletet ad egy másik rajzolására.
A jublogós póló éve lejárt. A pólók nagy sikert arattak. El is fogyott mind! Azaz 2 db maradt, nagyobb gyermekre /152-164 cm-es/ sötétzöld színű. Ha valakinek még kell, félrerakjuk.
Az új klubos póló tervezéséhez viszont segítséget kérünk mindenkitől/bárkitől.
A 12 éve futott klubos póló mintájára /csak sokkal jobb anyagból és sok színben/ az elején lesz a Trabant-Wartburg Klub csík, címmel a matrica mintája szerint. A hátoldalára pedig egy A/4-es álló mezőben spontán szétszórva az összes NDK gyártmányú szgk scannelt márka és tipusfelirata. Először is tippeket várok hogy mi legyen rajta. Spontán leírom az alapokat, aztán ki-ki tegyen hozzá ami eszébe jut.
A második kérés, hogy segítsetek ezeket az eredetiekből szépen bescannelni, vagy inkább a netről letölteni a teljesen "hivatalos" mérethű feliratokat. Majd azokat vektoros formába dolgozni. eNix kolléga már kiváló segítséget nyújtott ilyesmiben. Nos erre várok összmunkát.
Akkor most a feliratok: Márkafeliratok vagy emblémák: AWZ, Trabant/ IFÁs-nem IFÁ-s/, Wartburg /új vagy a régi?/, Barkas /B-s szárnyasembléma, vagy a feliratos/, nagy IFA felirat az IFÁ-ról, P70 F7-és 8, 9... meg még ami van
Szóval még ami eszetekbe jut. A lényeg, hogy ezeket kellene megszerezni, a formakészítéshez megfelelő formába dolgozni, illetve elhelyezgetni egy A/4 formátumon elszórva, spontán. Gátat szab a méret, úgyhogy addig lehet csak kicsinyíteni a feliratokat/emblémákat amíg az esztétikus és olvasható. Ha több jön össze mint amennyit elbír a felület. A gyártóval megpróbálok egyezkedni, hogy a póló hátuljának minél nagyobb része legyen nyomtatva, hogy több felirat elférjen. De a kiindulás egyenlőre az álló A4.
Gyakorlatilag megneznem, melyiket egyszerub berakni, de mivel mindegyiknel kell furni-faragni, ugy tunik, mindegy. Az 1.9SDI jo lenne, nem fogyaszt sokat es nem is tul eros a kaszninak. Csak a trabi valto szerintem nagyon porgetne, ugyhogy a valto is kell.
Egyenlore marad az 1.1, esetleg rakok ra egy 1.3-as hengerfejet. 85eFt forint volt a javitas (minden fogyoeszkoz, AC-, vizpumpa, olaj, olajszuro, legszuro, stb.) mielott elindultam vele otthonrol, egy darabig jo kell legyen. Megvettem a garnitura niva tocsavart 60 fokos anyakkal, mar csak valami szep alufelnit kell nezni.
Van valakinek rajza terpesztopogacsarol?
Jocking: Itt (UK) kanapera is kapsz muszakit, ha van rajta lampa. De tenyleg, lattam mar rendszamos kanapet, robogo motorral.
Kérdés hogy milyen Polo motorra gondolsz. Általában az első bakot kicsit faragni kell, a váltónál meg ugyanannyit kell faragni, mint a többinél, ahogy a cikk isírja.Bakok, féltengely,kulissza,önindító,stb. Van olyan Polo aminek a csonkállványát fel lehet teni a Trabira, de Golf gti féket szokás feltenni, egy közdarab kell a gólyaláb és a csonkállvány közé, ami fogja az irányítókart. Sokszor volt ez a téma már kivesézve, keress vissza. üdv: T.
A legjobb az esztergált pogácsa, azt felhegeszteni a régi helyére, vagy a lengökart vágni-hajlítani. de jó a plusz vaspogácsa is. gumipogácsát nem probáltam még.
Valószínűleg felakadt az úszó, vagy a tűszelep. Szét kell újra szedni, és ellenőrizni a tűt és úszót tud-e szabadon mozogni. Az úszó csuklópántját a fedéltömítés is meg tudja akasztani. Én úgy szoktam felrakás előtt ellenőrizni, hogy összefogom kézzel a porlasztót, belefújok a benzin beömlő csövön (könnyen át kell tudni fújni), és lassan feje tetejére fordítom majd belefújok, ekkor már nem lehet átfújni. Ha ez jó akkor összeszerelheted. A csonk ami a fényképen van, egy gumicsővel csatlakozik az olajbeöntő melletti csonkra.
A tapasztalt 4T-seket kerdeznem, hogy mekkora macera berakni egy polo motort valtoval egyutt? Bakok mennyire stimmelnek, feltengely veget hogyan kell atalakitani, esetleg a polo elso futomu mennyire stimmel (csonkallvany fek, satobbi). Hatra a tarcsafek egyszerunek tunik, A feknyeregnek kell egy kozdarab a szegecsek helyere, meg egy megfeleloen legyartott tengely.
4T trabi karbitisztítás témában szeretnék Tőletek kérdezni. Leszedtem, kitakarítottam belőle a fél centi vastag zaccot Szép új tömítéssel visszaraktam, csöveket korrektül (látszólag ) visszaraktam. Be is indult, viszont a benzin valahonnan ömlik. Ez a pontos kifejezés. Biztos hogy a karbiból jön, nem a csövektől. Valakinek van tapasztalata, mit érdemes megnézni, ill kell e valami extrára odafigyelni az öszeszerelés során? (Úszószint, szelepek hibája?)
Az oldalon levő hidegüzem zavar cikk volt az alap, ezt végigcsináltam.
Másik kérdésem: főleg a karbi, légszűrő környékén van sok szabad csonk, ill cső, ami nem kapcsolódik sehova. A linken találtok 1 képet, ilyen pl. a karbi tetejétől balra egy függőleges csonk, ez mi lehet? Valamint a légszűrő tetején van egy vékonyabb gumicső, az sincs rádugva sehova.
Igen a vastag akksi kábelt kell használnod.Testelheted a kasznira is,de visszaviheted a blokkra is.Az áramtalanító pólusai ehhez vannak készítve,10-es anya rögzítéssel.Ehhez kell a kábel végére nagyobb sarut tenni,olyan ami az akksi kábelvégein is van.A kétpólusú tökéletesen megfelel.Létezik többpólusú is de az már elég drága.Ha minden igaz akkor kb ennyi az ára,és egy kivehető piros kulcsforma van benne.
Akkor [url=https://bmdesign.tar.hu/futomutuning.htm]itt[/url] egy link, itt fas*án le van írva minden. A lényege az, h ugye a hátsó lengőkaroknak vhol középfele van a csatlakozása a kasztnihoz és a lengőkar és a kasztni között van 1 gumipogácsa. na ha terpesztést akarsz akkor ide teszel be pluszba még annyit amennyi terpesztést akarsz. Ehhez ugye kell egy pár gumipogácsa [de lehet ez vmi esztergált cucc is] és ugye 2 hosszabb csavar Remélem érthető, de ha vmit rosszuol írtam szóljatok [i](Módosította Squeky 2008.04.14. 21:23-kor)[/i]
Sziasztok! Egyelőre csak kérdés, nyáron készülök megvalósítani. Hogyan van ez a terpesztőpogácsás átalakítás a trabin? 4T-ről lenne szó. Volt egy trabis oldal, ott szépen le volt írva és képek is lettek volna (csak nem jöttek be). A szövegből sajnos meg nem értettem, hogy mit hova, hogyan... Lécci kicsit világosítsatok fel, mert egyelőre káosz van az elmémben.
Most így fejből nem tudom, hogy az önindító mekkora áramot vesz fel, de nekem ez volna az irányadó. Ha mondjuk 40A-t akkor 50Aes megszakítót vennék. A "főkábelek" ránézésre olyan 35mm2-esek. A megszakítót amit veszel annak tudnia kellene ekkor kábelt (vagy az ehhez tartozó sarut) fogadni. Én kétlem, hogy ilyen teljesítményű kapcsolót tudnál venni pár darab ezresért.
Ugyanolyan vastag kábel kell mint az akksinak a negatívja? és ami jön az áramtalanítóból bárhova lehet a kasznira? vagy vissza a blokk-váltó összefogató csavarjához?a bölcsö-váltónál megvan, az oké. Bocs de kicsit értetlen vagyok :-D neten néztem 2600-ért 2lábast, az jó lenne nekem? [i](Módosította t6o0m1i 2008.04.14. 13:21-kor)[/i]
ez egy egyszerű szerkezet,az kétpólusút már lehet venni olyan 3-4ezer Ft környékén.AHa a testet szakítod meg,akkor annak a vezetékét beviszed a műszerfalhoz.Általában középtájon vagy jobb oldal felé helyezik.teszel rá sarút és ráerősíted az egyik pólusra.Aztán egy másik testkábelt meg ráerősítesz a másik pólusra.A végét rögzíted a kasznihoz.Utána már csak a kulcsot kell benne forgatni az áramtalanításhoz.Arra ügyelj hogy a váltó és bölcső között is legyen egy vastagabb testkábel összekötés ,különben nem lesz jó a motor testelése.Lényeg hogy az akksit és kasznit összekötő vezetékbe építsd be.
Én a testet szaggatnám. Pl. ha a műszerfal közepén lenne az áramtalanító, akkor ahhoz a testpólus van közelebb, ezért. Illetve, ugye be lenne húzva a kabinba, és nem okoz problémát ha "valahol" véletelnül "letestelne".
A lendkeréknél lévőkre gondolsz? A belső élüknél "néznek össze", tehát valahogy így: )(
[i]"25. A forgattyúházra csavarozzuk a zárófedelet. Ehhez úgy szereljük fel a lemeztárcsákat, hogy a belső sugaruk egymásnak ütközzön, majd felrakjuk a hullámrugótárcsát."[/i] [i](Módosította Spityu 2008.04.13. 16:30-kor)[/i]
Az akksi valamelyik főáramkábele van megszakítva.Különben nem ér semmit az egész.Valaki a testet szakítja meg vele és van olyan is aki a pozitívot.Létezik a többpólusú áramtalanító is,amiről többfelé lehet ágaztatni a vezetékeket.
Hát, srácok, erre se gondoltam, hogy menni fog. Tegnap délután beépítettem a tetőablakot. Baromi pofás lett a jószág. Most értem haza a mosó-ból, és még csak be se ázik