1. Ragaszkodom a 2T váltókarhoz
2. A gyári felnikhez szintén
Nem sportos műszer lesz a kicsike, hanem inkább afféle retro-style felé hajaz
3. Ha alapról totál szétbombázok egy autót egyedi építésre, akkor szeretek minden hibás karosszériaelemet újra cserélni. Pl. első doblemezek. 4T első doblemezt újban találni...háááát... És egyébként is vészesen apad a Trabi alkatrész mindenfelé. 2T bontott cumót még 10-15 év múlva is be lehet majd szerezni mert rengeteg futott belőle és mindig lesz egy kert, egy pajta ahol még áll egy
4. A 4T első futóműve finoman szólva sehol sincs szerkezeti kiforrottságát tekintve a 2T-hez...
Árak. Mennyi egy 4T lengőkar ha kimegy a gömbtámasz? És mennyi egy függőpersely készlet???
Utóbbit egy esztergályos is legyártja ha kell bagóért ha már nincs gyári.
5. A 127-es Fiat motorja és ezen típus OHV-s változatai messze tartósabbak és egyszerűbben javíthatóak, mint a 4T motorja és kiegészítő elemei és kevesebbet is esznek
6. Az enyém 750-es 36 pacival. Amire nekem kell arra bőven elég ehhez a könnyű kasznihoz
7. A 4T kaszni olyan lehetetlen helyeken is képes elrohadni ami a 2T-nél egyszerűen nem jellemző.
És még sorolhatnám...
Persze nem akarok senkit megbántani aki 4T tulaj. Akkoriban már mikor elkezdték gyártani őket az NDK-ban akkora gazdasági problémák voltak, hogy garantáltan a maximumot hozták ki belőle az adott körülmények között. Én már 16 éves voltam mikor az első 4T-k megjelentek, addigra már totál belémivódott a 2T-életérzés. És annyi km-t vezettem már le azóta 2T-vel hogy nem kívánok elszakadni tőle max. egy ilyen "szívcserével"
Ezt is elsősorban az építés öröme és bosszúsága motiválja elsősorban nem pedig a "célszerűség" hajt
A 601-es lázadóként indult (aki ismeri a sorozatgyártás előtti sztorit az tudja miről beszélek) és úgy is fejezte be. Nem véletlenül egy 2T töri át a Berlini Falat jelképeként a változásoknak és ez világszerte ismertté tette a "papírjaguárt"
[i](Módosította Tsaby 2007.09.25. 19:31-kor)[/i]