Na most már megkérdezem!
Az van, hogy a 4T-n olyan "csörgős" hangot hallok ha odalépek neki. Előgyújtást próbáltam állítgatni, annak az az eredménye, hogy ha a mostanitól kisebb előgyújtás felé megyek akkor lecsökkenik az alapjáratom, és az egész olyan bizonytalanná válik, rángat meg ilyesmi. Ugyanakkor a fogyasztás is megnő (akár kétszeresére). Ha a mostaninál nagyobb előgyújtást adok, akkor meg nem indul be! Teker rajta egyet az indítómotor, aztán a nagy előgyújtás miatt megáll az egész! A motor "ellentart" az indítómotornak, úgyhogy az is megáll. Szóval ha kisebb az előgyújtás akkor bizonytalan lesz az egész, ha nagyobb akkor már iszonyatosan nagy lesz, így meg ha gázt adok akkor csörög. Az előgyújtás-szabályozót szétszedtem amennyire tudtam, és megvizsgáltam, működni látszik, nincs felakadva vagy ilyesmi. A membrános szabályozó is jó kell legyen, mert a régi átengedett és kicseréltem, ez (szájjal ellenőrizve) jó volt. Bár a beakasztófül lukja nagyobb, és lehet, hogy van némi játéka... A vákuum is jó elvileg, mérve nem volt, de a csövek jók, nem szelelnek, szépen felszorulnak a helyükre, kemények, nem tudnak összeszívódni. Karburátor is jó kéne hogy legyen, legalábbis ahonnan származik ott jó volt. Annyi hibáját vettem észre, hogy a tűszelep rugója már fáradt kicsit, és így nem teljesíti azt a gyári előírást, hogy kinyomott rugóval támassza fel az úszót 45fokban tartva a vízszinteshez képest. Viszont a szint is jó elvileg. Ami viszont nem nagyon jó, hogy ha erre a motorra rakok akármilyen karbit, azon nem tudok alapjáratot állítani. Tekerhetem akárhova, nem történik semmi. Ja, és a bubileválasztót is újra cseréltem, és nemrég (egy éve) lett elosztófedél és rotor cserélve (igaz, csak orlik márkájú, de ahhoz képest hogy előtte miket művelt a kocsi, csere óta ezerszer jobb). No, akkor várom a tippeket.