[i]"-A pótlevegőszelep egyszerűen nem fért be a szívósor alá, ezért úgy tettük, hogy függőlegesen áll, és kikandikál a 2-es és 3-as henger spricce között, de végülis így is marha jó helye van."[/i]
Ezt már nézegettem én is, holnap kiderül, mit alkotok vele.
[i]"Amivel szívni fogunk:
- Egyelőre csak az AC jöhet szóba."[/i]
Légszűrő, légmennyiségmérő ? Nekem ez tűnik egyelőre a legkomolyabb problémának.
[i]"- A benzinszűrőt muszály az AC mellé tenni, vagy az mehet a motortérbe?"[/i]
Mehet, de miért is ? Ha már az AC-t lentre rakod, legyen ott a szűrő is, legfeljebb kisebbet teszel fel (pl. Corsa B, ezer alatt van a szűrője, és sima csöves-bilincses)
[i]"- Használható a trabi kartelgáztartálya?"[/i]
Karte[b]r[/b]!!! Használható, ha be tudod kötni a mágnesszelepet levegőcső és a karter közé.
[i]"- A lambdaszondát az S-cső elülső szakazába akarom tenni, vízszintes helyzeben. Jó helyen van ott?"[/i]
Minél közelebb teszed a motorhoz, annál gyorsabban melegszik fel. Márpedig ez fontos, tisztességes lambdaszonda 350 fok körül kezd el értelmes jelet adni. Az elektromos fűtés pedig nem helyettesíti, csak segíti a kipuf általi melegedést.
[i]"- A 6-os benzincsöveket ki kell cserélni 8-asra? A golfba olyanok voltak."[/i]
Illik. Lehet miatta problémád - bár emlékeim szerint a nyomóág gyárilag 8mm-es, csak a visszafolyó 6-os.
[i]"- A golf AC-jára a visszafolyó ág is rá van kötve gyárilag. Itt rá kell kötni? Vagy le kell dugózni azt a részt?"[/i]
Gyárilag a motortól jövő visszafolyó a fekete tartályba van kötve, és a tartályon lévő negyedik (vagy harmadik, értelmezés kérdése) cső a tartály "túlfolyója", ez megy vissza a tankba. Érdemes neked is így kötni, ugyanis így fog működni a tartály "buborékleválasztóként" is.
Egyébként holnap szabin vagyok, nekilátok reggel 6-kor én is a műtétnek