Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Oké eddig megvan Kérdés már csak az, h ameddig a komputer 13lábára a feszt a komputer kapcsolja (20láb), honnan kapja a feszt? Amit írtam piros-fekete kábel a 21 kivezetése a komputernak. Többi kivezetés megvan, h mi csak ezt az egyet nem tudom Jah amugy polo-ból bontottam ki
Aprohirdetés/Egyebek közé tettem képet az olajrol! Akit érdekel. Ha valakinek tudtam segíteni nagyon örülök . A dobozo gyártási dátum 2005.02.02 [i](Módosította portasz 2007.07.06. 15:42-kor)[/i]
Ezt a cuccot évek óta nem gyártják, és ami raktáron van, annak is lejárt már a szavatossága. 75W90-es váltóolaj használható helyette, ez hígabb a "sima" hajtóműolajoknál, és rendesen keni a szabadonfutót. [i](Módosította bgt015 2007.07.06. 15:32-kor)[/i]
Sziasztok.Kaptam 2T-be válto olajat.igaz csak a lerakatba.Elméletileg minden MOL kuton lehetne kapni,csak nem rendelik.IT VAN és lessz is mindig !! CARRIER KENŐANYAG KFT 2400 Dunaújváros Papirgyári út 49. 25/522-720 /dutradével szemben eldugott hely/ 1633 Ft/l Ezvan a flakonra irva! Mol Trabant hajtóműolaj gear oli
Vadonat újj és most is gyártják! Telefonon megkérdezte a tulaj agyárat!
Teljesen egyforma mindegyik,semmi különbség,nehézség,könnyebbség nincs köztük. Állítólag a felicia 5ös váltóját be lehet tenni féltengelyszabás nélkül, bár épp a féltengelyszabdalás nem okoz gondot, az a legegyszerűbb dolog.
Miből vetted ki? mert golfban nincs piros fekete szinű. Van egy relé a komputernek, s van egy relé ac Ac-nak. Mind 4 lábú. A komputer 20as lábáról(elvileg piros sárga) megy ac AC relé 85ös lábára, ezen relé 87es lába az AC-nak, az injektoroknak(és még ami a piros fehér szálra van kötve)ad pozitívot, 13as láb megy a komputer reléjére 87-re, ennek a relének a 85-ös lába test, mindkét relé 30as lába fix 12 volt, 86os lábak gyújtás pozitív.
barna, barna-fehér kábelek test. és ennyi. meg kell egy gyújtás pozitív a lambda szondának.
"mert hát a Trabiba való olajat miért csomagolnák olyan kiszerelésbe, hogy pont elég legyen a Trabiba"
megnyugodhatsz, nem csak a trabikhoz nem csomagolnak pont megfelelő mennyiséget rönónk váltójába 3,5L kell, ugye akkor meg kell venni a 4L-eset de ha jól tudom, akkor az a maradék fél pont jó a fékszervóba?!
A Komáromi Finomítóban jót nevetnének ha ezt nekik is elmondanád
Tény és való nem egy NASA-technológiás cucc, de mióta Trabizom (nem ma kezdtem!) mindig is ezt használtam és soha semmi bajom nem volt vele. Nálad az egyik flakon tuti lejárt szavatosságú olaj volt. Ásványi anyag, nem lehet a végtelenségig tárolgatni. Meg kell nézni a dobozon a feliratokat
És nem "haza beszélek" de pl. itt készül a "Dunábaöntős" gyárban a SHELL 2T olaja is többek között. A minőségellenőrző laborjuk nem gyengén van felszerelve... Ráadásul használják is mindig
Most fejből nem tudom hogy az a vezeték pontosan mi, de megnézem otthon. Tudok kapcsolási rajzot, de csak jövő hétre mert akkor jutok szkenner közelébe.
Van az AC-hoz és a vezérlőegységhez is egy relé. Célszerű az eredeti Golf reléket alkalmazni.
Én most már nem vennék mol-os olajat. Semmilyet. Utoljára még az került bele, de csak a lustaságom miatt nincs még lecserélve. Ugye másfél liter kell bele, így az ember kénytelen két litert megvenni (mert hát a Trabiba való olajat miért csomagolnák olyan kiszerelésbe, hogy pont elég legyen a Trabiba). Na most a két olaj közt szemmel látható volt a különbség! Mármint az egyik az olyan normál váltóolaj-sűrűség volt, a másik meg kábé mint valami híg motorolaj. Szóval szerintem ennek a gyártása valahjogy úgy nézhet ki, hogy "-maradt itt egy kis olaj, de nem tudjuk már milyen, beöntsük a dunába főnök? -hülyék vagytok, cimkézzétek fel Trabant váltóolajnak!" Persze, lehet, hogy most rámcáfoltok, de én akkor is moltól többet semmit!
Hmmm... ha csak kézi szivatót akarsz, akkor szerintem az eredeti karbit sem lenne nehéz átalakítani... Volt már, aki megtette. De miért baj az automata? Én szeretem!
Digijethez nekem is van pár kérdésem. Szval minden cucc megvan hozzá. Motorral együtt bonottam ki Kérdésem az, h van egy vezeték ami nem tudom hova megy. Piros-fekete színű, ahogy néztem a panelon az kapcsolja be az elektronikát. Annak most gyújtás kell vagy az önindító száljára kell rákötni? Másik, h nem kéne az AChoz valami relé? Egyáltalán a VW alkalmazott ilyent? Merciken van, mindenféle burulásvédelemmel meg stb.
Hali! Hát megcsináltam! Szétszedtem, letakarítottam, felcsiszoltam az érintkezéseket, kontakt spray+egyebek! És láss csodát: -tele tanknál, telit mutat! Meglátjuk mit mutat majd Üresnél! De most majd berakok egy kannát benzinnel, "oszt" csontra kiszárítom a tankot! Így legalább a fogyasztás is meglesz! Kösz a segítséget! Mindenkinek! Azt hittem nem úszom meg ingyen! Nem így lett! He-he!!!
Osztom a véleményed, tényleg egyben érdemes megvenni a digijetet.
Én is attól a sráctól vettem Nagykónyiban a cuccot 20e-ért, tényleg előttem szedte szét a verdát + ha utólag kellett valami póstán elküldi. Ha kell valakinek megadhatom a számát.
Szisztok láttam az olajakba othon vagytok . 2T-be szabadonfutot kell cserélnem.hikomat válto van benne,de nem ugy használom. Molnak állitolag van kimondottan trabant váltoba olaj.Holnap megyek venni,ha nemkapok mit vegyek , és mennyit.Létszi segitsetek.
ÖÖÖÖ.... Nemtom én azé vettem kompletten mert ki tudtam próbálni, mentem vele vagy 200km-t. Meg úgy adott volt kábelköteg, AC relé meg mindem hülyeség. Egyébként hírdetett itt egy Csávó valami Lesli(?) névvel. Na, voltam nála Ő nem bont addig amíg nem hallottad-láttad az autót. Nagykónyiban lakik, Tolna megye, Tamási mellett. Asszem Ő 20e. körül kompletten mocival tokkal-vonóval.
Hááát. Vettem egy komplett Golf II. 1.3i.-t. 50 ezerért. Belekerült a spricc a trabiba, kellett vennem egy külső AC-t 13 e.-ért. Haver bekötötte a "villanyt" 5 e.-ért. A golfot kiárúltam teljesen, köbö 1 hét alatt (autósboltban melózok) bódé ment a MÉH-be. Talán még kerestem is a bulin.
Az a baj, hogy jól működő mechanikus szivatós karbit, ami szívósorral együtt felmegy nehéz találni. Én az injektor előtt próbálkoztam Polo karbival "78-as 1.1-esről szedtem le. Szerinted nem volt szanaszét kopva?? Nem volt alapjárat, vagy ha volt ingadozott + megevett vele vagy 15 lityit. Ja és még nem is ment. Na most a spriccel nincs ilyen gond, mindig annyit kap amennyi kell. Szívtam másfél évet mindenféle karbival, de most... felér egy orgazmussal [i](Módosította bandee 2007.07.05. 15:42-kor)[/i]
Ok értelek, de akkor vedd meg a warez karbit és rakd át a szelepet, meg amit lehet. Vagy rakd át a trabi fúvókáját a bontott karbiba. De hamár karbit veszel, miért nem egy pierburgot veszel rá, csak ajánlani tudom.
Mert bontóból csak wareszt tudok szerezni, nekem már egy csomó dolog nem műxik, többek között az az alapjárati szelep se, annak meg 7000 Ft darabja, annyiért már kapok komplett porlasztót. (vagy inkább akörüli áron)
Waresz porlasztóban gondolom csak a fúvókák térnek el, azokat meg át lehet rakni a trabiéból...