Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Na végre készen lett a 4T pár nappal ezelőtt írtam hogy szétrepedt a hűtőnél az egyik műanyagcsonk,a műanyagos 2000 Ft-ért csinálta meg,termosztátot,és hőgombát cseréltem még a kocsin.
[i]"gyári szerkezetet honnan lehet megismerni?"[/i]
Onnan, hogy nincs Komolyan: ha bontottra gondolsz, nehéz lesz, ui max a szerkezeten maradhatott még valamennyi felirat, de sztem azonosíthatatlan lesz.
halhatóó az aautóban egy nagy csattanás, akkor, ha motorfékezek vagy lassu menetben rossz úton járok, vagy vagy gyorsítok főleg fokozat kapcsolásnál...
Hali Mindenki! Tudja valaki, hogy 4T trabin (limusin), gyári (nem vágott) hátsó rugók esetén mekkora pogácsa kell a lengőkar alá, hogy ugyanakkorát terpesszen kifelé, mint most befelé? Nem szeretnék sokat kísérletezni, ezért ha valaki tudja, esetleg rajza is van a pogiról, az legyenszíves írjon egy mailt! Előre is köszi! Peti. (peti1978@citromail.hu)
A Láng kft-nél pl. kinyomócsapágy: LUK - 11765Ft, Szerkezet: LUK - 28508Ft, Tárcsa: LUK - 8923Ft. Sokallom mindet, de a LUK világmárka. A szerkezet fogja megadni, hogy milyen lesz érzetre a kuplung, a tárcsa meg, hogy meddig (ha csak ki nem lágyul vagy beég, eltörik a szerkezet addig). Sokkal olcsóbban vannak a magyar utángyártottak, melyek hétköznapi használatra elmennek. Nézz szét a Kelemen Műveknél vagy TraWaLa vagy Zsombicar.
Csak azért kérdeztem, mert elég nagy különbségek is lehetnek az árakban. Azt viszont nem tudom, hogy ez a minőségben is megmutatkozik-e? Én voltam egy helyen, ahol a három dolgot ~12000 Ft-ért megkapod (ha jól emlékszem ). Kuplungtárcsát pl. tudok ~4500 Ft-ért, ~11000 Ft-ért és ~22000 Ft-ért. Tessék választani! Tiberio
Könnyen elképzelhető, hogy szálszakadt a bowdened. Amikor először be akarod nyomni, beakad egy, vagy több szál (visszafordul), másodikra pedig úgy igazodik, hogy elfér. Ha valóban így van, akkor mielőbbi csere nem ártana, mert ha elpattan a maradék szál, akkor kuplung nélkül maradsz. És akkor jön majd az önindítóval indulás De vigyázz, mert ha jól emlékszem a 4T-khez kétféle hosszúságú bowden van. De ezt majd a többiek megmondják, akinek olyanja (is) van.
Egy kis segítség kéne! Trabant limuzin csomagtartóját hogy lehetne megcsinálni hogy központizár nyissa/zárja? Esetleg zárcsere? Minden ötletet szívesen meghallgatok.
Leírom pontosabban mi is a probléma, benyomom a kuplungpedált, mintha megakadna, nem tudom teljesen benyomni, ha mégegyszer benyomom akkor teljesen benyomódik és simán megy a váltás. Mi akadhat meg?
Kuplung és kapcs. részek: bowdennel húzod a kinyomóvillát az nyomja a kinyomócsapágyat, az megnyomja a kuplungszerkezetet, amihez a kuplungtárcsa addig szorult, így oldva a kapcsolatot a váltó és a motor között. Nem biztos, h. kuplungcsere. Ha nagyon lent fogna vagy nem éreznéd, hogy átbillen, akkor nem emel ki rendesen. Ebben az esetben próbálj utánállítani - kicsit beljebb tekerni a bowden végén lévő csavaron, de még ne feszüljön a bowden, mert akkor rossz esetben megcsúszhat a kuplung (bár elvileg ahogy kopik a tárcsa egyre fentebb kéne fognia, sőt egy idő után már csúszhat is). Ha nincs átbillenési pont, de eléggé fent vagy hosszú úton fog a kuplung, akkor van rá esély, hogy kilágyultak a szerkezetben található rugók. Ekkor azt ki kell cserélni. Érdemes olyasvalakivel csinálni, aki már látott párszor kuplungot szétszedve, mert az meg tudja mondani, hogy tárcsát, meg kinyomócsapágyat is kell-e cserélni. Amúgy, ha nincs sok kilométer a tárcsában meg nem csúszott a kuplung, nincs felüvegesedve, akkor azt simán vissza lehet tenni.
Lenne egy kérdésem: Nem nagyon akar váltani a trabi (4T) ... dupla kuplung kell szinte minden sebességnél, mi lehet a baj? lehet, hogy megoldaná a problémát, ha állítanék a kuplungbovdenen, de gondolom azt se lehet a végletekig állítgatni..
Szia árpi!!! Ha szerencséd van és nincs belerohadva akkor felülröl letudod csavarozni, egy kerékanyára hegesztessél fel egy hajlitott gömbvasat és tekedr rá felülröl a beletört csavarra és tekerd meg lefelé ha nincs szerencséd és bele van rohadva akkor furatás viszont asszem [i](Módosította Hudee 2007.06.13. 19:54-kor)[/i]
Üdv!Az előbb kiszakadt a hátsó lengőkar Trabanton..Kivételesen "csak" a csavar tört bele a csöcsbe.Abban kérnék segítséget,hogyan lehet kiszedni a beletört csavart?Csak fúrni lehet,vagy van valami más megoldás is?Köszönöm.
1. Idővel az oxidáció és a viszonylagosan nagy áramerősség miatt elkezd rendetlenkedni és melegedni. Ha érezhetően "süt" akkor "javítása: csere". Filléres cucc és nem ér meg egy poroltózást a dolog
1) a világítás kapcsolója mennyire melegedhet? 2) ha a km-óra beakad menet közben, mi a teendő? (fura volt, hogy főúton, a forgalom tempójával haladva 20-at mutatott az óra, de egy koppantás a közepére, és magához tért.)
Bocsi, én voltam a hülye. Tapasztalatlanság: nem benzinszag, hanem kipfogógáz. Fel lett ütve a kipufogórendszer, és valahol megrepedhetett. Most néztem meg. Basszus, pedig vadiúj, 2 hónapja lett feltéve...
Csak azt nem értem, hogy sikerült így felütnöm: a középdog előtt 10 centivel. [i](Módosította bigdee888 2007.06.12. 19:19-kor)[/i]
Merrefele laksz te?Mert mostmár énis ott tartok hogy megnézetem mi lehet a baja!!! Ha Érd közelében van ez a szerelö tudnál adni egy cimet vagy tel számot?Megköszönném! Ha esetleg mégse akkor valaki tudna egy megbizható szerelöt Érd közelében?! Elöre is köszi! Üdv!
Ikább fordítson hátat mint beleturkáljon vaktába. Egyébként elég egyszerű egy szerkezet, csak a legtöbb szerelő baszik utánnaolvasni egy kicsit... Mondjuk nekem autószerelőkkel nincs sok tapasztalatom Benzinszivárágst járó motornál nézd meg, tipikusan az AC és a karbi között szokott a baj lenni, ott meg nem látod meg miután leálítod mert egyből elpárolog.
Errefelé akikhez én viszem szeretik a trabikat ( főleg az enyimet mert tiszta a motortere) és állandóan szidják nekem az új autókat. Nekem mindig frankón megcsinálták.
Húh, csak jó szerelőhöz kell vinni. Nekem 2 szerelő is hátat fordított, hogy ő biza hozzá nem nyúl a karbimhoz, mret hogy az már nem Trabié, nem ért hozzá. Nagyon kiröhögtem őket.
De van nekem is most problémám, ami elég komolynak tűnik. Amikor állok a pirosnál, dől be a benzinszag a kocsiba. Nagyon durván. Megnéztem, nem szivárog sehol sem a bezin, leglábbis láthatóan nem. De ezt csak akkor csin álja, amikor alapjáraton van. Nem jövök rá, hogy mitől lehet. Még gondoltam arra is, hogy lehet megint több benzint kap a kelleténél. Nem tudom.