Giorgo:
Cseréld ki 1.3-mas mocira oszt majd megérzed
Amúgy meg sokkal nyomatékosabb, pl. 4-dikben 50-ről nagyon szépen húz, visszaváltani szinte fölösleges ha nem nagyon sietsz, előzéshez is elég, de ha tapadni akarsz akkor azé visszatolhatod 3-ba, oszt vígan nyomhatod neki 90-100-ig torzuló arccal.
-Kicsit mélyebb, öblösebb lesz a hangja (nem gyári kipuff rencerrel jobban hallani a különbséget). Logikus is, mivel nagyobb a ccm.
-Elég hozzá az 1.1-es gyári hűtője is, annyival több hőt nem termel a 200-al nagyobb lökettérfogat (vagy egyáltalán nem), és ha termel is, az a picivel több hő jól jön ilyenkor télen amikor fűteni kell
-Gyorsulást még nem mértem, sajnos kevés hozzá a gyári virslikerék
Legyen elég annyi hogy 1.es padló kiforog a kerék, 2. padló még mindig ki-kiforog, 3-ban még meg meg nyikkan
pedig a saját karbija van még fent.
-Érdemes egyúttal a warbi karbiját felrakni a 2mm-el nagyobb torokátmérő miatt, Tibke szerint számít teljesítményben nem is kicsit, de ha tuttira akarsz menni akkor Pierburg vagy az extrém tuninghoz, Solex, Dellorto, Weber.
Az a lényeg, hogy referenciamocinak ez a alap, ha tuningolni is akarod ... az 1.1-ben nincs ennyi akarat
Maroko:
Szerintem te a vezérműtengelyre gondolsz, a főtengely ugyanaz az 1.1-ben mint az 1.3-ban. Alapjábavéve a két moci csak a vezérműtengelyben, meg a dugattyúhajtókarok hosszában különbözik, minden más elemük egyforma. Az 1.3-mas mocinak nagyobb a lökete a rövidebb hajtókarok miatt, és ez adja a nagyobb lökettérfogatot egyben. Magyarul az 1.3-mas moci dugattyúfuratjainak és dugattyúinak az átmérője megegyezik a 1.1-ével.
Ha kicseréled az 1.1 veztengelyét az 1.3-ra akkor kicsit jobb nyomatékot kapsz, és tovább is tudod húzatni a kocsit. Az 1.3-mas veztengely fokoltabb, tovább tartja nyitva a szelepeket mint az 1.1-é. Kiszedni, berakni a másikat nem nagy ördöngősség, csak arra kell vigyázni, hogy a vezérlés ugyanott maradjon (egybe kell jelölni a veztengely kerekét a vez.szíjjal). De ha az érdekel a cserével kapcsolatban akkor, semmi baja nem lsz tőle a kocsinak, de legalább jobban megy
Hű mennyi (hülyeséget
)) írtam ...sok lesz ez már mára
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
(Módosította PAtr0n 2007.02.25. 01:11-kor)(Módosította PAtr0n 2007.02.25. 01:39-kor)