Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Et számot hogy értsd: https://www.freeweb.hu/vwfan/gumi.htm az 5,5 szélesség az azt jelentti hogy a felni 5.5 coll széles. konkrét tipust nem tudok, de sok autóé felmegy gond nélkül.
szereztem szerszámot de nagyon nehezen.Na! az a kérdésem hogy hallottam, hogy nem mindegy hogy huzom a hengerfej csavarját vissza tudsz-e segiteni,meg mennyivel kell nyomatékolni?
Help! Tud vki segíteni nekem abban, hogyha 14"-os acélfelnit akarok tenni az 1.1-s trabimra akkor mi az ami jó rá? Tehát a lyuktávolság mivel egyezik meg? Vagy nincs is ilyen? Elölre is köszönöm!
Ha megint összerakom és akkor sem lesz jó, akkor meg fogom próbálni, hogy nem tolom össze rendesen, csak úgy összekapatom és megnézem, mit mutat. Márha életképes úgy. Ha nem javasoljátok szóljatok!
Csak az a baj, hogy csúszik. Mikor raktam össze anno, baromi nehezen ment össze a váltó a mocival. Azóta kb 5 centi holtjátéka van a pedálnak, akárhogy állítom. Olyan, mintha valami kitartana, félig benyomva tartaná a szerkezetet. Szinte az is elég neki, ha ráteszem a lábam a pedálra és már pörög is a moci. Meg nem is érezni rajta, hogy "összepattanna" vagy hogy mondjam. Tehát nem "rúg" vissza. Remélem érted mire akarok kilyukadni
Pénteken ki akarom venni a mocit, mert nagyon elegem van a gyenge kuplungból. Valamelyik nap mentem haver 2T kombijával, hát azon olyat rúg vissza a kuplung... Az enyémen, meg nem sokkal nehezebb, mint a gázpedál.
Csak egy gyors kérdés: a kuplungtárcsa "nyelének" merre kell néznie? Értem ezalatt, hogy a helyén, ahová megy a váltó bordástengelye a motor felé, vagy a váltó felé kell nyúlnia. Egyáltalán fel lehet tenni fordítva a tárcsát. Ja, 2T-ről van szó és rugós tárcsáról.
(Valahol láttam régebben moci robbantott rajzot, most persze, hogy nem találom)
Felhívtam kedvenc autósboltomat elektromos ac kérdésben, és azt mondták nem tudnak adni nyomás adat alapján, mondjak típust, évszámot, motorkodót, meg egyébként is mit akarok egy (moderálva) trabantól. Most már nem a kedvenc boltom, sőtt.
dupla dellortohoz már lehet kevés ez az ac, de az még úgyis a jövő nálad gondolom, meg akkor a 100 ezres kiadás mellé el fog férni még ez a plusz 10 ezer
Így fogok elrjárni. A motor gyári 1,3 lessz, a karbi egyenlőre két torkú pierburg, de izgat a dupla dellorto, na majd látjuk .Meg kellene ötös váltó meg gti fék is, meg még sok minden.
Többi része hol van a motornak? Sűrítés: csak! a blokk tetejéből kell leszedni, és adugókból. 2 mm a maximum,ennyit szokás. Ac: kisnomyású elektromos ac-t vegyél, 0.8 bar körülit, gondolva a jövőre, ez elbír egy kéttorkú webert is.(gyári 0.6 bart tud)
Vettem egy 1,6 vezérműtengelyt (ABU), kérdésem az lenne milyen ac-t vegyek hozzá? A másik érdekesebb felvetődés a sűrítés nővelés, blokk tetőből és a dugókból vetessek le ( trabi 1,1 tuning, írás alapján)vagy a hengerfejből, mindenki mást mond a környezetemben. Tapasztalataitok is érdekelnek. Köszi
Jaaaa, az egy 11x1.25-ös [b]Torx[/b] fejű [b]hengerfejcsavar[/b]. Miért nem ezt kérdezted, akkor nem kínlódnánk ennyit. A Torx-fej méretét azt sajnos nem tudom.