Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

1248 Varga Tibor 2007-01-10 11:23:04  Előzmény: Zombie: 34054

kezdj egy gombacserével. szimplán lehet csak ez a baja.

Tibke

1247 Varga Tibor 2007-01-10 11:22:35  Előzmény:Polgár Tibor: 34052

"A motor 2db olajgombát tartalmaz. Eredetileg menetirány szerint a jobb oldalon van egy gyárilag barna színű, alacsony nyomású (0,3-0.4bar), nyomáson nyitó gomba - ez birtokolja a sárga színű kábelt. Ő gyakorlatilag csak az olajnyomáslámpa működtetéséért felelős. Tőle menetirányban balra van egy eredetileg fekete, magas nyomású (1,4-1,6bar) gomba, nyomáson záró gomba. Ez utóbbi felelős azért, hogy a járó motort jelezze - hiszen ekkora olajnyomás elvileg akkor alakulhat ki, ha a motor önerőből jár, alapjárat közeli fordulaton. Ekkor a gomba zár, testet adva tovább. Ez a kábel továbbmegy egy kapcsoló hőgombához, amely hideg állapotban zárt"
by prokee

Tibke

1246 Varga Tibor 2007-01-10 11:21:02  Előzmény:Polgár Tibor: 34052

az magas nyomású gomba kapcsolja a szivatót....

Tibke

(Módosította Tibke 2007.01.10. 12:22-kor)

1245  Zombie 2007-01-10 11:20:53  Előzmény: Zombie: 34045

valami tippet tudtok adni nekem?

hogy miért van az hogy csak hébe-hóba hajlandó felgyulladni az olajnyomás visszajelzöm mikor gyujtástadok a verdára? hidegen szinte mindig világít, de melegen 1-2 ritka esetben, így nem is tudom mikor van baj
help me!!!! plíz

1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1244  Zombie 2007-01-10 11:19:09  Előzmény:Polgár Tibor: 34052

abban a komimüszeben van egy harmadik is! amit úgy hívnak, hogy dinamikuis olajnyomás jelző!
ennyit tudodk, lehet hogy ezt is rosszul akkor bocsi

1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1243 Polgár Tibor 2007-01-10 11:03:49  Előzmény:Varga Tibor: 34042

Lehet, hogy tudatlan vagyok (biztos), de mi köze az olajnyomásgombának a szivatóhoz? Én most építettem át nemrég a 4T-t, de a két gomba vezetéke csak a kombiműszerbe megy bele. A nagynyomású azért, hogy bizonyos fordulatszám felett meglegyen a megfelelő nyomás. És egyik gomba sincs (gyárilag) a lámpára kötve, az elektronika vezérli. Legalábbis az én autómban

Wartburg és még cabrio is?! Mi lehet ennél jobb...

1242 Varga Tibor 2007-01-10 09:45:01  Előzmény:: 34049

Egyetlen esély van, a cinkotai úti bolt, de sztem ott se lesz, mert pl 2T-hez nem tudtak már ők se szerezni. Sokan mennek zwickauba júniusban, hozasson valakivel, bár nem kicsit horror ára van kinn.

Tibke

1241 Szabó Csaba 2007-01-10 08:34:49  Előzmény:Prokop Gábor: 34038

Így történt bizony, alig 20000 km-es gép csúszó kuplunggal ment be.
Holtjáték állítás, új cucc lenyúlás volt a terv.
A kiszerelt szett bírta volna még.

1240 (Törölt felhasználó) 2007-01-10 08:26:57  Előzmény:Varga Tibor: 34041

na,megint itt vagyok.
:-)
Tibke: tolmácsoltam a barátomnak a dolgokat,de valóban félreértettük egymást.
Neki eredeti német TRABANT főfékhengerre lenne szüksége.
Viszont Kazincbarcikán és Miskolcon mindenhonnan (autósboltok)"elhajtották",hogy sajnos nem tudnak eredetit még rendelni sem (???)
Tehát az lenne a kérésem,ha tudsz (vagy ha tud valaki)olyan autósboltot,bárhol is legyen az,akik tutira tudnak rendelni kintről,akkor az a bolt,szaküzlet,vagy akármi címét számomra küldje meg mailban,vagy ha itt a fórumon nem sért jogokat,akkor akár nyilvánosan is.
(esetleg otthon valakinek elfekvőben?)
Mégegyszer köszi.


1239 Varga Tibor 2007-01-09 20:30:07  Előzmény:Prokop Gábor: 34047

ott a pont bocs

Tibke

1238 Prokop Gábor 2007-01-09 19:58:05  Előzmény:Varga Tibor: 34046

???

A lámpáé ne adjon testet, mert akkor világítani fog a visszajelző

1237 Varga Tibor 2007-01-09 19:19:08  Előzmény:: 34044

a két olajgomba járó motornál testet ad. így tudod leellenőrizni.

Tibke

1236  Zombie 2007-01-09 19:17:49  Előzmény:Varga Tibor: 34042

és nekem mi lehet a ge(moderálva), hogy nem világit az olajnyomás ellenörző? csak hidegen?
meg néha melegen???
közbe meg eszi a moci az olajat

1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1235 (Törölt felhasználó) 2007-01-09 19:08:41  Előzmény:Varga Tibor: 34042

Köszi az eddigieket! Ezeket a gombákat le tudom ellenőrizni valahogy, hogy ne kelljen egyszerre 3at vennem fölöslegesen, ha csak az egyik rossz?

1234 (Törölt felhasználó) 2007-01-09 18:52:10  Előzmény:Varga Tibor: 34041

Köszönöm válaszod.
Lehet,hogy én értettem félre a barátom és a magyar cuccot minősítette.
Tolmácsolom Neki.
Üdv.

1233 Varga Tibor 2007-01-09 18:10:33  Előzmény:: 34039

Az a két izé az olajgomba. egyik kisnyomású, másik nagynyomású. lehet kapni, golfokban ugyanez a cucc van. Egyik a szivatóért felelős, másik az olajnyomáslámpáért.

Tibke

1232 Varga Tibor 2007-01-09 18:09:49  Előzmény:: 34040

Téved, a gyári cucc igenis tartós, a magyar már nem annyira, de be kell érnie ezzel. Minden valamire való bolt tud rendelni főfékhengert.

Tibke

1231 (Törölt felhasználó) 2007-01-09 17:56:48

Sziasztok Trabantosok.
Egy barátom nevében kérnék segítséget,infót.
Négyütemű trabanthoz keresne főfékhengert,de állítása szerint a gyári cucc nem igazán tartós.
(én nem értek hozzá)
Ha valaki esetleg tudna ajánlani céget,boltot,privát egyént,aki tanácsot tudna adni ezügyben,akkor azt nagyon megköszönném.
Esetleg megadnám a srác elérhetőségét és megbeszélné vele személyesen.
Szívességetek előre is köszönöm.
üdv.


1230 (Törölt felhasználó) 2007-01-09 17:55:06  Előzmény:Rell Miklós: 34031

Az akksiról megvan a poz. szál, de áruljátok már el nekem, hogy konkrétan mik ezek a gombák? Gondolom miről van szó, az egyik a termosztát, a másik meg az a két izé a hengerfejen? Lehet ilyeneket kapni?

1229 Prokop Gábor 2007-01-09 17:42:28  Előzmény:Rell Miklós: 34037

Asszem félreérted. Szerintem [b]NEM TÖRTÉNT MEG[/b] a csere. Ügyfél jött, kérte a lecserélt alkatrészt, ekkor k*rva gyorsan mégiscsak kicserélték, hogy legyen mit bemutatni

1228 Rell Miklós 2007-01-09 17:36:33  Előzmény:Szabó Csaba: 34036

Peeersze, még a rendes idejét sem vártátok ki! És a szegény kuncsaft nem hiányolta a régi, rossz alkatrészt?

retro

1227 Szabó Csaba 2007-01-09 17:21:02  Előzmény:Prokop Gábor: 34033

Kuplungcsere 6perc 30mp Nagytétény AFIT 2 ember.
Ügyfél gépátvétel előtt találta ki, hogy kell neki a
lecserélt alkatrész. Mindez nagytakarítás után, sehol egy
szerkezet+tárcsa a pad alatt.

1226 Varga Tibor 2007-01-09 17:06:43  Előzmény:Prokop Gábor: 34034

AZt én se teszem vissza sose, csak kiváltságos autókba rakom vissza

Tibke

1225 Prokop Gábor 2007-01-09 16:51:00  Előzmény:Prokop Gábor: 34033

Bocsánat, egy csalás volt benne - nem volt a helyén a hátsó-alsó összefogató csavar, mert azt utálom

1224 Prokop Gábor 2007-01-09 16:50:13  Előzmény:Szabó Szilárd: 34028

[i]"Motorcsere 12 perc és 16 másodperc alatt!!!"[/i]

Semmi nagy durr, én is megcsinálom, kézmeleg racsnival és nem berohadt csavarokkal. Egyszer kipróbáltuk, 10 perc meg egy kicsi volt.

1223 Támba Csaba 2007-01-09 16:10:39  Előzmény:Prokop Gábor: 34023

Cipőgyártó üzemben dolgozóktól mindkettőt be lehet szerezni. Nekem is onnan van

Tsaby 601S

1222 Rell Miklós 2007-01-09 14:53:47  Előzmény:: 34030

Akkor azért nem égett szét a relé!

Kapcsrajzot is tudsz letölteni [url=http://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=gallery]innen, az oldalról[/url], de egyébként a relé vezérlőjele egy hőfokgombán és az egyik olajnyomás-gombán megy keresztűl a test felé, a másik lábon meg gyújtáspozitívat kap. Valszeg az egyik gomba... Vagy már eleve az akksiról le van kötve a kapcsolt szál...

retro

1221 (Törölt felhasználó) 2007-01-09 14:35:23  Előzmény:Rell Miklós: 34029

Sziasztok!

Most, hogy benne vagytok a témában, én is megnéztem a 4T-met. Látszólag semmi baja a relémnek, megnéztem belülről is, minden érintkezési pont rendben van, viszont egyáltalán nem kap áramot a fűtősün és a szívatófűtés. Szerintetetek mi lehet a gond?

1220 Rell Miklós 2007-01-08 23:13:29  Előzmény:Marton Tamás: 34027

Ja, az szokott megégni. Sok autón épp ezért be sincs már kötve. Erre nem is árt odafigyelni vásárláskor, mert ennek a vezetéke nálam is csak úgy lógott mikor megvettem, és hát ezen nincs biztosíték, és elég kellemetlen meglepetéseket okozhat...

retro

1219 Szabó Szilárd 2007-01-08 22:52:46

Motorwechsel

* Ray Dienstuhl
und Markus Langer
12:16 min

Ezt most olvastam egy német lapon!
Motorcsere 12 perc és 16 másodperc alatt!!!
Na azért ezt megnézném!

Trabant Hycomat 1975 !!!

1218 Marton Tamás 2007-01-06 19:10:27  Előzmény:Rell Miklós: 34021

Ahamm ... akkor lehet az is (moderálva)akszik már?
Te arról a reléről beszélsz ugye gondolom ami az ablakmosótartály környékén van a kasztnira csavarozva? Mondjuk más relét nem is nagyon láttam


A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

1217 Kiszter István Balázs 2007-01-06 12:07:13

okzsoké tenx

1216 Varga Tibor 2007-01-06 12:01:38  Előzmény:Hõberth Gábor: 34024

irány egy barkácsbolt, ott kapsz cuccokat hozzá.

Tibke

1215 Hõberth Gábor 2007-01-06 11:42:59

Szevasztok!

Ez a házilagos alupolírozás engem is érdekelne!
Valaki tudna erről valami konkrétabbat?

1214 Prokop Gábor 2007-01-06 11:32:45  Előzmény:Kiszter István Balázs: 34022

Kis Husinak a Zőőőőőd Kombihoz volt ilyen polírozó szettye.
Valami viaszos cucc, engem arra a faggyúra emlékeztetett, amivel a köszörűsök dolgoznak, plusz egy masszív, tömör rongykorong, amit fúrógépbe tudott fogni. Olyan krómhatást polírozott az aludíszlécbe, hogy lejártam hozzájuk borotválkozni. (Na nem gyakran )

1213 Kiszter István Balázs 2007-01-06 11:14:31

Hi!Tud valaki adni valami jó tippet arra, hogy mivel lehet felpolírozni a tetőnél lévő alu díszcsíkot meg a hűtőrácsot. Amitől persze nem mattúlnak meg.
köfi

1212 Rell Miklós 2007-01-06 10:46:08  Előzmény:Marton Tamás: 34019

Ott még a relé szokott szétégni a fűtősün miatt... Érdemes azt is megnézni...

retro

1211  Zombie 2007-01-06 09:15:51  Előzmény:Marton Tamás: 34019

nekem igen!
pöccre indul
eleinte felpörög kb 2-3 ezerig
gázfröccs és beáll olyan 1500 környékére!
ez csak gondolom hogy kb ennyi lehet !

DE viszont sokáig maga s az alapjárat iés elég szorosan csak üzem meleg moci hajlandó vissza állni a szép 750-800 as alaapjáratra.,..

1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1210 Marton Tamás 2007-01-06 06:31:36  Előzmény: Zombie: 34009

Zombie!

Ahamm rángatott is ami a nem megfelelő benzin levegő/keveréknek volt betudható ... végülis ha majdnem lepadlóztam akkor ment az hidegen is szépen, mert ugye a gázpedállal olyankor nyitottam a torkon ...
Amúgy meg lehet tényleg sz*r a szívató előfűtésem a gomba által, mert rohadt későn kezd a rugó nyitni a torkon (ezé csavartam el a szívatót ) ... de majd szétkapom oszt kézzel megvizsgálom melegszik e az a lapka. Ha nem akkor rohaggyon meg ... jó nekem most ez a fogyasztás a 8-9 liter után, és még a kocsi is jobban húz
Nem merek már hozzányúlni
Amúgy valószínű hogy neked is arrafele lesz a baj ...
Hidegen szépen jár neked? nem csak pöfög?



A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

1209 Szegedi Árpád 2007-01-06 02:59:31  Előzmény: Zombie: 34017

Köszi!Az is jó megoldás, de azért jó volna tudni,milyen értéket produkál valójában...

Árpi jómunkásember!

1208  Zombie 2007-01-05 23:43:05  Előzmény:Szegedi Árpád: 34015

nekünk nem rég vizsgázott, de úgy hogy csak ránétek,és kitöltötték a kártyát neki!


1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1207 Rell Miklós 2007-01-05 21:15:07  Előzmény:Prokop Gábor: 34006

Ohh, most látom, hogy megismételtelek...

retro

1206 Szegedi Árpád 2007-01-05 21:00:55  Előzmény: Sheriff: 34014

Remélem bejön!A kipuff viszonylag új,októberi.De azért minden praktikát kipróbálok,kíváncsi vagyok mennyi az annyi!

Árpi jómunkásember!

1205  Sheriff 2007-01-05 20:53:53  Előzmény:Szegedi Árpád: 34013

A kipufogó kiégetés jó dolog. Nálam anno kétszer mért rá a csávó, Nem hitt a műszernek! Én meg csak vigyorogtam. De az ő arcát láttad volna .... . ilyen volt.


1204 Szegedi Árpád 2007-01-05 20:51:20  Előzmény: Sheriff: 34012

Köszi,akkor már kevésbé félek! El is dobtam a pengét a csuklómról! Szerencsére még van pár nap a lejáratig,így talán a rendőr bácsik se bántanak - nagyon... Azért full szinti olajjal,és jól kiégetett kipuffal állítok oda...Bizakodom...

Árpi jómunkásember!

1203  Sheriff 2007-01-05 20:45:32  Előzmény:Szegedi Árpád: 34011

Vidd el. Megmérik. Csodálkoznak. Húúú 2T Trabi. Tök jók az adatok. Oszt meg van a a zöldkari. A járási hatósággal mint Police ne talizzál mert drága bulit rendeznek. - Mert ugyi lejárt.


1202 Szegedi Árpád 2007-01-05 20:41:46

Sziasztok!Ma döbbentem rá a fájó valóságra:lejár a zöldkártyám! 2T-ről van szó.Azt kérdezném,hogy most még az a rendszer van,hogy elviszem a gépet zöldkártyára /már ahol elvállalják/,és a gyári adatokat kell produkálni,vagy már a szigorított értéket?Szóval parázzak "majd egy hétig,vagy egyenlőre marad minden a régiben? Köszönöm!

Árpi jómunkásember!

1201  Zombie 2007-01-05 20:32:18  Előzmény:Prokop Gábor: 34006

hogy tudom ezt lekontrolálni, hog jó e?

elöször bevallom a keverék melegítőre gondoltam
de rájöttem , hogy arról a lemezről van szó


1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1200  Zombie 2007-01-05 20:26:10  Előzmény:Marton Tamás: 34003

hm neked rángatott is?

ez érdekes enyém, ha kell megy mint a barom de hosszun megkívánta most a 8,4-et!
kiesett a szemem a helyéről, de ránéézek erre a szivatós dologra!
, hogy mikor kapcsol ki, meg ilyenek
köszi a tippet!!!!

1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1199 Marton Tamás 2007-01-05 19:25:47  Előzmény:Rell Miklós: 34007

Áhá!

Akkor lehet, hogy az is sz*r nekem? Na akkor majd meglesem ezt a dógot, mert nem kóser ez így.
Mindig tanul valamit az ember


A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1