Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

3398   2008-04-04 16:06:40  Előzmény:Szegedi Árpád: 36206

Inkább röhögnek rajtunk... A TV-ben is mindig az van, hogy milyen jópofák meg viccesek vagyunk...

3397 Szegedi Árpád 2008-04-04 16:04:30

Üdv!Az egy jó dolog,hogy kat nélkül teljesíthető a szigorított határérték,de most szerintem az a nagyobb baj,hogy akinek most jár le a ZK,annak nem mérik be kat nélkül az autót.Egy ismerősöm pár hete sok ZK-snál járt,de katalizátor hiányában meg se próbálták bemérni.Ezekszerint a katalizátor azért kell,hogy egyáltalán bemérjék.Ha megvan a kat,akkor is lehet,hogy nem mérik be,csak matricát ragasztanak.Szóval a határérték betartása háttérbe szorult,a katot követelik.Sok helyen mondják,hogy katalizátor nélkül nem teljesíthető,pedig ittvannak a példák,hogy igen..Teljesen érthetetlen.Persze lehet mondani,hogy akkor másik zk-shoz megyek,aki beméri,meg hogy köteles lenne bemérni,de úgy látszik a "mi" pénzünk nem kell nekik.Azt se értem,mibe bukhatnának bele?Egy rosszul teljesítő autót utólag bemér a kpm vagy mi most a neve,és akkor kikap a zk-s,hogy rossz az érték?Nade ez tankolásonként változhat!Komolytalan az egész...Most épp utálnak minket.Lehet egyszer népszerűek leszünk.Ki tudja...

3396 Támba Csaba 2008-04-04 12:30:27  Előzmény:Nagy Donát: 36203

Tök ugyanaz

3395 Támba Csaba 2008-04-04 12:29:57  Előzmény:Tóth Péter: 36202

Sprint 2T 1:40 arányban

3394 Nagy Donát 2008-04-04 11:00:07

Olyan egyszerű kérdésem lenne, hogy a régi fajta, kerekített lökhárító felszerelési pontjai megegyeznek a kockásítottal? Röviden nem kell neki más lyukakat fúrni ugye?

3393 Tóth Péter 2008-04-04 10:26:58  Előzmény:Támba Csaba: 36201

Te milyen motorolajat használsz és milyen keverési arányban??

3392 Támba Csaba 2008-04-04 08:39:50  Előzmény:Scholcz Tamás: 36200

A Trabi 2T motorja viszont konstrukciós alapjaiban nem változott évtizedekig.
Mikor az utolsó 2T-ket legyártották már mai szemmel nézve is csúcsminőségű 2T olajok is voltak forgalomban, mégsem változtatott a gyár az előírásokon.
Nem véletlenül. Ahogy a manapság fejlesztett és gyártott - nem különolajozású - 2T motoroknál sem nagyon ajánl egyik gyártó sem 1:50-esnél szegényebbet.

A fejlődés inkább a 4T motorok olajainál, valamint a hajtóműolajoknál figyelhető meg ahol a csereperiódus meghosszabodott. De ezeknél sem lett kevesebb a kenési igény, csak tovább megőrzi a kenési tulajdonságait az olaj


Egyébként sok esetben simán át lehet esni a ló másik oldalára olajokkal kapcsolatosan.
Régebben motor- és kisgépszervizem volt. Nagyon gyakran előfordult, hogy a srácok pl. Simson-ba, MZ-be, ETZ-be, stb. megvették a hiper-szuper szintetikus "csodaadalékolt" hajtóműolajakat aztán mire bemelegedett olajcsere után a gép "elfogyott" a kuplung

Ugyanis a spéci adalékok az olajban futó kuplungtárcsákra is felrakódtak és onnantól fogva csúszott, mint a veszedelem. Így lett megint olajcsere sima "mezei" ásványira + a régi kuplungtárcsák "Laza Csukló - Merev Könyök" stílussal kukába, helyükre újak
[i](Módosította Tsaby 2008.04.04. 10:49-kor)[/i]

3391 Scholcz Tamás 2008-04-04 08:28:03  Előzmény:Támba Csaba: 36197

Nem akarok okosabb lenni, csak amikor az 1:50-et meghatározták, ~30éve, korántsem voltak ilyen fejlettek a kenőanyagok, mint most.

3390 Támba Csaba 2008-04-04 08:07:51  Előzmény:Scholcz Tamás: 36196

Amely korábbi hozzászólásaimra utaltam azok még pont akkor születtek mikor még a MOL Nyrt. soraiban dolgoztam. Akkor sem beszéltem "haza". Azóta pedig más cégnél vagyok de a véleményem nem változik
Ami jó az jó, ami rossz az rossz.

De ha már itt tartunk anno a 60-as, 70-es években a magyar gyártású 2T olaj jobb kenési tulajdonságokat mutatott, mint a gyárilag ajánlott NDK olajok.

3389 Tóth Balázs 2008-04-04 08:06:30

3388 Támba Csaba 2008-04-04 08:00:24  Előzmény:Támba Csaba: 36195

Még annyit hozzátennék, hogy van egy aranyszabályom:

"Soha ne akarj okosabb lenni a gyári mérnököknél!"

Ezen elv alapján az én Trabim 1:50 (gyári előírás) keveréknél szegényebb naftával még nem ment ZK-ra mégis hozta a szigorított határértékek alatti mutatókat katalizátor nélkül.
Jó állapotú motor, jól beállított gyújtás, karburátor, tiszta levegőszűrő és kipufogó.

Tehát nálam a "trükközés" a ZK-ra mindig annyiban merült ki eddig, hogy beraktam a vizsgálat előtt egy vadonatúj levegőszűrőt, 2 új gyertyát valamint ha előtte főleg városi üzemben szaladgáltam a kocsival, akkor kivittem az országútra és 90-100-as tempóval megzavartam vagy 20-30 km-t, hogy letisztuljon a kipufogó. És természetesen üzemmeleg motorral vittem ZK-ra.
Pont.

3387 Scholcz Tamás 2008-04-04 07:55:11  Előzmény:Támba Csaba: 36195

[i]Nem baj, ha ezt egyszerű kötekedésnek veszem minden létező alap nélkül??? Mi az, hogy ha nagyon őszinte lennék?[/i]

Ha kötekedésnek vetted, ELNÉZÉST és PEACE!
Onnan vettem, mert sok olajiparban dolgozó nem mondhatja el az igazat, hisz avval maga alatt vágná a fát.
Még 1x, elnézést, ha feléd ez kötekedés volt.

[i]Kíváncsi lennék a konkrét vizsgálati dokumentációra amely alapján pontosan sikerült meghatároznod a kopás 2-szeres mértékét[/i]

A 90-es évek közepén mértek 2T wart és trabi motorokat a BM-en különböző olajokkal mérőpadon. Az ő általuk elmondottak alapján tudok nyilatkozni.
Továbbá ők bizonyították azt is, hogy jó minőségű szintetikus olajjal 1:100-as keverékkel is tökéletesen üzemelt a motor terhelés alatt.

3386 Támba Csaba 2008-04-04 07:46:27  Előzmény:Scholcz Tamás: 36193

Nem baj ha eme idézetet is a "magyar mentalitás" körébe venném a részedről???

"Aztán, ha nagyon őszinte lennél leírnád, hogy az Arollal 2x úgy kopik a motor sűrűbb keverékkel, mint 1:50-es normálisabb olajjal, beragadnak a gyűrűk, köpi a gyergyát, rontja az oktánszámot."

Nem baj, ha ezt egyszerű kötekedésnek veszem minden létező alap nélkül??? Mi az, hogy ha nagyon őszinte lennék?

1. Szó nem volt konkrét termékről.
2. Az AROL 2T "minőségéről" és a többi piaci termékhez viszonyított ár/érték arányáról már többször is leírtam a saját véleményem ezen a lapon, ami nem épp hízelgő a jelzett olajról Én is félszintetikust használok és simán vette a ZK-t a gép katalizátor nélkül is.
3. Kíváncsi lennék a konkrét vizsgálati dokumentációra amely alapján pontosan sikerült meghatároznod a kopás 2-szeres mértékét

3385 Mátyus Ádám 2008-04-04 07:27:48  Előzmény:Scholcz Tamás: 36193

Nekem tetszik ez a gondolat. És ki is fogom próbálni. Én is agyaltam már ezen, hogy egy 50ccm es sportrobogó moci forog mint a ventillátor és ugyan azt az olajat kapja mint amit én a Trabantba öntök. Szerintem városi körülmények között, mert főleg városban járkálok a vassal messze nem forog annyit mint egy kis robogó. Csak eddig mindíg sajnáltam kisérletezni, mert most egy egész jó mocim van. De most, hogy kitapostad az ösvényt ki fogom próbálni.

3384 Scholcz Tamás 2008-04-04 05:25:53  Előzmény:Támba Csaba: 36191

Továbbá, aki ennyit se képes megtenni a sikeres kat nélküli ZK ügyében, valamint a többi autós felé, az igenis megérdemli, hogy kielőzzék, letolják és ne adják meg a ZK-t
Ez a gond a magyar mentalitással.
"Lófaszt se teszek a célért, de mindenki tegyen meg mindent énértem!"
Én megpróbáltam másik oldalról támadni, megcsinálni kat. nélkül a szigorított értéket.
Sikerült.
Trabival is sikerülne.

Aztán, ha nagyon őszinte lennél leírnád, hogy az Arollal 2x úgy kopik a motor sűrűbb keverékkel, mint 1:50-es normálisabb olajjal, beragadnak a gyűrűk, köpi a gyergyát, rontja az oktánszámot.

De lehet is itt papolni

3383 Scholcz Tamás 2008-04-04 05:17:40  Előzmény: : 36189

Más a teljesítményszintje az olajnak.
A pakura egyáltalán nem felel meg gyakorlatban szerintem semminek.
Egy újrahasznosított olaj, pont arra jó, hogy ne álljon be (vagy, hogy beálljon?) a motor.
Ha 1:50-be ajánlották GYÁRILAG ~20évvel ezelőtt az ásványi olajat, akkor szerinted mi gond lehet egy mai modern, jó viszkozitású szintetikussal?
Ha a jobb olajat 1:50-be kevered, pont ott vagy anyagilag, mint a pakurával.
Ha hígabba, talán még olcsóbb is.

Ha túladagolsz egy rossz viszkozitású olajat, mitől lenne jobb a kenés?
Ennyi erővel beledarálhatnánk egy fél szappant is a tankba, az is síkos

3382 Támba Csaba 2008-04-03 22:00:05  Előzmény: : 36189

Nem vagyok olajszakértő, csak az olajiparban dolgozom
Amúgy a teljesítményszint dönt elsősorban, de hozzá kell tenni, hogy egy széria 2T motor jó minőségű ásványi olajjal is lefutja a gyárilag megadott futásteljesítmény dupláját ha "gazdája van" az autónak

A szintetikus és félszintetikus olajok legnagyobb előnye a 2T motorban az, hogy nagyságrendekkel kisebb a kokszlerakódás a dugattyún, a hengerfejen és a kipufogórendszerben egységnyi üzemórára vetítve, mint ásványi olajjal készített keveréknél.

3381 Szedlacsek Ottó 2008-04-03 21:55:04  Előzmény: : 36189

kenési szint nem csak attól függ hogy félszintetikus e vagy sem. Az arol 2t kenési szintje szabvány szerint megegyezik az esso 2t special félszintetikuséval API/TC, viszont az arol kettő té rövidtávon kompresszió növelő hatású mert rárakódik a dugóra és a hengerre.
Általánosságban a teljesen szintetikus olajok magasabb igényekre vannak kotyvasztva, autókba felesleges. Cross motoroknál ahol van fordulat ill kisköbcentis kétütemű robogóknál amik relatív kicsi csapágyakkal pöfögnek ott van értelme.
Gyakorlatilag egy jó minőségű félig ásványi olajjal lemész a térképről.
[i](Módosította O2TO 2008.04.04. 00:06-kor)[/i]

3380   2008-04-03 21:50:26  Előzmény:Scholcz Tamás: 36187

Attól, hogy szintetikus vagy félszintetikus, egyáltalán javul a kenés? Tsaby, az olajszakértő mit mond vajon erről?

3379 Hõberth Gábor 2008-04-03 21:23:03

Én mondjuk nem mernék 1:70-es meg 1:80-as keverékkel furikázni, de ha neked ez működik több 10000km után is, akkor hajrá!
Aki meg "pakura" olajakkal megy már évek óta, az a ZK-ra mehet tiszta benzinnel is, akkor se lesz jó az érték, mert a kipufogóban lerakódott dzsuva meg a motorban lerakódott koksz ha beizzik, akkor ugyan úgy füstölni fog, meg kiakasztja a mérőműszert, szerintem.

3378 Scholcz Tamás 2008-04-03 19:56:18  Előzmény:jocking _: 36184

Lópikulát!

Vegyünk alapul egy 10l-es tankolást.
[b]1:40-be kevert pakura 10l benzin + 3dl pakura. 750HUF-os pakurával számolva 225HUF (75HUF/dl).

1:70-es félszintetikus 10l benzin + ~1,5dl olaj. 1390HUF-os olajjal számolva 208HUF!!! (139HUF/dl)
[/b]

Miért is drágább? Mennyivel környezetkímélőbb?
Aki eztán is azt mondja, hogy jó a pakura, azt én leidiótázom.

3377 Scholcz Tamás 2008-04-03 19:51:42  Előzmény:Tóth Máté: 36183

Napi 120km-t teszek meg 1:70-es Mogullal. Repsolt, 1:80-ba is kevertem, de akkor nem forgattam el.

3376 Szegedi Árpád 2008-04-03 19:43:48  Előzmény:jocking _: 36184

A jobb olajjal valszeg nem huny ki a motorod.A kattól meg igen..

3375 jocking _ 2008-04-03 19:37:22  Előzmény:Scholcz Tamás: 36182

Drágább olajjal ugyanott vagyunk, ahol a part szakad, csak nem katalizátorra költjük a pénzt, hanem olajra.
Amúgy mennyi is ez a "drágább"? Én 700-750 Ft-os Rekord-ot használok.

3374 Tóth Máté 2008-04-03 19:29:59  Előzmény:Scholcz Tamás: 36182

Én Repsolt használok, full szintetikusat. Ezt akkor nyugodtan használhatom 1:60, 1:70-ben vagy csak ZKra vigyem így?

3373 Scholcz Tamás 2008-04-03 19:22:23

Kérem alássan, ma ZK-zott a wareszom. IGEN, a 2T....
IGEN, katalizátor nélkül. IGEN, 2004 utáni tulaj vagyok.
Aztán született az alábbi mért adatsorozat, 1:70-es Mogul Rapid 2T felhasználása mellett.
Tegnap megkérdeztem cimbimet, hogyan lehet majd jövőhéten levizsgáztatni a vasat.
Jött a szokásos jajj, de kat, bla-bla-bla.
Aztán mondtam, hogy már 1x átment a szigorítotton, amikor átírás után vizsgázott.
Ekkor mondta a vizsgáztató helyen az illető, hogy "akkor jöhet"....
Nah ma ment vizsgázni teljesen hivatalosan a gép.

[b]Tisztelettel kijelentem, hogy akinek eztán se éri meg a picit drágább olaj, amit elég 1:60-1:70-be keverni és ennyit se képes megtenni a környezetéért és azon siránkozik, hogy lesz átrúgdalva a vasa a ZK-n, az igenis megérdemli, hogy zúzdában végezze.
Ugyanis, immáron 3.x bizonyítom be, hogy igenis teljesíthető a szigorított határérték és nem egy álomhatár. Én személyszerint nagyon kis erőfeszítéseket tettem csak ennek érdekében.

Lehet, most lehurrogtok, de majd idővel rájönnek, akikre ez vonatkozik...[/b]
A mérési adatok a mellékelt képeken:
[img]http://solct.ath.cx/pics/zk/1.JPG[/img]
[img]http://solct.ath.cx/pics/zk/2.JPG[/img]

3372 Kacsándi Szabolcs 2008-04-02 19:58:30  Előzmény:Szegedi Árpád: 36180

Nos ilyen nem valószínű hogy előfordul,bár fura hogy megannyi áttétel és kész váltó közül sehol se találni egyet sem.Jó lenne felfedezni ilyen helyeket ahol találna az ember érdekességeket.Sok régi versenyzővel beszéltem már,de mindegyik azt mondta hogy már régen eladták,egy két emlék maradt csak a motorjaikból.Konkrétan sajnos nem tudom a működési elvet,mert a rajzát is csak egy pillanatra láttam.De azért nem annyira egyszerű mint gondolnánk.És mostanáig sem találtam olyan embert aki elmesélné vagy megmutatná a rajzait.Pedig több ilyen is van,de a mai napig titokként kezelik.Nem értem miért.

3371 Szegedi Árpád 2008-04-02 19:39:13  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 36178

Tényleg!Hogyha nem látszik kívülről,akkor lehet olyan szerencsés,aki a 4. után talál mégegy sebességet! De gondolom ez azért nem valószínű szériakocsiknál..Meg akkor a szabadonfutó is felejtős,úgyhogy kiderülne hamar..

3370 Szegedi Árpád 2008-04-02 19:30:41  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 36178

Köszi!Ez érdekes!

3369 Kacsándi Szabolcs 2008-04-02 19:13:27  Előzmény:Szegedi Árpád: 36177

Főként hegyitrabiknál használták amikor a gyári 5-ös váltó még nem volt elérhető.Ezekhez fejlesztették ki a mesterek.Az hogy mitől jobb vagy rosszabb azt sajnos nem lehet igazán tudni.A hangsúly inkább azon volt hogy mivel venni nem lehetett,illetve nem is adták el,a jó eredmény meg kellett,hát kitaláltak maguknak.A hegyi váltóknál nem volt szabályszerűen maghatározva a sebességáttétel,sem a difi.Így sok versenyzőnek 5-6 fajta váltója is lehett különböző áttételekkel.Aztán ez átgyűrűzött a rallyba is.Mivel nem nagyon lehetett látni semmit rajta.így volt aki alkalmazta is.Később ez továbbment a gyári váltó elterjedésével,amikor már hozzá lehett jutni.Itt már egyértelmű volt a házon látható kiegészítés miatt az 5 sebis hajtás,csak aztán az áttételeket is kezdték variálni,amit nem lehetett volna.

3368 Szegedi Árpád 2008-04-02 18:07:32  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 36176

Egy ilyen "csalós 5-ös váltó" az mitől jobb vagy más az 5-ös váltótól?Annyiban,hogy nem kell a váltóházat megtoldani?Vagy ez másra specializálódott?

3367 Kacsándi Szabolcs 2008-04-02 17:52:49  Előzmény: hks: 36175

Igen.Láttam is működés közben,meg a rajzát is.Egykori hegyiversenyző csinálta a fiának rallyversenyre.Kb 6 éve lehetett.Ez az úgynevezett "csalós 5-ös váltó" rallyberkekben.

3366  hks 2008-04-02 08:28:46  Előzmény:Szegedi Árpád: 36174

jól hiszed. hallotatok már a gyári 4 váltóházba beépített 5 váltóról?

3365 Szegedi Árpád 2008-04-01 18:43:33  Előzmény:Gyapjas Gergely: 36172

Aztszem az ő autója kinn volt a tavaszi találkozón!5-ös váltóval!

3364 Kacsándi Szabolcs 2008-04-01 17:40:56  Előzmény:Gyapjas Gergely: 36172

Hát igen ő aztán beszerzett mindent.A nagyleöntésű blokkot jól kiatlálták a mesterek a gyárban.Sajnos igen szűk köröknek adatott meg hogy ilyet használjon vagy beszerezzen.Így maradt a felhegesztés,meg a papír vékonyra reszelés.

3363 Gyapjas Gergely 2008-04-01 14:02:56

Szabi!
Szabó Gyurinak van olyan blokkja amelyiken gyárilag nagyra van öntve a szívócsonk.
Spityu!
Küldök majd képeket,de ezek csak netről vannak összevadászva.A Bíró testvérek úgy tudom külföldre adták el az autót.
tschabi!
Az abarth futóműves vagy két éve volt eladó a használtauón.

3362 Gyapjas Gergely 2008-04-01 13:55:20  Előzmény:Mátyus Ádám: 36157

A hátramenet felett van az 1-es. Az 1-es helyén van a 2-es és így tovább.

3361 Madocsai Gergely 2008-04-01 10:52:11  Előzmény:: 36169

Ne aggódj, pár hónapon belül már akár 41 fokos lázzal, sötétben, részegen is össze fogod tudni rakni!!!
Ja: olajból az AROL 2T-t kerüld!
Sprint2T, prista2T, shell2T, stb. a legolcsóbb és használhatók.
Ha pedig jó állapotú, neadj" Isten még eredeti is a motor, akkor - ha +engedheted zséügyileg - tolhatod neki a rész- ill. fullsynth 2T olajakat is, +hálálja!!!
1:40-et adj neki, had élwezzen..., jó "rennn-dettt-eremt-ést"!

3360 (Törölt felhasználó) 2008-04-01 10:36:52  Előzmény:Ladik Tamás: 36166

Thx mindent egyenlőre csak faluba vezetek mert a legnagyobb problémát az jelenti hogy még nincs meg a jogsim de eljőő az az idő is és IMÁDOM A TRABIMAT azon leszek hogy minnél többet megtudjak róla és énis tudjam majd szerelni

3359 Őry Gábor 2008-04-01 08:53:55  Előzmény:: 36165

Az olaj minősége nagyon fontos, különösen ha tuningolt motorod van. Széria motornak normál használattal megteszi a Sprint 2T is. A fék azért fontos, hogy meg tudj állni. Nyilván nem azért tuningol valaki autót, hogy kalappal a fején nagypapásat játsszon, hanam hogy menjen, ahogy belefér. A Trabi fékje normál használatra is kevés, nemhogy hajkurászásra.

3358  Spityu 2008-04-01 05:26:55  Előzmény:: 36165

Széria motorhoz én 1deci olaj 4 liter benzin... tehát 1:40

Fék miért fontos? Hát... nem árt...

3357 Ladik Tamás 2008-04-01 05:04:41  Előzmény:: 36165

Heló!
Én is így kezdtem mint Te,15évesen első Trabi...azóta volt 4db 2T meg most van egy 4T-m Sok sikert a verdához remélem igazi fanatikus lesz belőled is

3356 (Törölt felhasználó) 2008-03-31 23:39:13

És eltudnád mondani hogy mien arányban kell a benzin keverni az olajjal és legfőképp mien olaj tökmindeggy csak motorolaj?
mértfontos a fék? O_O
[i](Módosította VAnS 2008.04.01. 01:40-kor)[/i]
[i](Módosította VAnS 2008.04.01. 01:47-kor)[/i]

3355  Spityu 2008-03-31 23:22:25  Előzmény:: 36163

Olvasgass "Cikkeket", ott elég sok minden van. Ha olcsón akarsz viszonylag jót, akkor motort szétszedni, hengerfejekből leszedetni esztergályossal, felömlőket bővíteni, szívónyílást úgyszintén, karburátort felfúrni, újrafúvókázni, esetleg még lendkereket könnyíteni. De a legfontosabb: a fékrendszer......

Így kb. 30-35 lovat el lehet érni. Ami arányaiban nem rossz. Persze létezik 85 lóerős megoldás is
[i](Módosította Spityu 2008.04.01. 01:23-kor)[/i]

3354 (Törölt felhasználó) 2008-03-31 22:40:22

Teljesítmény: 19 kW
26 LE
Nemvagyok profi de arra rájöttem hogy ez eléggé siralmas mit tehetnék eme értékek növeléséhez?

3353 (Törölt felhasználó) 2008-03-31 22:24:41

Hello mindenki!

Most vettem egy trabantot elég jó állapotban, De a haverommal azon vagyunk hogy minnél jobb kis kocsit varázsoljunk belőle titeket mint szakértőket kérdezlek hogy hol érdemes elkezdeni egy trabant601 S tuningolását? és megoldható hogy agresszív hangja legyen? Előre is köszi a válaszotokat.

Ui:Meg még arra lennék kiváncsi hogy kertbe vettem a trabit mivel csak 15 éves vagyok de magánbirtokon hajthatom felmegy egy gyári 601 S egy meredek lejtőn?!
És a legfontosabb valaki elmondaná hogy keverjek ki keveréket neki? vagy mi az arány 1L benzinhez mennyi olaj ?!

VAnS
[i](Módosította VAnS 2008.04.01. 00:28-kor)[/i]

3352  Spityu 2008-03-31 21:04:44

[url=http://biroautosport.hu/video.htm]ITT[/url] szintén vannak videók, amin látszik (alul).

3351 Kacsándi Szabolcs 2008-03-31 20:58:16  Előzmény:Mátyus Ádám: 36157

[urls=http://www.nogradrallye.hu/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1&limit=13&limitstart=65]pukiék a kazár rs-en[/urls]egy púpos trabi belső felvétel,a videót közvetlen nem tudtam belinkelni.nézd figyelmesen a rajtot.

3350 Kacsándi Szabolcs 2008-03-31 20:47:59  Előzmény: Spityu: 36158

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/080331/trabant_048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]Ez egy hasonló motor.
[i](Módosította szabi 2008.03.31. 22:51-kor)[/i]

3349  Spityu 2008-03-31 20:27:30  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 36155

Az utóbbi síktolattyús karbi A pluszfelömlők a blokknál... nem semmi!