Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

3848 Sipos Tamás 2008-06-28 21:08:37  Előzmény:jocking _: 36654

[justify]Ha az a lényeg, hogy fizessünk valami adót, akkor ez alól nem tudunk kibújni. Csak akkor minek ez a műbalhé? Mondják azt: azoknál a gépeknél amelyeknél értelme van, legyen Zöldkártya, ahol pedig nincs, ott másfélszer annyiért legyen egy évre szóló környezetvédelmi bírság. Tessék választani![/justify]

3847 Sipos Tamás 2008-06-28 20:57:12  Előzmény:: 36655

[justify]Igen, 2T-m van, és ismét beteszek ide egy képet a Zöldkártyámról:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/080615/ZK_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Ez tavaly készült, de biztos vagyok benne, hogy idén is egy ilyenem lesz, pedig azelőtt sosem láttam az autószerelőt akihez bevittem. Kérdeztem, csinálnak Zöldkártyát Trabantra? A válasz igen volt, másnapra pedig már készen kaptam vissza. Mondott egy összeget, én pedig kifizettem. Ennyi. Ha a mostani 4,5 helyett 2,5 az elvárás, akkor legközelebb az lesz odaírva. Kb annyi valóságalapja lesz, mint az 1000-nek.
Tehát semmiféle átalakítás nem lesz az autón, katalizátor meg különösen nem.[/justify]
[i](Módosította molyhos 2008.06.28. 23:00-kor)[/i]

3846 (Törölt felhasználó) 2008-06-28 20:30:33

Jó-jó... nektek MIND IGAZATOK VAN!!

De attól hogy itt hőbörgünk és egymás igazát próbáljuk minél hangosabban ordítani, attól az én trabimnak NEM LESZ ZÖLDKÁRTYÁJA!!!

Nektek mind igazatok van nem vitás én is egyetértek. Tényleg abbszolút teljességgel így van. Nem nekem kell megmagyarázni én értem. A Zöldkártyásoknak meg hiába mondom.

Amúgy Molyhos... 2T trabid van? Mert akkor a CO érrtéket valahogy variáld át de sürgén mert arra nem 4,5 a korlátozás tudomásom szerint hanem 2,5!!!!

Ez is egy vicc... a 4T autóknál 4,5a CO 2T-knél 2,5... Szóval az emberiség bukásra van ítélve ha a gépezetében valami értelemrobbanás nem keletkezik.

Molyhos nem belédkötni akarok, én jóindulatból baráti alapon (mint Trabis a Trabisnak) szóltam.

3845 jocking _ 2008-06-28 20:03:10  Előzmény:Sipos Tamás: 36653

Nyugodtan bevezethették volna itt is amit szlovákiában, nevezetesen hogy nem kell zöldkari kétütemű autókra. Csak több milliárdos ráfordítással kiszámolták, hogy akkor kevesebbet tudnának kilopni a zsebünkből.

3844 Sipos Tamás 2008-06-28 19:10:43  Előzmény:: 36651

[justify]Erre mondtam, hogy a Zöldkártya intézménye csak azokra az autókra alkalmazható, amelyekbe nem lehet belepiszkálni. Egy régi típusú gépnél teljesen irreális azt feltételezni, hogy a tulajdonos a Zöldkártya kiállítása után nem állít semmit a gyújtáson vagy a karburátoron.
Leggyakrabban már a mérés után, rögtön a műhelykapuban visszaállítják a nekik tetsző értékekre.
Ezt a gyakorlatot megtiltani, szabályozni, a lehetetlennel határos, és véleményem szerint a jogalkotók, és a jogalkalmazók is vannak annyira bölcsek, hogy ezt belássák. Tehát, ha a nagy fáradtsággal megszült GKM rendelet helyességének és jól eltalált voltának bizonyítása a cél, akkor egy ellenőrzés során majd bolondok lesznek régi típusú gépeket megállítani. Hogyisne! Hogy a statisztikából az derüljön ki, hogy a megállított gépek 85%-a megbukott? Hogy nyilván korrupt a rendszer? Áááá dehogy. Inkább megállítom a 90-es évektől gyártott gépeket és nagy valószínűséggel minden rendben lesz. Nem kell jelentést írni, nem kell adminisztrálni, és a feladatot is elvégeztük, ráadásul micsoda jó kis rendeletet alkottak nagyjaink.[/justify]

3843 Urbán Miklós 2008-06-28 08:27:19  Előzmény:: 36651

És ne emilbe, privátba, hanem tényleg ide, mert ugy látom még mindig sokunkat érdekel a dolog.
Az a baj, hogy nem mondhatod azt, mind a zsírúj verdák tulajai, akiket megmérnek az úton és épp nincs benne a határértékbe, hogy nem jó az olaj-, víz hőmérséklet, a páratartalom, meg a légnyomás meg mittomén...
Egyszerűen aláírhatnák már azt a papírt, amiért küzdött a klub és akkor vígan élhetne az a pár trabantos(és más 2T) akinek még ilyen van...

3842 (Törölt felhasználó) 2008-06-28 07:19:42

Emberek... ez a szigorítás enyhén szólva rottyand mód betett. Sebaj majd kezdek valamit. Én kipuceválok mindent, de az a baj a Zűdkarisokkal, hogy nem meri kiállítani, mert most odaírja nekem hogy alatta vagyok, aztán amikor utcán lestoppol egy rendőr az beleköthet, és (van vagy 2 az országban) a kis berendezésével megmérheti. És ha akkor nincs alatta, akkor a kiállító engedélyét bevonják. Tudom hogy irreális, de tényleg. Szóval tudna valaki ajánlani egy rendes zöldkártyást? Aki tutira megcsinálja. Akár egy kis papírnehezékkel is. Tudtok mondai párat??

3841 Urbán Miklós 2008-06-27 22:24:25

Nos urak, ennyit tudok tenni az zöldkártyáztatás érdekében:

http://www.autotechnika.hu/archiv/7-2002-GKM-BM-KvVM.pdf

És ami érdekes, a nyolcadik oldal alján található táblázat, mely szerint katalizátor nélküli kétütemű motor 2,5% CO és 2000ppm CH, kétütemű katalizátoros pedig: 1,5% CO és 2000ppm(!) értéket kell produkálnia alapjáraton.
Akienk van ideje, böngéssze át a 35 oldalt, biztos izgalmas olvasmány!

Szép estét!

3840 (Törölt felhasználó) 2008-06-26 18:46:06  Előzmény:: 36648

Szia.

Milyen színű a Trabi?Milyen fényezést szeretnél/külső,belső/.Milyen minőségű festékből szeretnéd?
Már fújtam kivánságra feketét,pirosat,törtfehéret.De nem kaptam senkitől negatív visszajelzést.
Nem értem azt a fényezőt aki azt mondja: nem ért hozzá.

3839 (Törölt felhasználó) 2008-06-26 17:52:18

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Van egy "84-es 2T trabantom. Nagyapámé volt és most megörököltem.
Elég jó állapotban van, 51.000 km-rel. Mivel ez amolyan családi ereklye,
fel szeretném újítani és eltenni az utókor számára. Ehhez mindenképp szükség lesz arra, hogy újrafényezzem, de szeretném ha profi munka lenne, eszemben sincs hozáállni tapasztalat nélkül.
A kérésem az, hogy azok akik már fényeztek/ fényeztettek újra trabit, adjanak tippeket, hogy hova vigyem, ki ért hozzá?
Illetve, hogy nagyságrendileg milyen összegre számíthatok.
Mert vittem már egy fényezőhöz, aki rendes volt, mert nem vállalta el, mondván, hogy nem ért hozzá. Nem szeretnék úgy járni, hogy valaki elvállalja csak a pénzért, érteni meg még annyira se ért hozzá.

Előre is köszönöm a segítséget!
Peti

3838 Kacsándi Szabolcs 2008-06-25 20:03:26  Előzmény:Grõb Gyula: 36644

Valamikor Pécsen még 11ezer volt a kisipari.Sajnos tapasztalatból mondom ,csak fél évet bírt.A gyárira azt mondták ha lenne is akkor 32 ezerbe fájna.Azóta inkább bontott gyárit teszek be.

3837 Grõb Gyula 2008-06-24 11:11:23  Előzmény:jocking _: 36645

Ne viccelj már! Egy felújítottat, ami egy kalap sz@r, nem kapsz 6 rongy alatt! Ez meg gyári új! 4t, nem 2t!

3836 jocking _ 2008-06-24 10:35:59  Előzmény:Grõb Gyula: 36644

Sztem max 5e.

3835 Grõb Gyula 2008-06-24 07:22:39

Hali! Szerintetek mennyiért lehet szerezni-mennyit ér egy zsír új, gyári 4t kormánymű? Kíváncsi lennék, mert van ajánlatom, de érdekelne a véleményetek. Kösz, Gy

3834 (Törölt felhasználó) 2008-06-22 19:56:06  Előzmény:Hõberth Gábor: 36642

Fényezésben tudok segíteniJómagam is fényező volnék

3833 Hõberth Gábor 2008-06-22 19:52:45

Tudom, hogy szegény ember vízzel föz, de egy fényezésnél nem az ár az elsődleges szempont.
Én előbb tutira megnézem egy két munkáját az embernek, aztán kezdek gondolkodni az árakon. Sajna sok fényező drágán is elcseszi a fényezést.
Viszont annak sincs sok értelme, ha csúny lett, de legalább óccsó vót!

3832 Tóth Máté 2008-06-22 18:58:17  Előzmény:jocking _: 36639

Nekem 20ér telibefújják

3831 Fluck Dávid 2008-06-22 15:04:15  Előzmény:jocking _: 36639

Az igeeeeen.

Nekem már az is megfelelne. 18e alatt nem kaptam ajánlatot, ezért inkább megcsináltam magamnak. Nem lett a legszebb, de tutira egyedi, és csak az enyém ilyen!

3830 jocking _ 2008-06-22 14:50:33  Előzmény:Fluck Dávid: 36638

18-20e Ft/elem? Itt a környéken mikor utoljára kérdeztem az egyik műhelyben, akkor mondtak 8e Ft/elemet. De még ez is sok, van olcsóbb is.

3829 Fluck Dávid 2008-06-22 14:47:41  Előzmény:: 36635

Attól függ...mit szeretnél.
Alap szín, mindenféle metál, meg miegymás nélkül, ha te csinálod, akkor szerintem kb 20-25 körül kihozható. Ha fényezőhöz viszed, akkor a legolcsóbb helyen is 18-20e Ft /elem
Ebbe benne van az anyag és az előkészítés is.

NINCS katalizátor törvény, csak a határértékek elég szzigorúak. De egy pöpec motor, és kipuff esetén teljesíthető... SŐT

További kellemes Trabantozást!

Üdv!

3828 Sipos Tamás 2008-06-22 08:40:37  Előzmény:: 36635

[justify]Üdvözlet!
Nem kell telefonálni sehová, nincs semmiféle katalizátor rendelet. Ezt a média találta ki.
Az előírt határértéket kell tudni; ennyi. Ezt pedig, itt többek tapasztalata alapján egy motorikusan jó állapotú, nem eltömődött gép tudja. Ha pedig nem ilyen a járgányod, akkor néhány ezres plusz, és más kész is a zöldkártya. Egy hete beszúrtam egy képet ide az én zöldkártyámról. Azon olyan értékek szerepelnek, hogy az orvos hegyi levegő helyett inkább annak kipufogófüstjének belélegzését írná elő egy asztmásnak. Az enyémen nincs katalizátor, és nem is lesz.
Javaslom, olvass vissza néhány hetet/hónapot itt a fórumban, és mindent meg fogsz tudni.[/justify]

3827 Madocsai Gergely 2008-06-21 21:00:11  Előzmény:: 36635

A fényezés - pláne az igényes - sajna nem olcsó mulatság, de az ebben jártas szakik majd +mondják a frankót!
Kitartás!

Üdw,

madogery

3826 (Törölt felhasználó) 2008-06-21 19:56:11

Kedves Trabantosok!

Én is egy ,,boldog,, Trabi tulajdonos vagyok.Egy kétütemű 601S-em van.Sajnos februárban lejártak a papírjai és azóta szinte hetente telefonálgatok a minisztériumba és a Közlekedési Felügyelethez / Nemzeti Közlekedési Hatóság /a katalizátor nélküli vizsga ügyében.

A segítségeteket szeretném kérni, hogy tudtok-e már valamit a RENDELETRŐL ami lehetővé teszi a vizsgát?

Az én trabim nagyon jó motorikus és elég szép esztétikai állapotban van. Komoly hibája sosem volt. Februárban költöttem rá 50.000,-Ft-ot amikoris a lengéscsillapítókat, féket újították fel illetve felkészítették műszakira- amit a fent leírtak miatt sajnos nem tudtunk elvégezni. Februárban egy piros lámpánál ,,ácsorogtunk,,amikor hátulról belénk jött egy nő és a hátsóját összetörte, amit azóta kikalapáltak- de szeretném mindenképpen
rendbehozatni.Esetleg egy új fényezést, polírozást kaphatna.

Kérdésem kb. mennyiből lehet ezt a műveletet kihozni?

Normál egyszínű fényezésre gondolok. A műszaki állapota miatt mindenképpen érdemes arra, hogy megtartsam és felújítsam, de sajnos vagyonokat nem tudok rákölteni.

Ötleteiteket, válaszotokat előre is köszönöm!
Kellemes autózást kívánok nektek!
Üdv[b][/b][b][/b]

3825 Ackermann Balázs 2008-06-18 07:34:42  Előzmény:Hõberth Gábor: 36633

Háát... Szerintem ha a zk-s bemérné a Sárgát minimum, hogy szétdurranna a műszer. Bemutatón olyan volt, mintha M62-es dízelmozdonnyal pöfögtem volna végig az utcán. Azért hála a jó szerelőmnek és a figyelmes kevergetésnek az utcai Trabim sokkal jobb kondiban van. De asszem nekiesek már a Sárgának is, túl sokat fogyaszt valahogy és büdi is.

3824 Hõberth Gábor 2008-06-17 20:46:31

ABalu!
Neked könnyű!
Mire kétkeréken elgurulsz a zöldkártyáshoz, addigra az összes dzsuva kifolyik oldalt a kipufogódon, a keverék férelöttyen a tankban, és végül szinte nem is tudnak káros anyagot kimutatni a műszerek! Így aztán hogy azért ne legyen feltűnő, valamit azért csak írnak rá!
Szerintem így jött ez neked össze!

3823 Szegedi Árpád 2008-06-16 19:04:08  Előzmény:Sipos Tamás: 36631

Teljesen igazad van.Csak itt az a helyzet,hogy a mi pénzünk nem kell nekik.Diszkrimináció,tényleg az,de ez az egész rendelet nem aláírás stb-stb is az.Olyanért b.sztatnak minket,amiről nem tehetünk.Mert ha pl. rossz a fék,megjavítjuk,de egy gyárilag nem mért,vagy sokkal nagyobb határértékre megengedett CH-t nem tudunk könnyen csökkenteni,mivel tartós,megfizethető,működő módszert nem mutattak.

3822 Sipos Tamás 2008-06-16 18:44:52  Előzmény:Szegedi Árpád: 36630

[justify]Ha egy vállalkozás regisztrálja magát, hogy ő bizony mérőállomás, és jogosult kiállítani a zöldkártyát, akkor úgy gondolom, nincs abban a helyzetben, hogy akarjon vagy ne akarjon 2T-t mérni. Tegye a dolgát, mérjen diszkrimináció nélkül, vagy ha ez neki kellemetlen, akkor váltson profilt, és áruljon tangabugyit a kínai piacon.[/justify]

3821 Szegedi Árpád 2008-06-16 18:28:45  Előzmény:Hõberth Gábor: 36627

A legnagyobb baj,hogy nem akarják bemérni a kéttét.A következő,hogy mi,otthon nem tudjuk bemérni,hogy vajon teljesíti-e a határértéket vagy nem,érdemes-e "élesbe" megpróbálni...De baromság,parasztvakítás az egész,tankolásonként változik az érték,ocsmányság,hogy ez problémát jelent egyáltalán.Kár,hogy akik ezt kitalálták kapcsolatba voltak kéttékkel:a Barkas vitte a papit nekik az oviba,hogy ilyen okossá fejlődjenek..

3820 Ackermann Balázs 2008-06-16 18:01:48

Nem akarok dicsekedni, az enyém tudta, 1625 lett. És még a zk-s embert se kellett megkenni, bár asszem nem is tudtam volna ha kellett volna sem... Szóval azért megtapsolták.

3819 Sipos Tamás 2008-06-16 17:57:36  Előzmény:Hõberth Gábor: 36627

[justify]Így van, legyünk őszinték!
De attól még meg kell mérniük, vagy legalábbis úgy kell tenniük. (Általában eddig a pontig már nem jutnak el a márkatársak, mert a média sikeresen terjesztette a butaságot.) Ezután két dolog lehetséges: megfelel vagy sem. Ha megfelel, akkor ki kell állítani az igazolólapot.[/justify]
[i](Módosította molyhos 2008.06.16. 19:58-kor)[/i]

3818 Hõberth Gábor 2008-06-16 17:45:21

Legyünk őszinték! Szerintem elég ritka az a 2T Trabi, ami minden továbi nélkül teljesítené a szigorított előírásokat. (Tisztelet a kivételnek!)
Szóval valószínűleg ha nagy fenyegetőzés árán sikerült volna esetleg kierőszakolni azt a zöldkártyát katalizátor nélkül, akkor valószínünek tartom, hogy simán megbuktatták volna a járgányt!
Biztos vannak Trabik, akik veszik az akadályt, hiszen már többen is dicsekedtek sikeres eredményekkel, de a többség legjobb esetben is csak kisseb nagyobb jóindulattal menne át, vagy inkább úgy, hogy a műhely közelébe se engedik, csak a forgalmit! Persze ez nem csak a 2T járművekre, hanem nagyon sok főleg széttaposott dieselre is vonatkozik!
Ennek ellenére az tuti, hogy én nem rakok fel katalizátort, még kinézetre is rettenetes látvány, egy ipari hulladék, ami elsőnek fog tönkremenni széthullani szétrohadni az autón!

3817 Sipos Tamás 2008-06-16 17:22:13  Előzmény:Marics Nimród: 36625

[justify]Sajnos most már bajos lesz leszedetni róla. Mit mondtak, miért nem csinálják meg anélkül? Valami rendeletet emlegettek? Gondolom olyat, ami nincs is.
És mit mondtak arra, amikor elfogytak az észérveid, és a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek, írandó levelet említetted?[/justify]

3816 Marics Nimród 2008-06-16 17:12:03  Előzmény:Sipos Tamás: 36609

Az igaz, hogy nemkell rá katalizátor, csak ha senki nemcsinálja meg anélkül a környéken akkor kénytelen voltam befektetni... pedig körbenéztem mindenhol ahol csak lehetett! Ez az ürge rendes volt, mondta, hogy zk-ra és műszakira mindig oda vigyem a trabicseket és akkor tuti lesz műszakim és zk-m!

3815 Marics Nimród 2008-06-16 17:10:04  Előzmény:Dávid Márk: 36607

Nekem cakk-pakk 40e-be volt a műszakira felékészítés + katalizátor feltétetel + zöldkártya + műszaki...

3814   2008-06-16 15:21:09  Előzmény:Sipos Tamás: 36622

Természetesen az is káros. Nem olyan drága az a kipufogó, hogy ne érné meg lecserélni. Az összekötő csövet és a hátsó dobot mindenképp érdemes, az első dob kevésbé szokott eltömődni, mivel ott még elég forró a cucc.

3813 Sipos Tamás 2008-06-16 15:19:00  Előzmény: : 36621

[justify]Biztos úgy van, ahogy írod, de én a katalizátor nélküli, de eltömődött rendszerre, elkokszosodott hengerfejre gondoltam.
Mindegy, a lényeg ugyanaz; tiszta ám eredeti rendszer tökéletesen megfelel.[/justify]

3812   2008-06-16 15:11:22  Előzmény:Sipos Tamás: 36620

Nem egészen a kompresszió nő, hanem a torlónyomás változik a kipufogórendszerben, ami a hajtókarok alsó csapágyazására hat negatívan. De a lényeg változatlan, nem tesz jót a katalizátor a főtengelynek.

3811 Sipos Tamás 2008-06-16 14:57:25  Előzmény:Dávid Márk: 36613

[justify]Látom, a többiek már megválaszolták.
Egyébként én is most tértem át a szintetikusra 1:50-hez, és a gyertyaképem szép őzbarna. Őszre, amikor megy zöldkártyára/vizsgára a kipufogódobot is le fogom cserélni. No, nem azért mintha bárki is bemérné a gépet, hanem azt hallottam, hogy az eltömődött rendszer, a magasabb kompresszió miatt, jobban terheli a főtengelyt. Azt pedig nem szeretném, ha idő előtt megadná magát.
Láttam a képet a veterán topicban. Arra pedig végképp bűn lenne katalizátort tenni.[/justify]
[i](Módosította molyhos 2008.06.16. 16:57-kor)[/i]

3810 Dávid Márk 2008-06-16 13:13:19  Előzmény:Gyapjas Gergely: 36618

Ok! Kösz!

3809 Gyapjas Gergely 2008-06-16 12:41:38  Előzmény:Dávid Márk: 36617

Privátba küldök mail címet, ha végre beenged a freemail.

3808 Dávid Márk 2008-06-16 12:36:55  Előzmény:Gyapjas Gergely: 36615

Kösz a tippet! Utána nézek. Esetleg meg tudnád adni a haverod elérhetőségét?

3807 Dávid Márk 2008-06-16 12:34:24  Előzmény:jocking _: 36614

Tuti? Ezt már én is halottam, és azt hittem, hogy csak legenda. Esetleg tudsz egy konkrét személyt, aki csinált már ilyet?

3806 Gyapjas Gergely 2008-06-16 11:19:29  Előzmény:Dávid Márk: 36613

Helló!

Úgy tudom,hogy minden 1969 előtt gyártott autóra függetlenül attól hogy veteránnak van e minősítve, zöldkártyánál csak a gyári értéket kell tudnia! Ez alapján zöldkártyázott le most egy 500 kombi trabi egyik haveromnak.

3805 jocking _ 2008-06-15 23:01:59  Előzmény:Dávid Márk: 36613

Tudja. Tiszta kipuff, jól beállított gyújtás, jó gyertyák, 1:50-be (vagy még hígabba) kevert szintetikus olaj, és tudja.

3804 Dávid Márk 2008-06-15 22:53:58  Előzmény:Sipos Tamás: 36609

Ácsi! Én egy 600-ast akarok visszahozni a forgalomba. Ha nem veteránként szeretném, akkor kpm vizsgára kell vinnem ahol, nem igazán fogják átengedni a Trabit zk, ha nem felel meg a mért érték. Legálisan a 2T tudja ezeket az értékeket produkálni katalízátor nélkül?
[i](Módosította Retroo601 2008.06.16. 00:58-kor)[/i]

3803 (Törölt felhasználó) 2008-06-15 17:16:12  Előzmény:Sipos Tamás: 36611

Csak az a baj hogy öket is szivatják!!!

3802 Sipos Tamás 2008-06-15 16:47:36  Előzmény:: 36610

[justify]Igazából nem is kellett győzködni senkit. Fizettem egy bizonyos összeget, és megkaptam amit kértem.
Vannak még értelmes emberkék, akik a piacról élnek. Mindenkinek javaslom, hogy lakóhelyén kutassa fel ezeket és olyan szép értékeket fog látni a zöldkártyáján, mint az enyémen, és még katalizátorral sem kell tönkretenni a gépet.
[/justify]

3801 (Törölt felhasználó) 2008-06-15 16:41:58  Előzmény:Sipos Tamás: 36609

GRATULA!!! Hát neked szerencséd volt nekem nem vállalták el

3800 Sipos Tamás 2008-06-15 16:07:21  Előzmény:Dávid Márk: 36591

[justify]Jaj nekem! Már megint.
NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!! NEM KELL RÁ KATALIZÁTOR!!!
Nahh, most már kicsit nyugodtabb vagyok. Bocs.
Az enyémen sincs, és íme a zöldkártyám:
[imgw] http://kepfeltoltes.hu/080615/ZK_www.kepfeltoltes.hu_.jpg [/imgw]
Idén is ilyen lesz. Bevittem a szomszéd utcában levő autószerelőhöz, megkérdeztem, hogy vállalja-e, és így kaptam vissza.[/justify]

3799 (Törölt felhasználó) 2008-06-15 07:54:24

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni Tőletek!

Van egy "84-es 2T trabantom. Nagyapámé volt és most megörököltem.
Elég jó állapotban van, 51.000 km-rel. Mivel ez amolyan családi ereklye,
fel szeretném újítani és eltenni az utókor számára. Ehhez mindenképp szükség lesz arra, hogy újrafényezzem, de szeretném ha profi munka lenne, eszemben sincs hozáállni tapasztalat nélkül.
A kérésem az, hogy azok akik már fényeztek/ fényeztettek újra trabit, adjanak tippeket, hogy hova vigyem, ki ért hozzá?
Illetve, hogy nagyságrendileg milyen összegre számíthatok.
Mert vittem már egy fényezőhöz, aki rendes volt, mert nem vállalta el, mondván, hogy nem ért hozzá. Nem szeretnék úgy járni, hogy valaki elvállalja csak a pénzért, érteni meg még annyira se ért hozzá.

Előre is köszönöm a segítséget!
Peti