Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

698 Venczli Miklós 2006-09-24 09:07:45

az igen
és ezek gyárilag így jöhettek ki, alkatrésznek, vagy feldarabolt pár trabit
ez magyar gyerek?

saját képek

697 Szabó Szilárd 2006-09-24 07:47:14





Trabant Hycomat 1975 !!!

696 Szabó Szilárd 2006-09-24 07:45:45




Trabant Hycomat 1975 !!!

695 Szabó Szilárd 2006-09-24 07:43:33

Az Ebay-en találtam!
A csávó még el van látva rendesen Trabi alkatrészekkel!
Én nagyon nem is tudtam hogy ilyen javító dolgok is vannak a Trabihoz!
Nézzétek meg ezt a linket!!!

Trabant Hycomat 1975 !!!
(Módosította Szicsu 2006.09.24. 09:44-kor)

694  szabi 2006-09-23 09:32:01  Előzmény:Varga Tibor: 33484

köszi, akkor még van 860 km kb
amugy főtengely + henger + csapszegcsere(alsó-felső) ez 41 ezer volt(9eft a munkadíj!).

üdv

Trabant hycomat rulz!

693 Rell Miklós 2006-09-23 07:56:27

Hmmm... Akkor én ezt jól félreértettem. Én azt hittem, hogy az a vékony fehér ízé maga az a papír, amit ráégetnek. Na, az nekünk is elég szakadt, megt pakolásnál párszor beleakadt ez-az... De én ha kicserélném valami egészen mást tennék bele... Persze ízlések és pofonok...
Zombie: A ragasztó palmatex. Nehogy palmafixet vegyél, mert én azzal csináltam, és vakarhattam le az egészet, ami nagyon csúnya meló... Mert a fix feloldja a szivacsot. A tex meg - aszongya itt mindenki - nem. Nekem végülis fixel lett felrakva a csupasz duróra (mert a szétmart szivacsot ugye le kellett vakarni) a kárpit. Felkenni, száradni hagyni, felnyomni. Ha nem hagyod száradni, akkor étitatódik töle a kárpit, és csúnya lesz. Meg egyébként is az van írva a palma-k használati utasításában, hogy száradni kell hagyni kicsit az összenyomás előtt...

retro

692 Katona Zoltán 2006-09-23 07:23:06  Előzmény:Kovács Péter: 33494

nekem van véletlenül egy 4T tetőm szépen be is van vonva belűlről, le is van szedve az autóról

E.Q.

691  Zombie 2006-09-23 05:52:01  Előzmény:Rell Miklós: 33497

van mindenhol gyári kárpit a 2T ben valami vékony bör szerü pappír vagy miaz?
de szted hogy nézne ki, ha a csupasz duró nézne befele????
Hamár tető: mit ajánlatok, ha lejött a gyári, borítás és az a pizslő szivacs van fenn, inkább érdekelne a ragasztó, és a ragasztási technika....

1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE
(Módosította Zombie 2006.09.23. 07:53-kor)

690 Varga Tibor 2006-09-23 00:22:35  Előzmény:Rell Miklós: 33497

grisa: van egy gyári kárpit. ami nem hasonlítható a 4T kárpithoz, de van 2T autókban is....

Tibke

689 Szabó Géza 2006-09-22 21:49:16  Előzmény:Rell Miklós: 33497

papir??nekem is olyan puha igen vékony réteg valami van fent olyan szivacsos cucc.szerintem azt a papirt amit mondasz minden duróra ráégeték.aztán nem tudom.

Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.

688 Rell Miklós 2006-09-22 21:34:41  Előzmény:Varga Tibor: 33492

Na várjá,várjá,várjá!
Én úgy emléxem, abban a filmben ami a Trabi gyártásról szól (ha jól emléxem, ezen az oldalon is fenn van), azt mondják, hogy a durónál a gyapot- és műanyagrétegek tetejére egy különleges papír kerül a tető-duró gyártásánál, hogy ne a csupasz duró nézzen befele a tetőről! És ezzel együtt sütik ki a tető-durót! Vagy attól még volt ebből is "javítópapír"?

retro
(Módosította Grisa 2006.09.22. 23:35-kor)

687 Varga Tibor 2006-09-22 20:30:30  Előzmény:Kovács Péter: 33494

először próbálj meg újat venni, gyárit....

Tibke

686 (Törölt felhasználó) 2006-09-22 14:04:50  Előzmény:Rell Miklós: 33490

tejjesen egyetértek...nekemis elkezdett lejönni, namajd gondoltam mit nekem egykis kárpit, kemény gyerek vok megcsinálom erre annyit sz*ptam vele...aztán végülis sikerült megcsinálni de olyan erős ragasztókat meg mindenfélét használtam hogy 2 napig kellett szellőztetnem a kocsit hogy kimenjen belőle az az erős szag, nemis beszélve a wunder baum erdőkkel díszített visszapillantó tükrömről fenyves hozzá képest füves puszta

Trabee Streetracing
(Módosította Trabee 2006.09.22. 17:00-kor)

685 Kovács Péter 2006-09-22 13:46:28  Előzmény:Rell Miklós: 33490

601-ben egy ilyen vékony vmi van a tetőn, tényleg csak néhány mm vékony. Az idióta előző tulaj letépkedte, és most csúnya duroplast szinű. Azzal addig nincs is baj annyira, csakhát ragsztónyomok azért bőven ott maradtak (vagy mi a fene). Én vmi olyasmin gondolkodom, hogy méteráruban veszek "nyersszínű" filcet, de annak 2500 HUF 1m*1,5m -es darab. Szörnyű, micsoda árak vannak...
Lehet, ez a megoldás marad. Kösz a segítséget azért...

A Pajtimmal szeretjük a kommunista szekereket...

684 Bárdos Attila 2006-09-22 10:18:35

Nem túl tartós,az tény,de nekem nem esik le a belül a tetőkárpit...

Trabant..

683 Varga Tibor 2006-09-22 07:45:10  Előzmény:Rell Miklós: 33490

az nem rásütve van, ragsztva, és ugyanúgy leszedhető, mint pl a 4T-é. én már láttam abból zsír újat, amit árultak.de ez valóban csak egy vékony valami.

Tibke

682 Szegedi Árpád 2006-09-21 20:36:28  Előzmény:Varga Tibor: 33488

Aztán lehet,hogy semmi köze a szellőzőhöz,csak az ottani mókolásommal eltereltem a vizet,és most arrébb folyik be...

Árpi jómunkásember!

681 Rell Miklós 2006-09-21 20:29:35

Egyre kevésbé értem! Milyen tetőkárpitról beszéltek???
Az 1.1-esé meg csak szivacs+filc, ezért tetőt cserélni sztem nem érdemes, egyrészt mert iszonyat ronda a színe, másrészt mert mostanára lassan az összesé lemállik a tetőről, harmadrészt meg önmagában is szétmállik az egész...
De most tényleg, milyen kárpitról beszéltek? Én 601-ben gyárilag még nem láttam tetőkárpitot, csak azt a műanyagos kenyérpapírt, amit gyárilag rásütnek a tetőre...

retro
(Módosította Grisa 2006.09.21. 22:31-kor)

680 Szegedi Árpád 2006-09-21 20:20:53  Előzmény:Varga Tibor: 33488

A szellőző alatt a csavarnál van gumialátét.Egyik oldalon nem volt,a rács alatt volt egy maroknyi dzsuva.Pucolás,alátét rakás után száraz marad a csomagtér...

Árpi jómunkásember!

679 Varga Tibor 2006-09-21 20:11:57  Előzmény:Szegedi Árpád: 33487

szellőzőnél?! oztt nem igazán tud, hacsak nem lyukas a kasztni ott. lehet inkább a tető tömítetlen....

Tibke

678 Szegedi Árpád 2006-09-21 20:04:01  Előzmény:Kovács Péter: 33478

Köszi.Végignézem a szélvédőket ismét.A múltkori problémám az volt,hogy a csomagtartó ázott be,de itt a többiekkel rájöttünk,hogy a szellőzőnél jön be a víz.Az utastér száraz volt.Meg lett csinálva,most meg a medencébe áll a víz.Valószínű,hogy én piszkáltam feleslegesen a szélvédőgumit,és ezért folyhat ott be a víz.Szerencsére nem lukas az alja.KOP-KOP.Ne is legyen soha!

Árpi jómunkásember!

677 Bárdos Attila 2006-09-21 18:59:21

BRUCE láttam a BRIKÓ-ban kárpitot,elég olcsón,igaz szürke,de jó,vagy cseréld ki a tetődet,egy 1.1-esére...nincs erre tuti tippem..

Trabant..

676 Bárdos Attila 2006-09-21 18:57:56

Nem vagy eltévedve,a 601 ben nem tom mi volt,de az 1.1-ben gyári tétel..


Trabant..

675 Varga Tibor 2006-09-21 14:57:03  Előzmény: szabi: 33482

komplett motorgenerál után(henger és főtengelycsere) olyan 1000km az ajánlott. ha csak főtengelycsere volt, akkor elég 100-200 km.
a második kérdés az árra vonatkozik? erősen alkatrészfüggő, van főtengely 10 ezerért is, és 20 környékén is. hengerpár átlag 8-10 ezer. munkadíj 10 környékén.

Tibke

674 Varga Tibor 2006-09-21 14:54:32  Előzmény:Kovács Péter: 33479

esetleg sztem vegyél újat. nekem úgy rémlik hogy még lehet kapni. vagy csináltass kárpitossal rendes tetőkárpitot, de az már húzós összeg, gondolom nem vágysz rá.

Tibke

673  szabi 2006-09-21 14:48:17

2T motorgenerál után, hány km a kímélési időszak?
És mennyi egy motorgenerál általában?


szabi83

Trabant hycomat rulz!

672 (Törölt felhasználó) 2006-09-21 14:32:50  Előzmény:Rell Miklós: 33480

nekem amoylan fehér műbőr szerű trutyiváű átalakuló cumó volt benne.

KeMa

671 Rell Miklós 2006-09-21 13:37:39  Előzmény:Kovács Péter: 33479

Tetőkárpit?
601-ben nem is volt tetőkárpit! Vagy én maradtam el valahol?


retro

670 Kovács Péter 2006-09-21 11:22:03

Most lenne nekem is egy kérdésem. Ilyenről lehet, h nem hallottatok még: úgy vettem meg a mostani kasztnim, hogy le volt tépkedve a tetőkárpit. De teljesen. Sikerült szerezni egy 1977-es gépből kárpitot, csak szegény már 1 picit megy szétfele. Esetleg valami ötlet, amivel helyettesíthető?
Ja és lehetőleg maradnék a gyárihoz hasonló kinézetű megoldásnál. Az persze nem baj, ha jobban szigetel

Köszke

A Pajtimmal szeretjük a kommunista szekereket...
(Módosította bruce 2006.09.21. 13:22-kor)
(Módosította bruce 2006.09.21. 13:23-kor)
(Módosította bruce 2006.09.21. 13:23-kor)

669 Kovács Péter 2006-09-21 11:18:22  Előzmény:Szegedi Árpád: 33473

Hali!

1 tipp az üléssorok közti medencéhez Nekem is volt hasonló problémám, nekem majdnem Frédi-Béni volt az előző kasztnim a medence helyén (csak azért nem volt benne medence, mert kifolyt a víz a lyukon). Szóval a hátsó szélvédőnél ázott be, azalatt szépen végigcsorgott a bal oldali sárvédőig, onnan a hátsó ülés alá, aztán jött ugye a medence. Locsold jól meg a járgány tetejét (vagy ha ráér várj egy esősebb időre) aztán nézd meg, nem vizes-e a bal oldaliu könyöklő. Nekem csuron víz volt, majdhogynem tocsogott. Lehet próbálkozni...

A Pajtimmal szeretjük a kommunista szekereket...

668 (Törölt felhasználó) 2006-09-21 08:40:02

Csak úgy jönnek az ötletek ezerrel.
Annyi lehetőség van, hogy temérdek.
Amúgy készül a honlapom, ha érdekel valakit lesse meg és írjatok a vendégkönyvbe is.:

http://trabant.gportal.hu

Üdv.: G@besz

Légy büszke a Trabidra.

667 Szegedi Árpád 2006-09-20 19:40:12  Előzmény:Szabó Géza: 33475

Köszi,holnap próba!

Árpi jómunkásember!

666 Szabó Géza 2006-09-20 19:37:54  Előzmény:Szegedi Árpád: 33473

Igen arra a ami a kemény gumihenger közepén végig fut szegecs(végre eszembe jutott a rendes neve!)azt kell összeb kocintani kétoldalról

Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.

665 Bárdos Attila 2006-09-20 19:04:52

Ez durva...

Trabant..

664 Szegedi Árpád 2006-09-20 17:40:51  Előzmény:Szabó Géza: 33472

Miki!Próbáltam,nem jó sehogy. Géza!A csukló közepén lévő kemény gumi hengerre gondolsz?Megpróbálom!Amúgy megint beázik a gép,gumicsízmába vezetek..Eddig a csomagtartó ázott be,most meg a hátsó űlés elötti lábtartó lavórok voltak megtelve vízzel.A csomagtartó száraz.

Árpi jómunkásember!

663 Szabó Géza 2006-09-20 16:10:14  Előzmény:Szegedi Árpád: 33466

Hali csak két kalapács kell hozzá! a közepét kell finoman egy kicsit összéb ütni azt a nit szerüséget.És már meg is áll!

Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.

662 Rell Miklós 2006-09-20 15:12:26  Előzmény:: 33468

Hmmm... Ennek viszont nem csak a műszerfala van kicserélve... Azt mondtad, hogy 4t-t akarsz 2t kinézetre visszaalakítani, ezért gondoltam, hogy a műszerfallal is ez a helyzet. Szerintem olyat biztos nem találsz, amelyik egy-az egyben belemegy... Ha meg vágni kell, akkor már mindegy, hogy milyen. Én úgy állnék neki, hogy a kormány távolsága a bal szélétől nagyon hasonló legyen, de nincs még tapasztalatom (és nem is lesz), úgyhogy ne hallgass rám!

retro

661 Venczli Miklós 2006-09-20 12:52:03  Előzmény:Szegedi Árpád: 33466

Árpi!

Az enyém is nyitva marad viszont ugye most kasztnit cseréltem, ami ezen volt az nem maradt nyitva, gyorsan át is tettem most nyitva marad ez is az szerkezet sztem ugyanaz, vagy nem tom, az enyémen van ilyen kis gumi(moderálva) a közepén, a másikon nem volt...próbáld meg, h a közepét fogóval egy kicsit összenyomod, h jobban szoruljon vagy hagyd egy kicsit rozsdásodni

saját képek

660 Bárdos Attila 2006-09-20 12:14:14

Egyébként igazad van mert relatív,hogy melyik a megbízhatóbb,de ez csak személyes tapasztalat,de a te 2T-d lehet,hogy azért megbízhatóbb,mert abban eredeti alkatrészek,és nem utángyártott cuccok vannak,az ennyémhez,ismeretségi kör hílyán,csak jóformán utángyártott volt.De ezektől nem voltam hannyatt esve...(boccs az általánosításért)de ez karbantartás kérdése is,meg a beletett kilométerek milyensége,mert függ a soffőr vezetési stílusától is..

Trabant..

659 (Törölt felhasználó) 2006-09-20 08:55:35

Na !

megtaláltam a kicserélt műszerfalú trabit.
Valami ilyesmire gondoltam én is.

Honnan lehet eldönteni, hogy melyik műszerfal építhető be?

Légy büszke a Trabidra.

(Módosította Grisa 2006.09.20. 17:08-kor)

658 (Törölt felhasználó) 2006-09-20 08:38:03

Hali

Amúgy egy P50-esen is gondolkodok. Csak nemtudom, hogy azt mennyiért lehet beszerezni...

Légy büszke a Trabidra. :kacsa_on:img src="gif/lustig.gif":kacsa_off:

657 Szegedi Árpád 2006-09-20 06:47:08

Üdv!Egy régen foglalkoztató kérdésemet teszem fel.A limó Trabi csomagtartó fedele nem marad nyitva,csak ha beljebb nyomom valamelyik csuklópántot.Ez eddig nem zavart,de a napokban nyitottam,csuktam egy másik Trabi csomagtartóját és az nyitva marad zsanér piszkálás nélkül.Ránézésre egyforma a szerkezet.Mi lehet megkopva?Az egészet cserélni kell?Vagy csak állítani rajta?Köszi

Árpi jómunkásember!

656 (Törölt felhasználó) 2006-09-20 06:33:08

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Elgondolkodom a dolgon. Nemtudtok valami trabis webshop-ot? Ahol meg lehetne nézegetni, hogy miket is lehet kapni a kis csodaautóhoz?
(Módosította CamperJoe 2006.09.20. 08:46-kor)

655 Rell Miklós 2006-09-19 21:37:58  Előzmény:Bárdos Attila: 33461

No, azért abba belekötnék, hogy a 4t megbízhatóbb a 2t-nél... Sztem nem feltétlenül... Én legalábbis még 2t-vel nem mentem úgy, hogy csomó ledtt volna a gyomromban, hogy vajon meg is érkezek-e, pedig nem a legjobban karbantartott a kocsi... 4t-vel viszont már volt végigizgult/idegeskedett utam.

retro

654 Rell Miklós 2006-09-19 21:35:21  Előzmény:: 33459

Miért, szerinted a műszerfalam nem lett kicserélve?

retro

653  Zombie 2006-09-19 20:29:03  Előzmény:: 33457

helló!
ha nagyon frutál tuningot akarsz, akkor jobb a 4T , de vigyáz mindennel. enyémben 350"000km felett van és mlg mindig nagyon jó és nem volt kíélve szal hosszu távon joban megéri a 4T sztem lehet hogy drágább maga az autó de ha a fogyasztásod alacsony akkor míg a 2T -bél gondod lehet a kenés, ez a T nél nem gond mivel külön van nek olaja de ezt tudod, a 2T feelinget nem fofgod soha elérni 4T-vel...


1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

652 Bárdos Attila 2006-09-19 19:24:30

Hasonló bőrben voltam én is 1 éve,ha gondolod adok neked,helyeket,ahol találsz optikai kiegészítőt...És szerintem mind egy melyik trabit választod,a 601 feelingre verhetetlen,és olcsó fenntartani,és ahogy Tibke is mondta,egy reszelővel is lehet tuningolni...Az 1.1-es az keményebb dió,bonyolultabb,de ha nem szeretsz szerelni,ez valóbb inkább neked,mert megbízhatóbb mint a másik,és versenygépnek is jobb egy fokkal,mert elég fürge teremtés,de a súlyadólya,és a biztie is jóval drágább,meg az alkatrészek is,de az 1.1 es kasznira lényegében mindent rá tudsz tenni a 601-es-ről,talán a motorház necces egy kicsit,meg a hűtőrácson kell változtatni,a vízhűtés miatt.Nem tom mennyit segítettem,de sok szerencsét a választáshoz...

Trabant..

651 (Törölt felhasználó) 2006-09-19 10:51:38

Húha, nagyon szép lett.
A rádiós ötlet nagyon jó! Szerintem tök jó lenne.
Én légkondin nem is gondolkodnék, le80 aztán jóvan

Légy büszke a Trabidra. :kacsa_on:img src="gif/lustig.gif":kacsa_off:

650 (Törölt felhasználó) 2006-09-19 10:47:53

Végülis elég könnyű az autó.
De én ilyen alapvető változtatásokon is gondolkodom, mint pl műszerfal csere, meg ilyenek.

Légy büszke a Trabidra. :kacsa_on:img src="gif/lustig.gif":kacsa_off:

649 Rell Miklós 2006-09-19 10:39:06  Előzmény:: 33457

Nézd meg az oldalamat (www-gomb)! Át lehet öltöztetni.
Szervó? Minek? Jó az úgy, ahogy van...

retro