[justify]Nyugalom emberek! Nyugalom!
Ki használ a zónán belül kétüteműt? Aki ott lakik, vagy aki oda jár dolgozni. Namármost; a zónán belül általában utcán lehet csak megállni, és ha valaki ilyen kihaló állatfaj birtokosa, nagy valószínűséggel csak szerelemből tartja, ezért lehetőleg olyan helyen hódol a szenvedélyének, ahol van garázsa, mert ugye szereti a gépét, és nem hagyja az utcán. Nézzünk csak körül; látunk-e kétüteműt a zónán belül parkolni? Nem nagyon.
Másrészt; ki jár autóval dolgozni a zónán belülre? A magas ingatlanárak, és irodabérleti díjak miatt csak az igazán menő cégek engedhetik meg maguknak, hogy ott legyen az irodájuk. Az irodához tartozó kevés mélygarázs-hely viszont általában a magasabb pozíciójú vezetőké. Ők vajon Trabantoznak? Nem hiszem.
Autót használnak még a zónán belül a különböző mesteremberek, karbantartók, patkányirtók, vállalkozók stb. Úgy hiszem, közülük is kevésnek van kétüteműje.
Egyáltalán érint ez minket? Mi a fenét keresnénk a zónán belül kedvencünkkel? Ott nincs bontó, nincs öreg bácsi megkímélt, 40 éve garázsban álló autója.
Közel két éve vettem a 2T Trabantomat, és ez alatt csak a Klub által szervezett találkozók kedvéért mentem be/keresztül a zónán.
Ezért nem érdemes bosszankodni. Sőt még akár nyilatkozatot is adhatna ki a Klub, hogy igen; üdvözöljük a kezdeményezést. Ezzel sokat nőne a megbecsülésünk, nekünk meg úgyis mindegy.
A másik: a sárga matricás autók részaránya ma 18%, de régebben sokkal több volt. Néhány év múlva ez a szám 5% alá fog csökkenni, és a döntéshozók rá fognak döbbenni, hogy nem a sárga matrica a felelős. (Minden bűnöst kitiltottunk, mégis baj van.) Véleményem szerint az érdemi intézkedésekre csak akkor lesz bátorságuk az illetékeseknek, amikor már minden ártatlanon elverték a port, és egyszerűen nem marad más lehetőség, csak az igazi felelősök megregulázása. Mikor lesz ez? Megmondanám, de sajnos elgurult a mindent tudó üveggömböm.[/justify]
[i](Módosította molyhos 2009.01.20. 19:44-kor)[/i]