Köszönöm mindenkinek a jótanácsokat!
Az én kis Trabim tudja a 2000 alatti értéket - a korábbi zölkártyáin 1800-at teljesített minden manipuláció és lefizetés nélkül.
Egyébként a a tegnapi 2008.07.01-i Fejér Megyei Hírlapban a Nemzeti Közlekedési Hatóság ,,illetkes,,szakembere megerősítette, hogy nem kel katalizátort szereltetni az autóra, csak a megfelelő- jelen esetben 2000-es értéket kell az autónak produkálni.
A fényezéssel kapcsolatban is köszönöm az ötleteket - a 20-25-ért kompletre fújva engem is érdekelne ha tényleg van ilyen.
Jómagam is a sajátkezű és egyedi felújításon töröm a fejem annál is inkább mivel az én autómon a csomagtartófedelet kellett lecserélni a baleset miatt - így az más színű illetve a hátsóját kicsit kikalapálni és a lökhárítót is cserélni. Én ezeket az elemeket szeretném egyszínbe hozni legalább egymással jó esetben az eredeti égkék Trabiszínnel. Az autó alapfényezése egyébént szintén jóállapotban van- tehát ha nem muszáj ahhoz nem is nyúlnék.
Nagy szerencsém volt mert 2003-ban egy nyugdíjas bácsitól sikerült megvenni 38.000 km-rel - garázsban tartott, nagyon óvott darab volt. Szerintem addig esőt sem látott. Minden eredeti volt benne és gyári ,,szaga,, volt. A gumi és műanyag részeket kellett aztán fokozatosan cserélni mivel azok az állásban is elöregedtek.
Én is vigyáztam rá - de egy rendezvényen egy hülye(bocs!) a parkoló Trabi első bal indexlámpáját összetörte így azt cserélni kellett.Teljesen fel van készítve a vizsgára most kapott 5 év után új lengéscsilapítót, fékek lettek felújítva és kapott egy vadiúj sportkormányt.
Most február óta pihen de a jóhíreket olvasva itt és a Hírlapban hamarosan viszem vizsgára!