Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
És szeretnék kérni MINDEN TRABISTÓL vmit. Ha Tudja reklámozza a szervert mert hát túlterheltségről erősen nem beszélhetünk. Tegnap ese ót betettem még pár plugint. Egyenlőre egy olyna pályát vadászok amiben van trabant, és vezethető is. Mert ha tank van, miért ne lehetne trabant is?
Sziasztok új tagként és új Trabantosként(601) elterveztem,hogy elemgyek a II.Miskolci TrabiTalálkozóra, 26 lóval, kis szervízcsapatom és jópár doboz sör kíséretében.Arra lennék kíváncsi,hogy a versenyek hogy zajlanak? Milyen számokban lehet indulni?Elég oda az én kis csodaparipám? Válaszotokat köszönöm remélem találkozok Miskolcon sokmindenkivel!
Huhh most egy kicsit el fogok térni az aktuális témától, ha nem idevágna akkor egy modi Legyen oly kedves hogy átrakja a kocsmába a hosszászólást.
Kedves Trabantos fivéreim, ha van köztetek olyan aki szert/szeretne Cs(Counter Strike) 1.6-al jáccani egy teljességgel Trabantos környezeten azoknak tudom ajánlai a saját (Homemade) szerveremet. A Maxplayert még nem tudtam belőni. A Szerveren van minden jó, Country Kicker Maxping Kicker Bad Camper No Rush Mode Parachute....stb. Szóval Amikor csak tudom üzemeltetem a szerver Ip-címe:
ezt az olajat használom már az eleje óta és semmi gondom nincs vele. Rá is van írva h kitűnően keveredik és nem ül le az aljára. A motoromba pedig a versenyváltozatát teszem: Repsol Moto Competicion.
Srácok!Én is gondoltam , hogy nem csak a motoromba hanem a trabiba is használom a repsol olajat, de majdnem biztos , hogy nem lesz jó, mert ezek az olajak a különolajozásra vannak kitalálva nem pedig az üzemanyagba kevergetésre!Szerintem vannak jó olajak amik tényleg belevalók és talán még olcsóbb is!
Remélem nem haragudtok hogy "bepofátlankodok", nagyon nem értek a Trabihoz, még jogsim sincs, ezért gondoltam hogy segítséget kérek Tőletek. A szitu a következő:egy 4 ütemű kombival 4 csíknyi féknyomot követően belerohantunk egy W Polo-ba. A jobb elejünk gallyra ment. Kiderült hogy a bölcső leugrott a hattyúnyakról (remélem nem írok nagy baromságot). Most valami olyanra várunk hogy kell e huzatni vagy elég kinyomni. Azt tudom hogy marha sokba kerül így is úgy is, de újat venni nincs pénzünk. Elvileg ismerős autószerelő meg karosszériás bevállalja jutányos áron. Nem is ez a problémám. Azt szeretném megtudni, hogy ilyenkor ha összerakják (bölcsöcsere szinte tuti lesz, de lehet hogy hattyúnyak is) akkor biztonságosan lehet még furikázni vele ? Van egy másfél éves kiscsajom..... Nem akarok én vele száguldozni, de azért néha el kéne ugrani vele a légvonalban 400km-re lévő nagyihoz... Kérlek segítsetek. Előre is köszönöm.
urak-urak ti szerettek szenvedni ha egy csavar beszakad nem a fúrás a legegyszerűbb egy kemény csavarnál brutális munka. heggeszteni kell a hőhatástól felmelegszik kitágul amikor visszahűlik könnyedén kicsavarható egy jó fogóval. és mégegy jótanács a szerelőpaszta csodákra képes még hosszú évek után is könnyedén szétszedhető tőle minden.
[justify]Moto Scooter. Érdekes, először azt mondták az üzletben, hogy szintetikus, másodszor pedig, hogy félszintetikus. A flakon hátulján a felirat is a szintetikus voltát erősíti.[/justify]
Látom, a lökhárító nem csak nekem élt külön életet A baj, h a lemez, amihez eredetileg rögzítwe lett, az teljesen lerohadt. Csakhogy sem a flex, sem a fűrész nem fér oda, h kiwágd a régit. Úgyhogy fogtam szépen 2x30cm redőnygurtnit, lökős fel, azt csá. Optikailag, hogyismondjam: "erősítette a kocsi egyéni karakterét", és esélye sem wolt, h elhagyjam:.
[justify]A régi benzin kitartott hazáig és már itt Pesten tankoltam a Repsol-os keveréket. Ezután a hátsó kipufogódob cseréje van hátra, hogy tiszta rendszert kapjak.[/justify]
[justify]Hahhh! Pontosan így jártam én is. A régi csavarokat lefúrni nem lehetett, mert olyan kemény volt. Most mellé van fúrva, illetve műszaki cérnával, azaz dróttal lett rögzítve. Sajnos ezért nincs most elöl a szép krómos lökhárítóm.[/justify]
Én is jártam már így. Ha sikerül, próbáld meg kifúrni a benn maradt cuccot, és új menetet vágni bele. Aztán a következő csavart agyig zsírral beletenni. Nekem ez nem sikerült, ezért felcsíptünk egy-egy M8-as anyát, és arra csavaroztam fel a lököst. Igaz így anyagvastagságnyival lejjebb került a lökhárító, de biztosan fogja. Ja, és érdemes a felszerelés előtt megvizsgálni azt a lemezt, amiben a menet van. Hogy nem fog-e mondjuk 2 hónap múlva kiszakadni, mert szét van rohadva.
Ma szerettem volna levenni a lökhárítóimat, és az elsőnél, a négy tartó csavar mindegyikének letört a feje. A bentmaradt része meg meg sem moccan. hogy tudom én azt kibányászni? Vagy milyen megoldás van hogy az új lökhárítót feltegyem?
[justify]Holnap egy 200 km-es utat tervezek és ez pont egybevág azzal az időponttal, amikor Arol 2T készleteimet végleg felhasználva, a teljesen szintetikus Repsol-ra térek át. Ugye nem lesz semmi baj, ha a kétféle keverék a tankban összekeveredik? [/justify]
Nem sok különbség, de anno 80W-90 es olajat raktunk bele. A Hykomol K80W/90-es olajat, ha éppen nem volt a kútnál a Trabant Hajtóműolaj címkéjű flakon.
A padlófilc meg a kalaptaró színezését nem lehetne festékkel megoldani? Én is hasonló gazemberségen töröm a fejem, és mintha a múltkor láttam volna vmi kárpitszínező sprayt... Vagy az teljes kudarc?
A padlóra nem sima padlószőnyeget rakj hanem ipari padlófilcet. Jobban bírják az állandó használatot, főleg a pedáloknál. Színbe sokkal jobbak vannak, mint a sima szőnyegből. Az kárpitoknak sima vékony szivaccsal elátott vegyél. A térpolcra én rávartam és ragaszottam az anyagot. Ragasztásra kenős palmatex-et vagy kárpitosragasztót használj. De ragasztás előtt csinálja próbát.
Szőnyegre nem sok tippem van, de szerintem bármelyik szőnyegpadló megteszi ami megtetszik. Viszont az üllésekre és ha az oldalkárpitra szövetet akarsz, arra is mindenképp autó kárpit anyagot használj, az sokkal színtartóbb és kopásállóbb! Én sima szövettel vontam be egyszer a kalaptartót, de ne tudd meg, talán fél évet volt meg az eredeti színe
Srácok, szeretném a kocsi belsejét rendbetenni. A "nem szép" barna kárpitokat, padlószőnyeget, műszerfalborítást is szeretném feketére cserélni. Milyen anyagot használjak szerintetek? Minden ötletet szívesen fogadok a témában.
Tudom hogy szegény ember vízzel főz, de fényezést vagy igényesen, vagy sehogy! Az ilyen házilag taknyolt festegetésnek sok értelme nincs! Csak csúnyább lesz az autó mint előtte! Ha nem is viszed fényezőhöz, legalább olyan emberrel csináld, akinek van gyakorlata, és tud segíteni. Nem mondom, hogy házilag nem lehet lefényezni egy trabit, de általában az esetek töbségében ezek szarul sikerülnek. Tisztelet a kivételnek! Szóval ha csak annyi pénzed van, hogy vegyél két kiló festéket, akkor inkább jegeld a dolgot egy darabig! Az árakról annyit, hogy egy fényező egy teljes fényezésért simán bekér annyit, amennyit esetleg az egész autó nem ér. Ezzel nem az autódat akarom fikázni, csak az arányokat szemléltetni. Szóval vagy gyűjtögesd a lóvét, vagy tanuld meg a mester fogásokat! Ja és nem tudom hogy áll az autó, de fényezés előtt egy komplett lakatolás sem árt! Az se óccsó mulatság!
Most tudtam meg egy okosat, a kisebb előgyújtás csökkenti a CH-t. Hogy mennyivel, nem tudom, de nekem egyszer így csinálták meg a zöldkártyát, csak a barmok nem mondták meg, hogy elállították.
Ha azonban te már pár autót megfújtál, akkor tudnod kell, hogy egy olyan ember aki nem tud erről semmit nem tudja megcsinálni a fényezést!Sőt az előkészítést sem! Egyébként olyan kittet még nem találtak ki ami nem repedne be előbb vagy utóbb a trabanton a díszlécek helyén és az illesztéseknél!
Csak annyi hogy pár autót megfujtam már és nem nagyon kellett utána javitania senkinek!!! Bár lehet vannak tőlem okosabb emberek akik elméletben sokkal többet tudnak , de az szerintem nagyon kevés bár azt csinál mindenki amit akar ezek csak tanácsok én igy csinálom évekóta és nincs vele gond! A DYNA coat forgalmaz olyan kittet amiivel a müanyaglökösöket kittelik és nem üvegszállas!van náluk Polyester Glass Fiber: kétkomponensű, üvegszálas mélyedéstapasz és Polyester Plastic: kétkomponensű, poliészter mélyedéstapasz, műanyag elemekhez járj utána!!! mig az üvegszállasod megköt mint állat,ez rugalmasabb marad!!!
Egy kis helyesbítés az előttem szólóhoz!A 220-240es vizes csiszoló nem vászon hanem papír, és ha ezután ráfújsz akkor látszani fognak a csikok!Ha kittelsz mindenképpen kell fillerezni, mert különben egy márványos foltban kirajzolódik a fényezésen!Ilyenről, hogy müanyag gitt nem is hallottam, mert üvegszálassal szokták az ilyet mívelni!Ha sima nitrós ronggyal áttörlöd és ráfújsz, tele lessz szilikonpöttyökkel az egész!!! Ha elfogadsz egy jótanácsot, ha eddig még nem fújtál semmit gyakorolj rossz elemeken jó sokat vagy inkább gyűjts egy kicsit még és vidd el fényezőhöz, mert ha így nekiállsz biztos , hogy szar lesz és ha összekontárkodod a fényező is drágábban vállalja, mert le kell csiszolnia a teljes műved! üdv!
Elég ha finomabb 220-240-es vizes csiszolóvászonnal át méssz az egész autón,ugy hogy mindenhol megmattuljon a régi festék! Ha gittelsz valahol azt érdemes le füllerezni,de nem fontos!A diszléc csavarjait esetleg müanyaggittel be lehet huzni,az jobb mert valamennyivel rugalmasabb mint a többi.Ha kész sima nitrohigitós ronggyal át törlöd és mehet a festés