Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
szaisztok! eset: új olaj, és csattogank a hidrotőkék, néha csinálja, néha nem Másik: 1.3 as lett a motorom, és szerintetek 4-2-1- es leömlő jót dob rajta? valamint golf 2 pierburg karbi azt ajánlja valaki? mi is a pontos neve köszönöm
Jó-jó... de ha a generátort leszedem, az egy élet mire visszateszem! vagy kell egy önként jelentkező aki az új ékszíjat lesz szíves megfeszíteni... Mert én arra nem vállalkozom egyedül. Most amíg az akksiban nem sikerül a töltővel életel lehelni addig amúgy is teljességgel mind1. De azért kössz a tippet. Egyéb 5let?
Első dolog, hogy a porlasztót csak úgy lehet leszedni, ha a generátor is lent van. Még egyszerűbb, ha a kipufogócsonk is.
A beköpés meg gyújtásproblémának tűnik, de ha pöccre beindult, akkor az érdekesebbé tesz a dolgokat... Lehet, hogy mégis le kéne szedni azt a karbit és úgy kipucolni.
Huff... ez kész. Iggen csak izmos problémába ütköztem!
A tegnapi javítgatásokat most gyorsan leírom.
A karburátor (a nagyúszóházas) hibájára gyanakodva, elhatároztam hogy ki fogom pucolni. Mi tagadás az utóbbi időben eléggé el volt hanyagolva. Frissen felújított motorral állt egy évet az utcán. Nem is csodálkoztam hogy nem akart beindulni. Gondoltam "lekapom a karbit, megnézem hátha az a redvás rész, és azért nem megy. Hát igen...itt bíztam el magamat, méghozzá elég rendesen. A szemből számított jobb oldali csavart még csak le is szedtem, de a bal oldali... hozzáférhetelen. Mivel a generátort nem akartam leszedni, így inkább az ékszíj felől benyúlva egy tükör segítségével igyekeztem. Hát ez se sikerült. Ekkor jött az Isteni szikra, hogy hát van nekem egy ismerősöm, aki biza jobban ért a trabihoz mint jómagam. El is szaladtam hozzá, de ő se nagyon boldogult vele. hát akkor jött a nagy ötlet, miszerint, nem kell leszedni a karburátort, elég a főfúvókát kitekerni, meg a benzincsövet, meg azt a kis műanyag átvezetőt aminek nem ugrik be a neve. És ezek mindegyikét egy autókerékpumpa segítségével átszuszakolni. Tudom hogy kompresszorral kellene, de otthon nekem nincs, a benzinkútig pedig nem megy el. Iszonyatos mennyiségű szmlötyi kiömlése után kezdett tisztulni a dolog, és kb-20-30 perc pumpálás után kezdett jónak tűnni. Barátom ekkor mondta hogy nézzük meg a gyertyákat is, hátha azért nem megy. Mivel én nem tudtam hogy hol a gyertyakulcs, elszaladtunk az övéért. És végül hengerfejrepesztő-erővel (majdnem szó-szerint) sikerült kitekerni a gyertyát. Valami kedves szerelő géppel gondolom gondossan belesszorította. De lehet hogy csak összeérett az álldogálásban. végülis teljességggel mind1. Mind a két gyertya, úgy be volt köpve hogy az eszméletlen. hát jó. Szerencsére hozott magával pótgyertyát is, azt beletekertük. Aztán hazament mert gondoltuk mostmár jónak kell lennie. Egy-két óra múlva lementem, és beindítottam. Gondoltam átforgatom picit, még gázt se adtam neki, hogy ne induljon be. Feltevésem sikertelen volt, mert pöccre indult, gáz és szivató nélkül. Hát ha már ilyen szuperül megy, gondoltam repesztek vele egy utcakört. Kitolatok a parkolóból, erre...prtfrtk. Megállt. Az akksi végleges haláláig önindítóztattam, aztán betolni is próbáltam. Semmi. Ma reggel ismételten kiszedtem az újabb gyeyákat, mindegyik be van köpve, bár a szemből számított jobb henger kissé jobban beköpte. hm... Én tanácstalan vagyok. Mi lehet a hiba?
[url=https://shop.diversys-webeasy.de/index.php4?menue_id=26&skdnr=550009&PHPSESSID=8b44f3d816724e7ab9dfb7444c416168]itt van több fajta, de ezek újak[/url]
[url=https://www.reich-tuning.de/shop/index.php?cPath=120_146_147_165 ]na, meg itt[/url]
szevasztok! Segítség kellene,van egy 6V-os trabim a töltésjelzőm folyamatosan világít. Dinamóba kopottak voltak a szénkefék de a csere sem oldotta meg a problémát. Aki tud segítsen. Köszi.
Abszolút nem sok neki az a 3 amper. Ha kiszámolod, a lámpára menő vezetékek pl 55/60W-ot táplálnak. A rendszer 12V-os, így az átfolyó áram ~5A a világítás felé. Az akksiról bejövő egy szál drót táplál mindent. Csak a világítást számolva 2x55W, meg vagy 7x5W, plusz index, meg egyéb fogyasztók. Az durván 200W, ami 15A. Huhh, azannyát! Én nem akartam ám ennyit okoskodni
Kösszi Bálint, jó az oldal! De télleg drága, majd még körül nézek itt ott. Tudom hogy most Cikit fogok kérdezni, de 3amper az sok a trabi vezetékezésének? Nem az akksit kérdezem, az úgyis nagyobb lesz külön a nemes célra, csak azt hogy 3 amper sok-e.
Hello mindenkinek! Segítséget szeretnénk kérni trabant zöldkártya ügyében. Aki esetleg tudna segiteni irjon nekem. (trabant 601,kétütem NO katalizátor) Előre is köszönöm mindenkinek!!!
Ez eleg off, nem? De az (angol ceg es off is). Van Tesco mobil, biztositas, bank, utazasi iroda, es akkora tesco, mint otthon 2 egymas tetejen. Es hogy ne legyen annyira off, a Trabantra nem kotnek biztositast ez ezert buktam 400 fontot, amit nem adnak vissza. Ha lesz otthon tesco biztosito, a kozelebe se menj.
Mondjuk nem hiszem, hogy talalnal olyat, ami 150W-nal kevesebbet tud. Inverternek hivjak amugy. A tescos nem biztos, hogy olcso, de tuti, hogy a leggagyibb. Egy normalisabb 3-4 orat megy egy 44Ah akksirol, es 10V-nal kikacsol, szoval nem oli meg az akksit vegleg. A Tescos nem biztos, es az akksi nem olcso ugye.
Emberek megint problémába ütköztem. Sajnálom hogy megint ide jöttem zaklatni a jelenlevőket, de arra lennék kíváncsi hogy egyáltalán létezik e olyan szivargyújtócsatlakozó ami a hálózati (konnektor) kimenetet biztosít 220-230V feszültséggel, és megközelítőleg 20 Watt teljesítménnyel. És ha van hol szerezhetem be, és Miféle Akkumulátor az ami ezt a terhelést kibírná anélkül hogy kigyújtaná nagybecsű autómat. A válaszokat előre is Kössszi!
ui: Remélem 2008-ban alsóörsön összefutunk! [i](Módosította Waresam 2008.05.06. 18:05-kor)[/i]
Köszi a válaszokat, végül is előbb rájöttem a hibára: elég banális dolog volt, lelazult a + kábel az akksiról. Azóta megjártam Olaszországot a Trabival, kép a kocsmában.
Ha csak a Trabant, mint autótípus újdonság neked akkor elég. De ha úgy általában az autós műszaki területen vagy kezdő akkor bizony csak óvatosan kezdj bele bármibe. Olyan könyv egyszerűen nem létezik amiből mindent egyszerre megtanulhatsz Pláne, hogy egy teljes felújítás több szakmát (autószerelés, karosszériajavítás, villamosság, stb.) ölel fel.
Az alábbi 4T-s kérdében szeretnék egy kis segítséget kérni Tőletek.
A trabim vízhőmérséklet jelzője állandóan forró vízet jelzett, azaz a visszajelző LED pirosan világított.
Kiderült, hogy a hengerfejtől jobbra van egy kis hőmérsékletérzékelő és az okozza a téves jelzést.
Ki akartam cserélni, de sajnos nem lehet bele kapni pontosan ilyet érzékelőt. Sikerült VW Golf 1-esből szerezni ilyesmi érzékeklőt, de most a LED sárgát mutat csak, azaz nem megy bele a zöldbe.
A kérdésem az, hogy tudtok-e arról, hogy ilyen érzékelőt lehet-e beszerezni, akár használtan is.
Az attól függ, hogy mit nevezel teljes felújításnak: csak kisebb tisztogatásokat, alkatrészcseréket, vagy teljesen alapra lebontani a trabit, motort és futóművet is teljesen szétszedni, és aztán megtisztítva/javítva újra összerakni. Mert ahhoz szerintem bármilyen könyv kevés lenne. Sokat segít a szerelési útmutató is, de a legjobb segítség a tapasztalat, mindenre szép lassan rájönni. De ha ez nem elég, a trabantklub.hu cikkei között is sok hasznos dolog van.
Én még kezdő vagyok. ... TÉNYLEG kezdő. De a trabikat már elég régóta szeretem, a Trabantkönyvet is olvasom, és arra lennék kíváncsi hogy az abban megtalálható tudásanyag elegendő e egy teljes Trabifelújításhoz..(persze pár átalakítással)?
Ha nem akkor hol találok ilyen jellegű tudást? köszi előre is a válaszokat!
Nézd át az akkukábeleket, az akkusarukat, a generátorra és az önindítóra menő kábeleket és kötéseket nincs-e oxidáció, meglazult kötés, esetleg valami szakadás. Nézd meg a testkábelt is hasonló szempontok alapján.
Segítség!!! Mi lehet a hiba?!?!?! Ma reggel útközben kétszer is megállt a kocsi, nem volt gyújtás, sőt semmi se, még az elakadásjelző se működött. Mintha megszűnt volna létezni az áramellátás. Aztán egy-két perc, elkezdett és újra lett gyújtás, be tudtam indítani a kocsit. Találkoztatok már ilyen jelenséggel?
A Bécsi úti ATI pályán volt, a Skodaklub egyik szlalomversenyén 2003-ban, abban a kanyarban ahol a felső keramitos pályához kell felmenni. Lejöttem a dombról, fater mellettem jobb 1-en (13 éves voltam, kellett még a navigátor nehezéknek), mondom ezt bevesszük kézifékkel. Megúztam, szépen betettem keresztbe, aztán megbillent a horizont, faterben meghült a kakaó. De egy tudatos jobbos kormánymozdulat visszahozta...
Köszi előre is, ha megtalálod szkennelj légyszi! Egyébként én is ezt láttam először, mármint ami a videón van. Csak még TV-ben amikor adták, jó 12-13 éve... Aztán kétkerekeztem egy szlalomversenyen, de nem borultam szerencsére és azóta izgatott, hogy ezt most szándékosan kéne.
Hát igen! Nem véletlenül okoskodták ki annak ideén a diferenciálművet, pláne elsőkerekes autónál. Egy hátsókerekes még csak csak elmegy lehegesztett difivel, persze az is recseg ropog, és inkább csak murvára ajánlott! Annak ideén még vagy 15 éve láttam ilyen kaszkadőr bemutatót, ott ladákkal nyomultak kétkeréken. Na ott a klasszikus lehegesztett megoldás volt, de mondanom sem kell, hogy azokat csak kétkerekezésre használták, és eleve salakos pályán volt a bemutató.
Aha..., akkor mégicsak heggeszwe wagyon, komoly!!!(régen énis akatam ilyen diffkót csakúgy utcára, de hallottam, h ezzel e menés nemigazán megy, a kanyarokról nemis beszélwe(2féltengellyel term), nomeg az sem hiányzott, h hetente szétcsawarodjon a wáltó, uh. sajna a dolog még wárat magára sperr(?) formályában)
Így igaz kivettem a jobbos féltengelyt és le van hegesztve a diffi. Igazából nem akartam kivenni eleinte, de se egyenesen sem kanyarba nem lehetett vele menni csukló nélkül. A fékezéses trükk pedig megbukott, mert a diffi 2x olyan gyorsan akarná forgatni az alsó kereket.
Ha meg majd a másik oldalra tanulom meg akkor visszacserélem...
Gratula, nagyon szépen tolod! Csak a kíwáncsiság hajt: Hogyan kerülöd el, h a fenti kerék ledifferáljon? Azt látom, h nem forog, u.h. a "sima" diffi leheggesztést kicsuknám. Egy kerék +hajtás lenne; esetleg egy plusz jobb első fékkel operálsz?
Beírom ha esetleg valakit érdekel, nagyon jól sikerült az első kétkerekezős bemutatónk. A honlapomról letölthető a bemutatóról készült film és van beszámoló is, aki élőben is szeretné majd látni nézzen vissza a lapra, mert már megvan a következő felkérés. [url]https://www.trab-akrobatika.extra.hu/[/url]
egy ijen kel nekemis el lenék vele unalmas idöimbe
nem tudja valaki hogy menyibe kerül egy taposo lemez mert nekem ojan jol meg csinálták hogy a régi lemezre hegesztetek rá egy uj lemezt hál istenek nem akor csinálták mikor a kocsi hozám került de nem tudom hogy ki adot szakmát az ember kezébe ha ijen jol tud hegeszteni
Nekem van ilyen. Még vagy 10 éve vettem. Jópofa, de azért aki látott már trabantot közelebbről, az talál rajta hibát bőven, és hát a minősége is elég gyengusz. Csak gyakorlott modellezőknek ajánlom.