Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Trabant

Általános topic Trabantokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

3048 Szedlacsek Ottó 2008-02-29 21:04:44  Előzmény:Martikán László: 35845

Helló,
A Trabi már nem igazán veszi fel a versenyt a jelen kor autóival. Egy ilyen járművel való törődéshez megszállottság szükséges. Ezek a járgányok azoknak az embereknek jelentenek valamit, akinek még van vagy esetleg volt valaha.
Kb. 30 évvel ezelőtt elfogadták, de manapság az minden 50-ik ember számára jelent valamit. Autó-tuning és Trabi-tuning nem ugyan az. Érdekes dolog.
Mi a magyar átlag. X.Y. lassacskán betölti a 19. életévét, kihúzza a szülők alól a kis vagy alsó-középkategóriás részletre vásárolt autót. Sokkal többnek szeretné érezni magát azoktól a hasonló dobozban gurúló társaitól akik között nap mint nap lazít az általa k..va jónak tartott autójával. Ezért összeszedi a lóvét egy szárnyra és egy kristálylámpára, valamint a beszerez egy alufelnit valami rosz gumival és feszít a kocsival. Miért csinálja mindezt, na itt a lényeg: A kis gagyi, ezt a hasonló dobozban gurúló társaiért teszi. Ha megáll a piros lámpánál alig várja, hogy valakinek el kezdjen csorogni a nyála az 5-10%-ban átalakított autója után (lelki szegény). Ezzel szemben a trabisok maguknak (át)építik az autóikat, hogy valamelyest hasonlítson a kor elvárásaihoz, kényelem, menettulajdonságok, szórakoztató felszerelések és külső megjelenés terén gazdájuk részre. Mi vagyunk azok, akik azért fektetünk mindenféle energiát az autóinkba, hogy magunk élvezhessük. Szerintem az igazi érték itt rejlik ezekben a típusokban és talán ezért foglakozunk velük sokat.

3047 (Törölt felhasználó) 2008-02-29 20:47:09  Előzmény:Sipos Tamás: 35853

Tehát ha most veszek egy trabit akkor nem kell rá kata.?
Mert én olyat hallottam hogyha átíratom akkor már rádurrantják a katát. Valaki mostanság íratott át trabit?

3046 Ackermann Balázs 2008-02-29 19:18:37  Előzmény:Sipos Tamás: 35853

Amennyire tudom már most is figyelik, hogy melyik 2T kocsi tudja a szigorított határértéket. Sajna nem értek nagyon ehhez, és fater vitte el januárban a kocsit. De neki azt mondták, hogy hozzájuk jár úgy 20 Trabi Óbudáról és a környékről. Ezekből egyelőre kettő tudja a határértéket teljesíteni. Az egyik az enyém...

3045 jocking . 2008-02-29 19:05:33  Előzmény:Kovács Péter: 35851

A TopTuningnak asszem a novemberi számában volt egy hirdetés, hogy trabihoz is van kristálylámpa, azt faragni se kell, 19e péz az ára. Majd utánanézek.

3044 Sipos Tamás 2008-02-29 16:21:44  Előzmény:: 35848

[justify]Szerintem katalizátort rárakatni nem kell, sem most, sem később. A megszabott határértékeket kell majd teljesíteni. Ezt pedig állítólag katalizátorral sem lehet.
Az enyémen sincs, mégis olyan remek zöldkártyát kapott tavaly, szép kerek számokkal, hogy öröm volt nézni. Borítékolom, hogy ha színtiszta szénmonoxid gáz ömlene a kipufogóból, akkor is ezek az értékek jönnének ki. Szerintem az a hallgatólagos megállapodás, hogy mi, a zöldkártya kiállításával, gyakorlatilag környezetvédelmi bírságot fizetünk.
[/justify]

3043 Sipos Tamás 2008-02-29 16:13:29  Előzmény:Hõberth Gábor: 35847

[justify]Valóban szép számmal akad olyan Trabant tulajdonos, aki nem hobbiból tartja üzemben a járművét. Éppen ma reggel láttam egy mustársárga 2T-ben egy munkásruhába öltözött, jó 50-es illetőt. Szerintem éppen dolgozni ment. Vajon miért tartotta meg ezt az autót? Vagy urambocsá, miért vette meg nemrég? Nyilván rájött, hogy felesleges több százezret kiadnia egy olyan használati tárgyért, amivel minden nap el tud jutni a munkahelyére, amikor sokkal olcsóbb megoldás is van. Az ismeretlen előtt most megemelem a kalapom, mert ő gondolkodott.[/justify]

3042 Kovács Péter 2008-02-29 14:28:29

Hali!

Erősen gondolkodom egy Golf I kristálylámpán. (a nem AngelEyes verzión)
Csak nagyon kíváncsi lennék, hogy mégis hogy néz ki egy törtfehér színű 2T orrú gépen. Ha van valakinek ilyesmi képe, amin rendesen látszik, megtenné, hogy felteszi, vagy linkeli? Az sem baj, ha nem egyezik a szín, csak közel van
Köszönöm szépen.

3041 Tóth Máté 2008-02-29 12:46:04  Előzmény:Hõberth Gábor: 35849

Nem teljesen értek veled egyet. A 165/70 sztem ideális lesz, és avval jól is néz ki. Sok méretet próbáltam és ez tűnik jónak. Jobban tapad jobban néz ki, csak annyi a baj, h a gyári motor nem nagyon szereti. 2T persze...

3040 Hõberth Gábor 2008-02-29 06:25:42

A gumitémához még annyit, hogy Jockingnak van igaza, a /70 meg a /80 az a gumi oldalmagasságát jelenti a szélesség 70 illetve 80 százaléka.
Eleinte mindenki úgy gondolja, hogy a széles gumi az majd nagyon jó lesz a trabira. Szerintem sima utcai használatra fölösleges széles gumi, pláne a trabi 4col széles kerekére. Gyári felnire szerintem 145/80 vagy 155/70 vagy 155/80 ami ideális. 165/70 szerintem fölösleges, a 165/80 pedig már túl lufi, és lehet hogy beleér valahova.
Ha valami szélesebb alufelni vagy esetleg szélesített lemezfelni fan fönt az más tészta. De nagyából azt lehet mondani, hogy minél szélesebb annál peresebb gumit kell fölrakni, ha variál valaki, ugyanis a méret növekedésével nam csak a szélesség, hanem az átmérő is növekszik. Szóval ha esetleg föl is megy a sima 165-ös gumi, akkor hülyén fog kinézni, és a kmóra is csalni fog.

3039 (Törölt felhasználó) 2008-02-29 04:31:14

Hali!

Trabant vásárlása előtt vagyok és érdeklődnék hogy mi a helyzet a katalizátorral. Mennyibe kerül, hol és mikor kell rárakatni? /utánna úgy is leszedném/

3038 Hõberth Gábor 2008-02-28 21:23:47

Egyetértek az előttem szólókkal. Én is örök trabantos vagyok, de azért nem kell ennyire túlmisztifikálni a dolgot szerintem.
Sajna tényleg egyre ritkábban látni trabit a forgalomban, de azért akad egy kettő, és azok nagy része még ma sem az "egyedi" stílusuk miatt vannak az utakon.
Remélem 5 vagy 10 év mulva is ilyen lelkesek leszünk mindannyian trabantosok, addigra sajnos már tényleg csak mutatóba lesznek az utcákon, és akkor már tényleg a stílus meg a trabi életérzés miatt. Van sok haverom, akik velem együtt kezdtek trabantozni, vagy én oltottam be őket. Nagy lázban volt mind. Volt aki tuningolta volt aki csilivillizte, volt aki retrósította, (mondjuk akkor még nem ismertük ezt a kifejezést) de mondanom sem kell, hogy azóta már csak nekem van meg a trabi. Ezt lehet szerelemnek vag betegségnek nevezni, de én úgy vagyok vele, hogy unio ide szigorítások oda, a trabi mindig marad!

3037  hks 2008-02-28 17:49:05  Előzmény:Martikán László: 35845

teljesen igazad van.én is mikor kimegyek az öreggel flegmán lesnek az ilyen kis ficsurok de a lámpánál ha jó napom van elpiszkolom őket ha az a-s mocival közlekedek mert a kiscsávók autóinak nagyrésze ami igazán búcsús 1.0 vagy 1.2 literes azt meg egy jól faragott mocival nagyon el lehet kenni lámpápól lámpáig és akkor az arcukra fagy a mosoly.kitartás a trabi és a waresz mellett.

3036 Martikán László 2008-02-28 17:22:47  Előzmény:Sipos Tamás: 35841

Sziasztok!!!
Molyhossal a végletekig egyetértek. Rengeteg "divatmajom" fikázza a Trabit és észre sem veszi, hogy a hitelből vásárolt csodaautójával tök hétköznapivá válik. Ráadásul annyira nincs egyénisége sokuknak, hogy csak olyan kocsit vesznek ami a szomszédnak is van. No önnálló ötlet. Minket legalább megnéznek. Szerintem bármely öreg autó tud nagyon stílusos és szép lenni, csak rendben kell tartani. Azt viszont nem nagyon tom elviselni, ha szidják a Trabikat. Nagyon sokan elfelejtették már, hogy 5-6 évet is kellett ezekre a gépekre várni és ők is ezzekkel tanultak meg autózni. Én a magam részéről kitartok a Trabi mellett,mert nem sok ilyen autó van aminek ilyen kultusza van legalábbis Magyarországon.

Ja és igyunk reája.

3035 jocking . 2008-02-28 09:14:54  Előzmény:Tóth Máté: 35842

Pontosabban: a 80 az a gumi magassága %-ban a szélességhez képest. Vagyis a magasság ebben az esetben a 165mm 80%-a: 132mm.

3034 Nagy Donát 2008-02-28 07:50:10  Előzmény:Sipos Tamás: 35841

Ez így van, poharat rá!

3033 Tóth Máté 2008-02-27 21:13:31  Előzmény:Nagy Donát: 35839

a 165 a szélesség milliméterben, a 80 a falmagasság az R13 pedig az átmérő

3032 Sipos Tamás 2008-02-27 21:02:13  Előzmény:Ackermann Balázs: 35831

[justify]A gazdag emberek általában hivalkodó életmódot folytatnak, drága házakban laknak, és luxusautókkal közlekednek. A többség őket utánozza, több-kevesebb sikerrel. Azt gondolják, hogy a stílusosság a minél drágább dolgok birtoklásában merül ki. Pedig szerintem akkor van valakinek stílusa, ha olyan dolgokkal veszi körül magát, ami attól függetlenül okoz neki örömet, hogy mennyi pénzért jutott hozzá.
Úgy gondolom, az emberek nagy többsége nem igazi egyéniség. Eltévedtek. Minden dolognak pontosan tudják az árát, ám az értékét semminek sem ismerik, és azt hiszem ha 1000 évig élnének, akkor sem lennének képesek ezt felfogni.
Mi, akik a hólyagjárművek és a kristálykijelzők világában egy olyan autót használunk, ami a puritanizmus szimbóluma; bizton állíthatom, hogy anyagi helyzetünktől függetlenül, stílusos egyéniségek vagyunk.
[/justify]

3031 Sipos Tamás 2008-02-27 20:40:50

[justify]Életkép:
Helyszín: Fogarasi út (TESCO előtt), ma délután kb.17:30. Átvágok gyalogosan a dugóban álló autók közt az OTP felé, és mit látok? Egy fehér 2T, de kicsit retrósítva: hegyes lökhárítók, dísztárcsák. (FAM-907) Érdekes módon a dísztárcsák olyan soklyukú felnin voltak, amire nem valók; gondolom hegesztettek rájuk peremet.
Feltöltöttem a telefonom, jövök vissza, hát a sor nem sokat mozdult, és a Trabi csak pár egységgel jutott előrébb. Közelebbről is megnéztem; kőkemény ’80-as évek.
Látom ám, hogy a szembe jövő oldalon, egy másik, de 4T Trabantot tol a tulaj a belső sávban. Két Trabant egyszerre a forgalomban, már magában is ritka jelenség (persze találkozókon nem), megálltam hát kíváncsiságból, hogy a retró 2T mit tesz, ha odaér a halódó 4T-hez. Magamban reméltem, hogy megszólítja. Így is lett, de a 4T nem kért segítséget. Talán koccanás történt, mert a lámpakerete hiányzott és gyaníthatóan a dugót is ez okozhatta. Biztos, hogy nem volt szép tőlem, de ezek után én sem fordultam vissza; mentem a dolgomra.
[/justify]

3030 Nagy Donát 2008-02-27 19:52:48  Előzmény:Tóth Máté: 35833

A 165/80 (R13) ugye elvileg azért 165 mert szélesebb? A gyári felnire felmegy? Szeretem a széles abroncsot . Ha igen akkor iylent szerzek be.

Amúgy 165 a szélesség, 80 a magasság száma?
[i](Módosította Lancelot 2008.02.27. 20:54-kor)[/i]

3029 Madocsai Gergely 2008-02-27 15:37:04  Előzmény:Tóth Máté: 35837

Ott a pont, ezért nem raktam én sem fel, +forgattatni viszont nem tudtam...

3028 Tóth Máté 2008-02-27 15:14:28  Előzmény:Madocsai Gergely: 35836

Trabi felnire raktuk, a waresszal az a baj h asszem az ET?je kisebb.Szal a felni szélesebb de maga az egész beljebb van mint a trabi felni

3027 Madocsai Gergely 2008-02-27 14:39:21  Előzmény:Tóth Máté: 35835

A donorom 165/70-nel került hozzám, ezért írtam a sztem kicsit "lelóg"-ot, azon elég furán áll, term Trabi felnin. Waresz felnin már biztos sokkal szebben állna...
Az enyémen 155/70 wolt, majd wizsgára a wadi 145/80-as téli, na ezzel is lopták L...

3026 Tóth Máté 2008-02-27 14:32:49  Előzmény:Madocsai Gergely: 35834

hétévégn felpróbáltunk egy felnire 165/60ast is, és még az sem volt annyira lelógós,de inkább a 165/70nél maradok. A tiéden most mekkora van? Ja meg milyen felnin?

3025 Madocsai Gergely 2008-02-27 14:29:14  Előzmény:Nagy Donát: 35832

Elvileg a gyári a 145/80, deha szeretnél kanyarodni, akkor sztem jobb a 155/70, nekemis ilyen wolt. Igaz, ezzel kicsit többet pörög, jobban le7 wele huncutkodni. Az ennél szélesebb már kicsit "lelóg", érdemesebb hozzá egy betoldott felni, szerintem...
[i](Módosította madogery 2008.02.27. 15:29-kor)[/i]

3024 Tóth Máté 2008-02-27 14:24:51  Előzmény:Nagy Donát: 35832

A gyári méret 145/80 R13, de én is most kísérletezek a gumikkal. Most 165/70 van és sztem ez is marad.

3023 Nagy Donát 2008-02-27 14:19:37

Srácok, olyan kérdésem lenne, hogy miylen méretű gumi való a kétütemű Trabimra? Most a téli 135/70 R13-as, de láttam Trabin 145/80-ast és 155/70-est is.

3022 Ackermann Balázs 2008-02-27 13:48:30

Látjátok micsoda érzés, mindez szinte fillérekért, csak rengeteg szeretet és lelkesedés kell hozzá... Nekem mindig az volt a hasfájásom, hogy nem elég öreg, az utcai kocsim most lesz 20. Egyik nap egy volt osztálytársnőmet vittem el a Hősök terétől Oktogonig, mér vagy 15 éve nem ült Trabiban. Félt, hogy szét fog esni. De akkor estek majdnem ki a szemei amikor mondtam, hogy "88-as. Egy hétköznapi embernek ma már az valahol az őskor határát súrolja.

És legyek őszinte, nem hiszem, hogy nálunk egy Ferrari kivált ilyen érzelmeket. Szép erős kocsi, és baromi gazdag a tulaj, kész... Én asszem képtelen lennék Trabi nélkül élni. De ez kicsit csöpögősen hangzik...

3021 Povázsay Zoltán 2008-02-27 10:42:41

Múltkor Zsámbékon vettem fel egy bácsit, lekéste a buszt, ezért elvittem Gyermelyre. Megsimogatta a műszerfalat, és azt mondta, neki is ilyen volt, csak vett helyette egy Fiat Tipo-t, és az milyen sz*r volt. Majdnem elkezdett pityeregni, úgy sajnálta a régi Trabiját...

3020 Povázsay Zoltán 2008-02-27 10:40:22  Előzmény:Madocsai Gergely: 35822

Köszi! Erre nem is gondoltam, pedig tényleg lehet, h ez a baj: jó girbe-gurba már az a sín! :-)

3019 Hõberth Gábor 2008-02-26 21:30:21

Hát ja. Mondjuk tapasztalataim szerint a kívülről kétütemű, de belülröl fiatmotoros trabira is igen nagy szemekkel szoktak nézni, amikor elgurulok mellettük a szolídan morgós kipufogóval, vagy amikor megindulok a lámpánál.
És akkor még nem beszéltünk a különféle "értelmes" beszólásokról meg kérdésekről.
Például: Nézi az alufelniket és megszólal: szépek ezek a dísztárcsák!
Vagy "egész jól néz ki, ahoz képest, hogy kétütemű!"
Egyszer egy fiatal rendőr igazoltatás után: Kicsit beindítaná, csak a Filing kedvéért?!

3018 Madocsai Gergely 2008-02-26 20:49:51  Előzmény:Sipos Tamás: 35824

Szíwemből szóltál!

Soxor mosolyogtak át más kocsikból, főleg a csajok!!!
Az exem szinte jobban szerette a gépet, mint engem!
A mostani párom nem akkora Trabi fan, csak amióta ellpoták: mindig visszasírja, mondwán, h abban nem aludt el az ember utazás közben, sőt, az álladó vibráció felért egy kisebb masszírral - állítása szerint.
u.i.: hány autó wan, aminek a tetejéről lehet szőlőt metszeni, bármilyen sérülés nélkül? Csak úgy néztek, mint a moziban!
[i](Módosította madogery 2008.02.26. 21:52-kor)[/i]

3017 Tóth Máté 2008-02-26 20:47:53  Előzmény:Ackermann Balázs: 35825

A P50essel sztem úgy vannak hogy egy veterán és kész, de a 601es olyan autó amit talán ők is vezettek vagy ez volt a családi autó vagy ilyenek. Gondolom ezért tartják érdekesnek. Múltkor jött a szomszéd a kisfiával és mondta neki hogy "Nézd ilyen volt apa első autója..."

3016 Ackermann Balázs 2008-02-26 20:37:06  Előzmény:Sipos Tamás: 35824

Sajnos valóban nagyon kevés van már... Szerintem többek között a kétüteműek elleni szemétkedés eredménye, inkább beszámíttatták sokan minthogy majd a katalizátor...

Ez a különlegesség dolog egészen fantasztikus, ahányszor beleülök megnézik, meg gondolom azt is aki vezeti. Mivel kevés van belőle nagy kuriózum, és ha még jó is az állapota. Egy csomóan jöttek már oda és kérdezték meg, hogy le szabad-e fotózni, meg dícsérik lépten nyomon. Volt már japán aki alig bírta levenni róla a szemét, a németekről ne is beszéljünk. Vagy megyek az M3-ason, 90-el. És van a 3 fajta ember,
1. aki észre se vesz, max megelőz.
2. aki kiröhög az összes utasával együtt.
3. aztán volt aki lekamerázta a kocsit, vagy hosszasan jött mellettünk és nézegették a Trabit. (és ebből van a legtöbb, tapasztalatom szerint)

Ja és mindezt egy mezei "88-as 601-essel. Semmi komoly veterán, vagy ritka modell. Mi lenne egy p50-essel, azt se tudnák mi az? Ma már a Trabi igazi klasszikus mint egy Jaguár E-type, vagy bogár, vagy egy Porsche, főleg ha 2T a géped és hallják, hogy remmmmmteremtettteemmm...

3015 Sipos Tamás 2008-02-26 20:13:56

[justify]A mai nap mosolyt csaltam néhány munkában megfásult dolgozó arcára: elvittem a Trabit egy autómosóba. Természetesen előttem és mögöttem csak hólyagjárművek álltak, ezért volt különleges gép, és beszédtéma az enyém.
Büszke voltam magamra, hogy egy ritkaságszámba menő autóval jelentem meg, nem egy hétköznapival, amit akármelyik bunkó is megvehet, akinek van rá pénze, és annyi szókincse, hogy a szalonban azt mondhassa: azt kérem.
A 20 évvel ezelőtti tucatautó tulajdonos, a rég volt lenéző pillantások után, mára büszkén húzhatja ki magát, ha kitartott akkori választása mellett. A hűség igazi jutalma.
Pesten, az utcákon járva szoktam figyelni hány kétütemű Trabant közlekedik a forgalomban. A 6-7 órás megfigyelési időszak alatt, 2-3 db látható. Parkoló autóként ugyan valamivel több, de az sem éri el a 10-et. Érdekes, a 120-as Skoda még mindig népszerű.
[/justify]

3014 (Törölt felhasználó) 2008-02-26 18:37:23  Előzmény:Tóth Máté: 35820

Szia Squeky!
Szétnéztem a kocsi körűl és nem találtam meg sajnos. Egyébként köszönöm a jó tanácsot megfogadom .
[i](Módosította Zozo 2008.02.26. 19:37-kor)[/i]

3013 Madocsai Gergely 2008-02-26 18:19:17  Előzmény:Povázsay Zoltán: 35821

Hali!

(A rendszámtábla világítás sínje szokott - egy esetleges deformáció miatt - +hajlani, és összeérni a testtel, ezt érdemes wégigskubizni először).
Én így csinálnám:
Kapcsold le az erre a biztire kötött fogyasztókat, és egyszerre CSAK egyet (wagy rendszám, w hátsó, w kmóra wilágítás) köss be, ahol elpukkan a bizti, ott a gond!

Üdw,

madogery

3012 Povázsay Zoltán 2008-02-26 15:17:41

Segítségeteket kérném.
601-es trabiról van szó, jobbról a harmadik biztosíték állandóan kiég (a jobb hátsó helyzetjelző, km-óra világítás és a rendszámtábla-világítás van rákötve), pár másodpercet bír csak.
Hol lehet a rövidzárlat?!?!?!?!?!?

3011 Tóth Máté 2008-02-26 13:58:09  Előzmény:: 35819

Bocs, a csavarban nem tudok segíteni, de körülnéztél az autó körül? Nekünk is ott volt amikor leszívták az egyik autónkból. Ha pedig megtalálod vagy szerzel akkor sztem köszörüld le a fejét és akkor nem tudják kicsavarni.
[i](Módosította Squeky 2008.02.26. 15:23-kor)[/i]

3010 (Törölt felhasználó) 2008-02-26 13:33:59

Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni, valamelyik nap leszívták az 1.1-es Trabimból a benzint (szerencsére nem volt sok benne). Viszont a Tolvaj volt olyan kedves hogy a leeresztő csavarját is vitte magával. Ezt szeretném pótolni, de nem, tudom mi a hivatalos mérete ennek a csavarnak.Ezuton kérlek titeket márkatársak segitsetek. Előre is köszönöm!

3009 Támba Csaba 2008-02-23 10:25:00  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 35814

Simán jó lesz A különbséget a keresztirányú támasztókar bekötése adja. Nem zárt az agynál, mint a 2T lengőkar esetében, így kisebb az esélye a szétrohadásnak

3008 jocking . 2008-02-23 09:49:51  Előzmény:: 35816

Sztem jó. Pénzinek ugyanilyen színű a trabija

3007 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Tóth Máté: 35786

Újabb képek a makett TRABIROL


[url]https://kepfeltoltes.hu/view/080223/08.02.12___002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]
[url]https://kepfeltoltes.hu/view/080223/08.02.12___020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]
[url]https://kepfeltoltes.hu/view/080223/08.02.12___021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]
[url]https://kepfeltoltes.hu/view/080223/08.02.12___028_www.kepf eltoltes.hu_.jpg[/url]
[url]https://kepfeltoltes.hu/view/080223/08.02.12___029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/url]

Szerintem veszettül erős a szine...

3006 Hõberth Gábor 2008-02-22 16:22:14

Méretre ugyan az, csak a fékcső megy másképp.

3005 Szedlacsek Ottó 2008-02-22 15:53:14

Hello,
Kétütemű spirálos hátsó lengőkaromat négyüteműjére cserélem ki. Egy kicsit azonban máshogy néz ki. Méretben különbözik?
Előre is köszi.

3004 Martikán László 2008-02-19 17:38:56

Szerintem ez "Istenkísértés"!!!

3003 Martikán László 2008-02-19 17:38:05

Szerintem ez "Istenkísértés"!!!

3002 Varga Tibor 2008-02-18 21:22:41  Előzmény: István: 35808

Nem olyan rossz, véletlen az autót is ismerem De tekerhetné gyorsabban is az órát

3001 jocking . 2008-02-18 19:42:45  Előzmény:: 35807


[i](Módosította jocking 2008.02.18. 21:25-kor)[/i]

3000 jocking . 2008-02-18 19:41:59  Előzmény: István: 35808

Hát, én nem mernék 170-nél kamerával hadonászni...

2999  István 2023-05-22 08:40:11

Ehhez mit szóltok? https://www.videa.hu/main.php?page=play&v=Ql00v1F7wEYEy2Sq