Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Az Ebay-en találtam! A csávó még el van látva rendesen Trabi alkatrészekkel! Én nagyon nem is tudtam hogy ilyen javító dolgok is vannak a Trabihoz! Nézzétek meg ezt a linket!!!
Hmmm... Akkor én ezt jól félreértettem. Én azt hittem, hogy az a vékony fehér ízé maga az a papír, amit ráégetnek. Na, az nekünk is elég szakadt, megt pakolásnál párszor beleakadt ez-az... De én ha kicserélném valami egészen mást tennék bele... Persze ízlések és pofonok... Zombie: A ragasztó palmatex. Nehogy palmafixet vegyél, mert én azzal csináltam, és vakarhattam le az egészet, ami nagyon csúnya meló... Mert a fix feloldja a szivacsot. A tex meg - aszongya itt mindenki - nem. Nekem végülis fixel lett felrakva a csupasz duróra (mert a szétmart szivacsot ugye le kellett vakarni) a kárpit. Felkenni, száradni hagyni, felnyomni. Ha nem hagyod száradni, akkor étitatódik töle a kárpit, és csúnya lesz. Meg egyébként is az van írva a palma-k használati utasításában, hogy száradni kell hagyni kicsit az összenyomás előtt...
van mindenhol gyári kárpit a 2T ben valami vékony bör szerü pappír vagy miaz? de szted hogy nézne ki, ha a csupasz duró nézne befele???? Hamár tető: mit ajánlatok, ha lejött a gyári, borítás és az a pizslő szivacs van fenn, inkább érdekelne a ragasztó, és a ragasztási technika....
1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE (Módosította Zombie 2006.09.23. 07:53-kor)
papir??nekem is olyan puha igen vékony réteg valami van fent olyan szivacsos cucc.szerintem azt a papirt amit mondasz minden duróra ráégeték.aztán nem tudom.
Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.
Na várjá,várjá,várjá! Én úgy emléxem, abban a filmben ami a Trabi gyártásról szól (ha jól emléxem, ezen az oldalon is fenn van), azt mondják, hogy a durónál a gyapot- és műanyagrétegek tetejére egy különleges papír kerül a tető-duró gyártásánál, hogy ne a csupasz duró nézzen befele a tetőről! És ezzel együtt sütik ki a tető-durót! Vagy attól még volt ebből is "javítópapír"?
tejjesen egyetértek...nekemis elkezdett lejönni, namajd gondoltam mit nekem egykis kárpit, kemény gyerek vok megcsinálom erre annyit sz*ptam vele...aztán végülis sikerült megcsinálni de olyan erős ragasztókat meg mindenfélét használtam hogy 2 napig kellett szellőztetnem a kocsit hogy kimenjen belőle az az erős szag, nemis beszélve a wunder baum erdőkkel díszített visszapillantó tükrömről fenyves hozzá képest füves puszta
601-ben egy ilyen vékony vmi van a tetőn, tényleg csak néhány mm vékony. Az idióta előző tulaj letépkedte, és most csúnya duroplast szinű. Azzal addig nincs is baj annyira, csakhát ragsztónyomok azért bőven ott maradtak (vagy mi a fene). Én vmi olyasmin gondolkodom, hogy méteráruban veszek "nyersszínű" filcet, de annak 2500 HUF 1m*1,5m -es darab. Szörnyű, micsoda árak vannak... Lehet, ez a megoldás marad. Kösz a segítséget azért...
az nem rásütve van, ragsztva, és ugyanúgy leszedhető, mint pl a 4T-é. én már láttam abból zsír újat, amit árultak.de ez valóban csak egy vékony valami.
Egyre kevésbé értem! Milyen tetőkárpitról beszéltek??? Az 1.1-esé meg csak szivacs+filc, ezért tetőt cserélni sztem nem érdemes, egyrészt mert iszonyat ronda a színe, másrészt mert mostanára lassan az összesé lemállik a tetőről, harmadrészt meg önmagában is szétmállik az egész... De most tényleg, milyen kárpitról beszéltek? Én 601-ben gyárilag még nem láttam tetőkárpitot, csak azt a műanyagos kenyérpapírt, amit gyárilag rásütnek a tetőre...
A szellőző alatt a csavarnál van gumialátét.Egyik oldalon nem volt,a rács alatt volt egy maroknyi dzsuva.Pucolás,alátét rakás után száraz marad a csomagtér...
Köszi.Végignézem a szélvédőket ismét.A múltkori problémám az volt,hogy a csomagtartó ázott be,de itt a többiekkel rájöttünk,hogy a szellőzőnél jön be a víz.Az utastér száraz volt.Meg lett csinálva,most meg a medencébe áll a víz.Valószínű,hogy én piszkáltam feleslegesen a szélvédőgumit,és ezért folyhat ott be a víz.Szerencsére nem lukas az alja.KOP-KOP.Ne is legyen soha!
komplett motorgenerál után(henger és főtengelycsere) olyan 1000km az ajánlott. ha csak főtengelycsere volt, akkor elég 100-200 km. a második kérdés az árra vonatkozik? erősen alkatrészfüggő, van főtengely 10 ezerért is, és 20 környékén is. hengerpár átlag 8-10 ezer. munkadíj 10 környékén.
esetleg sztem vegyél újat. nekem úgy rémlik hogy még lehet kapni. vagy csináltass kárpitossal rendes tetőkárpitot, de az már húzós összeg, gondolom nem vágysz rá.
Most lenne nekem is egy kérdésem. Ilyenről lehet, h nem hallottatok még: úgy vettem meg a mostani kasztnim, hogy le volt tépkedve a tetőkárpit. De teljesen. Sikerült szerezni egy 1977-es gépből kárpitot, csak szegény már 1 picit megy szétfele. Esetleg valami ötlet, amivel helyettesíthető? Ja és lehetőleg maradnék a gyárihoz hasonló kinézetű megoldásnál. Az persze nem baj, ha jobban szigetel
Köszke
A Pajtimmal szeretjük a kommunista szekereket... (Módosította bruce 2006.09.21. 13:22-kor) (Módosította bruce 2006.09.21. 13:23-kor) (Módosította bruce 2006.09.21. 13:23-kor)
1 tipp az üléssorok közti medencéhez Nekem is volt hasonló problémám, nekem majdnem Frédi-Béni volt az előző kasztnim a medence helyén (csak azért nem volt benne medence, mert kifolyt a víz a lyukon). Szóval a hátsó szélvédőnél ázott be, azalatt szépen végigcsorgott a bal oldali sárvédőig, onnan a hátsó ülés alá, aztán jött ugye a medence. Locsold jól meg a járgány tetejét (vagy ha ráér várj egy esősebb időre) aztán nézd meg, nem vizes-e a bal oldaliu könyöklő. Nekem csuron víz volt, majdhogynem tocsogott. Lehet próbálkozni...
Csak úgy jönnek az ötletek ezerrel. Annyi lehetőség van, hogy temérdek. Amúgy készül a honlapom, ha érdekel valakit lesse meg és írjatok a vendégkönyvbe is.:
Miki!Próbáltam,nem jó sehogy. Géza!A csukló közepén lévő kemény gumi hengerre gondolsz?Megpróbálom!Amúgy megint beázik a gép,gumicsízmába vezetek..Eddig a csomagtartó ázott be,most meg a hátsó űlés elötti lábtartó lavórok voltak megtelve vízzel.A csomagtartó száraz.
Hmmm... Ennek viszont nem csak a műszerfala van kicserélve... Azt mondtad, hogy 4t-t akarsz 2t kinézetre visszaalakítani, ezért gondoltam, hogy a műszerfallal is ez a helyzet. Szerintem olyat biztos nem találsz, amelyik egy-az egyben belemegy... Ha meg vágni kell, akkor már mindegy, hogy milyen. Én úgy állnék neki, hogy a kormány távolsága a bal szélétől nagyon hasonló legyen, de nincs még tapasztalatom (és nem is lesz), úgyhogy ne hallgass rám!
Az enyém is nyitva marad viszont ugye most kasztnit cseréltem, ami ezen volt az nem maradt nyitva, gyorsan át is tettem most nyitva marad ez is az szerkezet sztem ugyanaz, vagy nem tom, az enyémen van ilyen kis gumi(moderálva) a közepén, a másikon nem volt...próbáld meg, h a közepét fogóval egy kicsit összenyomod, h jobban szoruljon vagy hagyd egy kicsit rozsdásodni
Egyébként igazad van mert relatív,hogy melyik a megbízhatóbb,de ez csak személyes tapasztalat,de a te 2T-d lehet,hogy azért megbízhatóbb,mert abban eredeti alkatrészek,és nem utángyártott cuccok vannak,az ennyémhez,ismeretségi kör hílyán,csak jóformán utángyártott volt.De ezektől nem voltam hannyatt esve...(boccs az általánosításért)de ez karbantartás kérdése is,meg a beletett kilométerek milyensége,mert függ a soffőr vezetési stílusától is..
Üdv!Egy régen foglalkoztató kérdésemet teszem fel.A limó Trabi csomagtartó fedele nem marad nyitva,csak ha beljebb nyomom valamelyik csuklópántot.Ez eddig nem zavart,de a napokban nyitottam,csuktam egy másik Trabi csomagtartóját és az nyitva marad zsanér piszkálás nélkül.Ránézésre egyforma a szerkezet.Mi lehet megkopva?Az egészet cserélni kell?Vagy csak állítani rajta?Köszi
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat. Elgondolkodom a dolgon. Nemtudtok valami trabis webshop-ot? Ahol meg lehetne nézegetni, hogy miket is lehet kapni a kis csodaautóhoz? (Módosította CamperJoe 2006.09.20. 08:46-kor)
No, azért abba belekötnék, hogy a 4t megbízhatóbb a 2t-nél... Sztem nem feltétlenül... Én legalábbis még 2t-vel nem mentem úgy, hogy csomó ledtt volna a gyomromban, hogy vajon meg is érkezek-e, pedig nem a legjobban karbantartott a kocsi... 4t-vel viszont már volt végigizgult/idegeskedett utam.
helló! ha nagyon frutál tuningot akarsz, akkor jobb a 4T , de vigyáz mindennel. enyémben 350"000km felett van és mlg mindig nagyon jó és nem volt kíélve szal hosszu távon joban megéri a 4T sztem lehet hogy drágább maga az autó de ha a fogyasztásod alacsony akkor míg a 2T -bél gondod lehet a kenés, ez a T nél nem gond mivel külön van nek olaja de ezt tudod, a 2T feelinget nem fofgod soha elérni 4T-vel...
1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE
Hasonló bőrben voltam én is 1 éve,ha gondolod adok neked,helyeket,ahol találsz optikai kiegészítőt...És szerintem mind egy melyik trabit választod,a 601 feelingre verhetetlen,és olcsó fenntartani,és ahogy Tibke is mondta,egy reszelővel is lehet tuningolni...Az 1.1-es az keményebb dió,bonyolultabb,de ha nem szeretsz szerelni,ez valóbb inkább neked,mert megbízhatóbb mint a másik,és versenygépnek is jobb egy fokkal,mert elég fürge teremtés,de a súlyadólya,és a biztie is jóval drágább,meg az alkatrészek is,de az 1.1 es kasznira lényegében mindent rá tudsz tenni a 601-es-ről,talán a motorház necces egy kicsit,meg a hűtőrácson kell változtatni,a vízhűtés miatt.Nem tom mennyit segítettem,de sok szerencsét a választáshoz...