Hali!
Több itt emlegetett dolgohoz is hozzászólnék.
A 27. hozzászólásnál: A tramp 500-600, létezett ilyen úgy tudom, s a kép is bizonyítja:
[imgw]https://pedroh.uw.hu/zw2001-06.jpg[/imgw]
A 188. hozzászólásnál:
1. Ifatuning: Nemtom ki írta, de jó 5let...
"IFA: nekem már eszembe jutott hogy kéne építeni egy olyan IFÁT hogy:
darus IFA fülkéje, a tetőablakok miatt, kazánlemez plató, fülke mögé tetőre kivezetett kipufogó, króm ahova csak elképzelhető...
A motor szigorúan az eredeti maradna, és természetesen a 4x4-es hajtáslánccal."
2. Hosszúfülkés, 6 személyes IFA: "Meg az a hatszemélyes fülkéjű is milyen jól nézett ki, olyat már nagyon rég nem láttam. meg nyergest se."
Na ilyen van náluk itt Kiskunfélegyházán. Legalább is egyről tudok. Szürke, és meglepően jó állapotú darab... A nyerges változattal gyerekkorom óta nem találkoztam errefelé...
A 222. és 223. hozzászólás témája volt a 601 deulex groß univerzal. Erről valaki ha tud képet írjon. e-mail: pedroh601@gmail.com
A 224. hozzászólás: Idézem: "Srácok igaz az,hogy az 1.1-es Trabiból készült sportváltozat?Nem az volt az 1.1x?Igaz az,hogy 4 tárcsafékkel,5 sebességes váltóval,és 1300-as waresz motor volt benne?"
Majd erre a válasz a 225. hozzászólás szövege volt:
"De volt belőle. 15 db készült. 5db zwikauban a múzeumban őriznek. A többi magán gyüjtöknél és versenyzőknél pihennek. 1,3 motor volt de sokkal nagyob nyomatékkal rendelkezet meg lóerővel mint a sima 1,3 waresz motor. Meg golf gti felfűgesztése volt. Üdv.:Maroko"
Melyik képen lehet ez?
[imgw]https://pedroh.uw.hu/sport.jpg[/imgw]
(ezt egy régi újságban találtam)
vagy
[imgw]https://pedroh.uw.hu/dsc03170.jpg[/imgw]