Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Fötengely csere

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

13 Varga Tibor 2005-04-26 11:00:45

mellesleg ha valaki tud gyári főtengelyt nem 50ezerért !!!!!!!!!!!!!!!!, akkor írhatna, vennék belőle!!!!!


azt kb el is felejtheted,nagy ritkán előkerülnek a padlásokról,amiknek kb a feléről aztán majd kiderül,hogy nem gyáriak.én pl már jártam így.
németországban is olyan 200euró körül mozog ami gyári,mi 130-ért vettünk régi tipusút,ami középen is hengergörgős. szóval nem olyan drága ám az az 50 ezer,pláne hogy akkor 100ezer km-ig levan a gond a motorról. persze,én se vettem meg,mert nincs pénzem.
ja,a másik hogy a cinkotai úti bolt tud hozatni gyári főtengelyt,csak az 80 ezer.

Tibke
www.tar.hu/tibke

12 Horváth Gábor 2005-04-26 08:01:16

Hello mindenki.
Ezek a kisipari felujjított alkatrészek nem tul tuti dolgok, nekem volt, hogy 5-10km után visito hangot adott 2 is, valami illesztési probléma volt, vettem egy kicsit /5 ezerrel/ drágábbat, az meg birta a tunigolt motorban is 1 évet, pedig kapott szegény.
Nálam a bejáratás anyi , hogy mentem egy lassú kört a városba hogy müxik e rendesen, illetve minden a helyére került e , utánna meg normálisan használtam hosszabb uton is már másnap 3 személyel/igaz a benzint magam kevertem mindig./

Üdv Roadhog:kacsa_on:img src="gif/lustig.gif">):kacsa_on:BR:kacsa_off:

11 (Törölt felhasználó) 2005-04-21 10:01:00

Sziasztok!!!!

Nagyon kezdő vok a Traby témában (csak 1 éve nyomom, de nagyon tetszik a trabys élet)! a kérdésem a következő: a trabymban van egy 89ezer kilóméteres gyári bontatlan mortor, de már nagyon csörög s hihetetlen nagyot üt a főtengely!!! 60as tempónál negyedikben majd szét esik a kaszni az ütéstől!!!! érdemes kicsrélni a kisipari leányálomra vagy hagyjam úgy míg meg nem áll????
mellesleg ha valaki tud gyári főtengelyt nem 50ezerért !!!!!!!!!!!!!!!!, akkor írhatna, vennék belőle!!!!!
a helpet előre is köszke! üdv mindenkinek!!!!!!

megamurashy

10 Sánta Gábor 2005-04-06 17:52:43

Dpali: ott kezdődik h sztem nem is érdemes bejáratni a motort mert a 60as tempóra beáll és lusta lesz ha utána meg felmerészkedsz 80-90re akkor meg zabálni fog a túl nagy seb miatt mondjuk a 33as keverék az még senkinek sem ártott.... de elég furcsa sztori....

MIT?!
MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!
DCC-060!!!

9 (Törölt felhasználó) 2005-04-02 16:58:01

Ma szétszedtem a főtengelyen minden ép,ősszeraktam visszatettem még nem nyomtam meg a kuplungot addig szép hangja volt lehet hogy a házban odéb csuszik pedig a házon sem láttam semmi rendeleneséget?

8 Tomacsek Tamás 2005-03-30 18:16:29

dpali! Át tudom érezni problémád! Nem biztos hogy a szerelés volt roszz.
Én is megjártam a felujitott kisipari főtengellyel. Először az volt a gond hogy a cseretengelyen már rossz volt a kup,megpörgött rajta a lendkerék. A következő
kb. 50km után elkezdett csörögni,rá pár napra széttört az egyik hajtókar,kilukasztotta a blokk oldalát.Most lesz motorcsere, főtengelyt meg a MÉH telepről hoztam ez már ki van próbálva. Éljen a kisipar!

tom

7 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 09:05:13

lendkerék-leforgáskor (az az egy eset volt ),ugyanúgy elnyirta az éket,ahogy nálad,de az tényleg nem arra való,hogy a lendkereket fixálja.

úgy raktuk vissza,hogy hölégfúvóval felmelegitettük,majd ráhúztuk,megszoritottuk az anyával,és hagytuk kihülni és szépen rászorult.

Azóta nyösztettem a mocit rendesen,de nem forgott le a lendkerék.

Trabant Impala Mark II. policecar
örök kérdés: 4t-ben hol a benzincsap?
Lepsénynél még megvolt...

6 Bernáth Zoltán 2005-03-22 21:12:37

Szedd szét és mondd meg mi a baj.Biztos tudunk segíteni.

TRABANT 601 L

5 (Törölt felhasználó) 2005-03-22 17:33:44

Bocs új vagyok még itt nem volt még időm megnézni mi történt, de egy hét mulva szét kapom már nagyon kiváncsi vagyok

4 (Törölt felhasználó) 2005-03-22 17:30:33

Lendkerék felöl simering másik oldal labirintos

3 Prokop Gábor 2005-03-21 19:08:49

A lendkerék leszállása tutira, 100% biztosan attól volt, hogy nem húztad le rendesen. Az ékelése csak igazításnak, helyzetmeghatározásnak van, ne forogjon el, amíg lehúzod. Utána már a kúpra szorul fel, az tartja a helyén. Ha a kúpon meg tud indulni, a legkomolyabb sz*rrá edzett acél éket is úgy lenyírja, hogy a helyét is alig találod meg. Ha nincs kéznél 36-os kulcs a lehúzáshoz, kalapács és vágó a kézbe, ütni, amíg forog. Sheriff autóját így raktuk össze, ék nélkül, azóta is úgy van.

A másik kettőre nemtok mit mondani, látni kellene. A másodikat meg sem nézted, mi baja lett ?

Mellesleg ezért kár volt új témát nyitni, simán elfért volna a Szerelés rovatban...

2 Bernáth Zoltán 2005-03-21 18:48:04

Szia dpali!


Milyen felújított főtengelyt tettél be?Labirintost vagy régi szimeringest?


TRABANT 601 L

1 (Törölt felhasználó) 2005-03-21 18:00:20

Azt szeretném megtudni mit rontottam el?Vettem egy felujitott főtengelyt betettem,elindult szép hangja volt leesett a lendkerék,elcsavarodott,másik fődarab betettem 100 km után olyan hangja lett mint egy turbina,csere ismét betettem a kővetkezőt nem adom fel mondván de most már felujitott henger új dugó gyűrű kész beindul szép hagja van bejáratos óvatossan 33-as keverék 60-as tempó 130 km égtelen csörgés azt hittem a kuplungkinyomó ment szét motor kiemel kuplung jó bontos motor be és megy nem zörög felujitott motor félre téve nem tudom mi baja van tanácstalan vagyok.