Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Biztonságos a Trabant??

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

115 Rell Miklós 2005-03-26 20:01:55

gkalmar írta:

Az átépített autókban bonyolult a megoldás keresése. Elvileg a megnőtt teljesítmény a rugótornyokat, a csuklókat viseli meg.


Nekem ez már máskor is bökte a csőrömet, most le is írom! Rugótornyok?????? De hát ott nincsenek rugótornyok! Ott csak a lengéscsillapító van! A rugó középen támaszkodik fel, ott kell nagyobb terhet viselni a kocsinak, nem a tornyoknál... És ugyanezért nem értem, hogy minek jó az első toronymerevítő a 2t-be?!? Hiszen a teher nem a tornyokon van... Többször láttam már 4t mintájára az oldalfalhoz kihegesztett torony fényképét is. Csak hát a 4t-nél ennek meg volt az oka, hiszen annál oda került a rugó is, sőt, ha jól tévedek, ott a sárvédő-dob is duplafalú (újabb merevítés az orrban, de hát a spirálrugók és az arős és nehéz motor miatt szükséges). Szóval szerintem a 2t első toronymerevítése optikai tuning. Esetleg ütközéskor jól jöhet, ha nem szalad kétfelé a kocsi orra, hanem a toronymerevítő összefogja. (mert szerintem ennek a veszélye is fennáll, hiszen ha megnézzük, a mocitér két széle erős ugyan, de szinte semmi nincs, ami összefogja.

retro

114 Kalmár Gábor 2005-03-26 19:45:59

Supernem!
4T-nél nem csak a motor nagy, a keret, amin csücsül, ill. amihez a keret csatlakozik, az is megerősített. Ezért túl merev szerintem.
Úgy általánosságban igazad van. Valóban a 2T-nél sem ártana az utastérmerevséget növelni, de a legjobb módszer a korrózió fékentartása lehet.
Az átépített autókban bonyolult a megoldás keresése. Elvileg a megnőtt teljesítmény a rugótornyokat, a csuklókat viseli meg. És a fékekről meg inkább ne beszéljünk. Ezutóbbinál - már láttam ilyet - átépíthető tárcsafékesre az első futómű, de hát az megint a tornyokat "rángatná". Mindent egybevetve én nem vagyok az átépítés híve.


gkalmar

113 (Törölt felhasználó) 2005-03-24 17:45:35

gkalmar:
Nem hiszem, hogy a 4T-nél az agyonmerevített orr lenne a hibás.
A 2T-nél azért tünik el az orr, mert ott pici a motor, és ezért
a "behatoló" testet nem állítja meg. Ezért gyűrödik az orra jól. Valószínű valóban jobb a törése, de egy kis utastér merevítés nála se árt.
Bár itt is csak mázlink van, mert az utastér itt is gyenge.
A 4T-nél meg az a probléma hogy a motor túl masszív, így a
"behatoló" test az egész orrot nyomja hátra, a gyenge utastér
kárára.

A legrosszabb az átépített motorú trabiknál van, ahol nagyobb
motort tesznek, egy olyan karsszériába, amit nem erre terveztek.

De, javítsatok ki, ha tévedek.

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu
(Módosította Supernem 2005.03.24. 18:47-kor)

112 Kalmár Gábor 2005-03-24 13:25:03

Supernem!

A 601-es Trabi a cáfolat, ott az utastér ép marad – meg a bent ülők is – az orr pedig eltűnik. A 4T Trabinál az agyonmerevített orr csak kismértékben képes a deformációra (plusz meg ott a nagy mocitömb), ezért eltűnt a gyűrődő zóna. Szerintem legalábbis ez a fizikai ok.
(Ráadásul Te raktad be a pár lappal ezelőtti képeket _köszi_, azok is felfoghatók bizonyítékoknak!)

Falco27!
Szerintem sokat. Úgyhogy ne szedd le, vegyél inkább Trampot.

gkalmar

111 (Törölt felhasználó) 2005-03-22 21:43:08

Sziasztok!

Kérdésem a következő: mennyit merevit egy Trabin a tető? Mert arra gondoltam h milyen poén lenne egy majdnem kabrió? tehát csak ha leszedem a tetőt és kész, mindenféle merevítés nélkül? persze borulásnál nyilván gáz, de egyébként?

Kösszi

110 Rell Miklós 2005-03-22 19:58:16

Ha karambolozni akartok, akkor ne Trabanttal! Törjetek össze minél több más típust, és akkor részarányosan több Trabi marad!

retro

109 (Törölt felhasználó) 2005-03-22 14:05:57

Sztem nem elöl erős a kaszni, én nem ezzel magyaráznám az
utastérre ható erőket, deformálásodásokat. Sztem inkább az
utastér nagyon gyenge (A oszlop, homlokfal, B oszlop)

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

108 Kalmár Gábor 2005-03-22 13:50:35

Supernem!
A képek hasznosak. Az, hogy egy 4T Trabi van rajta, azt mindenki látja. De pont ezért, vajon érdemes-e a kocsi orrát tovább merevíteni, hiszen amúgy is túl erős. Furán hangzik, de inkább gyengíteni kellene, akkor talán nem zúzná szét az utasteret ütközéskor. Az ajtóban tényleg lehetne valami, az még hasznos is lehet. A hátsó résznél hasonló a helyzet, mint az orrnál, egy kivétellel: a C-oszlop és a sárvédő közötti gyári elem tényleg gyenge, azt tényleg lehetne nagyobb, erősebb idommal helyettesíteni.


gkalmar

107 (Törölt felhasználó) 2005-03-20 09:49:16

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mi volt 4T-énk küszöb, sárvédőív cserén volt, 2 nap
alatt megcsinálta. És ez idő alatt még karburátort, kéziféket, és fékeket is
javított.

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu
(Módosította Supernem 2005.03.20. 10:51-kor)

106 Rell Miklós 2005-03-19 17:55:26

Ja, és mi történt a Somával?????????????

Grisa inkább nem sír már...

105 Rell Miklós 2005-03-19 17:55:02

Az enyém is sokáig csinálta... De az nem csinált mellette mást, mert más nem fért be a műhelybe! Két kocsinak volt csak hely, és a másik helyet elfoglalta az ő 30000(!!!)ftért vett golf1-ese...
Viszont ő munka után, szabadidejében csinálta, úgyhogy nem csodálkozok,hogy lassan ment, mert se ideje, se kedve nem mindig volt. De legalább jól dolgozott!

Grisa inkább nem sír már...

104 (Törölt felhasználó) 2005-03-19 13:31:31

Hali, Szicsu!

>Te kasznis vagy!!

Ühüm.

>De jó hogy akkor nem szidtam itt látványosan a fajtádat!!))

Szidhatod.Minden szakmában vannak kóklerek, és köcsögök is..

>Az én 75-ös Trabim már egy hónapja van a kasznisnál de még csak a bal >küszöböket cserélte ki!!
>Szerinted direkt csinálja?

Valószinüleg. Lehet, hogy nem ellened irányul, csak bejön valami nyugati kocsi, amire egy órára is elkérhet 8-10000 ft-ot, és akkor persze, hogy azt csinálja...Valahol meg lehet érteni, valahol meg nem .Pláne, hogy egy küszöbcsere oldalanként simán belefér egy napba..Sőt, akár a kettő is..

>Ja és ez már a második kasznis aki nekiáll, az előzőnél is ott volt másfél >hónapot mire kitalálta hogy ő ezt nem tudja megcsinálni!!

Akkor az nem kasznis volt, hanem egy béna f*sz!

>Nem mondom van rajta meló de akkor miért nem mondja azt hogy szemét meló és >nem csinálja meg miért kel elbaszni az én időmet?
>Ezzel is megegyeztem az árban minden tuti de olyan nehezen akar alakulni!!

Oké, hogy szemét meló( általában, amihez alá kell menni a kocsinak, az az), de nem is ingyen csinálja...Akkor meg mi a f*szt lázad? Kérdezdd meg Somát, hogy kúrta át a fejét a lakatosa...

>Amúgy ne értsd félre veled nincsen semmi bajom te jó csávó vagy!!

Na azért!De erről is megoszlanak a vélemények..:)

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

103 Szabó Szilárd 2005-03-18 21:59:58

Prokee!!!


Köszi a bíztatást!!!
Akkor még reménykedhetek!!!!

Trabant 1975 !!!

102 Prokop Gábor 2005-03-18 21:58:24

"Az én 75-ös Trabim már egy hónapja van a kasznisnál de még csak a bal küszöböket cserélte ki!!"

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!

Irigyellek

Az én 4T-m kb. 11 hónapja van lakatosnál, igaz, a küszöböket már ő is kicserélte

101 Szabó Szilárd 2005-03-18 21:36:37

Ja Lütyő ha ennek sem sikerül megcsinálnia?! megkereshetlek!!???

Trabant 1975 !!!

100 Szabó Szilárd 2005-03-18 21:33:57

Lütyő!!

Te kasznis vagy!!
De jó hogy akkor nem szidtam itt látványosan a fajtádat!!))
Az én 75-ös Trabim már egy hónapja van a kasznisnál de még csak a bal küszöböket cserélte ki!!
Szerinted direkt csinálja?
Ja és ez már a második kasznis aki nekiáll, az előzőnél is ott volt másfél hónapot mire kitalálta hogy ő ezt nem tudja megcsinálni!!
Nem mondom van rajta meló de akkor miért nem mondja azt hogy szemét meló és nem csinálja meg miért kel elbaszni az én időmet?
Ezzel is megegyeztem az árban minden tuti de olyan nehezen akar alakulni!!

Amúgy ne értsd félre veled nincsen semmi bajom te jó csávó vagy!!

Trabant 1975 !!!

99 (Törölt felhasználó) 2005-03-18 19:05:05

Hali, Supernem!

Más anyagból lehet jobb.De a rallyautókat nem véletlenül csövezik, és nem véletlen úgy...A lényeg, hogy az utasteret védje.Le van sz.rva, hogy a kaszni összetörik, a bent ülőknek ne legyen bajuk..Van benne valami.Nekem a küszöbökben, és a hattyúnyakban vannak csövek..Meg a sárvédők alatt.

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

98 (Törölt felhasználó) 2005-03-17 18:32:20

És ha más anyagból csinálnám??

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

97 (Törölt felhasználó) 2005-03-17 18:16:03

Hali, Supernem!

Nem akarom elvenni a kedved, de ezek közül legfeljebb az első doblemeznél látható motiváció ér valamit..A többibe egy olyan lemez van behegesztve, mint bizonyos tipusoknál a küszöbben levő tehermentesítőlemez. Ez azonban semmit se ér ütközésnél...
Karosszérialakatos vagyok, még mielőtt kikapnék..:)

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

96 (Törölt felhasználó) 2005-03-17 17:59:00

Na íme egy pár kép, amelyeken el lehet gondolkodni....




Bukócső helyett

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

95 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 10:34:28

twk-004!

Kösszke a nép nevében, és várjuk!!

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

94 Deák Attila 2005-03-16 10:19:16

Üdv!

Persze, csak nekem jelenleg otthon nincs netem. Volt, de több okból sincs most. Amit írogatok, azt munkahelyről, szabad 10 perceimben írom. Így viszont cikket nemigen tudok írni, holott Prokee barátunknak több alkalommal ígértem cikket a 353-353W 22 éves történelméből, ugyanis abban vagyok viszonylag tájékozottnak mondható. Ha lesz netem, és tudok otthon írni cikket, akkor például egy "Cikk a Wartburg 353-as széria biztonsági fejlesztéseiről"-szerű témát tudok valamikor produkálni. Csak az nem ma lesz, és nem is holnap...

twk004

93 (Törölt felhasználó) 2005-03-11 18:45:46

"LittleBoy írta:

Supernem:látom megteccett az az avatar amit én haszáltam vagy 2 percig...... a gépemen mikor kicsinyítettem össze akkor még jobban nézeet ki azt mikor elkezdtem használni akkor jöttem rá h ez nem a legjobb a stílusomhoz......."

Nekem bejön, szeretem a katonai cucokkat!

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

92 Sánta Gábor 2005-03-11 18:13:40

Supernem:látom megteccett az az avatar amit én haszáltam vagy 2 percig...... a gépemen mikor kicsinyítettem össze akkor még jobban nézeet ki azt mikor elkezdtem használni akkor jöttem rá h ez nem a legjobb a stílusomhoz.......

MIT?!

91 (Törölt felhasználó) 2005-03-11 16:01:42

Grisa:
Parancsolj, itt van a kép"nyugalmi állapotban!



Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

90 (Törölt felhasználó) 2005-03-11 15:53:03

"gkalmar írta:

Supernem!

Akkor te is nagyon vigyázz rá. Amúgy (mettől-)meddig van meg a sorozat?"


Sajna csak a 1977-es kiadás van meg............



Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

89 (Törölt felhasználó) 2005-03-11 15:52:41

"gkalmar írta:

Supernem!

Akkor te is nagyon vigyázz rá. Amúgy (mettől-)meddig van meg a sorozat?"


Sajna csak a 1977-es kiadás van meg............



Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

88 Kalmár Gábor 2005-03-11 13:37:13

Supernem!

Akkor te is nagyon vigyázz rá. Amúgy (mettől-)meddig van meg a sorozat?


gkalmar

87 Kalmár Gábor 2005-03-11 13:34:31

TWK004!

Igen korrekt bejegyzés. Szerintem van annyira fontos módosítás, hogy feltüntessük a tiptörténetben. Vagy nem?

gkalmar
(Módosította gkalmar 2005.03.11. 14:35-kor)

86 Deák Attila 2005-03-11 11:03:16

Üdv!

Azért van "érdekes helyen és magasságban" a kormánykerék, mert ez egy 1973-as törésteszt. Vagyis NEM a tárcsafékes 353W, hanem még a 4-dobfékes 353-as töréstesztje. Azon pedig a kormánykerékbe épített hardy-tárcsa átlós vonalban volt a 2-2 csavarjával rögzítve. Vagyis egy négyzetben X vonalat lehetett képzeletben a csavarok közt húzni. Ezért az ütközésnél a kormánymű be tudta tolni a kormányoszlopot az utastérbe, a deformálódó alvázon levő kormánymű beakadt a kormánykerék tengelyébe, és hátratolta. Az 1975 március utáni 353W-nél már rájöttek, hogy így a kormánykerék ugyanúgy leüti a vezető fejét, mintha nem is lenne benne hardy-tárcsa, így hát 2-2 egymás melletti M8-as csavarral fogatták össze a hardy-tárcsát a kormányművel. Így már a hardy-tárcsa el tud szakadni, ha a kormánymű túlzottan betolódna az ütközéstől az utastér felé, így biztonságosabb lett a 353W. Vásároltam egy olyan bal elöl sérült 1986-os 353 Special (tolótetős-botváltós) karosszériát bontóban, alkatrésznek az 1990-es években, amely olyan karambolos volt, hogy a bal első kerék a mögötte levő kerékdobot megnyomta, annyira hátranyomódott az alváz. Viszont a műszerfal a helyén volt, a kormánykerék egyetlen millimétert se jött beljebb, az ajtók csukódtak (az eredeti, karambolos bódé ajtaját hagytam az autóban!), mert a kormánykerék-tengely gumi-hardyja el volt szakadva, és a kormánymű egészen bent volt a kormánykerék tengelye alatt...

twk004

85 (Törölt felhasználó) 2005-03-10 19:03:55

biztonságos-e... hm... sztem attól függ ki mire használja

Zozz

84 (Törölt felhasználó) 2005-03-10 14:55:02

"gkalmar írta:

Supernem!
Csak nem egy Líner könyv?"

De bizony az!!





Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

83 Kalmár Gábor 2005-03-09 15:33:29

Supernem!
Csak nem egy Líner könyv?


gkalmar

82 (Törölt felhasználó) 2005-03-06 18:46:01

Grisa:
Nekem van egy 1977-es típuskönyvem abban van ez a kép.
A kormány nem fog nagyon beljebb menni és semmi más nem fog
változni, mivel a könyvben a nyugalmi kép 95%-san megeggyezik
ezzel a levegőben lévő képpel.

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

81 Rell Miklós 2005-03-06 18:04:16

Hm... Szerintem az ilyen képek még nem hitelesek. Ezt arra értem, hogy ha megnézzük, akkor látszik, hogy a kocsi fara a levegőben van. Tehát még nem érte el a nyugalmi állapotot, és ezért kiártékelésre alkalmatlan. Majd, ha a hátsó kerekek is a földön nyugszanak, akkor nézzük meg azt a kormányt! Addig meg jön az még beljebb is!

1.1 retro

80 (Törölt felhasználó) 2005-03-06 15:08:11

Na egy kis wartburg 353W törésteszt:
Érdekes helyen és magasságban van a kormánykerék.


Supernem http://www.papirjaguar.gportal.hu

79 Kalmár Gábor 2005-03-05 11:55:03

Két töréteszt jó eredménye csak erősítheti a véleményezést.
Az AutoBild tesztje ugyanis 90-ben volt.


gkalmar

78 Sánta Gábor 2005-03-05 11:20:52

a táblázat meg ITT

MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!

77 Sánta Gábor 2005-03-05 11:18:08

voálá, a híres törésteszt:
"Trabant Törésteszt

Trabant frontális törésteszt 52,8 km/h-val!

Az itt leírtak nem hamis adatok vagy manipulát képek eredményei!
A TÜV Rheinland végezte törésteszt 1991-ben, ahol egy Trabantot is összetörtek. A Prof. Danner által vezetett kuatatócsoprt legnagyobb megdöbbenésére a Trabant teljesítette a legszigorúbb normákat is, amik egy ilyen irányú ütközésnél elérhetők. Számos autót (lásd táblázat) utasított így maga mögé. Karosszériája csak 42cm-t nyomódott össze, és szinte teljes egészében egyben maradt az utasfülke.
Ami még ennél is meglepőbb volt, hogy a padlólemez teljes mértékben sérülésmentes volt az ütközést követően! Sőt a Trabant két ajtaját is gond nélkül lehetett nyitni.

Az eredmény meglepő oka, hogy a duroplaszt elemeknek amiből a Trabant karosszéria elemei készültek hagyományos fémelemekkel szemben kétszer akkora szilárdságúak az autó oldalán, a tetőnél pedig a lemezhez képest 3,7 szer olyan szilárdak!

Természetesen a Trabant relative jó szereplése nem valószínű, hogy célzatos fejlesztés eredménye! Oldalütközésnél pedig vélhetően igen csak rosszul szerepelne.

De talán még ez sem semmi! :-)"



MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!
(Módosította LittleBoy 2005.03.05. 12:18-kor)
(Módosította LittleBoy 2005.03.05. 12:20-kor)

76 Sánta Gábor 2005-03-04 18:28:34

"Inkább a többieket kérdezném: Ti, Trabisok, Wareszosok, hogyan tervezitek a jövőt? Álltok és vártok, vagy vannak ötleteitek?"

na nézd Gkalmar! ha Prokee nem szeretné h továbbra is járjanak az utakon 2T járművek akkor nem lenne itt......az tény h én sem akarom a seggemet lógatni 2008ig, mellesleg az is nagy hátrány h a média vagy rosszul mutatja be ezeket a csodákat vagy nem pontosan(gondolok itt: a rendelet életbelépése).....pl nagyfater látta a tévébe h 2005 június 1jétő nem lehetnek forgalomban 2T járművek.......ezt ő most látta és én hiába pofáztam neki h bammeg 2008ig kaptunk haladékot ő tökre izélt h nem me ő ezt most látta a tévébe........
szal ilyen kor meg már majdhogynem felesleges a rizsa mert a nyugdíjasok nem mindig járnak utána és így nem tudják pontosan & sajna szinte mindig a tévének hisznek.....hát igen....köszönhetjük a magyar sajtónak

MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!

75 Kalmár Gábor 2005-03-04 14:45:02

Szicsu!
Bocsi, de ez gyenge. (Azé nem rossz, de itt nem volt - szerintem - 45kmh!)Mikori teszt lehet? Ez még régi lökössel szerelt "áldozat".
Izzítom a scannert...


gkalmar

74 Sánta Gábor 2005-03-04 13:20:48

Gkalmar: sztem Prokee-nak is megvan a véleménye mint nekünk, ő is elmondhatja, Te is, bárki.......nem kell stresszelni még jobban mert tuttommal Ő nem kap semmiféle térítést azé, h csinálja a honlapot, és ha Ő nem csinálná nemtom kinek lenne kedve folytatni és állandóan a gép előtt ülni és nem lett volna neki muszály megadni azt a lehetőséget nekünk h saját topicot nyissunk......szal sztem hálával tartozunk neki, de most mék vissza a kocsmába.......hukk!

MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!

73 (Törölt felhasználó) 2005-03-04 13:19:57

Bazze, fel sem emelkedett a fara!!
Teli csomitartóval ütközött??

Supernem http://www.papirjaguar.gportal.hu

72 (Törölt felhasználó) 2005-03-04 06:43:54

Jó kis törésteszt, a baba egybemaradt? és hány km/h ról volt törésteszt? Enyém biztonságos asszem... Én mindig azt mondom az utasoknak: addig nem kell parázni míg én nem parázok, ha már én is félek na akkor van gáz...

Zozz
(Módosította Zozz 2005.03.04. 07:44-kor)

71 Szabó Szilárd 2005-03-02 17:14:26

Itt van nektek a törésteszt!!!



Trabant 1975!!!

70 Prokop Gábor 2005-03-01 08:16:02

Na részemről itt befejeztem.

"Ki és melyik oldalon áll?"

Ilyen szinten nem vagyok hajlandó beszélgetni.

69 Kalmár Gábor 2005-02-28 20:51:47

Prokee!

Szerintem te lassan sportot űzöl abból, hogy tudod minél sirályabbul kiforgatni a szavaimat. Eddig ötös.
Szerinted írtam egyszer is valótlanságot?
Senki sem állította, hogy szuperbiztonságos. Csak az tény, hogy (tervezési) korához képest jól teljesít, így nem kell rosszabbnak feltüntetni. A 4T Trabantot pedig csak egy évig gyártották, ezért hosszútávú következtetéseket tulajdonságai miatt nem lehet (és szabad) levonni. Egyébiránt, ha nem tűnt volna fel, ezzel is a 2T Trabantot próbáltam védeni. Neked ez szokatlan?
"Amit te itt hajtogatsz, azt összeesküvés-elméletnek hívják, és külön műfaja van."
Lehet, de ha ezzel (a képzettel) komolyabb eredményt lehet elérni, mint a te általad reálisnak minősített véleménnyílvánításokkal, akkor nem vízió.(Amúgy szerintem nem így van.)
Amúgy nem álmodtam. A Nagy Testvér (ilyen badarságot, neked is tudnod kellene, hogy nem erről van szó, de hát, ha te így hívod, legyen) pedig már rég nem áll lesben. Rendelet formájában eddig két vállra fektette a kétütemű járművek (reális) értékesítésének lehetőségét. A végső pont pedig a 2007-es (dec) riogatás beváltása lehet. Csak vannak, akik ezt még mindig nem veszik komolyan.
(Külföldön miért nem tiltják meg a kétüteműek használatát? A TWK miért nem érdeklődött a külföld kluboknál: nálatok hogy van ez?) Na még egyszer: Ki és melyik oldalon áll? Prokee, azt mondod, nem érdekel? Nincs rá kapacitás? Vagy esetleg te is úgy vagy vele, hogy téged akkor az már úgysem érint? Na jó, hagyjuk ezt, kb. tudom a válaszodat. Inkább a többieket kérdezném: Ti, Trabisok, Wareszosok, hogyan tervezitek a jövőt? Álltok és vártok, vagy vannak ötleteitek?
Prokee! Üldözési mániád valószínűleg neked van, s összeesküvés elméletekkel is csak te riogatsz másokat, én pusztán csak ezek indítékát nem értem (még). A látszólagos tények és téveszmék háborúja mögött azonban továbbra is mást érzek, egyedül azt nem tudom, a többiek hogyan látják ezt. Ha vicces embert szeretnél belőlem csinálni, az lehet, hogy sikerül, de mindebből remélhetőleg a többiek tanulnak. Kismilliószor félre lehet magyarázni a bejegyzéseimet, de ne feledd, van aki a sorok között is tud (tudott) olvasni. Én továbbra is színvonalas véleménycserét szeretnék folytatni, s aki szintén hajlandó erre, azt csak bíztatni tudom a folytatásra.

Grisa!

Ahhoz elég a polcocska is...

gkalmar

68 Kalmár Gábor 2005-02-28 20:47:23

Soma!
No, akkor alaposan félreolvastam (értettem) v.mit.(Remélem amúgy nem írtam hüleséget.)

gkalmar

67 Kalmár Gábor 2005-02-28 20:45:17

Supernem!
Uppsz. Vak vagyok. De jó kis oldal. Ide is bedobhatod a képet, ha olyan klassz!

gkalmar

66 (Törölt felhasználó) 2005-02-28 17:09:27

gkalmar!
Nézd meg ezt a hátsó merevítést a buzuki ignisben!!!


Supernem http://www.papirjaguar.gportal.hu