Panaszkönyv bejegyzések:
A napokban vásároltam a fényképezőgépemhez vakut, de nem
működött.
* Kedves Vásárló! Megvizsgáltuk a készüléket, nekünk működött, igaz,
mi tettünk bele elemet.
Vitába keveredtem a szerviz egyik dolgozójával, aki
Rövidlátónak nevezett és ki akarta tépni a kezemből a panaszkönyvet.
* Kedves Ügyfelünk! Figyelmeztettük munkatársunkat, hogy máskor
legyen udvariasabb, és ne avatkozzon közbe, ha valaki össze akarja
firkálni a Kincses Kalendáriumot.
Önöknél vásároltam egy "Roberto" márkanevű pantallót, és nem bírom
felhúzni a cipzárját.
* Kedves Vásárló! Mi sem bírtuk, mégsem panaszkodunk.
A Gazdálkodj okosan! társasjátékban nem volt annyi játékpénz, hogy
az egész családunk, azaz négy fő játszhasson.
* Kedves Vásárló! Nagyon sajnáljuk, de a játék tervezői - mint az a
dobozon is olvasható - bevallottan az életszerűségre törekedtek.
Én egy kiló zselés szaloncukrot vásároltam, de a fele kókuszos volt.
* Kedves Vásárló! Legyen kedves majd 145 forintot fizetni, az
árkülönbözet miatt.
A feleségem által vásárolt vibrátor nem vibrál, és hamar túlmelegszik.
* Kedves Uram! Vibrátort nem tartunk, de a felesége által vásárolt
hotdog-sütő munkatársaim szerint kifogástalanul működik.
Tisztelt Uram! Az Önöknél vásárolt kínai úti hajszárítót nem tudom
használni, mert a készülék kábelét már a kimenetnél elvágták.
* Kedves Uram! Az említett hajszárító érintésvédelmét csak így tudtuk
az európai szabványoknak megfelelően megoldani.
A postán küldött fogyasztóportól habzik a szám és kihullott a hajam!
* Tisztelt Fogyasztó! Amennyiben visszaküldi a megmaradt Super Polish
autópolírozó vegyszert, korrigáljuk a sajnálatos kézbesítési hibát.
Néhány napja vásároltam Önöknél egy alsónadrágot, amely
elszíneződött.
* Kedves Vásárlónk! Mindenkivel előfordulhat ilyen baleset, köszönjük,
hogy megosztotta velünk ezt a titkát.