Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Megoldások 2005, 2008-ra

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

158 (Törölt felhasználó) 2005-04-13 17:37:35

Hát én ilyenkor irigylem a bontósokat.....

Littelboy:

A MÉH helyett ott a bontó.......
Bár már ott se becsülik meg őket......
Sajna.
Ezért kéne végre valamit csinálni!!!!!!!!!!!
Itt az ideje!!!!

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

157 Sánta Gábor 2005-04-13 16:41:30

Freddy, Te feladtad....látom már meg is hirdetted.....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

156 Sánta Gábor 2005-04-13 16:01:37

"Mi az, hogy kivonni? Kivonásról nem volt szó! Csak katát kell rátenni!"

ja de ha nem létezik itthon kata akkor hogy tegyen bele?! és ha nem tesz bele, akkor nem közlekedhet, és akkor az még tényleg nem azt jelenti, hogy ki van vonva, de fizetni kéne még utána biztosítást, súlyadót és az kinek éri meg ha fizet utána de nem használja?! szóval mégis ki kell vonni, de akkor meg le kell adni a MÉH-nek, mert veszélyes hulladéknak nyilvánították 2005. 01. 01. óta a forgalomból kivont verdákat szal még meg se tarthatod emléknek, de mondom, nem merik megcsinálni....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

155 Rell Miklós 2005-04-13 15:49:26

Mi az, hogy kivonni? Kivonásról nem volt szó! Csak katát kell rátenni!

retro

154 Sánta Gábor 2005-04-13 15:15:30

Freddy: ne adj el semmit, nem merik megcsinálni.....ha meg igen akkor meg leparkolsz a kertbe vagy a garázsba vele és megmarad szép emléknek.....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

153 (Törölt felhasználó) 2005-04-13 08:09:06

Azt mondják, ha 20 éve te vagy a tulaj és nincs más autó a neveden, akkor nem vehetik el tőled. Az én autómnak is 20 éve egy tulajdonosa van, csak az a pláne, hogy van a nevén más autó is. Így garantáltan nem vihető tovább, 2008-ban ki fogják vonni. Hülye voltam, hogy ennyi pénzt beleöltem, de még időben eladom amíg ér valamit.

NEVER USE SILICONE!

152 Sánta Gábor 2005-04-11 17:39:28

"Katalizátor csak a mesében létezik"

ez tény, ezért kéne még most kérdőre vonni a fejeseket és a törvény PONTOS másolatát megszerezni, akkor tudnánk mindent, hogy mit és hogyan tudunk csinálni.....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

151 (Törölt felhasználó) 2005-04-11 00:47:36

Megvallom sok bajom volt már a 2T-vel, de azért bírom. Gondolkozom 4T-ben is, a 2T-t a beleölt pénz miatt inkább megtartanám, felújítanám, újrafesteném, stb. Csak a 2008-as dátum fog vissza. Sokan mondják, hogy úgysem tudják kivonni, de mivan ha mégis. Úszik a pénz. Katalizátor csak a mesében létezik.
(Módosította Freddy 2005.04.11. 02:48-kor)

150 Sánta Gábor 2005-04-08 06:50:14

Soma írta máshol:
"LittleBoy, mire gondolsz, mi _helyett_ kéne 2005-tel foglalkozni?"

apám fasza helyett kell foglalkozni 2005el! na mégis szerinted?! hát 2008 helyett kéne 2005el foglalkozni! ha 2005öt túléljük 2,5 évünk lesz gondolkozni és a 2005ös kifogás lehet h bejönne 2008ra is..... de nemtom....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

149 Kalmár Gábor 2005-04-05 12:36:35

No, ennek igazán örülök.
Van még valaki, aki Supernemhez hasonlóan értelmet látna egy petíció gondolatában?


gkalmar

148 (Törölt felhasználó) 2005-04-02 17:01:57

gkalmar:
Szerintem igenis jó ötlet, hogy gyűjtsünk aláírásokat, az ügy érdekében.

Másrészt, ha most hadjuk magunkat, akkor a 4T-is valamiyen okkal hasonló módon tökretezik mint a 2T. TEhát ellenárásra fel!!!!!!!

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

147 Kalmár Gábor 2005-04-02 10:35:08

Ha nincs 2T, halott a 4T is!! (Szerintem)
Csak azt nem értem miért kellene feladni? Semmilyen ellenállás nélkül akár alsónacira is vetköztethetnek minket. Mindenki elsiklott a bejegyzésem mellett. Ennyire rossz ötletnek tűnik? (Legalábbis senki sem reagált rá.)




gkalmar

146 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 18:59:31

Az elsőhöz semmi hangulatom, a másodikat tartom valószínűbbnek. Inkább veszek egy 4T-t és tojok rá, hogy mi lesz.

NEVER USE SILICONE!

145 Rell Miklós 2005-04-01 18:20:43

Hát erre jöttek itt az alternatív megoldások: Van két katád, az egyik a vizsgára járós, a másik a hétköznapi. A vizsgára járós soha nem fog telítődni, a hétköznapi meg amúgy is töküres belül.
De szerintem ezeket a szabályokat annyira nem ismeri senki, hogy be se fogják tartatni... Szerintem.

retro

144 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 17:43:42

Egyrészt, mert tudtommal nincs olyan katalizátor, amelyik rövidtávon nem adja meg magát, másrészt levesz az amúgy is gyenge motor teljesítményéből, harmadrészt évente fel kell újítani ami már nem kis pénz. Javíts ki a ha tévedek.

NEVER USE SILICONE!

143 Rell Miklós 2005-04-01 16:52:37

De már miért gurítanád az árokba?!?!?! Ha amúgy is sokat költöttél rá, akkor egy katalizátor ára már igazán semmiség... Rárakod, aztán jóvan.

retro

142 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 07:57:04

Felhívtam a Bp-i közlekedési főfelügyeletet, ott azt mondták hívjam a pécsit. A pécsi szerint teljesen mindegy, hogy tulaj vagyok vagy üzembentartó, 2006. dec. 31-ig kaphat zk-t. Hiába magyaráztam neki a két dátumot (2005. jún 15. és 2007. dec. 31.), fogalma sem volt. De ha még a 2006 is lenne a mérvadó hiába költöttem az autóra, kevesebb mint 2 év múlva guríthatom az árokba, ha pedig nektek van igazatok, inkább most gurítom..

Szerk.: Megejtettem mégegy telefont a pécsi közlekedési felügyeletre. Azt mondták, hogy a 7/2200-es rendeletben található ez. Csak tulajdonjog változása esetén érvényes, tehát rám a 2007. dec. 31-i dátum vonatkozik.

NEVER USE SILICONE!
(Módosította Freddy 2005.04.01. 10:28-kor)

141 Rapp Antal 2005-04-01 05:49:22

Amit Prokee írt, azt a közgyűlésre meghívott minisztériumi illetékes mondta, a saját szájával. Tehát elég hiteles forrásnak tekinthető.

Borneo

140 (Törölt felhasználó) 2005-03-31 22:50:36

Abszolút biztos vagy ebben? Én eddig nem így tudtam, üzembentartói esetén 2008-as határidőről. Nagyon sok pénzt költöttem az autóra, ha jövőre nem kaphatok zk-t akkor inkább most gurítom az árokba, mert eladhatatlan..

NEVER USE SILICONE!

139 Prokop Gábor 2005-03-31 14:08:31

A határidő pontosan júniusi, és asszem, nem 1. hanem 15.
Üzembentartóra is vonatkozik.

Tehát ha 2004. június után jegyeztek be a forgalmiba, mindegy, milyen jogcímen, akkor érvényes rád a szigorítás, de csak akkor, ha lejárt a ZK, és újat kell csináltatni. Tehát ha május végén csináltatsz egy ZK-t, akkor még egy évig elrohangálhatsz azzal - aztán majd meglátjuk, mi változik még.

138 Rell Miklós 2005-03-31 13:01:12

Ez jó! Még az se ismeri a rendeletet, akinek be kell tartatni!

retro

137 (Törölt felhasználó) 2005-03-30 22:59:16

Engem is utána jegyeztek be. Azt mondták ahol a zk-t kiállították, hogy 2008.

NEVER USE SILICONE!

136 Strohmayer Kálmán 2005-03-30 21:58:04

Hi!

Az lenne a kérdésem, hogy aki 2004. május után üzembentatóként jegyeztetik be a forgalmi engegélybe, arra a 2005-ös vagy a 2008-as év az irányadó a katalizátort illetően. Csak azért kérdezem, mert össze-vissza kavarnak mindenfelé, és nem mindegy, hogy a tulaj május előtti bejegyzésű, vagy a forgalmiban szereplő személy, mert az ugye nem feltétlenül a tulaj, lehet üzembentartó is. Szóval akkor lécci homályosítsatok fel, hogy mi számít a katalizátor szempontjából.
Előre is köszönöm.


Kálmán

135 Rell Miklós 2005-03-27 19:06:09

Nekem akkor is tetszik a 2t illat!
A dízelben meg érezni a sok kicsi rákokat!

retro

134 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 18:53:29

Az említett fajtájú dízelhez is volt szerencsém ma, majd megfulladtam a füstjétől. Nem is kérdés, hogy azok szennyeznek a legjobban. Ettől függetlenül a 2T sem egy virágillat.

NEVER USE SILICONE!

133 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 18:23:03

Hali Supernem!

>Németo. biztos nincs ez az eladásos szabály.

Akkor passzolok..

>Ha megnézed ae e-bayt, akkor, hetente elég sok trabi cserél
>gazdát.

Hiába nézem, elég keveset tudok németül..:(

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

132 Rell Miklós 2005-03-27 18:05:00

Freddy írta:
Ma Opel-el voltunk egy kicsit hosszabb úton, amikor 2T trabant ment előttünk be kellett kapcsolni a keringtetőt. Iszonyat büdös.


büdös?!?
Szerintem a 2t "szag" az ILLAT! Szagolj bele egyszer egy alapjáraton lepadlózott öreg dízel vastag, keserű füstjébe! Na, az büdös...

retro

131 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 17:52:29

Lütyő!
Németo. biztos nincs ez az eladásos szabály.
Ha megnézed ae e-bayt, akkor, hetente elég sok trabi cserél
gazdát.

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

130 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 17:18:43

Hello, Freddy!

>Ma Opel-el voltunk egy kicsit hosszabb úton, amikor 2T trabant ment előttünk >be kellett kapcsolni a keringtetőt. Iszonyat büdös.

Az, hogy büdös, relatív.Arra nincs mértékegység.Nomeg a technológiája ilyen.
Ha a "büdös" kocsikat szankcionálnák, akkor először a dieselek hullanának ki..Nekem speciel az új kocsik közül jópár büdös, mint a franc, szerintem az ólommentes miatt..Tilitsák ki az újautókat!:)

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

129 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 16:31:00

Fogalmam sincs, hogy kint mi van. Ki tudok vele menni egyáltalán, kiengedik? Ma Opel-el voltunk egy kicsit hosszabb úton, amikor 2T trabant ment előttünk be kellett kapcsolni a keringtetőt. Iszonyat büdös. Ennek ellenére én sem szeretném ha kivonnák, mert sok pénzem áll benne és megszerettem.

NEVER USE SILICONE!

128 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 08:28:45

Hello, Freddy!

>Para, hogy az EU nyomására (előírt szabványok, határidők, stb) már nem lehet >tovább húzni a dolgot. Egyáltalán kiengednek még EU-s országba trabival, >mondjuk ausztriába? Remélem 2008 után is lesz kis hosszabbítás.

Érdekes ez az EU-s viszonyítás..Ha jól tudom, Németo.-ban nincs katalizátor a kétüteműeken, annyi a megkötés, ha eladod, nem lehet újra forgalomba helyezni..Vagy rosszul tudom??



Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

127 (Törölt felhasználó) 2005-03-26 19:12:27

Para, hogy az EU nyomására (előírt szabványok, határidők, stb) már nem lehet tovább húzni a dolgot. Egyáltalán kiengednek még EU-s országba trabival, mondjuk ausztriába? Remélem 2008 után is lesz kis hosszabbítás. Kint van 10 éves autó 200 ezerért, ami nálunk 1 milla. Már mennék is érte, de az állambácsi ezt is megakadályozta, többe kerül behozni mint itt a szalonban. Sok választásom van ha nem telik jobbra. Próbálja az állam kihúzni alólam az autót, nem fogom annyiban hagyni.

NEVER USE SILICONE!

126 Kalmár Gábor 2005-03-24 13:42:49

Mindenkinek!
Mindenre kiterjedő petíciót lenne érdemes írni, majd célszerű lenne aláírásokat gyűjteni. (Legalábbis ezek voltak régi ötleteim anno.)Így majdnem minden megállítható, menthető lenne. Hangsúlyozom, csak szerintem.


gkalmar

125 (Törölt felhasználó) 2005-03-22 21:22:58

Sziasztok!

Most mi a stratégia 2008-ra? Szerezni egy kat néküli zöldkártyát (mondván teljesiti a 2500ppm vagy mittoménymennyi CH-t? , és bizni benne hogy nem lesz utcai mérés? vagy más ötlet? (mert ugye ha ha Lacházáig ér a füstfelhő vége akkor se mondhatja a rendőr h ez kevesebb mint 2500ppm, meg kell mérniük)

ötletek? vélemény, stb??

124 Rell Miklós 2005-03-19 18:11:18

Ja! El kő menni ombucmanhoz, aszt" ríni!

Grisa inkább nem sír már...

123 (Törölt felhasználó) 2005-03-19 13:34:53

Úgylátszik elhatározták, hogy ha katalizátor nem jön be nekik, akkor is tönkreteszik a 2T-ket. Szerintem ezek mindenre fel vannak készülve.
Egyébként most megint beszívja a kormány, mivel feljelentette a a hasznaltautó kereskedők országos szövetsége őket Brüsszelbe, így az EU fog a fejükre csapni a regiadó miatt.

Lehet hogy nekünk is ezt kéne???

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu
(Módosította Supernem 2005.03.19. 14:35-kor)

122 (Törölt felhasználó) 2005-03-19 13:25:14

Ma voltam a Szietszentmiklósi KPM-nél, és azt mondta a felügyeletvezető, hogy nincs több átalakítási engedély Trabira(legalábbis Fiatosra), mert visszavonták, és ujat nem adnak ki. A régiek azért maradnak..

A dolog, amiért bennt voltam náluk, az az, mert kellett volna egy igazolás arról, hogy miért van a motorszámom elé beütve az AF ..Tekintve, hogy ők az AutoFelügyelet jogutódai, így nekik kellene tudniuk.Persze nem tudják..No comment..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

121 (Törölt felhasználó) 2005-03-19 13:13:50

Hali!

>Mi ezzel szemben olyan százezer kilométert futott, minden környezetvédelmi >követelménynek megfelelő Suzuki motorokat építünk be, ami közvetlenül a >gyártól érkezett

A Hegyi féle motorok is konténerben jöttek, és akkor még csak 8 db volt belőle, amikor gyártottuk neki a közdarabokat..Mit ne mondjak, szép kis motorok voltak..Kilóra vette őket...

Nade télleg, most mindenki Miskolcra megy felülvizsgáltatni?

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

120 Rapp Antal 2005-03-19 06:46:37

Valaki mesélte, nemtom, Soma, vagy a Kis Husi,

Husi. Én is tőle hallottam a dolgot.

Borneo

119 Prokop Gábor 2005-03-18 21:16:06

Valaki mesélte, nemtom, Soma, vagy a Kis Husi, hogy éppen ment volna időszakos átvizsgálásra Hegyi úrhoz, de zárva volt. Becsengetett, kijött Hegyi néni, közölte, hogy Hegyi bácsi meghalt, majd bement. Ember meg állt ott bambán...

118 Szabó Szilárd 2005-03-18 20:12:38

Húú ez szomorúan hallom!!

Trabant 1975 !!!

117 Prokop Gábor 2005-03-18 20:02:33

Sajnos Hegyi úr meghalt...
A fia meg pont nem akart foglalkozni az egésszel, asszem kompletten felszámolták a műhelyt, elhordtak mindent vasnak, ahogy hallottam...

116 Szabó Szilárd 2005-03-18 19:20:37

Suzuki a Trabi lelke

2005-től kezdve a hatóságok kétütemű gépjármű-motorokkal szemben olyan feltételeket szabnak, aminek teljesítése lehetetlen, így bár kitiltásra nem kerül sor, a korosodó Trabantok, Wartburgok, Barkasok sorsa megpecsételődhet.

Az új gépkocsi megvásárlására képtelen kis pénzű autósok segítségére lehet egy olyan átalakítás, amivel viszonylag olcsó áron lehet továbbfutásra alkalmassá tenni a korszerűtlen autókat. A Hegyi Károly budapesti szakoktató által kifejlesztett módszert alkalmazza Miskolcon Csajbók József autószerelő-mester, akit személyes baráti és munkakapcsolat fűz a nyugdíjas tanárhoz.

- Kellett valami radikális változtatást kitalálni, mert gyakorlatban eddig egyetlen módszer a felújított kétütemű motorok újra felújítása volt. Mi ezzel szemben olyan százezer kilométert futott, minden környezetvédelmi követelménynek megfelelő Suzuki motorokat építünk be, ami közvetlenül a gyártól érkezett. Ezek az ötszáznegyvenhárom köbcentis, harminckét lóerős motorok egy egyedi, speciális közdarab segítségével, hegesztés nélkül tökéletesen kapcsolódnak az eredeti váltóhoz.

A felújított Suzuki motor beépítése mellett arra is figyeltek, hogy a további fő alkatrészek az eredetiek maradjanak, nem mindegy, hogy a gyakrabban csereigényes darabok mennyibe kerülnek a tulajdonosoknak. Eredeti maradt a kuplungtárcsa, a fogaskoszorú, az indítómotor, a hűtőrendszer és a kilométeróra Wartburg, a fűtés VW Polo-ból kerül az "új" autóba. A keresztségben talán Sutrabi-nak nevezhető kocsi hamar népszerű lett hazánkban, a konténerben egyszerre behozott száznegyvennyolc motor lassan elfogy, vagyis ennyi Trabant fut már Suzuki erőforrással.

- Biztos vagyok benne, hogy ez az igen takarékossá átalakított kisautó mindenkinek megéri. A gyár erre a motorra négyszázezer kilométernyi össszfutásteljesítményt garantál, a csendes üzemmód a környezet, a négy literes fogyasztás az üzemben tartó számára lényeges szempont. Úgy látszik a legilletékesebb helyeken még nem rendelkeznek ezzel kapcsolatban elég információval, mert a Környezetvédelmi Minisztérium pályázatain egyetlen egyet sem találtam, aminek meg tudtam volna felelni, talán jövőre, mert terveim már vannak a Wartburgok átalakítására is...



Trabant 1975 !!!

115 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 06:23:31

Mi lesz roncs autóinkkal?
http://www.nol.hu/cikk/355207/




No most hol tartózkodik? Mi.. mi? Hát a Nemzetközi Űrállomás!

114 Prokop Gábor 2005-02-22 13:08:03

Tisztelt Zuba János úr !

A kulcsmondatot meghagytam. Látható, miért is tekintem én továbbra is (saját hatáskörben) reklámnak a hozzászólását.

Jelen pillanatban a honlap abszolút társadalmi munkában készül. A domain név költségeit a Klub állja, kb. 5e ft/év nagyságrendben. A tárhelyet én állom, saját zsebből, az éves nagyságrendje az előzőnek több, mint háromszorosa. Ez az én hozzájárulásom a Klubhoz, plusz a napi 3-5 óra munka, amit a lappal töltök. Ennek fejében nekem maximum annyi bevételem van, hogy valaki esetleg meghív egy hideg sörre a nyári találkozón.
EZÉRT nem tartom korrektnek, hogy valaki itt bizniszeljen, és potenciális reklámfelületnek használja a lapot - ingyen, a közös munkánkat meglovagolva.
A portálon egyébként a rteklám feltételeit megteremtettük már az indulásnál. Ha igény van rá, természetesen partnerek vagyunk ebben is. Felül láthatóak a bannerek, jelen pillanatban mindegyikük "repi", azaz a megjelenést én ajándékoztam el olyan lapoknak, akik vagy segítettek a portál elindításában (pl. Lusteenet), vagy olyan ügyek érdekében dolgoznak, amelyekkel magam is egyetértek (Emberibb Parkolásért Mozgalom). Emellett a Midland logo is látható volt, mivel ők finanszírozták TraBarna fellépését az őszi találkozón.
Látható tehát, hogy nyitottak vagyunk a partnerségre, feltéve, hogy valaki nem a mi munkánkat meglovagolva akar keresni...

Ha ezek után is érdekli a lehetőség, kérem, keressen meg e-mailban. Ellenkező esetben a hasonló, reklám-jellegű hozzászólásait továbbra is törölni fogom, többszöri előfordulás esetén esetleg IP-cím alapján is letiltom a hozzászólásokat.

Tisztelettel :

- prokee -

113 (Törölt felhasználó) 2005-02-22 12:17:30

Tisztelt Muczán Gábor Úr!

( ...keressen vele úgy pénzt.. )

( a többit töröltem : - prokee - )
(Módosította prokee 2005.02.22. 13:54-kor)

112 Muczán Gábor 2005-02-16 20:42:12

Tisztelt Zuba Úr!

Az ön cégének kereskedelmi hirdetését velem, ill. a Webmesterrel egyeztetve helyezheti el a megfelelő rovatba.
A topicok nem hirdetési fórumok honlapunkon.
Kérem rendszabályaink figyelembevételét, és várom jelentkezését.

Üdvözlettel: Muczán Gábor

klubelnök

111 Kalmár Gábor 2005-02-16 15:42:27

Üdvözlöm Zuba Úr!

Régen hallottuk.


DTR
power

gkalmar

110 (Törölt felhasználó) 2005-02-03 16:01:01


Prokee –hez hasonlóan engem sem érdekel kiröhögés. Sőt nem is zavar. Mindenkinek szíve, esze joga, hogy min derül. Hál Istennek.
Van azért ami kiakaszt. Pl. ez nem Trabantos téma .( részben) Ugye nálunk azért használt autók drágábbak, mint tőlünk nyugatibb országokban. Olyan szép szabályozókat tudnak alkotni, hogy (kicsinyke országunk nehogy roncstemető legyen) azért az is el gondolkoztató. Véleményem szerint valószínű mindenki lehetőségei szerint próbál tervezni jelen vagy jövőjével kapcsolatban. Jobb lenne, ha a piac szabályozná kereskedelmet, nem holmi (havonta változtatott) szabályok. Azért nem csak egy 2002 évi autó jó autó, hanem pl. egy 1994 –es is nagyon jó volna egyeseknek. Villamosokat is veszünk használtan. Igen mert nincs pénz újra. Ez kicsiben is lehet így. És miért kell gátolni azt. (oké érdekek, de az nem a mi érdekünk) Én pl. nem örülök annak a bazi sok szalonnak sem. Most nálunk több van, mint annak idején egész országban volt. El mennék én 200 km is autóért. Nem kell számba hozni. Mennyit drágít rajta vajon ? Én olyan alkat vagyok, hogy inkább 3 db. 10 éves autót vennék, mint 1 újat. Nem értem miért hoznak hátrányba ezért. Ugye reg. Adó, meg olyan vizsgálat, hogy nálunk (ebben az igényes országban) megfelel-e…meg stb.
Lassan ezen sem akasztom ki magam. Átmegyek gyaloglóba. (pláne a Bp. laknák, ott úgyis csak lépésben lehet haladni)



109 (Törölt felhasználó) 2005-02-03 14:58:09

Hi ha a zöld inges képre gondolsz nem tom.
De teccik.