Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Extrák, tuning

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

195 (Törölt felhasználó) 2005-01-16 16:39:43

LittleBoy:
Ez egy kísérleti 1,1-es, Zwickauban van kiállítva.
képet találsz még a http://trabi-saw.de/gallery/index.php?folder=/horch/&page=1 oldalon

Supernem

194 Prokop Gábor 2005-01-16 16:22:06

Nem ide tartoznak ? Hát, szerintem belefér, extra-ötletet elég rendesen lehet meríteni belőlük
Egyébként a hiba nem itt van, ha külön írom a linket a címsorba, akkor sem jelenik meg - szóval valami rosszul lett kimásolva.

193 Sánta Gábor 2005-01-16 15:40:02

Supernem: a képeden látszik ha vki jól megnézi, hogy egy warti/trabi 1.1 km óra van benne. akkor ez most mi? Trabi 601 warti km órával vagy warti vagy trabant 1.1?

Little Boy

192 Rell Miklós 2005-01-15 20:15:56

prokee: nézd csak meg jobban! Más a baj! És ezt már én is láttam máskor. Valahogy egy sortörés, vagy nemtommi belekeveredik az elérési útba, és azé sem müxik! Ez meg a Te sarad!
Nézd csak meg a címeket! a végén a ".jpg"-ben van a hiba!
Ja, és utána töröld lécci ezeket a beszólásokat, mert nem ide tartoznak...

1.1 retro

191 (Törölt felhasználó) 2005-01-15 19:50:23

"Prokee:
Azért nem megy, mert a képet megjelenítő file elérési útvonalát másoltad be. Ha a képen jobb klikket nyomsz, majd Tulajdonságok, ott megtalálod a kép direkt útvonalát."

Azt csináltam, és az "idézőjelet" sem hagytam le se az elejéről, se a végéről!


Supernem

190 Prokop Gábor 2005-01-15 17:00:08

Supernem:

Azért nem megy, mert a képet megjelenítő file elérési útvonalát másoltad be. Ha a képen jobb klikket nyomsz, majd Tulajdonságok, ott megtalálod a kép direkt útvonalát.



189 (Törölt felhasználó) 2005-01-15 14:58:52

Ez miért nem megy??
(Módosította Supernem 2005.01.15. 15:59-kor)

188 (Törölt felhasználó) 2005-01-15 14:56:59

P-50-es pickup!!!
Mit ki nem találtak a Zwickauiak!!!

Nem semmi mi?? Bár igen csak hasonlít egy kombira!



Supernem
(Módosította Supernem 2005.01.15. 20:52-kor)

187 (Törölt felhasználó) 2005-01-15 14:47:17

Ez aztán a GYÁRI(!!) extra: faberakás, bőr ülés, hangszórók az ajtókba, másik
kormány, meg plussz műszerek!!




Supernem

(Módosította Supernem 2005.01.15. 15:50-kor)

186 Segesvári Arnold 2005-01-14 12:46:59

"Látni láthattad, merthogy rámegy, csak az anyák nem fognak soha a helyükre feküdni..."

Igaza van prokeenak!
Na de van egy pár felni, ami jó az 1,1-re!!! Szerintem...
pl: a Fiat felnik! Mer, hogy az is 4*98.
Mondjuk a Lanciák közül is van egy kettő!
Meg a Seat közül is egy pár darab...
Ha minden igaz...
Vagy fontos még valami a 4*98-on kivül.

Prokee????

By Yoa

185 Rell Miklós 2005-01-13 18:51:47

Az enyémen elöl valami opel felnik voltak (ugyanúgy 145/80 r13-as gumikkal) amikor megvettem. Irtó hülyén nézett ki. Olyan volt, mintha ezzel a felnivel a gumi beljebb került volna a kocsi közepe fele, a felni meg kidudorodott... Akkor az is 100-as lehetett?

1.1 retro

184 Prokop Gábor 2005-01-13 17:06:48

Látni láthattad, merthogy rámegy, csak az anyák nem fognak soha a helyükre feküdni...
Ezt hívják asszem berhelésnek DD



183 Kalmár Gábor 2005-01-13 14:30:35

Elvileg a VW Polokhoz (II. széria) készültek közül lehet válogatni...

"??? Gábor, ezt a felnire írtad ? Akkor tévedsz, azok osztóköre ugyanis német szokás szerint 4x100, a Trabanté pedig 4x98, ahogyan az olaszok többségéé. Egyébként magam sem értem, miért, a Polo futóműre simán rávághatták volna a Polo agyat, féket, tárcsát, felnit..."

Prokee! Azért bátorkodtam ilyen "hülyeséget" írni, mert szavamra, láttam már Trabant 1,1-est a körlukas, standard (acél) Polo felnivel szaladgálni. Lehet, hogy akkor csak valami "csellel" került fel rá?

gkalmar

182 (Törölt felhasználó) 2005-01-12 15:34:56

"Soma írta:
OK, vadászok képeket, aztán mail-ben elküldöm."

oké várom, de infókat is!!



Supernem

181 Rapp Antal 2005-01-12 06:48:06

OK, vadászok képeket, aztán mail-ben elküldöm.

Soma

180 (Törölt felhasználó) 2005-01-11 15:12:18

"Soma írta:
Az emberemet csak alkatrésznek érdekelné, úgy meg nem hiszem hogy odaadom. Szóval elvileg eladó a gép..."





Hát engem komolyan érdekelne!! NEM ALKATRÉSZNEK!!!
Csak küldhetnél képeket, meg pontos adatokat a gépről e-mailban, vagy ahogy neked jó!!!!

Supernem
(Módosította Supernem 2005.01.11. 16:13-kor)

179 Rapp Antal 2005-01-11 15:07:20

Az emberemet csak alkatrésznek érdekelné, úgy meg nem hiszem hogy odaadom. Szóval elvileg eladó a gép...

Soma

178 (Törölt felhasználó) 2005-01-11 15:02:17

Soma:
Mikor lesz eladó a wareszod?
Vagy még egyáltalán eladó(?), mert lehet hogy érdekelne!!!




Supernem
(Módosította Supernem 2005.01.11. 16:02-kor)

177 (Törölt felhasználó) 2005-01-11 12:25:56

Hát elszomorodtam, de fel a fejjel és hajrá! Már bejártam a net legtávolabbi bugyrait is, de ahogy írtátok, eddig nem találtam semmit.....
Ám a rá fordított idővel egyenesen arányosan nő a siker nagysága (ha sikerül).
Mindenesetre köszönöm a segítséget!

176 (Törölt felhasználó) 2005-01-11 09:37:49

Szerintem is.
(Módosította btibor 2005.01.11. 10:55-kor)
(Módosította btibor 2005.01.11. 10:55-kor)

175 Rapp Antal 2005-01-11 09:22:50

Ja, ha egyszerre nem lehetséges tesztelni a gombát meg a műszert, akkor egy potival is helyettesíthető a jeladó. Szóval ha például ragaszkodsz a Trabi jeladójához, akkor azt egyszer leméred, aztán a műszereket már simán tudod a potival próbálgatni. Akár csinálhatsz a potira papírból skálát, ami azt mutatja hogy a műszer mutatójának épp hol kell állnia. Ezzel még egyszerűbbé válik a dolog, és később is használhatod a műszer tesztelésére, ha valami hiba miatt vizsgálódni kényszerülsz. Ilyen skálás potival teszteltem én is a Waresz műszereit. Egy Wareszos kollega hozta el Alsóörsre az övét, ott láttam hogy is néz ki ez a dolog.

Soma

174 Rapp Antal 2005-01-11 09:18:15

Szerintem ilyen értékeket nem fogsz találni. Ezeket Te magad tudod kiméricskélni. Hőgombához lábas a tűzhelyre, hőmérő ami bírja 100 fokig, aztán jegyzetelgetni a hőfok - ellenállás értékeket.

Tankjeladó egyszerűbb, oda elég egy vonalzó meg némi kézügyesség.

Mindezt úgy is, hogy konkrétan rákötöd a műszert a jeladóra, célszerűen akksiról táplálva. Jó kis szöszmötölés, de megéri.

Soma

173 (Törölt felhasználó) 2005-01-11 09:11:57

Hát igen. Pontosan erre a problémára keresek olyan leírást, ami ezen értékeket tüntetné fel. Ha jól Tudom, akkor megjelent egy könyv valamikor: Dr Buna Béla Mérőműszerek az autóban címmel. Talán ebben valami leírás megtalálható !
Ha ezt a hozzászólást olvassa valaki és ezzel a könyvvel találkozott valahol, segíthetne, plíz!
Előre is köszi....


(Módosította lalikiraly 2005.01.11. 10:13-kor)

172 Rapp Antal 2005-01-11 08:30:00

Alapvetően abból indulj ki, hogy adott műszer valószínűleg csak a hozzá való jeladóval fog rendesen működni. Nincs ugyanis olyan szabvány, ami kimondja, hogy például a hőgombának 68 fokos víznél 245 ohm-os az ellenállása, 82 foknál meg 178 ohm. Sőt, a tankjeladónál még a változási irány is más lehet, lásd Waresz műszer + Lada jeladó párosítás, ahol ha jól emléxem üres tanknál mutatott féltankot, tele tanknál meg üreset. Vagy ilyesmi.

Soma

171 (Törölt felhasználó) 2005-01-11 06:59:06

A fordulatszámmérő és a km-óra elméletileg nem probléma, csak érdeklődöm hátha valai már csinált ilyet. Mindig jobb más "kárán" tanulni! Viszont a többi műszerrel tényleg találgatni kell, hacsak valaki nem ad konkrét tippet......

170 Rapp Antal 2005-01-10 07:52:41

Tapasztalataim szerint a Lada tankjeladó és a Waresz tankműszer nem hozható össze, teljesen fordítva és másképp működnek. Ebből következtethetően a Trabi vízhőfokjeladó se passzol a Lada órához. Egy mérést azért megér, hátha. Ha szobahőmérsékleten egyforma ellenállást mutatnak, akkor lábasba víz a tűzhelyre, belelógatni mindkét gombát úgy, hogy a csatlakozó kinn legyen a vízből, aztán méricskélni. Ha meleg víznél is egyforma, akkor OK. De erre semmi esélyt nem látok. Vagyis a kérdés az, hogy a Lada vízhőfokjeladót be tudod-e rakni a Trabi mociba? Ha igen, akkor nyert ügyed van. Ugyanez igaz a tankjeladóra is. Kmórát nem tudom. Fordszámmérő ha elektronikus, tehát a gyújtótrafóról veszi a jelet, akkor OK. és ha már 2106 műszerek, akkor érdemes beépíteni az olajnyomásmérőt is. Ehhez valószínűleg kell esztergáltatni közdarabot blokk meg a jeladó közé.

Soma

169 (Törölt felhasználó) 2005-01-10 07:25:30

Hali!

4T-mbe Lada 2106-os műszereket szeretnék berakni(ikerlámpás)... Ha valakinek van tapasztalata, legyen szíves segítsen, mert érdekelne, hogy mennyit csal a km-óra , a vízhőfok óra, üzemanyag szint óra felhasználható-e vagy nem.....
Előre is köszi
Lalikirály

168 Szabó Szilárd 2005-01-09 10:45:00

Nem tudom szupernem hogy milyen motor van benne!!!!
Az Ebay-en találtam azthiszem 5880.- EURÓ az ára!!

Trabant 1975!!!

167 (Törölt felhasználó) 2005-01-09 07:33:04

Ja, hol találtad a páncéltrabit a neten???

Supernem

166 (Törölt felhasználó) 2005-01-09 07:32:02

Szicsu:

Asszem veszek egyet jövő karácsonyra!
VAjon ebbe is csak 26 LE dolgozik, vagy egy kis gyári tuningot is kapott?????

Supernem

165 Szabó Szilárd 2005-01-08 17:23:28

Páncél Trabant!
Na szerintem még ilyent sem láttatok!!




Trabant 1975!!!

164 Szabó Szilárd 2005-01-08 17:19:13

Trabant 1.1 / Fiat LK 4x98 chinquecento

Trabant 1975!!!

163 Szabó Szilárd 2005-01-08 17:18:45

Ha unod már az Irmchert!!
Rakj fel ilyent!
Az 1.1-re!!




Trabant 1975!!!
(Módosította Szicsu 2005.01.08. 22:53-kor)

162 (Törölt felhasználó) 2005-01-07 14:44:44


Meg a váltó. Asszem ezen a képen jól látszik, az is nagy meló lehetett, mivel ugye trabiban nincs kialakítva neki hely, így azt ki kell vágni, meg rögzíteni a váltót,
megfelelő pozicióba rakni...stb. Szóval minden elismerés!


A benzintartály is jó helyen van védett is, de vajon ez is csak 20-30 literes??

Supernem
(Módosította Supernem 2005.01.07. 15:45-kor)

161 (Törölt felhasználó) 2005-01-07 14:36:34




Szerinte tek ez milyen futőmű??
Nem hiszem hogy VW Lupo, mert annak az első nyomtáva
1392 mm, a 600-asé meg 1211 mm!





Supernem
(Módosította Supernem 2005.01.07. 15:37-kor)

160 (Törölt felhasználó) 2005-01-07 14:26:17

Szicsu:
"Szerintem nagyon tuti, de tényleg csak akkor ha igényesen van elkészítve!"

Ezzel én is így vagyok! Sőt a kocsiban van egy VW Lupo GTI
motor (1,6 16V,125 LE). Van benne ABS, EBV. Mondjuk légzsákot tehettek volna bele, meg szerintem elég lett volna az alvázat megmerevíteni (NEM bukócsővel!!!),meg fém borítás (lehet hogy az van rajta), de a
felnik naon f@szák!! A benzin tartály is király helyen van! (nem mint az 1,1-nél ahol aszzem a baloldalt, és hátul
ki is kandikál)




Supernem

159 Szabó Szilárd 2005-01-07 08:12:22

Supernem !
Igen jól látod!!
Szerintem nagyon tuti, de tényleg csak akkor ha igényesen van elkészítve!
Majd csak tavasszal fogom kihozni!!!!

Trabant 1975!!!

158 Rell Miklós 2005-01-06 22:24:56

Supernem írta:

Szicsu: jól látom hogy ennek a 600-nak lejebb van a teteje,
mint a gyári??? Ja és amintha az üvegek is keskenyebbek lennének!


Ja. Ezt a barbárságot hívják "top-chop"-nak. Itt kivételesen igényesen elkészítve.

1.1 retro

157 (Törölt felhasználó) 2005-01-06 17:41:35

Szicsu: jól látom hogy ennek a 600-nak lejebb van a teteje,
mint a gyári??? Ja és amintha az üvegek is keskenyebbek lennének!

Supernem

156 Prokop Gábor 2005-01-06 17:16:32

"Elvileg a VW Polokhoz (II. széria) készültek közül lehet válogatni"

??? Gábor, ezt a felnire írtad ? Akkor tévedsz, azok osztóköre ugyanis német szokás szerint 4x100, a Trabanté pedig 4x98, ahogyan az olaszok többségéé. Egyébként magam sem értem, miért, a Polo futóműre simán rávághatták volna a Polo agyat, féket, tárcsát, felnit...

155 Prokop Gábor 2005-01-06 17:14:51

"Nemtudjátok, hogy létezik-e még a Göce (nemtom hogy kell leírni úgyhogy kiejtés szerint írtam le) gyűrű? ez egy NDK tuninggyűrű."

Goezte, és nem NDK, viszont NSZK. Létezik, de kifejezetten Trabanthoz nincs, igaz, méretre kereshetsz. Aminek értelme is van: felkrómoztatni a hengert belülről, és ehhez hengerenként 2(!) db krómgyűrűt tenni, a harmadik helye marad üresen. Ha jól hazudok, Autobianchiban van 72-es furatú motor, amihez létezik króm gyűrű.

154 Szabó Szilárd 2005-01-06 17:02:15



Ja és mögötte így van beépítve a hűtő Soma!!
Mit akarsz még tudni??

Trabant 1975!!!

153 Szabó Szilárd 2005-01-06 17:00:54



Itt jobban látni!!
A rácsot!!

Soma!

Trabant 1975!!!

152 Szabó Szilárd 2005-01-06 17:00:03



Vagy ilyen rácsosra csináld meg Soma!!

Trabant 1975!!!

151 Kalmár Gábor 2005-01-06 13:50:41

Üdv Lutyo!

Hjjaj. Köszi. Azért keresem tovább a megoldást...

gkalmar

150 Rapp Antal 2005-01-06 10:56:51

Köszi Szicsu, ezekre gondoltam amikor azt írtam, hogy láttam olyat hogy le van engedve a hűtő a földig.

De vajon van-e más megoldás?

Soma

149 Szabó Szilárd 2005-01-06 10:53:18




Vagy így is lehet Soma!!!!

Trabant 1975!!!

148 Szabó Szilárd 2005-01-06 10:46:53




Így-e Soma!!!

Trabant 1975!!!

147 Rapp Antal 2005-01-06 10:33:52

Pupos Trabi kaszniba ha vízhűtéses motort rak az ember, akkor mi lesz a hűtéssel? Hogy lehet megoldani? Arra gondolok, hogy a full zárt mocitetőn keresztül hogy kap levegőt a hűtő?

Láttam olyat, hogy a mocitetőből ki volt vágva, berácsozva. Meg olyat is, hogy mintha le lett volna engedve a földig a hűtő, és alulról kapott volna hűtést. Vagy elég egy sima elektromos venti ami gyújtáson állandóan megy?

Soma

146 (Törölt felhasználó) 2005-01-05 17:05:08


Szia, Gkalmar!

>Fordulatszámmérős kérdés: az MZ ETZ fordszámmérője >mechanikus vagy elektronikus?

98%-os bizonyossággal állíthatom, hogy mechanikus.

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s