Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Extrák, tuning

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

345 (Törölt felhasználó) 2005-04-08 21:26:35

Sziasztok!
Én raktam hátra benzintankota következö képpen.
2 ütemü wartburg tank-bol ki lett vágva 6 centis csik hogy ne legyen olyan mély, valamint a beölö csonkot is át kellett rakni. Kivágtam a csomagtarto alját pont olyan méretüre és most ugy néz ki hogy fele bent fele kint.
Külsö beömlönek meg suzuki hayabusa motor tankjhárol levágtam a sapkát és ráüvegszálaztam a kasztni-ra.

-=Quazar=-

344 (Törölt felhasználó) 2005-04-07 17:04:21

ez nem olyan lámpa, hanem régi Csepel teherautóé talán, a gömbölyítás le van vágva róla, le van hegesztve a hátulja. A homlokfalra lehet felcsavarozni, akkora foncsor kell bele, mint a rendes fényszóróba!

Lacee

343 Sánta Gábor 2005-04-07 16:52:43

gyári Trabi lámpát meg lehet úgy csinálni h ködlámpa legyen? má nemazé a 2000 pézé amennyié lehet venni a tecsóban...

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

342 (Törölt felhasználó) 2005-04-07 16:24:12

attól függ, milyen tankot szeretnél hátra rakni, kérdezd meg endy-t neki hátul volt a fiat motorosban, és darti-nak is!

Lacee

341 (Törölt felhasználó) 2005-04-07 16:14:09

Sziasztok!

Kinek vannak tapasztalatai tank hátrarakás ügyben? Van valahol erről írás a neten?

Köszi
Falco27

340 (Törölt felhasználó) 2005-04-07 16:02:58

zozz, nekem van 2 nagy lámpám, még régebben az neyémen volt a rendes nagy foncsor bele megy, a hátulja le van hegesztve 1 2-től olyan 4ezerért megvélok ha érdekel, írj ide, vagy: bmdesign@freemail.hu

Üdv: Lacee

339 (Törölt felhasználó) 2005-04-06 05:20:39

kéne trabimra 2 baxott nagy ködlámpa, mennyibe van ilyen? kb-ra tud vki segíteni?

Nacsesz
msn: pipp33@freemail.hu

338 (Törölt felhasználó) 2005-04-06 05:09:18

Én kérdésem meg annyi lenne hogy: álló trabijelet aszonták fel lehet tenni FBS-sel is, vki szerint érdemes azzal?!

Nacsesz
msn: pipp33@freemail.hu

337 (Törölt felhasználó) 2005-04-06 05:07:48

Hi! hengerfejsíkoltatás?! könnyített lendkerék?! ez csak tipp volt, nekem még gyári, szal tapasztalat az még nincs, de remélem hamarosan lesz. amúgy jó kérdés, várom a válaszokat mert ez már engem is érdekelt

Nacsesz
msn: pipp33@freemail.hu

336 (Törölt felhasználó) 2005-04-05 20:51:23

Sziasztok!

Az a kérdésem h egy kilóból milyen tuning mocit lehet építeni Trabiba? utcára kéne
Menetteljesítmények? Fogyasztás? Élettartam?

Ilyenektől h leömlő, szivócsonk, hengerfej, henger, dugattyú, le-fel rakás nem ilyedek meg, de a forgattyúsházban nem turkálnék, szóval ha ott is kell babrálni, oda munkadíjat is kell számolni

Egyenlőre felvázolom a lehetőségeimet... pedig jobb lenne az a 2T Waresz motor..
de hát ugye a KF... felnégyelne érte...

Köszi
Falco27


335 (Törölt felhasználó) 2005-04-04 16:23:45

csillapítókba sűrű olajat és kemény lesz, ladánál bevállt

Zozz

334 (Törölt felhasználó) 2005-04-04 14:35:33

üdvtök!

nagyon kéne nekem valamiféle tanács, tipp, bárminenmű segítség ahhoz, hogy hogyan tudnám a trabim(4 ütemű) futóművét megdolgozni (keményítés, ültetés). plííííz help
előre is köszi

TRABANT FOR PREZIDENT!!!!!!

333 (Törölt felhasználó) 2005-04-03 10:40:11

mert: "kétütem rulez, négyütem a sátán műve"



332 Rell Miklós 2005-04-03 09:14:27

De ha már úgyis idegen motort rax bele, akkor miért nem egy négyüteműt? Azzal nagyobb esélyed lenne a gépet "továbbvinni"!

retro

331 (Törölt felhasználó) 2005-04-03 08:20:14

Na de egy ilyet is?
Komolyan kérdem, segítsetek pliz!
Volt már valaki ilyen rettenetesen bátor hogy ilyen öszvérrel utcán járjon?

Egyéb lehetőségek a forgalmi megtartására?

Köszi

330 (Törölt felhasználó) 2005-04-02 17:05:07

Hát egy kis ismeretséggel mindent meg lehet oldani!

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

329 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 21:20:21

és ezen kivűl?

328 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 19:46:02

Szia, Falco!

>Ha igazoltatásnál véletlenül feltűnik a rendőrnek h eggyel több henger bújik >meg a motortérbe mint kellene (2T Waresz), akkor forgalminak rögtön búcsút >mondhatok vagy azért van valami esélyem?

Persze, hogy van..Ne hagyj élő tanut..:))


Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

327 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 17:18:28

Sziasztok!

Ha igazoltatásnál véletlenül feltűnik a rendőrnek h eggyel több henger bújik meg a motortérbe mint kellene (2T Waresz), akkor forgalminak rögtön búcsút mondhatok vagy azért van valami esélyem?

Köszi

326 Prokop Gábor 2005-04-01 16:15:58

rozsar: próbáltad már a Letöltések nevű rovatot ?

325 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 15:37:38

Sziasztok most kezdtem látogatni a fórumot szeretnék veletek infókat csereberélni jó lenne ha segítenétek ! ha valaki tud olyan oldalt ahonnan lehet letölteni videókat trabiról és vannag tippek különleges trbant építésekröl mert most veszek egyet és szeretném átalakítani a címem : peterszalatnak@freemail.hu

324 (Törölt felhasználó) 2005-04-01 11:34:18

Szasztok trabisok!

Van egy 4 üteműm és azt szeretném tuningolgatni de a motorhoz nem akarok hozzányulni, jól van az a gyári állapotban.
Van benne már egy direktszűrő.
Tudtok segíteni?
Talán még sport gyertyákra gondoltam...


323 Varga Tibor 2005-03-31 21:28:11


semmi extra nem kell a szintjelzőhöz, belerakod a szintjelzőt,rákötöd az órát,aztán kész. valamicskét egyszerűbb ha szintjelzős tankod van,nem kell faragni a lyukat egy fél déután.
fordszámmérőt a legegyszerűbb ha átalakítod valamelyik 4ütemű autóét.

Tibke
www.tar.hu/tibke

322 (Törölt felhasználó) 2005-03-30 23:03:08

Mi kell ahhoz, hogy 2T benzintakjába üzemanyagszintmérőt rakjak? Csinált már valaki ilyet? Ezenkívül érdekelne még az elektronikus fordulatszámmérő és kilométeróra megvalósíthatósága. Az elektronikai részt megoldanám, elsősorban az érdekel mit kell rakni hova és hogyan.

NEVER USE SILICONE!

321 Varga Tibor 2005-03-30 21:57:45

Ne alakítsd át,kell az a szűkíés oda hátra, feleslegesen fog zabálni az autó.

Tibke
www.tar.hu/tibke

320 (Törölt felhasználó) 2005-03-30 17:57:37

Szia!

Mi is kérdeztük Mr. Ninauszt amikor vettünk egy teljes rendszert, hogy mi értelme annak a vastagabb csőnek ha a hátsó dob előtt össeszűkül?
Azt mondta h kipróbálták úgyis, h végig nagyobb az átmérő és nem volt jobb semmivel, így maradtak a hátsó részen az eredeti méreteknél.

falco27

(Ninausszal télleg jobban megy )

319 (Törölt felhasználó) 2005-03-30 14:04:08

Hi!
Ha már látom, hogy motortuningról van szó... Lenne egy kérdésem. Nekünk Ninausz van fenn, könnyített lendkerék, -3mm-es hengerfej, valami jobbféle henger és dugattyú, meg (szerintem) egy 28HB-x karbi, ami meg lett egy kicsit piszkálva. Az biztos, hogy a légtorok fel van fúrva. Eszik is rendesen, megy is rendesen, de ez nem baj. Amúgy azért írok ilyen homályosan, mert fizikailag nem én csináltam a cuccot, csak ezeket mondta el róla a szerelő.
Szóval! A Ninausz úgy néz ki, hogy az első dobból egy 45? v 43? mm átmérőjű összekötő cső megy a hátsó dobig. AZONBAN a hátsó dobnál már vissza van szűkítve 38?-asra, a széria méretre. A hátsó dob teljesen széria, csak a tömés hiányzik belőle. A nagy kérdés az az lenne, hogy nem okoz-e működési problémát, ha az egész rendszert átalakítanám 45-ösre? Gondolok itt a kétüteműeknél oly fontos fojtásra. A terv az lenne, hogy az eredeti hátsó dob megmaradna, de mind a bevezető nyílást, mind a kivezető nyílást nagyobbra alakíttatnám, kiiktatva így a szűkítést az összekötőcsőben. Ha valaki tud pontos információt ebben a témában, az ossza már meg velem. Én úgy gondolom (bár érteni nem értek hozzá), hogy az igazi fojtást az első dob adja, az utána következő összekötőcső már nem számít.
Előre is köszi!
Üdv:
PiSoft


Ninausszal jobban megy!

318 Varga Tibor 2005-03-29 20:03:31

nem lesz sokkal nagyobb hangja, olyan kellemesen pattogós lesz.


Tibke
www.tar.hu/tibke

317 (Törölt felhasználó) 2005-03-28 20:04:48

ja még egy kérdés

A-s kipuffal mennyire lesz magy hangja? SZériához ill Ninauszhoz képest? azért nem szeretném ha az egész környék hallaná amikor megérkezem...

falco27

316 (Törölt felhasználó) 2005-03-27 20:10:04

Köszi!

én is a második megoldás felé hajlok, hisz benzinnel megy az autó és nem KPM engedéllyel

(simán 10-et ha terhelem, az nem sok, kis túlzással az most is megvan télen városban, igaz terhelem is...

falco27

315 Varga Tibor 2005-03-27 19:10:16

a 35-40 lóerős verzió: kell rá egy A-s kipufogódob,kb 12 ezer ft, egy nagyobb leömlő,szintén úgy 10körül, csökkentett égésterű hengerfej, ki kell reszelni a kipufogó, és a szívó nyílásokat, kell rá egy jó karbi,akár jikov,stb.
vagy vegyél egy 3felömlős hengert,azt úgy 20körül lehet kapni.
foggyasztás ha normálisan jársz nem fog sokkal többet enni,de ha mindig tereled,akkor simán beveri majd a 10et. mindenképpen valami jó főtengellyel állj neki,mert nem nagyon bírják a szarok a nagy kompreszziót.
wraesz motort már nem nagyon engedélyeznek a kpm-nél,de az igaz hogy sokkal jobb megoldás, megy mint az állat.
csak az már vízhűtéses.

Tibke
www.tar.hu/tibke

314 (Törölt felhasználó) 2005-03-26 21:10:25

Sziasztok!

Szeretnék tanácsot kérni hogyan kezdjek hozzá a motortuninghoz.
Mindenképpen két ütemben gondolkodom.

Az egyik verzió: valami tuning a Trabi motorra, kb 35-40LE-re, fogyasztás??? gondolom 10 fölött... kérdéseim: menetteljesítmények? végsebesség, gyorsulás? mennyit javul? élettartamban mire számíthatok? ár? egy kiló? több, kevesebb??

A másik
gondoltam mennyivel eccerűbb lenne Waresz motorból kiindulni, ez kapásból 50LE, élettartamban is jobb, fogyasztásban is, és köszönhetően a jóval rövidebb váltónak és 2/3 annyi tömegnek jóval jobban fog gyorsulni, de a végsebesség ugye nem lesz több. és árban is jobb lenne. csak ugye mennyire marad Trabi az a Trabi? mennyire marad meg az eredeti feeling? mer ugye azér szeretjük a Trabit..
milyen menetteljeítményekre számíthatok? gyorsulás? a Wartburg ugye 14s alatt 80-ra...

Kiváncsian várom a javaslatokat
Köszi
falco27


313 Kalmár Gábor 2005-03-26 19:28:28

Povi! (és Mindenki)
A motortérvilágítás a 601-ben deLuxe extra volt, az 1.1 második, ún. nagytükrös Universal-jainál került csak be a szériafelszerelések közé. Ismereteim szerint a 601-ben kétféle kivitel volt (de mindkettő hengeres testű, csak a felfogó pontok különböztek.) Minden esetben a belsőtérvilágítással együtt működik (onnan is megy a vezetéke (4T-nél fekete) előre, így bekötni pofon egyszerű!) de figyelni kell a jó testre. Helye valóban a motortértető belső merevítésén, a "zárrész" belső, hátrafelé néző oldalán található (két, igen kisméretű lyuk a két csavarnak). Nem összekeverendő a jelvény alatti két csavarral!


gkalmar

312 Varga Tibor 2005-03-23 21:25:43

a motorháztető kereten van két darab lyuk,abba volt belecsavarva.
a zár résznél,ami záródik. mindegyiken ott van, egyes 4t-kbe tették gyárilag is. ha nagyon érdekel,csinálok róla képet,nekem van a gépben. üdv:


Tibke
www.tar.hu/tibke

311 Rell Miklós 2005-03-21 20:22:41

Szerintem ez nem annyira 601-deluxe tulajdonság... Az én 1.1-emben is volt. Most már nincs.

retro

310 Szabó Szilárd 2005-03-21 19:55:45

Povi!!
Ezt a kérdést tedd be e veterán fórumba!!
Tiberius-aki a veterán fórumért felelős-meg tudja neked válaszolni a kérdést!
De ha jól tudom akkor a motorháztetőre volt szerelve a zár rész mellé és ha kinyitottad a motorháztetőt akkor felülről bevilágította az egész motorteret!

Trabant 1975 !!!
(Módosította Szicsu 2005.03.21. 20:57-kor)

309 Povázsay Zoltán 2005-03-21 19:45:34

A de luxe-ban hova volt pontosan szerelve a motortér-világítás? És hogy néz ki? Van erről valakinek fotója?

308 (Törölt felhasználó) 2005-03-18 23:49:54

Ha valakit érdekel elektromos ablak Trabiba akkor azírjon a mailemre:kisviktor85@freemail.hu képek is vannak róla.

307 (Törölt felhasználó) 2005-03-18 23:47:32

Ha valakit érdekel Elektromos ablak

306 (Törölt felhasználó) 2005-03-13 17:20:34

"Hm... Lehet, hogy pont te vagy a trab601?"

Én???? Má mé lennék ő????
Honnan tudjuk hogy nem te vagy e???


Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

305 (Törölt felhasználó) 2005-03-13 17:19:55

"Hm... Lehet, hogy pont te vagy a trab601?"

Én???? Má mé lennék ő????
Honnan tudjuk hogy nem te vagy e???


Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

304 Rell Miklós 2005-03-13 16:19:46

Supernem írta:
Miből gondolod hogy álnéven lenne köztünk trab601????
Bár lehet hogy csak nevet akart változtatni.


Hát nem ő lenne az első, aki itt bolondítja a népet más néven!
Hm... Lehet, hogy pont te vagy a trab601?



1.1 retro

303 (Törölt felhasználó) 2005-03-13 12:04:54

Grisa:

Miből gondolod hogy álnéven lenne köztünk trab601????
Bár lehet hogy csak nevet akart változtatni.



Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

302 Rell Miklós 2005-03-12 21:07:40

Higgyetek már nekem! Nekem mindig igazam van!!!!

1.1 retro

301 Sánta Gábor 2005-03-12 20:27:36

jé bazze és télleg azt írja ki h 35 éve regizett.....de akkor még Prokeenak legfeljebb az apja csinálhatta a honlapot egy Commodore 8al

MIT?!
MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!
DCC-060!!!

300 (Törölt felhasználó) 2005-03-12 19:17:05

Ezt csak Prokee tudná megaszondani..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

299 Rell Miklós 2005-03-12 19:11:14

Persze, én is arra gondoltam! De azért van ez az extrém dátum ott, mert már nincs regisztrálva, és erre gondolom így reagál a renszer...

1.1 retro

298 (Törölt felhasználó) 2005-03-12 19:05:33

Hali, Grisa!

Amire én gondoltam a 35 évvel, az az avatarában van..Nézd meg, mikor lett csatlakozva..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

297 Rell Miklós 2005-03-12 18:16:21

Ja, mert már törölve van a regisztráltak közül...
Esetleg köztünk bújkál álnéven???

1.1 retro

296 (Törölt felhasználó) 2005-03-12 16:20:20

Szia, Grisa!

>Érdekes, a topic szülőatyja trab601 is hogy eltűnt! Pedig annak idején milyen >lelkes volt...

Amióta csatlakozott, Te is beleuntál volna..35 éve itt van a listán..Nézd csak meg!:)

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s