Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Extrák, tuning

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

395 (Törölt felhasználó) 2005-04-17 08:04:25

A 2T-n elöl a rácsot, meg lehet úgy oldani, hogy egybe nyíljon a motorháztetővel??
Hogy kezdjek hozzá?

394 (Törölt felhasználó) 2005-04-15 16:30:46

Hallottam vmi ilyesmiről, hogy verseny trabant motor, az meg milyen?

393 Sánta Gábor 2005-04-14 19:08:17

Grisa asszem akkora gumót tesző fő amekkorát akarsz de ha túl keskeny a felni akkor a guminak annyi.... márpedig felnialakításnak a forgalmiban benne kell hogy legyen.... de nemtom....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

392 Rell Miklós 2005-04-14 18:59:01

Engem viszont nem az érdekel, hogy mekkorát lehet, hanem hogy mekkorát szabad?!?

retro

391 Rell Miklós 2005-04-14 18:57:30

erre van már valami válaszféle a bal oldalon a "nyaggató" menüpont alatt...

retro

390 (Törölt felhasználó) 2005-04-14 15:43:33

Konkértabban
175/70 R14 es gumikat be lehet gyömszölni Trabant alá?

Köszi
Falco27

389 (Törölt felhasználó) 2005-04-13 17:56:36

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy milyen átalakítások szükségesek ahhoz hogy Trabantra Irmscher felnit tegyek? Azt tudom h a laprugó egyik kunkoriját le kell vágni. Van még más?

ET-re milyen ez a felni? Hány mm-t szélesít?

Köszi
Falco27

388 (Törölt felhasználó) 2005-04-13 16:10:13

Milyen motor megy még bele a trabantba? -Panda/uno
-Renault motorok??

Fiat Panda, Fiat127 ~ 900cm^3
Suzuki Alto ~ 600cm^3 ill van nagyobb is
Maruti

ezek azok amikről hallottam h tettek Trabantba. Talán a Fiat motoros a leginkább elterjedt. Az engedélyeztetésről és egyebekről sztem kérdezd meg klubelnökünket :-)

falco27

387 Rell Miklós 2005-04-13 15:56:04

De most már engem is érdekel! Milyen típusú ez?
Valahol egyszer találtam egy amerikai lapot, ami régi rádiók tuningolásáról szólt. Pontosabban régi rádiókat kibeleztek, a külsejét megcsinálták olyanra, mintha ma vetted volna, és belepakoltak mai elektronikát. Oldtimerekbe. Na, azt most belinkeltem volna ide, dehát már nem találom... Mindenesetre érdekes volt!

retro

386 Sánta Gábor 2005-04-13 15:19:49

vagy mondom vidd be egy ijesmivel foglalkozó szervízbe, ott megmondják neked!

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

385 (Törölt felhasználó) 2005-04-13 06:48:47

Interneten kellene rákeresni arra a rádió-magnóra, elég sok info között lehet hogy akad hasznos is.....

384 Rell Miklós 2005-04-12 21:57:32

Boy írta:
- 1 +
- 1 test
- 2x2 hangszórókhoz
- antenna
más nemvolt......jól nézett ki, tökéletesen idézte a 80as évek dizájnját, csak sajnos nem működött


Ja, nagyon régieknél a hangszórókat nem a testre kellett kötni. Meg a nagyon újakon se... 80-90-es években jött be ez a módi, aztán rögtön elkezdték hídba kötni, és ezzel újra 2 vezeték ment ki egy hangszórónak...
De én itt most a mindenféle egyéb vezérlővezetékekre gondoltam (az a gyújtásraindító vezeték, meg az antennakitekerő vezeték, meg mittudomén miket találtak még ki...)

Remélem, nem dobtad ki azt a rádiót!?!



retro

383 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 20:34:47

Milyen motor megy még bele a trabantba? -Panda/uno
-Renault motorok??

382 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 20:31:39

Van köztetek debreceni?
Hol tudok olcsón cuccot venni a trabihoz?

381 Sánta Gábor 2005-04-12 19:39:33

gratula hozzá, télleg jó lehet....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

380 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 19:33:28

70-80LE s Wartburgmotor...

hát nem chip-tuninggal az biztos..
Nem én csináltam a motort nem tudom pontosan, de eredeti hőskori NDK-s tuningleirás alapján lett csinálva, és ha mindent jól csináltak akkor annyi, de nem lett bemérve szóval nemtom tényleg annyi e, de elvileg annyi.

falco27
:-))



379 Sánta Gábor 2005-04-12 19:11:56

"De ha ebből ennyi kanóc jön, akkor ez nem is olyan régi!"

na Grisa kölcsön kenyér visszajár, ezért most én kötexek!
én amit be akartam szerelni az ótómba az egy ősi csehszlovák Tesla volt szép sötétzöld keresővel, steril, akarom mondani stereo, meg volt érdekessége az volt hogy az van ráírva, hogy testelést a lemezburkolaton keresztül kap, ahhoz képest volt egy testszála is....ebből azt akartam kihozni hogy azon ugye akkor:
- 1 +
- 1 test
- 2x2 hangszórókhoz
- antenna
más nemvolt......jól nézett ki, tökéletesen idézte a 80as évek dizájnját, csak sajnos nem működött

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

(Módosította LittleBoy 2005.04.12. 21:13-kor)

378 Rell Miklós 2005-04-12 18:30:25

Tutto írta:

A magnóból kilógnak: piros, sárga, 2 fekete, zöld, szürke.
A pirosat, sárgát, és a 2 feketét be tudom kötni.A "műszerfalból" kilóg még 1 kék. Tehát eddig 3 maradt ki, és még a hangszóró kábeleketse tudom, hogy hova kell kötni.


Eddigi szerény tapasztalataim alapján szerintem:
piros: +12V
fekete: 0V
zöld - szürke: két csatorna (0V felé)
A többit nemtom. A kék az honnan is jön ki?

De hát ez elég változó szokott lenni. Olyannal is találkoztam már, amin a zöld volt a +12V...
Ha van olyan, amin bizti van, akkor az 99,99% hogy a +12V! A 0V-ot meg ki tudod mérni műszerrel a házhoz képest... Azután meg már sok választás nincs...
De ha ebből ennyi kanóc jön, akkor ez nem is olyan régi!

retro

377 Sánta Gábor 2005-04-12 17:51:08

vagy 1általán milyen márkájú rádió?

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

376 Sánta Gábor 2005-04-12 17:50:18

akkor egyszerű...vidd be egy hangtechnikai v elektronikai szervízbe, ők megcsinálják neked, megkeresik, melyik kábel hova való és asszem még egy kapcsolási rajzot is csinálnak....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

375 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 17:49:04

Van egy ismerősöm, az ő wartburgja odahagyja az összes kocsit a környéken(és most nem szekérre, meg kispolákokra gondolok). Nagyon meg van csinálva, és még azt is mondta, hogy tudna rajta tuningolni.

374 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 17:45:57

A magnóból kilógnak: piros, sárga, 2 fekete, zöld, szürke.
A pirosat, sárgát, és a 2 feketét be tudom kötni.A "műszerfalból" kilóg még 1 kék. Tehát eddig 3 maradt ki, és még a hangszóró kábeleketse tudom, hogy hova kell kötni.

373 Sánta Gábor 2005-04-12 13:41:29

"Mondjuk kb 1-2 versenyt bírtak..."

hát de nekik volt is pénzük ilyesféle jácmákra....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

372 Sánta Gábor 2005-04-12 13:40:36

há a 601esből is ki lehetne hozni 60 lovat sztem ilyen móccerekkel.....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

371 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 13:24:36

Lttelboy:
A gyári wartburg rallyautó teljesítménye 110LE volt.
Mondjuk kb 1-2 versenyt bírtak...

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

370 Sánta Gábor 2005-04-12 13:23:04

"Hogy kell bekötni a magnókat a trabiba, valami kapcsolási rajzot, vagy valamit légyszi adjatok. Mit hova kössek. Egy ősrégi magnóm(még nincs más)van."

huné vótá Te általánosban technikaóráró?! na de jóvan.....
- adott egy + szál....na ezt elvezeted a 16 A-os biztihez
- adott egy testszál, azt sztem fogasd oda valamenyik műszerfaltartó csavarra
- a hangszórókábelekkel sztem már boldogulsz egyedül is
- az antenna (coax?) kábelt meg ha kívül van az antennád akkor oda kell bekötnöd, ha meg mondjuk a csomagtartóban helyezted el a letörés veszélye miatt akkor meg oda kell bekötöd ...
csak azt nem értem minek ehhez kapcsolási rajz.....egy tök eccerű bekötés nem tudnád amúgy se máshogy megcsinálni.....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

(Módosította LittleBoy 2005.04.12. 15:24-kor)

369 Sánta Gábor 2005-04-12 13:18:38

"utcára egy 70-80LE-s 2T Wartburg"

honnan a jóéletbő teremtetté Te abban 70-80 lovat?! nem túlzás ez ey kicsit?

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

368 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 11:13:58

Van egy ősrégi magnóm(még nincs más) és be akarom kötni.
Hogy kell bekötni a magnókat a trabiba, valami kapcsolási rajzot, vagy valamit légyszi adjatok. Mit hova kössek. Egy ősrégi magnóm(még nincs más)van.

367 (Törölt felhasználó) 2005-04-12 11:08:42

Bocs rosszul írtam nem a műszerfalat, hanem a belső teret akarom megvilágítani(főleg a műszerfalnál).

A műszerfalat meg másra akarom, mint ami az alap 2T-s trabiban van.

366 Rell Miklós 2005-04-11 19:55:41

Tutto írta:
2T-s trabiban a műszerfalat ki lehet cserélni?
Vagy ha nem, akkor, hogy lehetne kivilágítani a műszerfalat?
Kérlek segítsetek kapcsolási rajzok, .


Hát... először is mire akarod kicserélni? Mert ha másik fajta trabiműszerfalat akarsz beletenni, az egészen minimális átalakításokkal megoldható (egy lyukat kell max arrábbfúrni). Idegen műszerfalnál már más a helyzet ugye.

Kivilágítani meg... Hogyan, mit, miért, mivel? Nem értem, mit akarsz kivilágítani... Az óra kivan, mi kell még?

retro

365 (Törölt felhasználó) 2005-04-11 19:19:56

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy utcára egy 70-80LE-s 2T Wartburg motorhoz van e értelme 3db MZ-z karbit feltenni? vagy elég egy átfuvókázott gyári karbi? Ha ilyet akkor egytorkút vagy kéttorkút? melyik a jobb? eddig mindenki mást mondott. Illetve sportos utcai vezetés mellett melyik karbival nagyságrendileg milyen fogyasztásra számíthatok

Köszi
Falco27

364 (Törölt felhasználó) 2005-04-11 19:13:41

2T-s trabiban a műszerfalat ki lehet cserélni?
Vagy ha nem, akkor, hogy lehetne kivilágítani a műszerfalat?
Kérlek segítsetek kapcsolási rajzok, ...

363 Rideg István 2005-04-11 17:57:03

Hali!

Ha egy Jikov karbit akarok betenni a 2T Trabiba, akkor milyen átalakításokat kell tennem? Kb. mennyivel fog emelkedni a teljesítmény? Egyáltalán megéri beletenni?
Hasznos infókat várnék!
Előre is köszi!

Honecker601 alias Rideg István

362 Rell Miklós 2005-04-11 17:52:46

Tennék én bele, csak ne kéne annyit utánajárni. Mert 80000% hogy belekötnének...

retro

361 Sánta Gábor 2005-04-11 17:09:47

minek 40-50 liter?! a kocsikat ha megnézed ma és régen is úgy tervezték hogy kb 400 km-re elegendő üzemanyag mennyiség férjen el benne.....legalábbis a legtöbb gyártós ezt csinálta és csinálja.....de ha nem teccik akkor mé nem teszel bele T72 üzemanyagtankot bele?! lehet hogy pár hónapig nem látogatnád a benyakutat.......

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

360 Rell Miklós 2005-04-10 22:19:02

LittleBoy írta:
a 4T tankja mióta lenne 26 literes?! az még haverok közt is 28 liter.....


Tudom, hogy a gyári hivatalos adat 28 l, de én 26-nál többet nem tudtam belerakni azután, hogy "szárazra autóztam".
Az igazság viszont az, hogy valahogy nem a legjobb helyről szíjja a benzint, mert a tényleg üres tankba belemegy 5 liter úgy, hogy a csövön még fel se lehet szívni. Ebből viszont következik, hogy az igazi mérete 26+5=31 l!
Tehát úgy lehetne legjobban leírni, hogy a tank mérete 26 és 31 l közt van valahol... De egyébként tök mindegy, mert így is-úgy is kicsi. 40-50 l... az már volna valami!

retro

359 (Törölt felhasználó) 2005-04-10 21:21:33

Sziasztok!

Köszönöm az ötleteket a tank hátrarakásra!

Következő hülye kérdésem:
Wareszmotort tennék Trabiba, de a gyári leömlője túl hosszú, nem fér el.
Ha eccerűen fogom és kivágok belőle egy darabot az úgy nagyon ***lesz?
(értem ezalatt h a gázok máshogy fognak áramolni...)

szal ennél igényesebb megoldást kéne alkalmaznom? vagy ez is megteszi?

Köszi
Falco27

358 Sánta Gábor 2005-04-10 17:40:14

"Hm.... És mi lenne, ha a 4t-s tankot raknád rá? Abba már csak nem kötnek bele! Igaz, az elég kicsi...
26 l..."

Te Grisa, neked agyadra ment az epresturmix?! a 4T tankja mióta lenne 26 literes?! az még haverok közt is 28 liter.....gondókozz öccsém!

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

357 Sánta Gábor 2005-04-10 17:38:24

"Bocs a nagy képekér.
Alul és belül a tank. Valamint a betöltö."

nagyon szép munka, teccik....

Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

356 (Törölt felhasználó) 2005-04-10 17:12:42

Supernem írta:

Grisa:
Sztem a csomitartó nnincs egylégtérben az utastérrel, de lehet hogy neked van igazad.

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

Hogy ne lenne egy légtérbe a csomagtartó az utastérrel!

355 Rell Miklós 2005-04-10 15:34:20

Hm.... És mi lenne, ha a 4t-s tankot raknád rá? Abba már csak nem kötnek bele! Igaz, az elég kicsi...
26 l...

retro

354 (Törölt felhasználó) 2005-04-10 15:02:14

Grisa:
Sztem a csomitartó nnincs egylégtérben az utastérrel, de lehet hogy neked van igazad.

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

353 Rell Miklós 2005-04-10 14:30:20

Hát nemtom, én olvastam egyszer valahol, hogy van valami olyan szabály, hogy az utastérrel egy légtérbe nem szabad rakni a tankot, és ezért is nem engedik a trabant tuningolásához a gyár által ajánlott tank csomagtérbe szerelését... És hát ha ezt valahol egyszer szigorúan veszik, akkor a képeken látható megoldás se felel meg ennek az előírásnak...

retro

352 (Törölt felhasználó) 2005-04-10 13:07:44

Köszi szépen.
Igazábol nem szükséges, ha látják hogy nem rágogumival van odatapasztva akkor nem szolnak érte.

-=Quazar=-

351 (Törölt felhasználó) 2005-04-10 12:58:19

Quazar:
Minden elismerésem, profi munka. Bár én az aljára a helyedben tennék egy kis védő lemezt, hogy aluról jobban védve legyen a tank.

Ehez szükséges engedély????

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

350 (Törölt felhasználó) 2005-04-10 11:13:25

Bocs a nagy képekér.
Alul és belül a tank. Valamint a betöltö.





-=Quazar=-

349 (Törölt felhasználó) 2005-04-10 11:11:13



-=Quazar=-

348 Sánta Gábor 2005-04-09 20:59:35

"Sziasztok!

Az a kérdésem hogy ha egy autóba nem tipusazonos motort tettek ezt engedélyeztették, beirták a forgalmiba. majd ezután az autót forgalomból véglegesen kivonták akkor, az átalakításokat baszhatom, vagy abba már nem fognak belekötni.

Történetesen arról van szó h Wartburgmotoros trabantot szeretnék, utcára papírokkal, de már nem engedélyeznek ilyet, ezért akarok egy már meglévő papírjait használni. Találtam is egyet csak véglegesen kivonták. Wá!!!!!!"

várjá embör! ahhoz hogy belerakj egy Waresz motort Trabiba ahhoz kell egy:
-dokumentáció (gépészmérnök)
-egy műhely által megvizsgált eredetiség vizsgával rendelkező Wartburg motor
-aztán asszem műhelyben kell megcsináltatni a motorpakolást, azok adnak egy műbizit
-aztán KPM, okmányiroda, stb.....

ja most látom hogy Te találtál egy Wartburg motoros Trabantot csak forgalomból kivont.....aha....hmmm....Tiberius "66osa az is ki volt végleg vonva nem?! oszt mégis kapott rá rendszámot....valami G??-???....nemtom mi volt az a rendszám....aztán jött neki az OT-??-??......de sztem ezt tőle kérdezd meg vagy Prokee-tó....


Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!

347 (Törölt felhasználó) 2005-04-09 20:29:23

Sziasztok!

Az a kérdésem hogy ha egy autóba nem tipusazonos motort tettek ezt engedélyeztették, beirták a forgalmiba. majd ezután az autót forgalomból véglegesen kivonták akkor, az átalakításokat baszhatom, vagy abba már nem fognak belekötni.

Történetesen arról van szó h Wartburgmotoros trabantot szeretnék, utcára papírokkal, de már nem engedélyeznek ilyet, ezért akarok egy már meglévő papírjait használni. Találtam is egyet csak véglegesen kivonták. Wá!!!!!!

Köszi
Falco27

346 Sánta Gábor 2005-04-09 18:57:22

"Sziasztok!
Én raktam hátra benzintankota következö képpen.
2 ütemü wartburg tank-bol ki lett vágva 6 centis csik hogy ne legyen olyan mély, valamint a beölö csonkot is át kellett rakni. Kivágtam a csomagtarto alját pont olyan méretüre és most ugy néz ki hogy fele bent fele kint.
Külsö beömlönek meg suzuki hayabusa motor tankjhárol levágtam a sapkát és ráüvegszálaztam a kasztni-ra."

MICSODA?! szóval fél tankod kint, a másik fele bent?! na ez télleg érdekes lehet.....van róla képed? érdekes megoldás lehet kíváncsivá tetté!


Van egy kék tó a fák alatt....
DCC-060!!!