Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Extrák, tuning

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

495 Vancsó Zoltán 2005-07-24 08:33:35

Igen, azt sejtettem, hogy a 290 euro 2-vel szorzandó, de annyi időm nincs hogy magam rakjam össze, 100-at meg nem igazán akarok rááldozni. Addig míg nem találok elfogadható megoldást marad a régi hagyományos váltó.


494 Varga Tibor 2005-07-23 07:59:11

ja az kimaradt, hogy 100-ból itthon is megcsinálják.

Tibke
www.tar.hu/tibke

493 Varga Tibor 2005-07-23 07:58:25

Bocs a beleszólásért, de tán két napja jártam spoiler ügyben a REICH honlapján ott találkoztam L-es hosszú és S-es rövid áttételezésű váltóval. Az ára 290 Euró kicsit sok, plusz rájön még a postaköltség is. Ez egy kispénzű embernek nagy összeg, de és részemről remndelek egy L-est meglátjuk hogy szuperáll.

Én se azt írtam hogy lehetetlen, de mire neked az a váltó ideér, benne lesz kb 100ezerben.na meg nem is biztos hogy elküldik, először előre ki kell fizetned a pénzt, utána küldik el. de lehet hogy ezeket tudod.

Tibke
www.tar.hu/tibke

492 (Törölt felhasználó) 2005-07-22 19:39:27

Sziasztok. Ha valaki tud egy eladó 34-es vagy 36-os JIKOV karburátort az legyen szíves írjon a címemre:lacca89@freemail.hu
Előre is köszi! (FONTOS)

491 (Törölt felhasználó) 2005-07-22 19:36:08

Sziasztok. Ha valaki tud egy eladó 34-es vagy 36-os JIKOV karburátort az legyen szíves írjon a címemre:lacca89@freemail.hu
Előre is köszi! (FONTOS)

490 Vancsó Zoltán 2005-07-22 10:32:21

Bocs a beleszólásért, de tán két napja jártam spoiler ügyben a REICH honlapján ott találkoztam L-es hosszú és S-es rövid áttételezésű váltóval. Az ára 290 Euró kicsit sok, plusz rájön még a postaköltség is. Ez egy kispénzű embernek nagy összeg, de és részemről remndelek egy L-est meglátjuk hogy szuperáll.


489 Varga Tibor 2005-07-20 09:18:11

az 5 sebességes váltó egy szép álom, na meg rengeteg pénz. minden fogaskereket le kell gyártani újra keskenyebbre. régebben csináltak ilyet, de sokan úgy csinálják az 5 sebességet, hogy az 5-lesz a gyári 4. áttétele. tehát csak elosztják 5 fele a gyári 4-et.
ha hosszabbat akarsz, marad a hosszú 4. fogaskerék, ami a külső szimmeringházas váltókban van, ha azt a fogaskerékpárt összepárosítod az újtipusú váltóval, hosszabb lesz a 4. valahol nekem is hever még itthon egy plusz 4.fogaskerékpár...

Tibke
www.tar.hu/tibke

488 Sánta Gábor 2005-07-19 12:47:15

"folyton bevonnák a műszakit."

én inkább a forgalmira szavaznék.....a műszakit nem tudja...vagy forgalmi vagy rendszám....de egyébként igazad van a gyári paraméterek megváltoztatására meg kell kapnod a tanácstúl (de inkább a KPM-től) a zengedayt, mert különben oda lesz egyszer a rendszámod/forgalmid......

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

http://gportal.hu/littleboy

487 Szedlacsek Ottó 2005-07-19 12:35:46

Szia Supermen,
Természetesen minden szerkezeti átalakítást engedélyeztetni kell. Gyakorlatban csak olyanokhoz kérnek átalakítási engedélyt, ami kintről jól látszik és ami miatt a "rend-őrei" folyton bevonnák a műszakit. Azzal azonban légy tisztában, ha egy nem hivatalos átalakításból adódó hiba miatt balesetet okozol akkor nem igazán fog rólad csöpögni a víz jó pár éven keresztül.
Csak okosan.

DER ZWEI KERZEN

486 (Törölt felhasználó) 2005-07-18 18:04:51

Szeva!!
Nemtudja valaki, hogy ha 2T motort tuningolok, akkor arra kell engedély??
Az, ültetésre, terpesztésre, nyomtávszélesítésre????

Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

485 (Törölt felhasználó) 2005-07-14 21:45:23

Hali!

Egy kis tuning eligazítás kéne, váltó ügyben!
Tud esetleg vki Trabi (2T) váltó átalakításról rajzot vagy esetleg vmit küldeni, hogyan kell 5 sebességesre átmunkálni?

Kössz!

484 Sánta Gábor 2005-07-06 07:42:32

"Hááát!!
Ha azt nézzük hogy nincsen rajta műszaki és csak hobbinak lehet használni akkor azért sok érte!!
De ki van gyúrva rendesen az biztos!!"

hát nagyügy.......nekem akkor is teccik......teccikérteni?!

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

http://gportal.hu/littleboy

483 Szabó Szilárd 2005-07-05 20:28:37

nem is sok érte a 100000 péz

Hááát!!
Ha azt nézzük hogy nincsen rajta műszaki és csak hobbinak lehet használni akkor azért sok érte!!
De ki van gyúrva rendesen az biztos!!

Trabant 1975 !!!

482 Sánta Gábor 2005-07-04 16:59:51

"Ezt nézzétek meg!!"

szép ótó!és nem is sok érte a 100000 péz......

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

http://gportal.hu/littleboy

481 Szabó Szilárd 2005-07-04 11:49:53

Ezt nézzétek meg!!

Tuning Trabant hobby célra!!

Trabant 1975 !!!

480 Varga Tibor 2005-07-01 16:17:18

épp ez az, hogy a 4t-nek mereveb baz eleje,nem tudnak úgy mocorogni a tornyok. de tegyél bele ha akarsz. de szigorúan csakis polírozottat!

Tibke
www.tar.hu/tibke

479 Rell Miklós 2005-07-01 14:34:57

2t-nél számít? Hiszen... ott csak a lengéscsillapítók vannak, a kocsi súlya ott nem is a tornyokon van, hiszen a rugó nem oda van felrakva! 2t-nél a tornyokon csak dinamikus igénybevétel van, míg 4t-nél van statikus, és dinamikus is! Igaz, ott erősebb is a torony - nem véletlenül...

retro

478 Varga Tibor 2005-07-01 07:46:13

!t-vel sok tapasztalatom nincs toronymerevítővel kapcsolatban, de 2t-nél számít. ugye aott kisebb a torny, nem olyan merev. de ha nem állatkodsz kanyarokban, teljesen felesleges belerakni.

Tibke
www.tar.hu/tibke

477 Rell Miklós 2005-06-29 18:59:51

Tibke írta:
elöl ki kell venni a gólyalábat, és máris hozzá lehet férni.
hátul nem nagyon kell kinlódni a toronymerevítővel, ki van az merevítve. de ha mégis zseretnél,
össze kell kötni a két toronyrészt egy csővel, simán bele kell hegeszteni.


Jaj, hát hiszen pont ezt akarnám elkerülni!
Hiszen akkor hogy döntöm le az ülést?!?
De ha aszondod, hogy elég merev... Meg azért az a fatámla is fog szerintem valamennyit...

Egyáltalán: érezni bármi különbséget ha beteszem?

retro

476 Varga Tibor 2005-06-29 18:20:52

elöl ki kell venni a gólyalábat, és máris hozzá lehet férni.
hátul nem nagyon kell kinlódni a toronymerevítővel, ki van az merevítve. de ha mégis zseretnél,
össze kell kötni a két toronyrészt egy csővel, simán bele kell hegeszteni.

Tibke
www.tar.hu/tibke

475 Rell Miklós 2005-06-28 17:29:16


A moderált rész a fa-szerkezet volt, csak kötőjel nélkül...


retro

474 Rell Miklós 2005-06-28 17:28:11

Sokan dícsérik a toronymerevítőt... Nézegettem, de csak nem jövök rá, hogy azt hogyan lehet feltenni a 4t-re azzal a 2x2 lyukkal! Alulról hogyan lehet odaférni? Vagy nem alulról kell próbálkozni?
Kombinál helyettesítheti-e szerintetek a toronymerevítőt, ha az üléstámla-felfogatást a támla hátlapján valami erre alkalmasnak tűnő cuccal összekötöm? Elég tartása lesz-e a gyári csapos ülésrögzítésnek? Vagy felesleges vacakolni, mert maga a támla (moderálva)erkezete elég merevítést ad?
Bár leginkább az első merevítés érdekelne...

retro

473 Varga Tibor 2005-06-28 09:12:49

Kéne nekem egy olyan tanács, hogy 1.3asnál nagyobb mocit mit tudnék berakni viszonylag kicsi átalakítással a 4t szörnyembe.

Az első kérdés, mi nálad a kicsi alakítás? mert a viszonylag kicsi alakítással betehető motorok: 1.6 8 szelep(nagyon ritka)75 Le 126 nm,1.4 ( szelep, 60 Le, 107 Nm, 1.3 3F-es Polo GT motor 75 LE.

amúgy pont eladó testvérem 1.4-es Golf III-as motorja trabiból,4 leömlővel, duplatorkú Weber karbival. Nagykarácsonyi találkozó leggyorsabb 4t-je.

Tibke
www.tar.hu/tibke

472 Ivacs István 2005-06-21 18:18:43

TWK-001 bal alul= Klubelnök

ivi

471 Ivacs István 2005-06-21 18:16:57

A papírozást csak a MOZAIK u.-i vizsgaállomás jogosúlt!!! Továbbiakban fordulj a TWK-001 (baloldalon alul)-hez!! Üdv: Ornagy

ivi

470 (Törölt felhasználó) 2005-06-20 11:41:26

Sziasztok! Nemrég vettem egy Trabantot és kaptam hozzá egy garnitura sötét szélvédőt. Az lenne a kérdésem, hogy mennyibe kerül kb a papírozás, vagy az, hogy mennyit érhetnek az üvegek (jó állapotúak). Köszi.
Tomi

469 (Törölt felhasználó) 2005-06-19 08:09:31

Üdvtök trabiskollégák!!!

Kéne nekem egy olyan tanács, hogy 1.3asnál nagyobb mocit mit tudnék berakni viszonylag kicsi átalakítással a 4t szörnyembe. előre szólok, hogy V8asra nincs pénzem segítségeteket előre is köszi.

TRABANT FOR PREZIDENT!!!!!!

468 Franyó Tamás 2005-06-17 00:06:48

szerintem nem volt mindig ugyan azzal a színnel ezeket variálták össze vissza. De biztosra nem tudom csak gondolom.

http://www.gportal.hu/portal/frensistuning/

467 Povázsay Zoltán 2005-06-16 21:18:26

Nem tudom, mennyire idetartozik, lehet, h veterán. Van valakinek tudomása arról, h a de luxe törtfehér trabik milyen színű tetőfényezéssel jelentek meg? Katalógusban edddig kétfélét láttam: egy világoszöld és egy narancs-barna átmenet színűt. A piros tetős trabik törtfehérek, vagy világosabbak voltak?

466 (Törölt felhasználó) 2005-06-13 13:27:36

Hali!

4T trabim van, és kaptam egy 4T Waresz motort(ami még nincs nálam). A kérdésem az lenne, hogy milyen átalakításokra van szükség, hogy bele tudjam rakni, és hogy műszakira vissza lehet-e rakni utánna a trabi motort? Mert átiratni nem igazán szeretném.

Zoli

465 Ivacs István 2005-06-10 15:32:38

Ja, és elől 20 mm-s pogácsa van. IVI

ivi

464 Ivacs István 2005-06-10 15:06:35

Tippek a hátsó futómű alakítására alufelnihez 6x14"! Nekem spirálos, a rugók között a Zsigulihoz kapható rugómerevtő gumibak át van vágva 3 cm-re 4 cm helyett. A felső rugótányértól a sárvédő külső széle 22,5 cm-re ki van nyomva. A pogácsa vastagsága 11mm. A hátsó sárvédőnél a befele menő rész teljesen ki van flexelve. Gumi méret 175/60x14"! Így a Verling dob bélés is elfér!!!!

ivi

463 Szedlacsek Ottó 2005-06-10 12:50:52

Csákó,
Az én autóm is spirálos és most fog kapni 4db IRMSCHER felnit, mert jól viselkedett. Nekem sem fér be a dobba a 185-ös gumival pedig 2 db csöcs van a lengőkar alatt, na meg 20mm szélesítő (a lengőkar bekötésére hátsó laprugófelfogató M12x1,5 12.8-as csavarokat használok). A 165-ös gumival itt már nem lesz gond. Sajna a rugót ez is viszi, de erre a következőt találtam ki: A trabi hátsó s.rugó elég puha, ezt egy erősen vágott, köszörült SKODA hátsóra cserélem ki. A rugostag felső részét keresztben elvágom és beletoldok kb. 3 cm, így lejjebb kerül a rugó felső része (rugótányérral együtt) és nincs útban. Mindezek után kapok egy erős hátsó rugóstagot, ami nem kényes a terhelésre, alufelni pörgetésre annál inkább.

Ottó:kacsa_on:BR:kacsa_off:30/505-4459

462 (Törölt felhasználó) 2005-06-10 05:40:26

hy. Mint a hírekben is írtam az a problémám h nem fér be az alufelni hátra. Spirálos a kicsike. Terpesztve (pogival) 1,3 cm nyomtávszélesítő, teljesen kivágott ív,185/60 gumik. Ha már ül valaki hátul akkor a felni beleér a rúgóba. Erre tessék nekem valami ötletet mondani. Laprúgó elfelejtve, tovább az ív nem vágható.Én valamilyen más kocsi spirál rúgójára gondoltam aminek kisebb az átmérője. Tud valaki ilyet?


461 (Törölt felhasználó) 2005-06-09 19:36:42

Köszi!

Nemtudom, miért nem állt be a gyárival.
Akkor maradok az esztergáltnál és addig próbálkozok, míg egyenes nem lesz.

460 Varga Tibor 2005-06-07 17:21:57

a legegészségesebb az ha esztergáltatsz oda egyet.
de a gyáritól is ki kell jönnie egyenesbe. vagy ültess kicsit az autón,akkor nem kell terpesztő se,mert ültetéstől beterpeszt.
ne tegyél be mégegy tányért!

Tibke
www.tar.hu/tibke

459 (Törölt felhasználó) 2005-06-06 18:50:43

Sziasztok!

hátsó kerékdőlést szeretném kihozni egyenesbe, már beraktam gyári pogácsát, de nem lett vele egyenes, még mindig dől. Rakjak be mégegyet(megbírja? )vagy inkább esztergáltassak? Ha esztergált, akkor hány cm-est?

Zoli


(Módosította promexx 2005.06.06. 20:53-kor)

458 Varga Tibor 2005-06-03 09:24:01

vissza lehet alakítani, régen lehetett kapni azt a kasztni elemet,amire felfeküdt a rugó,nekem még van is olyan(új). a spirálosról le kell venn iazt az elemet,és fel kell hegeszteni az alvázra a laprugótartót. de mintha más lenne egy kicsit a tengelytáv a spirálosnál,nem? na mindegy,mert max a laprugó végéből kell vágni kicsit.

Tibke
www.tar.hu/tibke

457 (Törölt felhasználó) 2005-06-03 08:36:41

Köszi!

Én árulom, már megis jelent a hirdetések között

Más: Spirálrugósat vissza lehet alakítani hátul is laprugóssá? Egyáltalán lehet érdemes ilyennel foglalkozni?

Falco27

456 Varga Tibor 2005-06-01 11:05:42

te veszed,vagy te árulod?
ha te veszed minél olcsóbbra törekedj.
amúgy nem nagyon vagyok otthon waresz témában,de ha fel van ujítva,és
tényleg normális,akkor olyan 60 körül.de ez közel se biztos.

Tibke
www.tar.hu/tibke

455 (Törölt felhasználó) 2005-05-30 12:25:04

Sziasztok!

Szerintetek nagyságrendileg mennyi a korrekt ár egy tisztességesen megépített 75 LE körüli 2T Waresz motorért?

Tudom így látatlanba nehéz..de úgy kábé???

Köszi
Falco27

454 Szabó Szilárd 2005-05-30 06:48:08

Szicsunak itt egy utánfutó!

Köszi Grisa!
Aranyos vagy!!
Ez az ötlet már nekem is mefordult a fejembe!!
Van is egy Trabant eleje otthon!!

Trabant 1975 !!!

453 (Törölt felhasználó) 2005-05-29 20:01:04

Segitséget szeretnék kérni töletek,mégpedig az ugyben hogy honnan tudnék szerezni 2 ütemü wartburghoz elektronikus gyujtást. vlajk@freemail.hu


452 Rell Miklós 2005-05-25 19:25:23

Szicsunak itt egy utánfutó!


retro

451 (Törölt felhasználó) 2005-05-25 15:30:00

Hali!
Ez aztán az extra! Opel Astra műszerfal, középkonzol nincs, űszerek kicserélve:


Supernem
http://www.papirjaguar.gportal.hu

450 Árvai István 2005-05-25 10:59:37

Helló!

Wartburgba szeretnék központi zárat. Hol lehet ilyet beszereltetni?

"Nem én megyek magam mögött!" :-D

Wartburg 353W
Budapest
+36205963034

449 Prokop Gábor 2005-05-23 14:52:29

"Láttam ma egy fehér kabrió P50-est a Budafoki úton, P-s rendszámmal! Tud erről valaki valamit?"

Muczán Gáboré, asszem Maruti motorral. Ja, meg 601 ajtó, meg ilyesmi. Aranyos darab.

448 Povázsay Zoltán 2005-05-23 14:12:59

Láttam ma egy fehér kabrió P50-est a Budafoki úton, P-s rendszámmal! Tud erről valaki valamit?

447 Sánta Gábor 2005-05-04 19:47:17

Tutto írta régebben:
"A 2T-n elöl a rácsot, meg lehet úgy oldani, hogy egybe nyíljon a motorháztetővel??
Hogy kezdjek hozzá?"

bazze megmondtam hogy láttam már több helyen is.............itt van egy: a kép Bee honlapjáról van kölcsönözve (Ábrahám Imi ótója):


Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

(Módosította LittleBoy 2005.05.04. 21:47-kor)

446 (Törölt felhasználó) 2005-05-01 21:13:27

Az a helyzet, hogy a Warcsi munkahengerei nagyobbak,(főleg a tárcsafékesnél ott ugye elöl oldalanként 4db m.h. van hátul 1,összesen 10 munkahenger,de a tárcsaféknél nagyon pici az elmozdulás, a Trabinál is elöl 2db m.h. van egy oldalon hátul 1-1db, de itt mind a négy ponton nagyobb az elmozdulás) tehát az önállítókat kellene megnézned mert lehet,hogy a pofák nagyon visszaesnek (ez lehet akár csak az egyik keréknél is) és így fékezéskor nagyot kell mozdúlniuk ("beesik a pedál") és csak bennt fog.

djucee