Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Füstöl(g)és

Infó a 2005-re tervezett és félig bevezetettt szigorításokkal kapcsolatban

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

71 Prokop Gábor 2005-09-20 19:34:13

-----> Trabant topic

70 Sánta Gábor 2023-05-22 08:40:11

"Boy!

Te láttál már karbantartott Kamazt?"

hát nem sokat......:rolleyese azért van 1-2 de télleg nincs több...

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

https://gportal.hu/littleboy

69 Basa Balázs 2005-09-19 07:04:56

Boy!

Te láttál már karbantartott Kamazt?


batka

68 Sánta Gábor 2023-05-22 08:40:11

naaa a Kamazt nem bántani! jó kis orosz gép csak akkor van baj ha ninsc karbantartva! na akkor azért télleg az is oda(moderálva) az orrom alá.....de én meg egyre többet látok (nem fikázásból mondom) hogy mennek a dízel Golf (az a meglepő hogy nem az 1es Golfok füstölnek...) 3asok 4esek és úgy ÖMLIK belőlük a fekete füst hogy ott télleg nem lehet látni az azt követő kocsi rendszámát....no meg ugye semmit ami a környéken van.....

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

https://gportal.hu/littleboy

67 Basa Balázs 2005-09-15 09:32:33

Peti!

Tök igazad van. Én kb.: két hónapja láttam egy szépet. Egy "E" osztályos, olyan kb. 6éves merdzsó hajtott fel előttem az autópályára (persze valami "I"-s rendszámmal), aztán csak a prüszkölés maradt! A szép az, hogy állítólag az egyik leginkább rákkeltő dolog a levegőben a dízelekből származó koromszemcsék, amik egy-egy ilyen gyorsításkor szép számmal kiröppennek a kipufin!

Én azt szeretem, hogy a magyarok közlekedéskultúrája a nullával egyazon szinten van! Még senki sem jött rá arra, hogy ha nem vágna mindenki be egy-egy kétütemű elé, akkor nem mi lennénk a leglassúbbak, míg újból felgyorsulunk! Vélhetően a fogyasztásunk, és a füstölésünk is jobban alakulna!

Bár, szerintem ezek a kopaszok amúgy azért is füstölnek, mert rendszerint csak a városokban "Janiskodnak" cruisingolva, aztán ha jönnek a "pipik", akkor meg kell mutatni ám!

Az én másik kedvenceim a lepukkant nyugati olajégető gépek (most nem a gázolajosokra gondolok). Na, azok sem egyszerűek. Vannak olyan jók, mint a Kamazosok!


batka

66 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Az az igazság hogy alapvetöen szerintem nem az audi dieselmotorjával van a baj, hanem a benne ülö kopaszszétgyurtizom TIBIK-kelEzek szerény megfigyeléseim szerint olyan 5-6 éves audik, A6, A4 , és általában vagy 1.9es vagy 2.5ös TDi motorral.Namost ez a motor nem alkalmas arra hogy "(moderálva)rápörgessék" ahogy szokták itthon néha,föleg hogy ezek legtöbbször felcsippelt autók, és ez a kettö tényezö együtt sztem simán kinyirja a 4-6 éves motort föleg ha az elsö gazdi esetleg egy német manager,vagy taxis volt aki már beletiport 2év alatt 300ezer kmet. Utánna jöttek a TIBIK meg a TUNING, esetleg közben izlés szerint le lett bombázva az autó jobb vagy bal eleje,ahogy ez szokás...
Ezek után nemsok csodálkoznivaló van azon hogy füstöl
Ennek ellenére értem hogy mire céloztál az elözö Hsz-szel.

Trabant 601L Hyc "75 & Trabant 601S "90
------R.I.P. Trabant 601S "85 BON-512------
------------https://snakepeti.uw.hu------------
(Módosította snake peti 2005.09.14. 22:59-kor)

65 Rell Miklós 2005-09-13 14:45:56

Nem adható el???? Ez komoly? Ilyet eddig nem hallottam!

retro

64 Kalmár Gábor 2005-09-13 13:59:10

És egy igazán címbe illő téma.
Pár héttel ezelőtt döbbenetes látványban volt részem. Pár éves Ódi A4-es kanyarodott ki elém. Kb. 4-en ülhettek benne. Ahogy gázt adott, eltűnt mögötte minden a sűrű fekete, fojtogató füstben. Egy sarokkal odébb elkanyarodott, utánanézve ugyanazt láttam, s még akkor sem akartam elhinni, hogy egy viszonylag új autó, érvényes műszakival, zöldkártyával résztvehet így a forgalomban. Ha ugyanezt - persze kékben - a Trabantommal adtam volna elő, már téma, és cikk (és persze kép) lennék hazai kis médiánkban.
Szintén nem rég lapozgattam bele - még az ominózus eset előtt - az egyik új Ódi prospektusába, ahol érdekes részletet találtam a kipufogóknál: a dízel modelleknél a cső(vek) vége lefelé fordítva!? Vajon miért?


gkalmar

63 Kalmár Gábor 2005-09-13 13:39:32

"Amíg nem sikerül meggyőzni az illetékeseket arról, hogy amit csinálnak az alkotmányellenes és műszakilag is kivitelezhetetlen, addig..."
Korlátozhatja-e az állam a 2T tulajdonost tulajdona használatában úgy, hogy annak idején az állam által forgalomba hozott (MERKUR) 2T autókra most éppen az állam olyan műszaki követelményeket határoz meg, amelyet az új - gyári - állapotban forgalmazott 2T autó sem tud teljesíteni."

Zsolt!

Tovább megyek: hozhat-e a Magyar Állam olyan rendeletet, amely visszamenőleges hatályú, függetlenül attól mit tartalmaz? Némileg segítve: a rendelet alkalmazható lenne minden olyan 2T járműre, amelyet a rendelet hatályba lépése után helyeznek (első magyar tulajdonos) először forgalomba Magyarországon, azaz külföldről hozzák be. Csakhogy ilyen ugye nem nagyon van.
(Ezt kitekerve hozták meg a jelenlegi eladástilalmat, pontosabban ellehetetlenítést)A többi pedig ismert és etikátlan. Az egész olyan, mintha mától Mo-on minden autóba légzsákot kellene szerelni, függetlenül attól, hogy az mennyibe kerül,hány éves a kocsi, s hogy utólag beépíthető-e az adott típusba. Ja, és ha nincs beépítés nincs (hivatalos) eladás. Csak a bontó.
Mert ugye jogszerűen ez is úgy működne, ahogy azt fentebb írtam.

A 2T ügy mögött valójában azonban több van, mint amire elsőre gondolnánk.

gkalmar
(Módosította gkalmar 2005.09.13. 15:41-kor)

62 Prokop Gábor 2005-08-19 16:50:48

Naaa ! Mingyá szétcsapok ! Pucolás a kocsmába az offtopiccal !

61 Szabó Szilárd 2005-08-19 13:42:46

lehet........

Ezt már szeretem!
Ezt úgy hyvják hogy egészséges önkritika!!!

Trabant 1975 !!!

60 Sánta Gábor 2023-05-22 08:40:11

"az elmére pedig te......"

lehet........

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

https://gportal.hu/littleboy

59 Szabó Szilárd 2005-08-18 18:26:25

az elmére pedig mi.....

az elmére pedig te......


Nem ám megsértődni!
csak vicc!!

Trabant 1975 !!!

58 Sánta Gábor 2023-05-22 08:40:11

"Na ez az !!
És ilyen kor mi van??!!
Akkor ki a káros a társadalomra!!!!!???"

Szicsu az Anettka a káros a társadalomra.....a környezetre a dízelek, a májra a pia, az elmére pedig mi.....

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

https://gportal.hu/littleboy

57 Szabó Szilárd 2005-08-18 14:54:25

A 2T motor mindkettő szennyezőt tekintve jobb.


Na ez az !!
És ilyen kor mi van??!!
Akkor ki a káros a társadalomra!!!!!???

Trabant 1975 !!!

56 (Törölt felhasználó) 2005-08-18 13:16:50

Tegnap a TV1-en késő este volt szó a budapesti levegőről. A fő gond nem is a CH, hanem a 10 mikron méretű koromszemcse, amely tüdőrákot okoz, és a nitrogén-oxidok.
Az előzőt a dízelek bocsátják ki, az utóbbit a 4T motorok. A 2T motor mindkettő szennyezőt tekintve jobb.

Zsolt


Zsolt

55 (Törölt felhasználó) 2005-08-18 06:57:55

Szia Attila!

Az Alkotmánybíróságban (AB) az a jó, hogy civil, illetve civil szervezet is fordulhat a szervezethez, és pénzbe sem kerül. Most jön a lényeg: az AB mindentől független szervezetként - tehát a Kormányzat befolyásától mentesen - csak egy dolgot vizsgál: az adott hazai jogszabály alkotmányos-e vagy nem. Kormányzati kifogásokkal nem törődik. Ha a jogszabályt alkotmáyba ütközőnek találja, akkor a jogszabálynak az "ütköző" rendelkezését megsemmisíti. A gond az, hogy az AB sem dolgozik túl gyorsan.

Szóval jön a nágyütemű fűnyírók, láncfűrészek korszaka - hogy fogjuk tidni felemelni őket... :-)

Még nem válaszoltál a két napja küldött emilemre.

Üdv.
Zsolt

Zsolt

54 Basa Balázs 2005-08-18 06:45:57

Hát, igazából szerintem Dorogon naponta több káros anyag jut a levegőbe, meg a vízbe, mint egy naponta használt Trabi éves káros anyag kibocsátása. Sőt, szerintem a paksi atomerőmű sokkal inkább potenciális veszély a jövő nemzedékére, mint egy Trabi 2 percig kihúzva hagyott szívatója.

Szóval érdekes ez a probléma! A kérdésem csak az, hogy a kintről behozott és rég levetett dízelkályha kamionokat is majd felszerelik normális katalizátorral? Meg mi lesz azokkal a lepukkant olajégető nyugati autókkal, amik 6-szor büdösebbek egy Trabinál?

Szerintem, ha a kétüteműeket sújtják, akkor a többi igazán mérgezően füstölgőt duplán kellene sújtani. De mivel így egy lavina indulna el, talán mindenkit békén hagynak. Mondjuk, ha a régi Kamaz és társai füstkibocsátását, vagy egy-két levetett volánbusz kipufogója miatt az Ikarusokat is keményebben vennék, akkor érdekes demonstráció alakulna ki az Árufuvarozók részéről. Sacc/kábé minden út le lenne zárva.


batka

53 Sánta Gábor 2023-05-22 08:40:11

sztem baromság az egész és csak kamu....nem lesz ebből semmi.....

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

https://gportal.hu/littleboy

52 Deák Attila 2005-08-16 11:53:51

Üdv, Zsolt!

Az a baj, hogy az AB hivatkozni fog arra, hogy Nyugaton is folyamatosan szigorítják a környezetvédelmi normákat (lásd: Euro 1-Euro 4 osztályok!), és hogy ezeket a gépkocsikat az új autó-forgalmazók ma messze valós értékük felett számítják be környezetkímélő gépkocsi vásárlása esetén a vételárba, meg hogy nem cserélődik elég gyorsan a gépkocsiállomány korszerűbbre, meg hogy gyermekeink jövője és az üvegházhatás ... soroljam? Előre hallhattuk már az összes érvet, amelyeket felsorolnak ellenünk. A nagyon durva húzás az, amelyet pár napja írtak többek közt az Indexen: a kétütemű FŰNYÍRÓK (!!!!!!!!) augusztus elsejétől csak katalizátorral felszerelve kerülhetnek forgalomba, merthogy egy óra fűnyírás alatt annyi káros anyagot bocsátanak ki, mint többszáz környezetkímélő motoros gépkocsi ugyanennyi idő alatt!!! Hát, (moderálva)us, ez már tényleg PARANOIA! A Babetta-motoros 50 köbcentis (!) Robi-kapámat ez után már be se indíthatom ? Természetesen ennek is Szoboszlay Úr volt a tolmácsolója az Index cikkében. Nem éééééértem ...

twk004

51 (Törölt felhasználó) 2005-08-15 13:47:55

Sziasztok!

"Amíg nem sikerül meggyőzni az illetékeseket arról, hogy amit csinálnak az alkotmányellenes és műszakilag is kivitelezhetetlen, addig..."

A Klubnak mielőbb Alkotmánybírósághoz lehetne fordulnia, hogy a 2000ppm-es CH határértéket előíró rendelet Alkotmányba ütközik-e a következő kérdéssel:

Korlátozhatja-e az állam a 2T tulajdonost tulajdona használatában úgy, hogy annak idején az állam által forgalomba hozott (MERKUR) 2T autókra most éppen az állam olyan műszaki követelményeket határoz meg, amelyet az új - gyári - állapotban forgalmazott 2T autó sem tud teljesíteni.



Zsolt

50 Kocsis Zoltán 2005-04-06 20:39:03

Hali skacok!
Én tavaly vittem a 2t-met zkra! Mondom az ürgének h zkt akarok meg kérdeztem h beálljak?!Aszondja nemkell merh a trabi olajos füstje csak elrontaná a mérőmasinát, meg annyit mondott h amit mérni lehet azmeg a trabin úgyis alacsony! Szal füstöljünk tovább nyugodtan

49 Szakál Róbert 2005-03-11 09:06:32

Hello gengszersz!

Akinek régi füstölős nyugati autója van és szidja a trabit meg a warbit
(holott neki is az volt régen tutira) Az le van SZARVA.
Mindig az ordit akinek a háza ég.
Neeeem? :
Most van egy olyan koru fiatja mint a mi autóink és veri magát?
Én is verem magam WARTBURGGAL JÁROKKKK!!!!!

Itt van nektek egy fanatikus Warnyungos.<BR>NE!!!! <img src="gif/lustig.gif">))9

48 Szakál Róbert 2005-03-01 08:24:39

Ilyenkor én is bazira begurulok
A Nyugati ***dieselek sokkal rosszabbak.
Nyomtam én már Wartburggal régi opelt meg golfot mert belehetettt
hányni tőle

Itt van nektek egy fanatikus Warnyungos.<BR>NE!!!! <img src="gif/lustig.gif">))9

47 Szakál Róbert 2005-03-01 08:15:42

Hy!

Én elvittem zöldkártyára nagy GÁZFRÖCCSöket is adtam és
3x mérték meg mert 600g/km vlot a kibocsátásom. A 2000g/km
helyett.Ja és 2t m wan.Nem akarták elhinni.Semmi más gond nincs
ezekkel az autókkal csak törődést igényeknek

Itt van nektek egy fanatikus Warnyungos.<BR>NE!!!! <img src="gif/lustig.gif">))9

46 Klement Tibor 2005-02-18 14:09:57

Az utolsó zöldkártyámat nem álló motorral ,hanem gázfröccsökkel csináltuk ,hogy a méjünk némi co-t is. Amúgy magyar el.gyujtás és egytorku karbival szerelt Wartburgom van .

45 Basa Balázs 2005-02-18 10:57:17

Nekem jó tapasztalatom is van vizsgáztatókkal. Amúgy meg tényleg jó kis korrupt országban élünk. Ma sokat hangoztatott szlogen: pénz beszél, kutya ugat.

Szerintem a Trabi jelenleg jó ürügy arra, hogy a komolyabb, más problémákról ezzel a mesterséges hangulatkeltéssel elvonják a figyelmet. Mind erőteljesebben szapulják a kétüteműeket, mert addig sem esik szó a regisztrációs adóról, a dráguló átírási és eredetiségvizsga költségekről, stb.

Egy jól beállított és "jól használt" 2T nem füstöl. Legfeljebb akkor, ha sokat használják városban, aztán meg kimozdulnak vidékre és rögtön jól odalépnek neki, de ez a folyamat minden autóra jellemző. Viszont a legtöbb bkv busz bűzöl, mint az állat. Meg a sok öreg, behozott és kint leharcolt teherautó, amiket az IFA-k helyébe hoztak. Csak ugye az Árufuvarozók Szakszervezete rögtön elzárná az utakat, ha ezekhez hozzányúlnának.

De hát igaza van TWK-001-nek. Ha mind a 100 klubtag (ami szerintem érthetetlenül kevés) ki is állna az útra demonstrálni mondjuk pozitív hangvétellel azt, hogy nem füstölnek, az egészen máshogy jönne le a médiában.



batka

44 Kalmár Gábor 2005-01-28 14:27:25

És ha jattot kapnak a vizsgáztatók a megbuktatott Trabik után, akkor mi van. Pénzért (nálunk) mindent lehet. Vagy az lesz, ki adja a többet. Hmmm. Érdekes világnak nézünk elébe.

gkalmar

43 (Törölt felhasználó) 2005-01-25 18:03:15

Hú w@zze, milyen kényelmesek az illetékesek!
Remélem a katalizátort is ilyen lazán fogják venni!


Supernem

42 Sánta Gábor 2005-01-25 13:56:51

durva......

Little Boy

41 Rapp Antal 2005-01-25 13:50:29

Persze hogy nem tiszta. De volt már hogy csak úgy, az utcáról estem be, és szó szerint így kaptam zk-t. Volt hogy a kifejezett kérésemre se mértek meg. Ez van...

Soma

40 Sánta Gábor 2005-01-24 18:40:59

Soma: miről beszélsz???? sokat ittál a kocsmában vagy mi? zk motorbeindítás nélkül???? bár...elképzelhető, de akkor az nem teljesen tiszta.....vagy haverod a vizsgabiztos vagy hogymondják ezt....

Little Boy

39 Franyó Tamás 2023-05-22 08:40:11

Kétütemű ballada:

Vinkler újvárosi úton trabinak nyomta ezerrel,
Melynek motorját saját kezűleg tuningolt, s berhelt
Kétütemű csoda volt ez, s nem ámítás,
Szét is szakadt varrás mentén a váz.

Pedig Ő minden reggel kocsiját kente-fente,
Míg más ember a babáját rendezgette.
Szép is volt a Zwickau-i keletnémet csoda
Fehér színe a napot is elvakította.

Autója sportülésén büszkén feszengett Zotya
Bütykölt motorja Suzukit alázott, s előzött tova
Szégyenkezett is Esztergom város fénye
Hogy egy Trabant ily csúnyán elbánt véle.

S mi történt e NDK-s büszkeséggel?
A mi kis városunkat töltötte meg füsttel.
Erre „szeretett” honatyáink törvényt teremtettek
Melynek lényeg: a kétüteműek életének vége!

Hősünk megunta a folyamatos csesztetést
Meg is vette négyütemű Fiat berendezését.
Emberünk sok idejét ráfordítva
Azt is szanaszét tuningolta.

Szeretettel: Frensis s Ede



WmMmmMMmmM WWWMMMmmmmMMMmmmmm https://www.gportal.hu/portal/frensistuning/

38 Kalmár Gábor 2004-12-21 13:46:02

Üdv!
Az Aut2 ismét foglalkozott a 2T-témával. Nehéz megítélni a cikket. Az mindenképpen tetszett, hogy végre szó volt benne a füstokádó teherautókról, haldokló dieselekről is. A zárszó viszont humánus: hagyni kéne inkább kihalni a típusokat, semmint feleslegesen borzolni a kedélyeket a különböző riogatásokkal. Csakhogy azt már elfelejtették hozzáírni, hogy ez utóbbi nagy hasznot hoz az újautó kereskedéseknek, ezért valószínüleg a jövőben is hallani lehet majd hasonló kampányokról. Viszont szomorúan vettem tudomásul, hogy igaz volt az az öv alatti ütés, mely törvény szerint a 2004 (itt már!)júliusától az új tulajdonosnak kötelező a kat. felszerelése 2005 év közepéig (-től).(Lám-lám visszamenő hatállyal is lehet ilyen - szabad kereskedési jogot korlátozó, némileg etikátlan - rendelkezést hozni. Ezzel a korlátozással talán valamiféle ombudsmani felkeresés - még így utólag - sem lenne hiábavaló!)
Ezekután csupán arra lennék kiváncsi, ezt a(z egész) sztorit hány más autómárkánál, típusnál merték volna eljátszani?(No és még melyik országban?!)

gkalmar

37 Rapp Antal 2004-12-18 09:24:25

Remélhetőleg a szigorítások az ilyen 4T-ket is elérik. Na persze amíg úgy tud az ember zöldkártyázni hogy be se kell indítania a motort, addig hiába is csinál bárki bármit, akkor is lesznek ilyen mocsokádók...

Soma

36 Bernáth Zoltán 2004-11-27 19:45:55

Ma egy kocka Ladát láttam,amely eszméletlenül füstölt.Szabályosan zabálta az oljat.Ismét dühös lettem.....

CBR-485 TRABANT 601 L

35 (Törölt felhasználó) 2004-11-16 14:55:03

Jaaa persze elektronikus. ( feketedoboz )

34 (Törölt felhasználó) 2004-11-16 14:43:01

%idez%Soma írta:
Most akkor ezt nem egészen értem. Enyim Trabi elektronikus gyújtású.

Soma/idez%Én sem értettem. Beindult szépen ment vagy 5 sec. 1 henger megadta magát, és nem mindig ugyan az. Jött a gyertya csere.
( 1kg hordtam magammal ) Ohmérő mindig zárlatot mútatott.
Volt ez a téma yahun is vagy két éve, csak nem találtam meg végül, hogy mi okozta. És ha hosszu utat mentem akkor vagy 5 napig nem volt meg ez a hiba. Sőt egy téli szezonban ki is maradt csak úgy spontán. ( persze elfelejtettem írni, hogy téli jelenség volt )

33 Rapp Antal 2004-11-16 14:29:55

Most akkor ezt nem egészen értem. Enyim Trabi elektronikus gyújtású.

Soma

32 (Törölt felhasználó) 2004-11-16 14:22:13

%idez%Soma írta:
Régen én is rendszeresen jártam ilyen rövid utakon (párszáz méter), de nem volt gondom gyertyailag meg füstileg...

Soma/idez%Én elektomos gyújtásúnál vettem észre, meg amikor kezdték ólmot kivenni benyából. Meg soha nem hajtottam utolsó 2T

31 Rapp Antal 2004-11-16 14:09:29

Régen én is rendszeresen jártam ilyen rövid utakon (párszáz méter), de nem volt gondom gyertyailag meg füstileg...

Soma

30 (Törölt felhasználó) 2004-11-16 13:49:21

Egy két alkalommal biztos én 601 –en re nem jöttél volna rá. Nagyon rövid utakon használom autót. Olyan munkám volt, hogy egy indításra tán 2 km –es út sem jött volna ki.
Ha hetekig nem voltam kint Gyöngyösről, és hidegen nekivágtam egy jelentősebb útnak akkor imádkoztam meg ne lásson hatóság. Képes voltam több km –es hosszban is beteríteni az utat. Mikor kilehelte magát akkor utána teljesen normális füst alig látható. Meg zöldkártyán sem volt gond soha. Gyertyát is marha sokat kellett cserélnem, mert még új is 1-2 nap után zárlatos lett mert alig járt üzem meleg állapotban járgány. Szinte víz csapódott le hengerben a sok rövid út következtében.


29 Rapp Antal 2004-11-15 10:17:04

A napokban egy dízel Fiesta kormolt előttem. Kénytelen voltam extra követési távolságot tartani, mert úgy éreztem megfulladok egy-egy gyorsításnál. Ezzel szemben ha Trabi kerül elém, direkt ráhúzódom kicsit, hogy nosztalgiázzak. És persze a szag alapján analizáljam a motor állapotát

Soma

28 Bernáth Zoltán 2004-10-21 17:04:16

Ma Trabantoztam a városban.Sok füstölő autót láttam.Ismét feltettem magamnak,és a mellettem ülő cimborámnak a kérdést:Mért bennünket piszkálnak az illetékesek?

CBR-485 TRABANT 601 L

27 Franyó Tamás 2023-05-22 08:40:11

%idez%Soma írta:
Elvonási tüneteim felületi kezelése érdekében ha Trabi vagy esetleg Waresz/Barkas kerül elém, direkt ráhúzódom kicsit (nem a seggébe mászom, csak közelebb megyek), hogy jöjjön be egy kis illat. Persze csak akkor teszem ha látom hogy egészségesen füstöl a gép.

Soma/idez%Esetleg nem kerestél efajta parfümöt? Lehet néznének a drogériában ))

Ma megint kicsit gyűrödt vagyok !!https://www.gportal.hu/portal/frensistuning/

26 Rapp Antal 2004-10-19 06:30:53

Elvonási tüneteim felületi kezelése érdekében ha Trabi vagy esetleg Waresz/Barkas kerül elém, direkt ráhúzódom kicsit (nem a seggébe mászom, csak közelebb megyek), hogy jöjjön be egy kis illat. Persze csak akkor teszem ha látom hogy egészségesen füstöl a gép.

Soma

25 (Törölt felhasználó) 2004-10-18 17:56:42

Nem! Hanem mint egy kávédaráló bocsi

Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!
Nem kedvelem az ittas vezetőket!

24 (Törölt felhasználó) 2004-10-18 17:08:34

hát igen a robogó az egy lósz@r!! Olyan hangja van mint egy fűnyírónak!!

!!!!!TRABI AND WARTBURG THE KING!!!!!

23 (Törölt felhasználó) 2004-10-18 16:59:53

Me sztem a 2Tnek sokkal kellemesebb a szaga, bocs illata, mint pl a buzukiknak, vagy robogógnak

Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!
Nem kedvelem az ittas vezetőket!

22 (Törölt felhasználó) 2004-10-08 07:31:18

Fene kipufogó gázok okozhatnak gondot.Nem akarom védeni 2T –ket csak saját érzékenységemet közlöm.
Garázsban engem 2T füstje gáza nem zavart nagyon. Pedig volt olyan eset, hogy alig láttam bent a gáztól.
4T ? Ennek is van számomra elviselhetetlenül kínosabb gáza. Tűzök is ki azonnal szabadégre. Véleményem szerint nem mindig az a veszélyes amit érzünk.
Miért fulladnak meg különféle gázokban emberkék. Azért mert nem is érzik hogy jelen van. Úgy jön a baj, hogy akkor már menekülni sem tudnak