Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Hülye történetek, Trabantos viccek

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

57 (Törölt felhasználó) 2004-10-29 14:45:37

Szia, hogy arra nem is gondoltam !
Akkorában még nem loptak olyan halommal.
De gondolj bele 70 -el gurulni egy marha nagy lejtőn, Csak egy picit rándultunk volna meg. Egyből mentem volna át ostorba !

56 Muczán Gábor 2004-10-29 13:53:27

Kedves Tibor!

Szerintem ez a vontatásos történet jól végződött!
Miért?
Leírom hogy mit írtál volna ide ha rosszul végződik:
... és mikor hazaértem akkor derült ki hogy valamelyikük a nagy kavarodásban kiemelte a pénztárcámat!

Így már jó?

M.G.

klubelnök

55 (Törölt felhasználó) 2004-10-29 06:12:05

Ilyen butaságot se kövessetek el !
93 körül mentem ki hobbi földre. Földúton megállított egy Mikrobuszos. Akkor láttam, hogy Nissan, és jó szakadt állapotban volt. Románok voltak vele, és telepakolva mindennel amit csak Ausztriából át tudtak cipelni.
Probléma volt autóval, és mondták húzzam már el Őket szerelőhöz. Én marh….a hát miért ne. Már a 3 –as főútra alig tudtam felhúzni őket, mert jó nagy szintkülönbség volt. Aki ismeri 3 főút Miskolc felőli bejövetelt Gyöngyösre az tudja jó nagy lejt van Gyöngyös előtt. Itt jó megijedtem. Eszembe jutott, hogy összevagyok kötve ezzel a marha nagy teherrel – oszt most ki visz kit ? Ki tudja milyen gyakorlatuk van itt mögöttem, de 1bíztos hogy bármit csinálhatok kormány nem nálam van. Megúsztam de mintegy 7 km –er kuplungot jelentős mértékben megette.
Van valami szabály, hogy mennyit lehet vontatni. Ez tuti 2 tonna fölött volt. Soha ne vállalkozzatok ilyen mutatványra. ( azon a lejtőn majd meg őszüüültem… )
És mindezt ingyen követtem el. :-(


54 (Törölt felhasználó) 2004-10-21 20:37:08

2002 telén történt az eset a Nagy Havazás idején.
Faterral mentünk dunántúlra nagyanyámat meglátogatni.
Azt tudni kell,hogy faternak egy 1977-es kupé-mercije van,de
nem mert nekiindulni mert nyárigumija volt fönnt, meg hátsókerékhajtás pluszba.Azt mondja menjünk a trabival,mert az ilyenkor biztonságosabb,mondom oké.
Szerencsésen megtettük az 500km-t oda-vissza,söt simán tudtam 70-80-nal menni (téli guma elöl-hátul),mig a nyugati verdák araszoltak a hókotró mögött.
Egyetlenegy meleg helyzet volt,mikor ráfutottam egy hó alatti jégfoltra és szépen elkezdem csúszni az árok fele.
Sikerült az árok szélén megállnom,de ezt már nyári gumival már nem tudtam volna megcsinálni....
Szóval NYÁRON NYÁRI GUMI,TÉLEN TÉLI GUMI!!!!!!!

Bee(Tm)

Trabant Impala Mark II. L.A.P.D. policecar

53 (Törölt felhasználó) 2004-10-16 19:46:07

Ma 2004.10.16.
2T terepjáróval ( normál 601 Hykomat ) bezúgtam szőlő ültetvényre mintegy 20 mm csapadékot követően. ( szőlőkét kihordani )
Komoly márkákkal rendelkezők birtokuktól vagy 500 méterre leálltak. Kajolni meg bööltözködni a víz alatti szüretre.
Trabi Rába Steiger módra teljesítette mai teszt küldetését, és mondommá lerázatom szilárd úton a sarat, meg egyébként is már haza kellett jönni.
Kijövet mögint ott kajáltak. Én meg nagy lendülettel vágódok ki sárból, és fék helyett csak gázt vettem el, hogy elnö üssek valakit . Nyugisan leálltam . ( majd kitolnak, ha DDR technika kevés lesz )
Nem én. Trabant megkapta csodálatot. Hát ez nem igaz !!! Mit ki bírnak !!!
Ez nem vicc. Mi tudjuk legjobban.
Persze voltam bajban. Istennek nem akartak szüretelőim odébb húzódni mikor teherrel tűztem ki a sorból. ( és semmi extra, sem eső, sem sár csak egy gagyi futózott gumi )
Jegyzem meg, én félek ám hykomattól. mm –Töröket nem tudok vele haladásba produkálni. Hidegen olyan mint a szöcske. Nem gurul. Egyből 5 méterrel odébb van.
És volt már mikor garázsban hátra néztem, ( mert ki akartam tolatni ) és nem előre mönt . Még jó hogy rugalmas falazat.
Ma reggel 4 Tém állt előtte 10 cm –re. Voltam bajban.


52 Deák Attila 2004-10-16 15:08:37

Üdv mindenkinek!

A sztori a TWK megalakulása előtti télről származik, vagyis 1993 szilveszteréből. Egy munkatársam az 1992-es Szilveszter Rallye nevű "egészen amatőr" autóversenyen indult, de a gyilkos pályák miatt az 1993-ban megjött meghívóját inkább átadta nekem. Na, irány Monor, ugyanis ott rendezték a versenyt. Egyetlen 4.5 kilométeres földes gyorsasági volt, kétszer kellett megtenni, a rajt-cél néhány 100 méterre volt egymástól. Rajtunk kívül egyetlen Wartburg volt, mint kiderült később "okos N-es" kategóriába tartozott. Nekünk semmi tuning, még cső sem, csili-vili fehér autóval álltunk a rajthoz, az összes versenyfelszerelés a 2 bukósisakból állt. Még az első gyors viszonylag jó volt, a márkatárstól 30 másodpercet kaptunk, mondtam is: ezt még le lehet dolgozni! A második szakasznak úgy is vágtunk neki, hogy "ez az a 120 páros, akit most fel kell falni?" Minden jól ment, egészen a gyorson levő egyszem hídig, amely előtt és után egy kiadós pocsolya figyelt. Az elsőt még kikerültem, de a kicsapott víztől körülötte kemény, csúszós sár volt. A hídon a sáron megcsúszó autó kicsit oldalazva átcsúszott, majd egy nagy placcsanással pont a második pocsolya kellős közepében landolt... Aki ismeri a Típust, az kb. sejtheti, hogy mi jött ez után: hát persze, hogy gyújtás-beázás... Nagy kínkeservesen beindult, közben a mögöttünk indult Lada már megelőzött (1 perc...), majd egyetlen működő hengerrel végigvergődtünk a maradék 1.5-2 kilométeren. A cél után félreálltam, kinyitottam a géptetőt, és döbbenten láttam meg a motortérben egy öklömnyi sárdarabot, amely a trafók alá felcsapódott, és 2 gyertyakábelből vidám, kékes szikrák pattogtak bele...

twk004

51 Szabó Szilárd 2004-10-14 20:33:05

FAVÁGÓK!!!!

Köszi a sok jelentekezőnek!
El is kél a segítség mert mostanába sajna nem lesz összevágva ha csak neki nem állok!
Addig meg nem is lesz Trabim!

Szicsu

50 (Törölt felhasználó) 2004-10-14 16:01:54

Én is jelentkezem favágásra! Szerszám kell??

Egyszer amikor még Wareszünk is volt lementünk a közeli faluba egy Trabival és Waresszel árpáért asszem! telepakoltuk a Trabit és a wareszt, de a wareszt annyira tele sikerült pakolni, hohy az egész kipufrendszer az 1. dobból kiszakadt!! Úgy jöttünk haza!! Én a Trabiban ültem és a motorhang melett hallatszott a kipufrendszer hiánya!! Kicsit tekeredett az emberek feje utánnunk

Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!
!!!I EAT COPS FOR BREAKFAST!!!

És kamionosokat is teletömi ólammal

49 papp péter 2004-10-14 12:26:33

favágásra jelentkezek JÓ PÉNZÉ!! he"
ilyen "sütivel a tetön csapatunk" story velem is megesett csak nálunk nem süti hanem a mobil maradt fenn és nem 2 km-en kb 10 km-t mentem
a storyhoz hozzátartozik hogy ez évvekkel ezelőtt vót amikor még egy nagy T betűvel a tetőn szántottam és aza ominozus mobil az oktatómé vót
egyszer csak telefonálni akart és nem találta
aztán eszébe jutott a tető
na az egy jó arckifejezés volt

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

48 Kalmár Gábor 2004-10-13 14:47:01

btibor!

A sztori teljesen hasonló. Helyszín: vidéki reptér, göröngyös füves kifutó. A bejárat felöli részen megállunk, tulaj elballag elintézni a szükséges admint. Visszajön, beszélgetünk, 4-en be a 601-be félkör át a pálya túloldalára. Kiszállunk. Ja, de hol maradt a tulaj (nem tízfilléres) karórája?.Bizony kinnmaradt - a csomagtartófedélen. Lazán felcsatolta a "nagy utazót", s fojtattuk a megbeszélt programot. Persze mi azért egy kicsit odavoltunk. A csodálattól - no meg a szerencsétől. A Trabant is nőtt a szemünkben!

(Apropó, csókoltatom a NewBeetle tulajokat!)

gkalmar

47 Szabó Szilárd 2004-10-12 23:47:52

Ez asztán tényleg hüle dolog ami velem történt.
Találtam egy még menthető állapotban lévő 1975-ös Trabit meg is egyeztünk a tulajjal de addig men tudom elhozni amíg össze nem vágják a fát mellőle különben nem fér ki az udvarból.Most pedig várok tétlenül hogy mikor vágják a fát, minden nap elmegyek arra és reménykedem hogy nekiállnak.
Már nagyon csinálnám a gépet bontanám elöször és restaurálnám szépen de nem tudom mert nem vágják a fát.

Ugyanitt:
Vállalkozó kedvű erős legényeket keresek favágásra!!!
Jelige :SÜRGŐS!!!!


Szicsu

46 (Törölt felhasználó) 2004-10-12 16:57:14

Vagy 25 éve anyám céges bulira otthon készített el különféle kajákat meg süteményeket.
Mikor minden kész bepakolás és irány munkahely. Odaérnek portához portás sorompót felnyit majd megszólal. Hát ez meg itt nem fog leesni. Csak néztek miről van szó ? Kiszálltak és egy tálca lúdláb ( süti ) csak úgy tetőn. Nem volt tetőcsomagtartó sem, és kibírta a kb 2,5 km utat. Nem esett le. Apám nem durván kanyarodik. Persze aki netán látta út közben jót szórakozhatott.
Én kanyarokban nem nagyon lassítgatok. Szerszámok néha vándorolnak egyik oldalról másikra. Apám szokta mondani nem lehetne lassabban. Én meg meéé…nincs torta !




45 Csillag Tibor 2004-10-11 09:29:43

A 10.-ei naon hamar befejezödött tali után történt az eset, hogy egy páran vidéki embörök lévén, hamár Pestön, ill. Budán vagyunk elmentünk széjjelnézni a Camponába! A külsö parkolóba behajtván szalad ám utánunk a securiti: (négy trabberrel voltunk) " Hé srácok hova mentek? Tegnap volt a találkozótok!" Mer ugye 9.-én ott volt a szocitali! Erre mi elképedt arcal: "NemMondja!!!! Biztos nem ma van? Most akkor mi mit csináljunk? Vidékiábol jöttünk!!!" Ennyi.....

Star

44 Franyó Tamás 2004-10-05 17:06:17

%idez%lalikiraly írta:
Hát nem tudom mennyire lesz vicces, de először nekem is az volt?! Hétvégén gurulok haza és nem messze otthontól (utólag hála istennek) az egyik település rendkívül erős záptojás szagra lettem figyelmes! Biztos kintről jön - gondoltam én. Kiérek a faluból ,megyek vagy két kilométert, még mindig ugyanaz az illat. Hazaérek még mindig, még álló helyzetben is. Ez már több mint gyanús, nyomozzunk !!!
Motorháztető fel, extrém büdi. Odanézek az akksira, hát látom , hogy a túlfolyóból árad ki a felforrt elektrolit gőze! Mint kiderült a feszszabályzó gallyra ment és kb. 17-18 V-tal töltötte az akksit, amire az az elektrolit felforralásával válaszolt. Feszszab csere, akksi savazás és reménykedés, hogy az akksinak nem lett semmi baja - meg nekem se a sok beszívott kénsavgőztől!

/idez%Há még ilyet nem hallotam! Nem sámli.

Ma megint kicsit gyűrödt vagyok !!

43 (Törölt felhasználó) 2004-10-04 08:11:14

Hát nem tudom mennyire lesz vicces, de először nekem is az volt?! Hétvégén gurulok haza és nem messze otthontól (utólag hála istennek) az egyik település rendkívül erős záptojás szagra lettem figyelmes! Biztos kintről jön - gondoltam én. Kiérek a faluból ,megyek vagy két kilométert, még mindig ugyanaz az illat. Hazaérek még mindig, még álló helyzetben is. Ez már több mint gyanús, nyomozzunk !!!
Motorháztető fel, extrém büdi. Odanézek az akksira, hát látom , hogy a túlfolyóból árad ki a felforrt elektrolit gőze! Mint kiderült a feszszabályzó gallyra ment és kb. 17-18 V-tal töltötte az akksit, amire az az elektrolit felforralásával válaszolt. Feszszab csere, akksi savazás és reménykedés, hogy az akksinak nem lett semmi baja - meg nekem se a sok beszívott kénsavgőztől!

42 Franyó Tamás 2004-10-03 00:33:36

Mi vágtunk a waresz rugójából 3 karikát. Mégis csak jobban néz ki. Hát bejött morcos sportos lett a gép. csodáltuk mekkora jó. Semmi gond nem volt addig míg nyaralni nem mentem.Na jó néha a Tesco fekvőrendörénél. Pár cucc ami nyaraláshoz kell (fecske, pöttyöslabda, hokiütő zöldsárga szigszallagal, pesszáriumsapka stb.) Szóval jól megpakolva. Másfél óra várakozás a kompra. Én marha nem hogy pici kerülővel Földvári hídon átmentem volna. Beröffentik a hajómocit, én vagyok az első autó, bortól pirosarcú alkesz öregúr (kompkezelő szakember) mutatja lehet felfáradni kompra. Közben szintén pirosarcú komppilóta jáccadozik túráztatja a gépet fel-le a partról. És amikor állok fel az én kis pici szép autókámmal arra a csúnya koszos szakadt kompra, az öreg pilóta feltólja a feljárót az megemelkedik és felakadok a kipufogódobbal. Azóta zörög min állat de ne m baj mert kompozni jóóóóóóóóóóóóóóóóó

Ohh elütöttem megint valamit??

41 Prokop Gábor 2004-10-02 09:17:05

Kicsit off:

Egyik TWK őszi találkozó ideje alatt éppen Miskolcon voltunk (a találkozó helyett!), mert egy eladó 600-ast lestünk meg, vétel céljából persze.
A bolt nem jött létre, így hazafelé a 601-el elég ráérősen jöttünk. Régóta szemeztünk a 3-as mellett egy házzal, ahol állandóan jobb-rosszabb állapotú öreg autók álltak. Többek között egy púpos kombi kasztni is (később rögös kerülőutakon hozzám került...)
Na, itt a lehetőség, ráérünk, álljunk meg. bementünk, jót beszélgettünk a két öreggel. Egyikük autó-, a másikuk motorőrült. Gyönyörű autókat csinálnak.
A lényeg: amikor szóba került, hogy Trabantozunk, a "motoros" öreg megmondta a tutit:

"Gyerekek, a Trabantot el kell felejteni, nem igazi autó. Kopoltyús Zaporozsecet kell venni, ABBAN VAN A JÖVŐ !!!!!"


- prokee -

40 (Törölt felhasználó) 2004-09-30 18:02:43

Azért jobban örülnék, ha orvosok azzal fogadnának, hogy nyugodjon meg Alcheimer kór, nem Parkinson.
Még mindig jobb elfelejteni sört kifizetni, mint kilötyögtetni.
Sheriff hova is küldtél előbb ?
Üdv.: Tibor


39 (Törölt felhasználó) 2004-09-30 17:44:31

%idez%sheriff írta:
Tibi!
Itt viccelődni kell!
Szomorkodásra ott a kocsma! Nyomás gyorsan oda !

- Sheriff -/idez%Jo van no.
Viccnek szántam Sumit. Én vagyok vagy 6 –7 éves koromba amikor még nagy terveim voltak. Nyerni nyertem versenyt, de nagyon alacsony mezőnyben. Megyek a ako a kocsmába. De nálunk egyet sem tudok. :-) ( meghátanejemmitszól? Megafiammegverkakkor )
Üdv.: Tibor


38 Kalmár Gábor 2004-09-30 16:44:01

No akko lássuk!
Nemrég történt: komplett kipufogócsere 2T Trabanton. Helyszín: aknás garázs, domboldalon. Mivel az akna kissé rövid, ezért a hátsó dob már a garázs padlója felett van. Nagynehezen leoldom a kötéseket, de természetesen a rendszer jól összesült (hja, 14 év), így csak egyben lehet leszedni. Ahogy lecsavarom az első kötést, lebillen, gondolom, lehúzom a rendszert az aknába. De: 1 az akna túl rövid, 2 ahogy lebillentem, hátul beakad a padlólemezbe. Az út így nem járható. Ezekután 5let: Tehát rendszer a "földön", hátul a kövön, elöl az akna fölött meg egy (aknatakaró) deszkán. Haha, majd kitolatunk a garagéből, oszt ott marad a "kivénhedt" csapat. Indítás, bődületes hangzavar (félig meddig ugye zárt hely, komplett kip. nélkül!),rückverz. Kibillenünk a garból (domboldal ugye), kézifék, stop. Kiszállok. Döbbent arc, rémület, rendszer, palló sehol. Odarohanás az aknához, palló a mélyben. Rémült kitekintés az autóra: kissé kifele dudorodó köténylemez, alóla kivillanó első dob. Hú, bammeg, mit .....tem el. No mindegy, hogyan tovább. (Ja bocs, persze künn má setét van). Se elöre, se hátra, hisz további sérülésveszély. Ék, téglák a hátsó kerekek mögé, bal eleje óvatosan felemel, dög rendszer ki, újult erővel a kert másik végébe. Kocsi visszaereszt, kárfermélés. Egész jól me guszta. Cseresnyére az új felszerelése mán -ehhez képest- tök simán ment. Utólag persze könnyű okoskának lenni: e levetett csőzetet kicsit lebillentve a kocsi elé kellett volna kihúzni, majd ezután a pallóra rakni. De hát akko ez az egész megse történt volna, s Ti, no meg persze én is egy élménnyel szegényebbek maradtunk vóna.

gkalmar

37  Sheriff 2004-09-30 15:40:42

Tibi!
Itt viccelődni kell!
Szomorkodásra ott a kocsma! Nyomás gyorsan oda !

- Sheriff -

36 (Törölt felhasználó) 2004-09-30 08:53:10

Jaaa.. képet Sumitól loptam.
Sumi kis korában. Eko még nem volt nagyképű...
Üdv.:Tibor (remélem van tárhely, mert táppénzen vagyok ):-)

35 (Törölt felhasználó) 2004-09-30 08:42:51

%idez%btibor írta:
(
sheriff írta:
Én meg alapból vagyok hülye!

- Sheriff -)
Sajna ÉN is....
Üdv.: Beda Tibor

/idez%Sajnos ilyenné lettem:


http://users.atw.hu/umarin5/banyarem


Meglehet, hogy a Trabantos sors okozta ? Mindent magamnak kellett csinálni, kb.életben még rajzolni is.:-)
Üdv.: Köztetek….Tibor



34 (Törölt felhasználó) 2004-09-30 08:21:35

%idez%sheriff írta:
Én meg alapból vagyok hülye!

- Sheriff -/idez%Sajna ÉN is....
Üdv.: Beda Tibor

33 papp péter 2004-09-29 16:48:17

hát ez sosem volt kérdéses
már csak ha abból indulok ki hogy milyen ruha van rajtad!
és ráadásul milyen színű!


anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

32  Sheriff 2004-09-29 13:06:20

Én meg alapból vagyok hülye!

- Sheriff -

31 (Törölt felhasználó) 2004-09-27 18:30:09

Nekem is van pár hülye történetem: elöször is vettem egy trabit.
Másodszor,mikor lefestettem a trabit..
Na inettöl kezdve teli vagyok hülye történetekkel.

Bee(Tm)

Trabant Impala Mark II. L.A.P.D. policecar

30 Prokop Gábor 2004-09-27 16:41:20

Héééééélóóó !

Erre ott a Trabis Kocsma !

Előszedem ám a nádpálcát pikk-pakk !

- prokee -
http://prokee.trabant.hu
http://alsoors.at.hu
06-90-601-601

29 papp péter 2004-09-27 16:36:35

mert állandóan kitéped bakker
mert kuki vagy
de kezed lábad eltöröm

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

28 Franyó Tamás 2004-09-27 05:43:41

Nincs is az autódban öv bake )

Ohh elütöttem megint valamit??

27 papp péter 2004-09-26 16:32:02

Story:
a múltkor 1 Frensis nevű ember jóvoltából majdnem belezúgtam 90-el 1 szembejövő suzukiba mert állandóan az övvel játszott.Ha valaki látja mondka meg neki ,hogy szétlesz rugva a segge!!
vagy az autójáé!!

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

26 Franyó Tamás 2004-09-26 07:25:06

Sziasztok!

Én is egy régi történettel jönnék elő. 1995.-ben vettem egy kétütemű kasznis fiat mocis trabit. Örültem neki mint majom a …-nak. Szép is volt minden megbarátkoztunk hamar. Az előtte lévő kétüteműm után olyan volt mint ha valami repülőben ülnék, csöndes, jól gyorsul stb. Szép állapotú volt kívül belül. És eljött aminek jönnie kellett. Szépen kezdett leépülni. Pillanatok alatt minden megváltozott kb. fél év alatt. Kezdődött a kormánymű széthullásával. Gondoltam semmi gond van másik betesszük és már minden a régi. És jöttek a gondok a villamos hálózat ami benne volt szépen kezdett önálló életet élni. Minden össze vissza működött. Állandóan szerelni kellet. Azt hozzá kell tennem még nem említettem, hogy a műszerfal kb. mint egy űrhajóban . Tele minden órákkal plusz dolgokkal, extrákkal. Minden ami kell. Aztán megjelentek hírtelen a rohadások. Állandó beázás ami csak esős időben derülhetett ki. Megnövekvő olajfogyasztás. Az kellet még nekem. Meguntam és túladtam rajta. Sajnálom az aki megvette ugyanis annyira összeraktuk hogy eladásra megfeleljen. Hát azt mondanom sem kell mit jelent. Gondolom én is valahogy így vehettem. Azóta nem láttam az autót.

Van még egy rövid történet is.
Amikor vettem a 1.3 wartimat az is megszivatott. Átnéztük mint állat nehogy megint úgy járjunk mint Trabi 2-mel. Jövünk a frissen vett autóval hát kopog valami elől. Pont amikor befordultunk az utcánkba. Csepelről hoztuk Dunaújvárosba. Hát a féltengely csontra szét esett. Megint pech. Úgy tűnik én már mindig így járok. Felhívtam a régi gazdáját és egyből kicserélte, azóta semmi gond az autóval.

Azért minden rosszban van valami jó…

Hát ennyi lenne!!




Ohh elütöttem megint valamit??

25 Deák Attila 2004-09-24 15:46:51

%idez%mutyitibi írta:
Sziasztok!
Egy régi történet, szégyen de megtörtént
Szóval, hazafelé mente-természetesen a trabimmal- kifogyott a benzinem, vagyis nem!!!!! Jött a tartalék!!! Én azt hittemde nem jött semmi amikor fordítottam a benzincsapot, így muszályból leálltam az út szélére, mi a f... van, benzin van a tankban, a francba, nem veszi fel a tartalékot, elkezdtem szerelni a 31-esen, jött egy haver, megkértem hozzon benzint, mert már feladtam, beültem és vártam a havert! Bambulok aztán észrevettem, hogy nem tartalékra tettem, hanem elzártem a csapot!!!!
Havert hívta, nem kell benyó, csap fordít és indulás
Hogy lehettem ilyen .....
Ami meg mostanában történt, tank festése után összesztereltem, a csapban is kicseréltem a tömítést, aztán ez volt a szopás, mert a parafatömítést szétnyalta a benzin és eltömődött a tartalék lyuka, így nem vette fel a tartalékot, csak csöpögött, 5 km-t 6 indításra szívatóval tettem meg a kútig, ott aztán adtam a tanknak.... jól megtenkoltam...nem volt kedvem aznap szerelni

mutnyánszki/idez%Üdv!

Jó pár éve történt már, amikor még a Klubba lépésemkor makulátlan fehér W 353 Special-om még jól nézett ki. Vasárnap reggel indulnék valahová, nem indul a paripa! Nofene, nem szokása... Gyújtás van, porlasztó üres. Előfordul az ilyen, Jikov 32 SEDR tűszelep szeret megdögleni, porlasztó szét, tűszelep mozgat, össze. Indítás, semmi. Benzincső lehúz, nem jön az anyag! Tankban benzin van, ez 100%, nem lehet más a gond, mint az AC. Csere! A hátsó M8-as anyájához külön népünnepély hozzáférni... Indítás, semmi. Másik AC! Semmi... AC szétszerel, szelepek működnek, membrán jó. Mi az anyja van ezzel?! Isteni szikra: kössük már ki azt az átfolyásmérőt, csak a próba kedvéért. Beindult! Mint kiderült, a (szép állapotú Special-omban természetesen gondosan bekötött és működő fogyasztásmérő-) mérőfej kis lapátkereke megszorult, és nem engedett át benzint. Azóta nem használok átfolyásmérőt...

twk004

24  Sheriff 2004-09-24 01:51:43

Vagy meglátta a fényeket és jöttek a kiz zöld emberkék a repülő micsodájukkal.
Aztán landolt a Wartburg a Holdon, majd a Jupiterről visszapattant a Földre....
Te kis huncut Háry János!

- Sheriff -

23 Franyó Tamás 2004-09-22 20:47:04

Peet szerintem be voltál baszva az tuti ahogy téged ismerlek és csak ennyire emlékszel. Állítólag nekimentél egy tehénnek és attól esett ki

Ohh elütöttem megint valamit??

22 papp péter 2004-09-17 09:31:18

elmesélem hogy hagytam el múltkor a ködlámpámata wareszról!
jöttem hazafele (este vót). gyártelepen jöttem, át és ott a beton út minősége vetekszik a romániai utakéval. de lehet hogy szarabb is.mindegy. szóval mentem az úton és egy olyan részhez értem ahol a sóderes kocsik szoktak lefordulni(így persze a kanyar televan kavicsal) na ahogy átmegyek ezen a részen hallom hogy pattognak a kavicsok mint állat. de nem nagyon érdekelt máskor is volt már ilyen. na megyek tovább és kb 100 méter múlva is hallom hogy pattognak a kavicsok pedig azt a kanyaret már rég elhagytam.még mindig mentem tovább -mondom én meg nem állok , sötét van hideg van stb,- a gáz az volt hogy kb 1 km múlva is hallom hogy pattognak a kavicsok. na mondom már csak megállok!! így is lett. körbe járom a kocsit -semmi kavics.megállok előtte hát hiányzik a lökhárítóból az egyik ködlámpa. benézek a kocsi alá és ott van. a vezeték még tartotta és húztam magammal. persze az üveg széttört és az pattogot már nem a kavics. elég ***volt ott a sötétben valahogy kibogozni a zsinórokat. ráadásul max fél éves volt a lámpa amit drágáért vettem. ma sem tudom hogy esett le mert jól volt felrakva az holt ziher.
na csöcs

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

21 Karches Attila 2004-09-16 21:07:09

Hali!

a levelezőlistán már irtam, de leirom ide is. Egyszer régen( pár hónapja sehogy nem működött a bal első indexem. Gondoltam szétszedem és megsasolom mi lehet a hiba....csavar lazítás közben megindult a búra alol a niagara, beleszorult a csavar stb...végül sikerült vhogy leszedni és mit látok?!?!!? valami zöld sz*r szemezett velem...hát közelebbhajolok és lám: egy kb. 10cm-es szétrohadt döglött gyíík....

hát csak ennyit akartam!.....

üdv


20 Rapp Antal 2004-09-16 14:17:50

Kezdő Trabis koromban, olyan 6 éve történhetett eme kis eset. Kuplungbowdent cseréltem, mert a régi már nem felelt meg a kényes ízlésemnek. Jómunkásember mivoltomból (és egy olajosflakonból) kifolyólag az új hardware-t installálás előtt gazdagon beolajoztam. Mondván hogy ha már dolgozunk, tegyük rendesen.

Beszereléskor aztán nehézségbe ütköztem, mégpedig a bowden végének beakasztása nem akart az istennek se sikerülni. A pontos ok már a feledés homályába veszett, de tán nem is érdekes annyira. A lényeg, hogy a "segíts magadon, ha isten is tojik rád" elvet követve elöl a bowden végét megtámasztottam az önindítón levő gumisapkába való bedugás által...

Gondolom a történet folytatása sokak számára most nyert megvilágosodást. Ha mégsem, akkor a bowden fénye talán segíthet ebben. Ugyanis amint a kormány alá beguggolván a bowdennel küzdöttem beakasztásilag, furcsa jelenségre lettem figyelmes, nevezetesen a bowdenből áradó füst volt az ami a meglepetésemet okozta. Na mondom, ennek fele se tréfa, előrementem hogy megvizuáljam a probléma okát. Hát dobtam egy hátast, a lángok láttán. Hirtelen azt se tudtam mitévő legyek, némi homokszórási próbálkozás után jött a teljes megvilágosodás, miszerint a bowden tulajdonképpen rövidrezárta az akkut az önindítón keresztül a tűzfal felé. Úgyhogy egy hirtelen mozdulattal letéptem az akkusarut.

Ezzel tulajdonképpen el is hárult az üzemzavar, viszont a bowden nem élte túl a kalandot, teljesen átégett, annyira hogy el is szakadt. Úgyhogy bicajra fel, ótósbót, másik bowden, körültekintőbb szerelés, kész kocsival vissza ótósbót, tűzoltókészülék rendszeresítése gépjárműbe.

Tanulság: szerelés előtt érdemes levenni az akkusarut...

Soma

19 (Törölt felhasználó) 2004-09-13 13:38:45

Amikor 10 éve hozzám került a mostani Trabim elvittem egy közlekedésbiztonsági felülvizsgálatra.A srác aki átnézte az autót egyre csak sorolta a hibákat.A végére összegyűlt egy A4-es oldalra való.Amikor mentem fizetni a főnök meglátta a kezemben a lapot és megkérdezte:
-Milyen autóról írtam össze ennyi hibát?
-Egy öreg Trabiról.
-Ja azt hittem autó.

06703109354

18 (Törölt felhasználó) 2004-09-10 11:05:16

Sziasztok!
Egy régi történet, szégyen de megtörtént
Szóval, hazafelé mente-természetesen a trabimmal- kifogyott a benzinem, vagyis nem!!!!! Jött a tartalék!!! Én azt hittemde nem jött semmi amikor fordítottam a benzincsapot, így muszályból leálltam az út szélére, mi a f... van, benzin van a tankban, a francba, nem veszi fel a tartalékot, elkezdtem szerelni a 31-esen, jött egy haver, megkértem hozzon benzint, mert már feladtam, beültem és vártam a havert! Bambulok aztán észrevettem, hogy nem tartalékra tettem, hanem elzártem a csapot!!!!
Havert hívta, nem kell benyó, csap fordít és indulás
Hogy lehettem ilyen .....
Ami meg mostanában történt, tank festése után összesztereltem, a csapban is kicseréltem a tömítést, aztán ez volt a szopás, mert a parafatömítést szétnyalta a benzin és eltömődött a tartalék lyuka, így nem vette fel a tartalékot, csak csöpögött, 5 km-t 6 indításra szívatóval tettem meg a kútig, ott aztán adtam a tanknak.... jól megtenkoltam...nem volt kedvem aznap szerelni

mutnyánszki

17 Muczán Gábor 2004-09-09 22:39:09

Gyerekkorom szakállas Trabis vicce!

Mi marad egy Trabantból ha nekimegy egy
villanyoszlopnak: por se

klubelnök

16  Sheriff 2004-09-09 09:58:08

- Októbertől kötelező a Trabantban a bukósisak viselése !
-
- Mert hullik a gesztenye.



- Sheriff -

15 Huszta Tibor 2004-09-08 09:29:25

Porsche mellé beáll a Trabantos, a sofőr kiszól neki, hogy:
- Gyorsuljunk már egyet!
A Porsche vezetője nem akar kötélnek állni, de mivel a Trabis nem tágít, rááll a dologra.
Elindulnak, a Trabi kilő, Porsche utána. Mennek, mennek, a Trabi végig elöl van, a Porschés azért lassan mégis elhúz a Trabi mellett, de a célban megvárja.
Megérkezik a Trabi is, kiszáll a vezető, és elkezdi két ököllel ütni a motorháztetőt:
- Ez a xar már megint nem veszi a kettest!


Tib
(Módosította Tiberius 2004.09.08. 09:32-kor)

14 (Törölt felhasználó) 2004-09-08 07:16:43

Nem tudom de ezt lehet hogy hallottátok már!
Lerobban egy Trabi az autópályán(ez már lehettlen), mert kifogyott a benzin. Megáll egy Ferrari és ráakasztják a Trabit. mondja a sofőr a Trabisnak:
-Villogjon, meg dudáljon ha lát egy benzinkutat.
-ok rendben!
elindulnak! A ferrarissal elkezd egy Porshés kekeckedni, erre a Ferraris rágyorsit, amikor kb 300-zal érkeznek egy benzinkúthoz, ahol a trabis elkezd dudálni villogni! és íg haladnak el a benzínkút mellett mert a Ferraris nem veszi észre!
A benzinkúton az alkalmazott mondj a főnöknek:
-képzelje láttam egy porshét 300-zal repeszteni, utánna egy Ferrarit, és utánna egy Trabit ugyancsak 300-zal, aki dudált, hogy engedjék már el, mert előzni akar

Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!

13 Prokop Gábor 2004-09-08 06:57:58

A Mátra lábánál lerobban a Volán csuklósbusza. Megáll mellette egy Trabant, a sofőr kiszól.
- Nem megy?
- Nem a fene enné meg, pedig a Kékesre kéne feljutnom.
- Oda se neki! Kösse utánam, én is oda megyek!
- Na ne szórakozzon velem!
- Sose aggódjon, veszteni nem veszt semmit.
A volános ráakasztja a buszát a Trabantra, az meg hatvannal feltép a Kékes parkolójába. A sofőr ámul, de nem bírja megállni.
- Hát, szó se róla, felhúzott, de azért igen csak füstölt menet közben.
A trabantos rémülten néz be a kocsijába:
- Az istenit, már megint behúzott kézifékkel jöttem fel!!!!


- prokee -
http://prokee.trabant.hu
http://alsoors.at.hu

06-90-601-601

12 (Törölt felhasználó) 2004-09-02 13:25:48

Tudjátok mi a különbség a Trabant és a Ford között?

Hát az, hogy a Trabanttal lehet fordulni, de a Forddal nem lehet trabantulni!

11 Wimmer Elemér 2004-08-31 15:29:48

%idez%sheriff írta:
Ismerem azt a lejtő-emelkedőt!


Beton gyeptéglával megpakolvalva, csomagtartó + utastér, jöttem a Törökbálinti OBI-ból Érdre. Vakartam a buksimat, hogy mi fog történni. Néha-néha leért a vonóhorog, de sikerült megbírkozni az emelkedővel.

- Sheriff -/idez%A poén kedvéért azért írhattad volna, hogy megállított és megbüntetett egy rendőr :-)))

-= LMAir =-:kacsa_on:BR:kacsa_off:AKB-755 krém 4T limo:kacsa_on:BR:kacsa_off:DDJ-525 világoskék 2T kombi:kacsa_on:BR:kacsa_off:IUZ-233 citromsárga 2T limo

10 Huszta Tibor 2004-08-31 13:21:09

- Hány ember dolgozik a Trabant gyárban?
- ?
- Kettő. Egy kivágja, egy meg ragasztja...




Tib

9  Sheriff 2004-08-28 17:07:12

Egy DDR vicc !!!!!

Japán turisták repülőgéppel utaznak az NDK-ba.
Berlint már látni amikor megszólal a stewardes:
- Kérem kedves utasainkat, hogy leszálláskor a biztonsági öveket kapcsolják be. A dohányzást fejezzék be. Az órákat pedig állítsák vissza 10 évvel!


bocsi!

- Sheriff -

8  Sheriff 2004-08-28 15:17:47

Ismerem azt a lejtő-emelkedőt!


Beton gyeptéglával megpakolvalva, csomagtartó + utastér, jöttem a Törökbálinti OBI-ból Érdre. Vakartam a buksimat, hogy mi fog történni. Néha-néha leért a vonóhorog, de sikerült megbírkozni az emelkedővel.

- Sheriff -