Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Aki nem szereti a Trabantot...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

75 Franyó Tamás 2004-12-28 00:11:35

Szicsu tudom mert így szüledtem

WmMmmMMmmM WWWMMMmmmmMMMmmmmm http://www.gportal.hu/portal/frensistuning/

74 Segesvári Arnold 2004-12-27 13:37:49

Hmmm.... Aki nem szereti a Trabantot, az ballada???

By Yoa

73 Szabó Szilárd 2004-12-27 08:48:02

Akó nem szóltam Frensis koma !!
Nagyon rendes vagy hogy gondoltál rám!!

Trabant 1975!!!

72 Franyó Tamás 2004-12-27 01:43:16

Tom csak nem akartam hogy lemaradj róla hmmm

WmMmmMMmmM WWWMMMmmmmMMMmmmmm http://www.gportal.hu/portal/frensistuning/

71 Szabó Szilárd 2004-12-24 12:49:31

Frensis ez a ballada nagyon jó, de elég lett volna csak az egyik fórumba berakni !
Mert ahová megyek mindenhol ezt olvasom!

Trabant 1975!!!

70 Franyó Tamás 2004-12-22 02:19:33

Kétütemű ballada:

Vinkler újvárosi úton trabinak nyomta ezerrel,
Melynek motorját saját kezűleg tuningolt, s berhelt
Kétütemű csoda volt ez, s nem ámítás,
Szét is szakadt varrás mentén a váz.

Pedig Ő minden reggel kocsiját kente-fente,
Míg más ember a babáját rendezgette.
Szép is volt a Zwickau-i keletnémet csoda
Fehér színe a napot is elvakította.

Autója sportülésén büszkén feszengett Zotya
Bütykölt motorja Suzukit alázott, s előzött tova
Szégyenkezett is Esztergom város fénye
Hogy egy Trabant ily csúnyán elbánt véle.

S mi történt e NDK-s büszkeséggel?
A mi kis városunkat töltötte meg füsttel.
Erre „szeretett” honatyáink törvényt teremtettek
Melynek lényeg: a kétüteműek életének vége!

Hősünk megunta a folyamatos csesztetést
Meg is vette négyütemű Fiat berendezését.
Emberünk sok idejét ráfordítva
Azt is szanaszét tuningolta.

Szeretettel: Frensis s Ede



WmMmmMMmmM WWWMMMmmmmMMMmmmmm http://www.gportal.hu/portal/frensistuning/

69 Szabó Szilárd 2004-12-20 17:06:45

gkalmar!

Én azt nem is olvastam de ha így van akkor tényleg nagyon undorítóak!!!

Trabant 1975!!!

68 Kalmár Gábor 2004-12-20 16:28:02

Szicsu!
Csak most néztem utána az általad megadott címnek (likk archív), s meglepődve tapasztaltam, hogy az biza kevesebb,(mind képben, mind szövegben) mint amit maga a nyomtatott kiadás tartalmazott!(?) Azé ez is elgondolkodtató, nem?

gkalmar

67 Törökfalvy Bence 2004-12-08 14:04:43

Többen ismernek engem és tudják hogy mig fejre nem álltam vele PIlisen egy szuper állapotú 2Tm volt. A biztosító 55öt fizetett 2002 májusába volt.... + eladtam a kocsit darabokban kb 50ért...

MOst pedig egy Szintén jó álllapotú 4Tm van. Egyikkel se volt még olyan komoly gong hogy ne értem volna haza. A 2Tvel mikor tetőre került lábon hazamentem. A 4T is már másfél éve van nálam és csak olajcsere stb kellett csinálni... Ja egy termosztátcsere is volt....

Bence

TraWa-Team
Trabant 1.1 Retro
Ase-762
(Módosította Trabence 2004.12.08. 15:06-kor)

66 Rapp Antal 2004-12-07 07:07:40

A kocsit katalógusból asszem 130-ra értékelte, aztán az extrák miatt felment kb 190-ig, aztán ennek tán 66 %-át fizette, olyan 130 körül. De a teljes helyrepofozás, kis extrázás, festés, meg egyéb lófütty bőven 200 fölött állt meg.

Soma

65 Segesvári Arnold 2004-12-06 16:47:22

És mennyit fizetett???

By Yoa

Ho-ho-hóóóó!
Tessék a csizmákat takarítani!

64 Rapp Antal 2004-12-06 16:45:39

Ja elfelejtettem írni, a biztosító gazdasági totálkárra vette a figurát...

Soma

63 Segesvári Arnold 2004-12-06 16:43:14

Hát akkó Te is jó jártál!!! Nem irigyellek.

By Yoa

Ho-ho-hóóóó!
Tessék a csizmákat takarítani!

62 Rapp Antal 2004-12-06 16:14:11

A manapság szokásos népbutítás újabb példája. Hajrá, irány amerika, éljen a népnemzeti butizmus!

Amikor 2001-ben szendvicsbe kerültem a Trabival, akkor a mögöttem jövő az én autómat használta arra, hogy az előttem levőt beletolja az az előtt lévőbe, és még azt az az előtt lévőbe. Szóval rendesen belémszállt. A világon semmi bajom nem lett, és mindezek után egyetlen 4000 forintos kipufogókönyök cseréjével (3 helyen tört el, ja és ezúton is köszi Prokeenak hogy sebtiben telefonon keresztül kerített egyet a közelben, és Lütyőnek hogy segített a szerelésben meg a lélektartásban) folytatni tudtam utamat...

Soma

61 Szabó Szilárd 2004-12-04 19:50:34

Ja igen!
Kis rejtett reklám az új autóknak!!
Kifizették azt a cikket az autó kereskedők!

Trabant 1975!!!!

60 Rell Miklós 2004-12-04 18:52:19

Undorító manipuláció.


1.1 retro

59 Szabó Szilárd 2004-12-04 18:07:01

Aki nem olvasta volna a cikket ("Halálautók")az itt megtalálja!!!

http://www.blikk.hu/Archivum_cikk.php?cikk=16455&archiv=1&n ext=0

Trabant 1975!!!!

58 Kalmár Gábor 2004-12-04 15:55:23

Figyelem!

Látta valaki a szerdai likkben a "halálautók" névre keresztelt cikket?
Vélemény?


gkalmar

57 Varga Tibor 2004-12-03 16:08:08

Soma Te ott rontottad el,hogy maruti motort raktál bele.:-)
nekem már nem tudom mióta nem volt baj a szekérrel,kb egy éve nem szereltem olyanért,mert valami elromlott.
ha jó alkatrészekből van összerakva,a motor is bírja,pedig én nem kímélem. de ha elromlik valami,az se több ezres tétel,de a skodához már a zsebbe kell ám nyúlni.:-)
ne értsd félre,nem bántom a skodád(meg téged se) csak védem a trabit mint az áááálllat.:-)
üdv: T.

Tibke
www.tar.hu/tibke

56 Rapp Antal 2004-12-03 07:31:39

Igen. De miért? Motorcsere után a Trabi nem hagyta abba a szivatást, sorra jöttek elő a problémák. Főleg a futómű környékéről. Annyira leamortizálódott, hogy egyszer mikor hazamentem Kecskemétre, és a soron követező zsírzás miatt alánéztem, elszörnyűlködtem. Fékek nullára írva, függőcsapok lógnak, a paff miatt ugye el is van mászva a laprugónál valami, úgyhogy úgy döntöttem, én ezzel az autóval már nem megyek vissza Pestre.

Ekkor már foglalkoztatott a gondolat, hogy megvalósítom egyik álmomat, úgyhogy már keresgéltem is a megfelelő alanyt ehhez, Wartburg képében. Na, fenti döntésemet tett követte, goto autókereskedés, Waresz kinéz, megvesz, örül.

Nem sokáig, mert tán még többet szoptam vele mint a Trabival. Ezért döntöttem egy radikális váltás mellett. A Skoda 7 hónapja van meg, ezalatt mentem vele 15e km-t, és egy termosztátcserén kívül más említésre méltó baja még nem volt. Ezzel szemben a Trabi/Waresz ennyi idő/km alatt fene tudja hányszor hagyott az út szélén, és megszámlálhatatlan munkaórát igényelt este, meló után lenn az utcán hogy másnap is működőképes legyen.

Meg kell jegyeznem a teljesség kedvéért, hogy ezek a problémák csak a pesti lét során jelentkeztek, előtte a Trabi évekig szolgált Kecskeméten, teljes megelégedésemre, üzembiztosan.

Soma

55 Segesvári Arnold 2004-12-02 17:50:57

Soma! Na de mégis vettél egy csodát!

By Yoa

Tözsdézzek??? Okos!!!

54 Rapp Antal 2004-12-02 14:20:11

Igen, Maruti moci, pont azért, mert Trabantos vagyok. A lényeg az, hogy röpke fél év alatt 2 2T moci nyiffant ki a kocsiban, de mindegyik előtte még nagyon sok különféle problémával örvendeztetett meg előtte, hogy már kezdtem unni a spontán BKV-zást. Válaszút előtt álltam, hogy veszek valami más járgányt, vagy csak a motort cserélem a Trabiban. Ez utóbbi mellett döntöttem. Hogy miért? Lásd első mondatom utolsó tagmondata.

Soma

53 (Törölt felhasználó) 2004-12-02 13:06:50

Maruti motor Trabant -ban ?
Még kiderül, hogy Soma tényleg nem Trabantos

52 (Törölt felhasználó) 2004-11-15 11:47:56

Nekem hálistennek az első próbálkozásra elb***ott tuningolások kijavításán kívül nem kellett hozzányúlni a Trabimhoz már majdnem 2 éve. Kopp-kopp-kopp.

51 Rapp Antal 2004-11-15 10:19:59

Nem kell ennyire messzire menni, nekem ilyen szempontból szinte gyári állapotú volt a gép, mégis állandóan elromlott valami. Amikor belekerült a Maruti moci, onnantól kezdve legalább a motorban bízhattam, ha a többi szivatott is tovább. Szóval nem kell ide Pestre semmi tuning ahhoz hogy nullára írjunk egy korábban pöpec járgányt

Soma

50 Urgyán Imre 2004-11-01 19:08:13

Semmi különöset.

Tegyél bele Fiat motort(alapból halál), ültesd le ameddig csak tudod, csinálj rá hátulra és előre is(ez tudom hogy hülyeség nagyon, de olyan jól néz ki!) akkora negatív kerékdőlést, hogy a 195/45R14-es kerekeknek csak kb. a fele sem fekszik fel az úton, és közlekedj így Budapesten. megéri. Ha három hónap alatt semmi sem történik az autóddal akkor valamit jól csinálsz.
Persze egy frissen átalakított autóval kell mindezt értelmezni, nem pedig egy olyannal amin nagyjából már kiforrtak a dolgok, mert az ugyebár nem ugyan az

Szivatás-e ez a kérdés? 1;igen 2;igen 3;igen

49 (Törölt felhasználó) 2004-11-01 18:22:09

mondjatok meg nekem valamit!
Mi a sz@art csináltok ti azzal a gépppel hogy jó ha 3 hónapig hiba nélkül megy?? Mienk utoljára nyár elején volt a szerelőnél, akkor is a műszaki miatt!! Pedig anyum is vezeti!! Ő pörgeti mint a szart, meg olyan helyeken is megy vele ahol néha a hajam szála is az égnek áll, mégse !! semmi! Nem lehet kinyírni!

Kúp

!!!TRABI FOREVER!!!
Nem kedvelem az ittas vezetőket!

48 Urgyán Imre 2004-11-01 12:46:00

Szeressük a Trabantot vagy ne?
Ez egy vicces kérdés szerintem. Ha egy csajjal vagy, és szakít veled, de Te még szereted, hiába volt igazából nagyon eleged belőle mégis csak a jó dolgokra emlékszel utána.

A Trabival valahogy ugyan így vagyok. Történeteket lehet mesélni miért is van úgy hogy nagyon, de nagyon anyázni tudok, és olyankor nem jó nekem.
Akkor a kocsinak sem jó, mert ha még működik akkor kellemes fordulaton pörög, ha meg már nem működik akkor sok helyre kívánom de haza már nem.

hú de sokszor mondtam már hogy kidobom az egészet a pics@ba!

De nem panaszkodhatok. Még mindíg hazahozott, vagy ha nem akkor egy saroknál tovább úgy sem jutottam vele.

A legjobb történetek mégis azok, amikor az ember időre megy valahova, méghozzá fontos eseményre. Na ez az amikor nem ülök bele a kicsimbe. Túl sok volt a negatív tapasztalat ez ügyben.
Azóta sok minden változott a kocsin, és azt is elértem, hogy 3 hónapig hozzá sem kellett nyúlni. De ez nagyon ritka volt.

Amikor megy akkor megyek vele, próbálom kímélni, de a budapesti utak ezzel a kocsival...
komolyan ez nagyon dúrva, de ez más téma. De a minisztereknek fullos mercijük van, ami még a legnagyobb fekvőrendőrt sem veszi észre, szóval nekik jók az utak így is.

imi voltam

Szivatás-e ez a kérdés? 1;igen 2;igen 3;igen

47 Bernáth Zoltán 2004-10-10 09:04:52

Ezzel sokszor én is így vagyok.Szeretem is,meg nem is.Mint ahogy mondja a Szikora Robi.Azért én inkább szeretem.Jelenleg is két 2T Trabim van és mindegyik egy kicsit más.A családban korábban is kettő volt,egy nekem egy pedig a szüleimnek,és mindegyik autó más volt.Olyanok,mint mi emberek.Különbözünk egymástól.Ezeken az autókon kívül én vezettem már jónéhány 2T Trabit,de egyik sem volt egyforma.Ezeknek az autóknak lelkük van,és ezt a mai autóknál nem érzem.

CBR-485 TRABANT 601 L

46 (Törölt felhasználó) 2004-10-07 06:41:42

Magam részéről én 2T típusokban érzek nagyobb lelket.
Mentségemre szóljon, hogy ez még csak 5 % -ban járult hozzá igényeim teljesítéséhez.
Megboldogult 2T volt olyan drága, hogy teljesítette 2hetes üdülésünket, és hazaérkezve jelezte „ tulaj a főtengelynek annyi „ Hihetetlen az utolsó 20 méteren.
Így közölte velem azt is, hogy holnaptól nem tervezni vele utat.
Üdv.: Tibor


45 Kalmár Gábor 2004-10-06 14:28:07

Anyám szerint ezeknek még lelkük van.(4T Univ. tulajdonos)
Szerintem is. Én gondozom (javítom ill. hordom a szerelőhőz) azt a csodát. (Hál"Istennek viszont ő fizeti, bár csak addig, ameddig bírja ...) S ennek ellenére szeretem az 1,1est. Nincs annál felemelőbb érzés, mint amikor fülig olajosan felballagsz a lakásba és közlöd: működik.

((De van, ha közlöd, felfedezted mi a baja, s tippet adsz rá kb. mennyi lesz csak az alkatrész. Esetleg biztatod, hogy legalább ki fogod tudni cserélni magad is, csak ne essen holnap az eső (vagy a hó)!))

gkalmar

44 (Törölt felhasználó) 2004-10-03 04:53:50

„Szeretem meg nem is”
Azért szerettem mert totál hétköznapi tárgynak tekintettem. Pl. mint egy ceruza. És én azt megtudom faragni. Előzőt pedig meg tudtam javítani 2T.
„Nem is” 4T re már elbutultam. Bár ezt üzembiztosabbnak érzem, ha nincs vele gond. De ha elkezdődik valami itt oszt megtalálni, ill. megszüntetni hibát.
( nem hogy összepakolni nem tudnám – szétszedni sem tudom )
És ezt nekem egy TRABANTOSNAK megemészteni lehetetlen.
Üdv.: Tibor


43 Prokop Gábor 2004-10-02 07:09:04

Ez roppant egyszerű. Aki az autóját hétköznapi használati tárgynak tekinti (kávéfőző, grafitceruza, telefonkönyv, strandpapucs, ütvefúró, stb), annak a lényeg, hogy egyszerű legyen a használata, kényelmes legyen, ne kelljen vele foglalkoznia, amikor kell, legyen szolgálatra kész.
Ezeknek való az új autó. Más kérdés, hogy manapság az autók nem felelnek meg ezeknek a követleményeknek, de a marketingesek sikeresen elhitetik, hogy ez így van.

Az "énfélémnek", akik azon nőttek fel, hogy fater egy hosszabb (200km!) balatoni út előtt egy hétvégét szánt a Moszkvics 408 üzembiztossá tételére, vagy azon, hogy a másik, újabb Moszkvicsot két hétig szedte szét a faterral egy első kocc javítása előtt - nos, nekik mást jelent az autózás. Nektek nem kell elmesélni, milyen az, amikor három hét szopás után még mindig nem megy/fékez/kanyarodik/fűt/stb... úga az autó, ahogyan szeretném, és erősen fogadkozom családtagjaim életére, hogy eladom/felgyújtom/folyóba lököm/stb... a Trabantot. Aztán egyszer sikerül megoldani, és nincs nálam boldogabb a földön. Összenőttünk, ez van. Ezt sosem fogja megérteni az, aki mondjuk R*na*lt Th*l*aval jár, csak röhög rajtad. Te meg mosolyogsz magadban, amikor a Th*l*a klub megalakításáról hallasz Mekkora fílingje lehet, amikor összegyűlnek, sz*rrá polírozott autóikkal, és megvitatják a garanciális szervízekkel kapcsolatos élményeiket, azt, hogy melyik B*umg*rtner szalonban jobb a kávé az ügyfélváróban, stb... Te közben elmész egy Trabi-találkozóra, és kasztnit borogatsz, vagy kereket durrantasz DD

Összenőttünk az autóinkkal, ez van.

- prokee -

42 Kalmár Gábor 2004-10-01 12:57:34

Frensis!
Ne búslakodj, örülj neki. Az autót pedig ne tedd idézőjelbe. Ezek ugyanis tényleg autók, ellenben a mai divatcikkekel, azaz "autókkal".

gkalmar

41 Franyó Tamás 2004-09-30 20:10:02

Én a wartburgot utálom de még is azt vettem. Trabantot is utálom még is volt kettő. Há ez van. Leragadtam ezeknél az "autóknál". Mai napig nem tudom, hogy lehet ez...

Ohh elütöttem megint valamit??

40 (Törölt felhasználó) 2004-09-27 16:36:38

Rohaggyon le a keze,annak a Fritz-nek,aki kitalálta,hogy biliacélból csinálja az elektrottyos gyuszi mechanikáját!
A spórolást nem itt kellett volna kezdeni.....

Bee(Tm)

Trabant Impala Mark II. L.A.P.D. policecar

39 Rapp Antal 2004-09-27 10:05:17

Sárga. 81-es, ennek megfelelően hátulhűtős, krómrácsos, tárcsafékes.

Ja, azt el is felejtettem, hogy a BH féknél szivárgása volt, 50 km-t autókáztam Budán és Csepelen úgy, hogy 2 flakon fékfolyadékot töltögettem utána.
Meg azt is, hogy az első féknél is volt valami gebasz, ferdén fogott a fék, teljesen lenyalta a tárcsa a ferodolt a fékpofákról, sőt, elkezdte a fém hordozót is leköszörülni.
Egyszer éjjel hóesésben szintén vidéken elment mindkét fényszóróm. Hanyagság tudom, de csak egyetlen, H4-es izzó volt nálam, a kocsiba meg H1(?) való, a gömb-búrás. Na azért csak megoldottam valahogy, de ***érzés volt így menni.
Meg még tuti felejtettem el szép dolgokat...

Soma

38 Franyó Tamás 2004-09-27 09:34:40

Soma nem is tudtam hogy van wareszod is. Há milyen?

Ohh elütöttem megint valamit??

37 Rapp Antal 2004-09-27 08:51:38

Na ha már itt vagyok, szidok is.

Adva vagyon egy Trabant. "A" Trabant. Szóval az enyém. 97-ben vettem, teljesen tapasztalatlanként. 8 éves volt a verda, és akadtak rajta kisebb-nagyobb nyűgök. Például a kmóra egy hónapig nem ment, kicsit vicces volt hogy fingom nincs mennyivel megyek. Azért szépen megcsinálgattam, fejlesztgettem, a kijövő hibákat orvosoltam, így lett belőle egy tök patent, teljesen megbízható autó, amire bármikor számíthattam. Ezidőtájt Kecskeméten laktam, autó kezdetben szabad ég alatt, később garázsban aludt, és sok időt foglalkoztam vele. Leginkább fejlesztés-ügyileg. Évente 8-10e km-t szaladtam vele.

2001-ben totálkárosra tört. Ja, a törés előtt kapott a motorja egy generált (főtengely, dugók, hengerek).

Megcsináltattam, új design-t kapott, és azt hittem hogy minden mehet a régiben tovább.

Hát nem. Az épülése közben Budapestre költöztem, és itt minden megváltozott. Sokkal nagyobb igénybevétel (évi 20e km), csillaggarázs, ***utak, karbantartásra fordítható idő drasztikus csökkenése, és így tovább. Eredmény: folyamatos szívások. Hátsó lengőkar kiszakadás, hengerfejtömítések sorozatos cseréje, motortartó bak szakadás, ékszíjszakadás, főtengelybeállás, motorcsere, azzal is csak a szívás, végül annak a főtengelye is megadta magát.

Ekkor döntöttem úgy, hogy duplázzuk az ütemszámot. Maruti moci beugrott, innentől kezdve kicsit nyugisabb idők következtek, bár a beszerelés trehánysága miatt továbbra is sok időt kellett a motorházban töltenem. De legalább ment a szekér.

Aztán jött az újabb sokk. Tél volt, a cég előtt parkoltam, épp az ablak alatt az út melletti részen. Egy hülye picsa a jégen megcsúszva kifarolt, és fél méterrel arrébb lökte szegénykémet. Eredmény: kaszni eleje 5 centit balra, "A" oszlopok csavarodva, motorháztető leszakadva, teleszkópja a légszűrőháznak feszülvén elgörbülve, futómű ismeretlen mértékben elmászva.

Pár hónapig még jártam vele, de a fékek már kezdtek nagyon szarok lenni, a futómű kopóalkatrészei is 0-ra íródtak, meg úgy általában a tököm tele lett az egész szopással.

Úgyhogy elszántam magam és vettem egy Wartburgot. Mondván hogy az mégiscsak nagyobb, erősebb, kényelmesebb, strapabíróbb, meg hát álmaim egyik vágya is volt.

81-es kiadás, kívülről tök jónak látszott. Hát négy nappal a vétel után, késő este, vidéki úton, heves szikraeső közepette a jobb hátsó lengőkar megadta magát, konkrétan a rugótányér szakadt ki, lengicsili vége földet ért, elgörbült, aszfalt leköszörülte. Ott álltunk fullra rakott csomitartóval, este 15 km-re otthontól. Szerencsére volt megoldás, egy fahasábot vertünk a lengőkar meg a kaszni közé, így mentünk haza. Másnap Wa-Ge, felujított lengőkar + csili, szerelő berakta, hurrá. Ezután egy héten belül még kuplungbowdenszakadás és egyebek is bejátszottak.

Nameg a fogyi. 14 liter városban. Anyád! Kispókkal gyorsultunk, és 70-ig fej-fej mellett haladtunk, csak utána tudtam elhúzni. Szóval lomha is volt. Akitől vettem, szakértőnek vallotta magát, ehhez képest mikor megmértem az előgyújtást, 1 mm-t tapasztaltam mindegyik hengerben. Beállítottam rendesen, egyből hozta a gyári 10 litert, meg ugye az erejére is jótékony hatást gyakorolt a beavatkozás. De a szívássorozat sajna nemhogy meg nem állt, hanem csak fokozódott. A másik lengőkar is megadta magát, az szerencsére nem ragasztott az út szélén, mert csak a csili tartója szakadt ki. Ide új lengőkart sikerült szereznem olcsón. A homlokfal majdnem többet pihent félredobva mint fenn az autón, a gyújtást állandóan szerelni kellett. Trafócsere, gyertyahalál, megszakítók és kondik dögivel, kábelhibák, satöbbi. AC membrán csere, ablakemelő mechanika szétesés, zörgések, beázás, meg még a manó tudja mi minden. Úszótűszelep időnkénti fennakadása, rendszerint melóba menet vagy más kellemes helyzetekben. Aztán a durvulás. Önindító többszöri meghalása. Szénkefék cseréje, végül már az se használt, bontott önindító install. Aki szedett már le Waresz önindítót, az tudja mekkora szopás hozzáférni. De még ez se elég, dugattyúgyűrű besülés, szarul sikerült generál, végül motorcsere, annak meg a főtengelye szorult meg, eredeti motorjának ismételt generáloztatása de az talán még szarabbul sikerült mint először, hang alapján.

A fentiekre visszatekintve úgy döntöttem, hogy elegem van. Szeretek szerelni, de nem esőben-hóban-fagyban az utcán, este meló után pihenés helyett, hogy másnap tudjak menni melózni, meg az út szélén cseszegetni a tűszelepet, meg folyton olajoskezűnek lenni, meg szívni amiatt, hogy mindig pont akkor robban le amikor a leginkább fontos lenne vagy sietnék.

Úgyhogy a jelenlegi lépcsőfok egy 2001-es Skoda Felicia kombi. Az igényeimnek megfelel, viszonylagos egyszerűsége folytán valamelyest kiélhetem szerelési ingerenciámat is ha épp arra támad kedvem. Lassan 11e km-t mentem vele, de még csak egyszer __kellett__ hozzányúlni, termosztátcsere okán. 5000 forintból megúsztam. A többi szerelgetés csak kedvtelésből történt. Sajnos csak most kezdtem el részletesen vezetni a költségnaplót (van azért, például 60ezres szerviz pont ennyibe került), így pontos összehasonlításra nem igen lesz módom. De nagyon kiváncsi vagyok hogy hosszútávon hogy alakul a Ft/km.

Trabi és Waresz "természetesen" még mindig megvannak, ugyanis terveim vannak velük. Csak időm legyen a megvalósításra!

Soma

36 Rapp Antal 2004-09-27 07:56:54

Ehh, uraim, fogadatlan prókátorként csapok itten széjjel köztetek szana. Tessenek tartani magukat a témához! Itten Sidney kell a Trabikat, nem dicsőíteni! Ja, tudom, beszólogatni se itt kell egymásnak...

Soma

35 Franyó Tamás 2004-09-27 03:48:55

Szeressük a barkas-t is ám !!!!

Ohh elütöttem megint valamit??

34 papp péter 2004-09-26 14:51:39

Aki szereti a wareszt és trabit rossz emeber nem lehet!
aki nem szereti az meg nem tudja mi a jó

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

33 Franyó Tamás 2004-09-26 03:58:19

Hát igen azok az utak amik fent vannak. Én azon csodálkozom hogy nem rázza szét az egész autót. Sajnálom az autót mikor fent vagyok. Biztos nagyon jót tesz a futóműnek ...

Ohh elütöttem megint valamit??

32 Nagy Zoltán 2004-09-25 19:36:01

%idez%Frensis írta:
Én is azon voltam kiakadva, hogy tök patent gépeket raktak bele. A waresz különösen. Lehet ki kéne nézni este azt hazahúzni a konténert ...

Ohh elütöttem megint valamit??

/idez%Hali!
Ez a Skoda reklám fogás itt még nyáron futott. Utánna meg kint állt a bolt előtt egy szép trabi rajta nagy eladó felirat. Nem volt időm közelebbről megnézni, lehet sajnálták bontóba küldeni?

Ha már szidni kell: törne el a keze annak aki a 6V dinamóját tervezte csavaros helyett rugós leszorításúra
Tegnap este miután egy 13-as kulcsal, meg egy lapos fogóval kicseréltem a dinamót, meg a fesz szabályzót néhány kilóméter után a pesti utakon egyszerűen kicsúszott az egyik vezeték. Én meg frászt kaptam, hogy a frissen felújított dinamó kb 5 km.-t bír(
Zolás

Zolás

31 Franyó Tamás 2004-09-25 07:49:30

Én is azon voltam kiakadva, hogy tök patent gépeket raktak bele. A waresz különösen. Lehet ki kéne nézni este azt hazahúzni a konténert ...

Ohh elütöttem megint valamit??

30 Prokop Gábor 2004-09-25 06:11:14

Ez nálunk is így van (reklám nélkül...), viszomt a Trabi mellé pont egy Skodát toltak, ha jól rémlik DDD
Mellesleg egy olyan szép 2T kombi van kirakva, amivel én még évekig eljárkálnék :/


- prokee -
http://prokee.trabant.hu
http://alsoors.at.hu
06-90-601-601

29 Franyó Tamás 2004-09-25 05:44:17

Láttam a Skodánál úgy csalogatják a vevőket, használtautó beszámítással kapcsolatban, hogy egy bazinagy konténer van kint a főút mellett és ki áll belőle egy wartburg és egy trabant. Szerintem ez felháborító. Miért pont Trabi-Warti. Miért nem lehetett Lada vagy Fityó vagy bármi más...

Ohh elütöttem megint valamit??

28 Prokop Gábor 2004-09-02 16:29:40

trab601:

Az első cikk már folyamatban van, de ettől kicsit szebb formában, nem képként scannelem, hanem cikként lesz megírva - egyébként eddig is olvashattál ilyeneket az Antik AM-cikkek rovatban.

A másodikkal már régóta szemezek, de nem szokásom egy az egyben átmásolni más weboldalak tartalmát. Az oldal forrását nem sikerült felkutatnom, a neten egyetlen olyan helyet találtam, ami Trabant ütközési tesztekkel foglalkozik (egyébként sokkal bővebben...), az viszont lengyel nyelvű...



- prokee -
http://prokee.trabant.hu
http://alsoors.at.hu

06-90-601-601

27 (Törölt felhasználó) 2004-09-02 16:01:22

Találtam egy jó kis oldalt ahol egy korabeli autó-motor teszteli a Trabant 601S-deluxe-ot, sajnos nem tudom elküldeni ezért itt az oldal címe: http://w3.sopronnet.hu/baranyap/szociauto/

Talán föltehetnétek az oldalra.

Ui: A trabi töréstesztjét illetve a Rénszarvas tesztet pedig
a http://www.trabiweb.hu


!!!!!TRABI THE KING!!!!!

26 (Törölt felhasználó) 2004-09-02 15:53:31

Mikor lesz a legközelebbi trabi találkozó???

!!!!!TRABI THE KING!!!!!