Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

126 Szabó Szilárd 2004-11-10 15:27:41

%idez%Tiberius írta:
Természetesen lehúzóval. Ha eljössz érte, kaphatsz egyet; úgy emléxem, van egy feleslegem.

Tib

/idez%Oké az is kell!
Már szereztem utánfutót is a cuccoknak!!!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

125 Huszta Tibor 2004-11-10 12:58:53

Természetesen lehúzóval. Ha eljössz érte, kaphatsz egyet; úgy emléxem, van egy feleslegem.

Tib

124 Szabó Szilárd 2004-11-10 12:15:26

Milyen egyszerű szerkezettel tudom a Trabant fékdobot leszedni?(öt évet ált a kicsike!!)
Persze dobleszedőm nincsen!
Milyen más megoldást tudnátok javasolni!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

123 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 10:24:58

A teszt-topicban büntetlenül gyakorolhatsz )

122 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 10:19:22

%idez%cellardoor írta:
A hülyeségemet siker koronázta, szóval működik a dolog, a 30-as kapocsra gyújtáspozitívot kötöttem. Jó minden. Már fékezéskor is kattog egy relé )))

Kép beillesztés: egy tárhelyre feltöltöd, és a napsütötte hegycsúcsok ikonra kattitva beírod a megjelenő tag-be az url-t.

/idez%Kösz a kép tippet ! De megyek egy más fórumra gyakorolni.Pl.
Skoda

121 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 10:16:40

A hülyeségemet siker koronázta, szóval működik a dolog, a 30-as kapocsra gyújtáspozitívot kötöttem. Jó minden. Már fékezéskor is kattog egy relé )))

Kép beillesztés: egy tárhelyre feltöltöd, és a napsütötte hegycsúcsok ikonra kattitva beírod a megjelenő tag-be az url-t.

120 Rapp Antal 2004-11-10 08:41:50

De van, de van, de van!!!

Na szóval van ilyen dióda, de a féklámpakapcsolót én nem terhelném ekkora plusz teljesítménnyel. Meg úgy általában a kapcsolók hosszútávon meghálálják, ha nem ampereket, csak mA-eket kell kapcsolgatniuk.
Szerintem a teljesítménydióda árából a relé + 2 normál dióda is kijön, vagy legalábbis közel vannak egymáshoz.

Soma

119 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 08:40:42

"Bocsánat a móricka-rajzért."
Tényleg ! Hogy tetted be a rajzot ???

118 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 08:40:02

%idez%Soma írta:
Ja, az általad rajzolt megoldás is jó lenne, ha a 30-as kapocsra közvetlenül kötnéd a pozitívot.

Hiszen a problémát az okozza, hogy a 30-as és 86-os kapcsok össze vannak kötve, az ilyesmi tipikusan az öntartó kapcsolások lényeges momentuma.

Soma/idez%Na, csak összehozzuk! Tényleg nem tudom, miért hidaltam át a két kapcsot, szerintem úgy gondoltam, ott van a legközelebb pozitív )

Köszönöm!

117 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 08:37:24

Igen, diódára gondoltam én is. Köszönöm! Viszont akkor nem lenne jobb az egész hóbelevanc helyett 1 db dióda, ami elbírja a 2*21W-ot? Az nyitna a ködzáró felé. Nem tudom, hogy van-e ilyen dióda, csak felvetettem.

116 Rapp Antal 2004-11-10 08:33:30

Ja, az általad rajzolt megoldás is jó lenne, ha a 30-as kapocsra közvetlenül kötnéd a pozitívot.

Hiszen a problémát az okozza, hogy a 30-as és 86-os kapcsok össze vannak kötve, az ilyesmi tipikusan az öntartó kapcsolások lényeges momentuma.

Soma

115 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 08:32:33

Hali
Szeretnék segitséget kérni a tetöpolc elkészitésében.Elképzelésem van hogy hogyan kezdjek hozzá mert már láttam ilyet.Ha valaki ki tudna segiteni pontos méretekkel akkor megkimélne a szenvedéstöl és egy csomó hulladék faanyagtól.Igazából az ives részétöl félek.

Elöre is köszi a segitséget.

Üdv:
Balu

Paréj Balázs

114 Rapp Antal 2004-11-10 08:29:20

Ez így tényleg nem jó. Egyszerűbb megoldás:

Relé 87-es kapcsára a ködzáró.
30-as kapocsra biztosítékon keresztül 12V. Szerintem gyújtáspozitívot érdemes ráadni, felesleges gyújtás nélkül is égnie. De ebben nem vagyok biztos, lehet hogy fix 12V kell neki.
85-ös kapocs testre.
86-os kapocsnál van a trükk. A féklámpakapcsolóról hozol egy szálat úgy, hogy beiktatsz egy diódát. Mondjuk 1N4001-et, vagy más hasonlót. Ez kicsi, olcsó, és a relé tekercsén átfolyó párszáz mA-t simán bírja. A ködlámpakapcsolóról is hozol egy szálat, szintén diódával megspékelve. Értelemszerűen a diódák a relé felé nyissanak. Ezáltal a kapcsolók egymástól teljesen függetlenül vezérlik a diódát.

Soma

113 (Törölt felhasználó) 2004-11-10 08:04:44

Azon agyaltam, hogy hogyan lehetne a hátsó ködzárófény-párt fékezéskor bekapcsolni úgy, hogy az eredeti funkciója is megmaradjon. Egy relével meg is oldottam az egészet, csak egy gond van: bekapcsolt ködzárófénynél egy fékezés után a féklámpa is égve marad, mivel letestel a 87-30-86 útvonalon. Hogyan lehetne mégis megoldani???

Bocsánat a móricka-rajzért.


112 Szabó Szilárd 2004-11-08 00:15:10

Én amikor a festővel beszéltem arról hogy milyen színt akarok mondtam neki hogy eredeti delfinszürke színüre szeretném azt mondta semmi gond azt tudja milyen.De elötte a festékboltba is megkérdeztem, hogy mennyi az ára a festéknek mondtam, hogy szürke Trabantot szeretnék újra festeni rávágta egyből az ember hogy ha 1975-ös akkor delfinszürke.

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

111 Rell Miklós 2004-11-08 00:07:28

%idez%Szicsu írta:
Akkor jó !
Mert nekem is kb 100.000.- pénzet mondtak lehet hogy egy kicsit több de akkörül marad az ár.
Kétkomponensüvel lesz lefújva ez egy veterán 601-es lesz gyári delfinszürke szinü.


Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!/idez%Remélem, nem rúgnak ki minket, hogy csak így társalgunk itt hasznos dolgok helyett.
De hol találtál gyári delfinszürke színt?????
Énrajtam senki nem tudott segíteni, amikor egy képre bökdösve mutogattam, hogy pasztellszürke+damasztzöld, és megfelelő fotó nélkül 80000 színskálából választhattam, amiből az első 20 választásomra azt mondták, hogy "olyanunk nincs" Úgyhogy végülis ilyen lett. De nem baj, nekem tetszik. Kicsit olyan a színe, mint a "mafia"-ból az egyik kocsié
Ja, egyébként javasoltam prokee-nak (vagy -nek???) hogy kotorjon már valahonnan gyári színskálákat, mert szerintem sokunknak hasznos lenne (mindig csak munkát csinálok neki... ), és jó lenne még a mai színekből az ezeknek megfelelő, vagy ehhez legközelebbi feltüntetése...

1.1 retro

110 Szabó Szilárd 2004-11-07 23:47:01

Akkor jó !
Mert nekem is kb 100.000.- pénzet mondtak lehet hogy egy kicsit több de akkörül marad az ár.
Kétkomponensüvel lesz lefújva ez egy veterán 601-es lesz gyári delfinszürke szinü.


Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

109 Rell Miklós 2004-11-07 23:41:42

%idez%Szicsu írta:
Mivel lett lefestve?
Kétkomponensűvel?
És mennyi volt a festés?
Én még elötte vagyok azért kérdezem mire számítsak!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!/idez%Hááát... A festéshez nem (sem) nagyon értek, remélem most nem röhögtök ki, hogy jól megvezettek...
Valamit mogyaráztak nekem, hogy valami olyan festék a zöld rész, ami ha nem lakkozzák kifakul (talán ezt hívják kétkomponensűnek...?) A fehér meg lakkozás nélkül is jó lenne. Szóval kétszínűre lefujták, majd telibe lelakkozták. Kamrában. Ja és persze valami alapozás is volt, de hát gondolom, ez természetes... Annyit persze tudok, hogy nem neoluxszal... Valami opel, meg suzuki színskáláról böktem ki a színeket.
Ár? Na most fogjátok azt mondani, hogy átvágtak:
Az egészet a kasznison kersztül intéz(tet)tem, úgyhogy csak azt tudom mondani, amit tőle hallottam (meg amit kifizettem)
Ha udvarban fújattam volna, akkor előkészítéssel együtt 50-80e lett volna. Kamrában előkészítéssel 80-100e. De én a két szín miatt 140-et fizettem (elkeserítő, ha azt veszem, hogy a kocsit 150-ért vettem). De mindegy. Túl vagyok rajta, már nem fáj. És most van egy szép gépem. Ja, és az alvázat még a kasznis fújta, annak külön nem nagyon tudom az árát...

1.1 retro

108 Szabó Szilárd 2004-11-07 23:26:57

Mivel lett lefestve?
Kétkomponensűvel?
És mennyi volt a festés?
Én még elötte vagyok azért kérdezem mire számítsak!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

107 Rell Miklós 2004-11-07 23:24:56

%idez%Szicsu írta:
Mi lesz a gép?
Kivül 601, belül 1,1 es?

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!/idez%Ja.
Meg műszerfal is (íves) 601. Tulajdonképpen a képnél már sokkal jobb az állapota, vagy 2 hónapja nyúzom, csak amig nincs teljesen kész (és nem készült el a weblap ), addig legyen elég egy ilyen kép "Apró" különlegessége a festés, ami egy 2színű 600-as trabi festését próbálja utánozni.

1.1 retro

106 Szabó Szilárd 2004-11-07 23:14:37

Mi lesz a gép?
Kivül 601, belül 1,1 es?

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

105 Rell Miklós 2004-11-07 23:10:40

Valami más, ami nincs benne a bibliámban (mivel az 601-hez van):
1.1-nél a hűtőventillátornak valami iszonyat csapágyas nyekergő hangja volt amikor megvettem (mármint a kocsit). Volt a kasznisnál, azt mondták, hogy megnézik azt is, és ha valami komolyabb, akkor szakemberhez viszik. Megnézték: nem csapágyas. Összerakták: nyekergett. Megnézte esztergályos a csapágyat: pár százados az illesztés. Jól megpakolták zsírral, összerakták: fasza. 2 hónap után: újra nyekergő csapágyhang. Mihez kezdjek vele? Nem akarom a hátralevő életemet a ventillátor szétszedésével/kenésével/összerakásával eltölteni
Ha esetleg valakit érdekel: készül a kárpitozás! Már csak ez hiányzott!

1.1 retro

104 Szabó Szilárd 2004-11-07 23:04:43

Most érkezik a biblia!
Megtaláltam egy antikváriumba és most küldik el nekem!
Ezentúl nem fogok hüleségeket kérdezni ígérem!


Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

103 Rell Miklós 2004-11-07 22:57:55

%idez%Szicsu írta:
Háj!

A feszítőékes ablakgumit ugyan úgy kell kiszedni minta simát?
Vagy elöbb ki kel szedni a feszítőéket és utána kell elkezdeni belülröl kitolni a peremet?
És vissza tenni pedig fordítva gumit behuzni madzagos megoldással és utána bele a feszítőék?


Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!/idez%Én még nem csináltam, de álljon itt egy idézet a "biblia"-ból (1978-as "trabant - hogyan tovább" c. könyv, remélem senki nem fogja rám hogy reklámoztam):
"12.2.6.3
A szélvédő- és a hátsóablak cseréje
Mindkét ablaküveget azonos módon helyezték a karosszériába. Emiatt a ki- és beszerelésnél is azonos műveletek szerepelnek.
Szerszámok és segédeszközök: ár, vagy tompított végű csavarhúzó; 3...4 mm átmérőjű kender-, vagy műanyagzsinór; gumiprofilzsinór, Q 8 mm; ablakprofilgumi; kevés kenőszappan.
Az ablak kivétele
Műveletek
1. A töltőzsinórt (kéder) a gumiprofilból (kívül) bontóárral, vagy egy letompított végű csavarhúzóval kihúzzuk.
2. A 12.2.6.2. fejezet (oldalablakok kiszerelése) szerinti 1-3 műveletet elvégezzük."
A visszarakást már hadd ne pötyögjem be. Hidd el, ugyanaz csak fordítva. A szappan meg nem kézmosáshoz kell, hanem berakásnál azzal kell bekenyni.
Jut eszembe: hiszen én most szerzőijog-sértettem! Remélem, ez senkit nem zavar...
Egyébként meg hogy mersz nekiállni szétszedni bármit is a "biblia" nélkül? Én nem mernék...

1.1 retro

102 Szabó Szilárd 2004-11-07 22:11:03

Háj!

A feszítőékes ablakgumit ugyan úgy kell kiszedni minta simát?
Vagy elöbb ki kel szedni a feszítőéket és utána kell elkezdeni belülröl kitolni a peremet?
És vissza tenni pedig fordítva gumit behuzni madzagos megoldással és utána bele a feszítőék?


Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

101 Bernáth Zoltán 2004-11-07 20:36:33

%idez%Wayne Chont írta:
Üdv Mindenkinek!
Trabikám elkezdett gyengülni, nehezen gyorsul, nem tudom a megszokott fordulatszámokat elérni, egyszóval erőtlen. Szeretném ha ajánlanátok egy hozzáértő trabi-dokit.
Köszönettel Jenser Péter

/idez%Nézd meg a kipufogót lehet,hogy el van dugulva és fojtja a motort.Én is jártam ugyanígy.

CBR-485 TRABANT 601 L

100 (Törölt felhasználó) 2004-11-07 20:09:35

Üdv Mindenkinek!
Trabikám elkezdett gyengülni, nehezen gyorsul, nem tudom a megszokott fordulatszámokat elérni, egyszóval erőtlen. Szeretném ha ajánlanátok egy hozzáértő trabi-dokit.
Köszönettel Jenser Péter

99 Rell Miklós 2004-11-07 19:07:30

%idez%Szicsu írta:
Köszi a részvétnyilvánítást !!:-))
Én is inkább a karosszériaszerelőre hadjtam az ajtó leszerelést!!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!/idez%Bocs, hogy mégegyszer előhozom ezt az ajtó témát...
Eddig amiket láttam ajtók, azoknak az oszlop felöli oldalon a pánt hozzá volt heggesztve a csavarfejhez. Gyárilag. Úgy tudom, hogy az én vasamnál is úgy fúrták ki a csavart... Mármint a fejét. Aztán ha lejött az ajtó, akkor valami bikás csőfogóval ki lehet már szedni a csavart...

1.1 retro

98 Szabó Szilárd 2004-11-06 20:35:47

Ja és még az alváz küszöbök!!
Vagy ezekkel nem érdemes foglalkozni?

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

97 Szabó Szilárd 2004-11-06 20:32:27

%idez%Lütyő1 írta:
(
Szicsu írta:
Kérdésem van kollégák!

Vettem egy 1981-es Trabit szétbontom alkatrésznek és bedobozolom ,eddig oké.
De a kasztni igen jó állapotban van és nincsen szívem leadni a MÉH-be.
Hogyan tudnám úgy szétvágni darabokra a vázat hogyha késöbb kell valamelyik elem - ne adj isten karambol történne - akkor azt fel tudjam használni.
Hol vannak azok a pontok ahol elvághatom minnél kissebb darabokra.
Aki tudja a választ küldjön e-mailben képet és jelölje be a vágási pontokat!

Előre is köszi!!!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!)
Hello, Szicsu!

Minek akarod a vázat is szétvágni? Az összes elem csvarozva, és ragasztva van( a tető peremezve is)...Na jó, a hátfal az hegesztve...


Lütyő

Lütyő/idez%Azt tudom !!!
De a vázról beszélek !!
A sárhányó ívek, hattyúnyak hátfal , homlokfal,tető+oszlopok!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

96 (Törölt felhasználó) 2004-11-06 20:24:15

%idez%Szicsu írta:
Kérdésem van kollégák!

Vettem egy 1981-es Trabit szétbontom alkatrésznek és bedobozolom ,eddig oké.
De a kasztni igen jó állapotban van és nincsen szívem leadni a MÉH-be.
Hogyan tudnám úgy szétvágni darabokra a vázat hogyha késöbb kell valamelyik elem - ne adj isten karambol történne - akkor azt fel tudjam használni.
Hol vannak azok a pontok ahol elvághatom minnél kissebb darabokra.
Aki tudja a választ küldjön e-mailben képet és jelölje be a vágási pontokat!

Előre is köszi!!!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!/idez%Hello, Szicsu!

Minek akarod a vázat is szétvágni? Az összes elem csvarozva, és ragasztva van( a tető peremezve is)...Na jó, a hátfal az hegesztve...


Lütyő

Lütyő

95 Szabó Szilárd 2004-11-06 19:47:48

Kérdésem van kollégák!

Vettem egy 1981-es Trabit szétbontom alkatrésznek és bedobozolom ,eddig oké.
De a kasztni igen jó állapotban van és nincsen szívem leadni a MÉH-be.
Hogyan tudnám úgy szétvágni darabokra a vázat hogyha késöbb kell valamelyik elem - ne adj isten karambol történne - akkor azt fel tudjam használni.
Hol vannak azok a pontok ahol elvághatom minnél kissebb darabokra.
Aki tudja a választ küldjön e-mailben képet és jelölje be a vágási pontokat!

Előre is köszi!!!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

94 Szabó Szilárd 2004-11-05 08:45:35

%idez%prokee írta:
A Csapi Bt weboldala volt az uccsó ilyen (tudtommal). Én a Start Autó programját használom, drága, de a normál bolti árak belőhetőek olyan 10-20 %-al ezek alá.

Nem kedvelem az ittas vezetőket./idez%A csapi bt oldala má nem mükszik!:-(

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

93 Prokop Gábor 2004-11-05 08:27:23

A Csapi Bt weboldala volt az uccsó ilyen (tudtommal). Én a Start Autó programját használom, drága, de a normál bolti árak belőhetőek olyan 10-20 %-al ezek alá.

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

92 Szabó Szilárd 2004-11-05 08:04:14

Trabanthoz az alkatrészárakat hol tudom megnézni!?
Egy weboldal kellene!!


Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

91 Szabó Szilárd 2004-11-05 07:25:23

Köszi a részvétnyilvánítást !!:-))
Én is inkább a karosszériaszerelőre hadjtam az ajtó leszerelést!!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

90 (Törölt felhasználó) 2004-11-05 06:59:19

%idez%Szicsu írta:
Az ajtó leszerelésre szeretnék valami tanácsot kérni !!
Mi a trükkje ha egy régi Trabiról akarom leszerelni de nem akarja?!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!/idez%Nagyon egyet érzek veled ! Ez a 1 ami nekem sem sikerült soha. Pedig én már 1éves korában is próbáltam leszedni ajtót. ( meg mindent ) 1 csavart sem tudtam kiszedni.
Üdv.: Tibor


89 Szabó Szilárd 2004-11-04 17:15:19

Igen már vágom miről van szó!!
Eddig én ezt észre sem vettem!
Nem tudtam miről van szó amikor vékony és vastag oszlopról beszélgettek.
Köszönöm a kielégítő választ!

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

88 Prokop Gábor 2004-11-04 17:04:40

Nem lehet, hogy vékony- és vastagoszloposra gondolsz ?
84-es évjárattól volt vastagabb a limuzinok B-oszlopa. Két okból fontos ez: #1 nehezebben törik nyakban az ajtócsapkodásra, #2 a vastagoszloposba passzol a nyitható hátsó ablak.
Kombiban egyébként csak vékonyoszlopos volt.


Nem kedvelem az ittas vezetőket.

87 Szabó Szilárd 2004-11-04 16:52:46

Mi az hogy vékonytetős és vastagtetős Trabi?
Mi a különbség közötte ?
Évjárat?

Szicsu
Mikor lesz ebből autó??!!!

86 Prokop Gábor 2004-11-04 12:33:01

Küszöb:

Kicsivel azért olcsóbb, még a Start Autónál is 1237 az alsó, 1436 a felső, pedig ők alég drágák. Mellesleg akad szerelt küszöb, náluk 3780. Ehhez ráadásul mérnek némi padlólemezt is, a felső küszöbtől befelé olyan 10cm körül.

Pillanatragasztó:

Természetesen nem piaci pillanatragasztóra gondoltam, bár azok általában nem is ragasztanak semmit semmihez. Márkással viszont nyugodtan (Permatex, Bonda, Loctite, ilyesmi) - a gyári technológia szerint ilyennel ragasztják a fagydugókat is, tehát rábízhatod magad. Ha nagyon nem tetszik, lehet venni igen kis kiszerelésű csavarrögzítőket, olyan 1000 pénz körül.

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

85 (Törölt felhasználó) 2004-11-04 12:14:07

%idez%Balu írta:
Hali.
Szeretném a küszöböket kicserélni a trabimon de nem tudom hogy hol lehet kapni.ha valaki tudna ebben segiteni azt megköszönném.Ja és kb mennyibe kerül?

üdv:
Balu

Paréj Balázs/idez%Bármelyik keleti autósboltban. Alsó külszöb kb. 2000-2500, felső 1500.

84 (Törölt felhasználó) 2004-11-04 11:39:31

Hali.
Szeretném a küszöböket kicserélni a trabimon de nem tudom hogy hol lehet kapni.ha valaki tudna ebben segiteni azt megköszönném.Ja és kb mennyibe kerül?

üdv:
Balu

Paréj Balázs

83 (Törölt felhasználó) 2004-11-04 08:25:07

Pillanatragasztó, azért azzal én se próbálkoznék inkább valami strapabíróbbal. Mert ha a pillanatragasztó elenged abból kellemetlen dolgok tudnak kisülni!!

!!!!!TRABI AND WARTBURG THE KING!!!!!

82 (Törölt felhasználó) 2004-11-04 05:38:28

Benzinnel nem szívesen játszadoznék !
Főleg ott a gyertyák fölött kísérletezgetni, hogy mi bírja. 3600 pénz egy használható. Vagy ha csavaros szivattyúoldalon próbálj szerezni hozzá valami hasonló típust.
Jó szívó oldalon nem olyan nagy gáz ha szétjön valószínű. De a biztonság az mindent megér. ( Szerintem – RTL ről nem rám ragadt )
Szerintem


81 Rell Miklós 2004-11-03 22:59:47

%idez%prokee írta:
Hali !

Elég valószínű, hogy ragasztva volt... Arra viszont nincs ötletem, mivel ragaszd vissza. Talán ha a furatot jól ki tudod pucolni, ráadásul pontosan illeszkedik bele a cső, akkor a pillanatragasztó is megfelel - csak ne felejts el sok száradási időt hagyni indítás előtt. Hiába pillanatragasztó, a túlfolyt rész, ami nem két felület között lesz, sokáig folyós marad.

Nem kedvelem az ittas vezetőket./idez%Háááát... Szerény ismereteim szerint a pillanatragasztók általában nem nagyon bírják a hőt... Márpedig az AC-nál azért tud meleg is lenni... Egyelőre megpróbáltam teflonszalagot rátekerni és úgy visszaütni. Kíváncsi vagyok, meddig bírja. Remélem örökké Azért köszi...

1.1 retro

80 Prokop Gábor 2004-11-03 13:46:22

El kell keserítselek, normálisan sosem fog működni többet. A fűtőszál javítására léteznek tényleg működő cuccok, de a letört sarut max forrasztani lehet, de az nem szokott sikerülni... Az üveg sem szereti a pontszerű melegítést, na meg a fűtőszál sem.

- prokee -

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

79 (Törölt felhasználó) 2004-11-03 07:11:32

Hali!

Hátsó ablakfűtésnél a fém csatlakozóm letört a szélvédőről (anmire rácsúszik a csúszósaru). Hogyan lehet visszagyógyítani, hogy működjön is a fűtés? Megoldható-e házi körülmények között vagy spec cucc kell hozzá?

78 Prokop Gábor 2004-11-03 06:03:59

Hali !

Elég valószínű, hogy ragasztva volt... Arra viszont nincs ötletem, mivel ragaszd vissza. Talán ha a furatot jól ki tudod pucolni, ráadásul pontosan illeszkedik bele a cső, akkor a pillanatragasztó is megfelel - csak ne felejts el sok száradási időt hagyni indítás előtt. Hiába pillanatragasztó, a túlfolyt rész, ami nem két felület között lesz, sokáig folyós marad.

Nem kedvelem az ittas vezetőket.

77 Rell Miklós 2004-11-02 23:36:53

Hali! Ez az első hozzászólásom itt a twk-nál. Valaki elmondhatná nekem, hogy az 1.1-es trabi AC-jének (foggalmam nincs, melyik verzió) a szívó oldali részén a rézcső gyárilag hogyan van rögzítve??? Ugyanis az m9-en előzgettem éppen vagány módon a sok csiga autóst, akiknek nem telik TRABANTra, és egyszer csak kicsúszott az AC-ből ez a cső. Nem volt égés... A gumicső meg hiába van jól rábilincselve... Úgy láttam, hogy ez egy teljesen sima falú rézcső-darabka, mégcsak nem is kúpos vagy valami... Mitől kéne ennek ottmaradni?

Grisa