Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

276 Segesvári Arnold 2005-01-09 20:54:52

"Várjáááá, lehet, hogy összekevertem a kormányművel...:"

Igen, szerintem is Lutyo, mer az télleg akörül mozog... Bár Én meg most vettem egyet 4t-be, de azt hiszem ugyanolyan van a 2t-be is. Aszonták, hogy az új olyan 26-27e ft körül mozog. Aszittem dobok egy hátast! Bementem az atós bótba, és megkérdeztem van e. De zsír újat keresek. Aszonták, hogy van, és most sokkal olcsóbbá, mint eddig. 15e ft-ért vettem meg!

By Yoa

275 (Törölt felhasználó) 2005-01-09 20:16:04

Hello, Arnold!

Várjáááá, lehet, hogy összekevertem a kormányművel...:((

Örexem, na!::)))))))))

De az biztos, hogy nem ócccsó!

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

274 Segesvári Arnold 2005-01-09 20:04:17

"Ha újat akarsz venni, előtte azért edzd az arcizmaidat, mert amikor megtudod az árát...A 2T-hez is a felújított asszem 9000.."

Mennyi Lutyo????

Én kb. 1 éve vettem, olyan 7000-8000ft-ért kisiparit. Mer, hogy nincs másmilyen. Vagy ezt választottam, vagy a felújítottat!!! Úgy voltam vele, hogy na próba, azt majd meglátom. Eddig jó!!!

By Yoa
(Módosította Arnold 2005.01.09. 21:05-kor)

273 (Törölt felhasználó) 2005-01-09 18:45:21

Hello, Grisa!

>Na emberek! Valaki mondjon nekem valami okosságot erre:
>A 4t-m fékje nem volt 100%-os. Néha tök jó volt, néha meg >lassan becsúszott tövig. Pumpálásra megjavult. Vettem >javítókészletet, összerakom, de amár a légtelenítésnél >végem volt. Hiába kínlódunk vele apámmal, mindig >tövigesik, és ott fog egy kicsit.
>Mi az a kis csavar az oldalán? Azt hittem, légtelenítő->csavar, de akkor miért nem tudtam szétszedni annak >kicsavarása nélkül?
>Összerakásnál is szivatott, az első dugattyú (vagy mi) >nehezen ment be, nagyon passzentos volt, ennek eleinte >örültem is. Aztán amikor a hátsót is benyomtam és >betettem a seger-gyűrűt, akkor nem jött ki a gyűrűig. >Viszont a féklámpa-kapcsoló lukján helyére tudtam nyomni, >és utána jónak is tűnt. Aztán összeraktuk, feltöltöttük, >Az elsőt talán még sikerült is légteleníteni (de ebben >nem vagyok biztos), a hátsót viszont nem igazán. Közben >azon a kis csavaron is próbálta apám, hátha tényleg >légtelenítőcsavar, de annak meg letört a feje... Most >úgy vagyok vele, hogy hagyom a francba, aztán veszek egy >újat, de azért valaki elmondhatná, hogy mit csináltam >rosszul, vagy esetleg menthető-e még a régi...


Nekem nem világos: Te most a főfékhengert "újítottad" fel?
Ha újat akarsz venni, előtte azért edzd az arcizmaidat, mert amikor megtudod az árát...A 2T-hez is a felújított asszem 9000..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

272 Rell Miklós 2005-01-09 10:03:45

kicsi írta:

Sziasztok !

Pierburg 2E3 rajza nincs valakinek 4T-be szeretném betenni.


Én asse tudom, mi az
De érdekel!

1.1 retro

271 (Törölt felhasználó) 2005-01-09 08:36:10

Sziasztok !

Pierburg 2E3 rajza nincs valakinek 4T-be szeretném betenni.


kicsi

270 Szabó Szilárd 2005-01-08 21:44:46

És nem maradunk hülék mert megtudtuk az igazságot!

Trabant 1975!!!

269 Segesvári Arnold 2005-01-08 21:41:37

Gábor akkó mik azok a számok az üvegen???

By Yoa

268 Szabó Szilárd 2005-01-08 21:35:29

Itt már csak a Gábor fogja megmondani az igazságot!
Vagy örökre hülék maradunk!

Trabant 1975!!!

267 Muczán Gábor 2005-01-08 21:35:11

Szicsu!

Nincs különbség a balos meg a jobbos között.
Ez nem politika!

Viszont nekem 1960 tól mindegyik feliratváltozatú foncsor megvan a ládáimban. Ugyanis az elvetemült gyűjtők még a különböző üvegen levő feliratokra is gyúrnak.

klubelnök

266 Segesvári Arnold 2005-01-08 21:32:46

Szicsu! Hát most vagy nem egyforma, vagy nekem van benne különböző!

Mer, hogy az alsó részén van egy szám!!! Az egyik 20-as, a másik 17,5-es. Szerintem ez valami olyan lehet, mint a szemüvegnél a a diopria, nem????

By Yoa

265 Rell Miklós 2005-01-08 21:28:25

Szicsu: már válaszoltam mélben. Szerintem már csak takarékossági szempontból sincs

1.1 retro

264 Segesvári Arnold 2005-01-08 21:25:38

Szicsu ezen én is gondókodtam, mer megkevertél mostan ezzel engem is..... Komolyan mindgyá kimegyek a garázsba, azt megnézem, hogy van e különbség....

By Yoa

263 Szabó Szilárd 2005-01-08 21:22:35

A Trabant foncsorokból van balos is meg jobbos is vagy tök mindegy hogy melyik melyik oldal?

Trabant 1975!!!

262 Muczán Gábor 2005-01-08 18:02:41

Hali Grisa!

Ehez engedélyt soha az életben nem kapsz.
Jobb is ha a KPM-esek ezt nem is látják.
Ez olyan mérvű átalakítás.
Viszont ha ügyesen alakítják át, egy mezei vizsgabiztos észre sem veszi.
Úgyhogy ebben az esetben az engedély felejthető.

M.G.

klubelnök

261 Rell Miklós 2005-01-08 17:38:38

TWK-001:
Még annyit kérdeznék tőled, hogy ahhoz, hogy én másik fajta váltót rakhassak a kocsiba kell-e valami engedély, papír, satöbbi...

1.1 retro

260 Rell Miklós 2005-01-08 17:35:26

Na emberek! Valaki mondjon nekem valami okosságot erre:
A 4t-m fékje nem volt 100%-os. Néha tök jó volt, néha meg lassan becsúszott tövig. Pumpálásra megjavult. Vettem javítókészletet, összerakom, de amár a légtelenítésnél végem volt. Hiába kínlódunk vele apámmal, mindig tövigesik, és ott fog egy kicsit.
Mi az a kis csavar az oldalán? Azt hittem, légtelenítő-csavar, de akkor miért nem tudtam szétszedni annak kicsavarása nélkül?
Összerakásnál is szivatott, az első dugattyú (vagy mi) nehezen ment be, nagyon passzentos volt, ennek eleinte örültem is. Aztán amikor a hátsót is benyomtam és betettem a seger-gyűrűt, akkor nem jött ki a gyűrűig. Viszont a féklámpa-kapcsoló lukján helyére tudtam nyomni, és utána jónak is tűnt. Aztán összeraktuk, feltöltöttük, Az elsőt talán még sikerült is légteleníteni (de ebben nem vagyok biztos), a hátsót viszont nem igazán. Közben azon a kis csavaron is próbálta apám, hátha tényleg légtelenítőcsavar, de annak meg letört a feje... Most úgy vagyok vele, hogy hagyom a francba, aztán veszek egy újat, de azért valaki elmondhatná, hogy mit csináltam rosszul, vagy esetleg menthető-e még a régi...

1.1 retro

259 Muczán Gábor 2005-01-08 13:02:38

Arnold!

Egy pár éve volt egy klubtagunk Nagyorosziból asszem, aki 1.6 os Golf mocit meg Polo 5 sebességes váltót stupekolt a kocsiba.
Persze volt ott minden, bölcsővagdosás, felfüggesztés hegesztgetése, féltengely átalakítás. De megoldotta!
Sajnos már vagy 4 5 éve nem hallottam felőle, biztos nem Trabizik már. De hátha valaki eléri véletlenül őt.
A nevét sajnos elfelejtettem.

Egy biztos a hazai átalakított 2T raly 5 seb váltók nagy részével is kínlódtak mindig a versenyzők. Házilag gyártott fogaskerekekkel 2 dolog biztos, a szívás meg hogy drága.
Az viszont igaz hogy a T 1.1 meg a W 1.3 nál takarékoskodásból jól elszúrták az áttételeket.
De sajna a döglődő keletnémet szocializmusban ennek is örülhetett a jónép.


M.G.

klubelnök

258 Segesvári Arnold 2005-01-08 10:29:09

"Hosszas tépelődés után arra jutottam, hogy elég erős ez a kocsi így is. De azt a váltó-dolgot csak nem tudom lenyelni. Bocs TWK001! Szoval Arnold: várom az ötleteidet... Meg másokét is. Emlékeztetőül a cél: 90-100-as utazósebességnél alacsonyabb fordulat, ezáltal a motor kímélése és alacsonyabb fogyasztás. Ez pedig vagy ötsebességes váltóval, vagy kitólt negyedik sebességgel, vagy a teljes áttétel módosításával - természetesen minél egyszerűbben. Tudom, tudom erre nincs megoldás. De azért mégis keressük meg!"

Grisa!
Keresgélek....

By Yoa

257 Rell Miklós 2005-01-08 08:15:41

Arnold írta:

Én nem akarok ezzel szöszölni, mer nem nagy dolog oda kapcsolót rakni. De nem akarom megcsinálni, csak hallottam, hogy ilyen is létezik....


Hosszas tépelődés után arra jutottam, hogy elég erős ez a kocsi így is. De azt a váltó-dolgot csak nem tudom lenyelni. Bocs TWK001! Szoval Arnold: várom az ötleteidet... Meg másokét is. Emlékeztetőül a cél: 90-100-as utazósebességnél alacsonyabb fordulat, ezáltal a motor kímélése és alacsonyabb fogyasztás. Ez pedig vagy ötsebességes váltóval, vagy kitólt negyedik sebességgel, vagy a teljes áttétel módosításával - természetesen minél egyszerűbben. Tudom, tudom erre nincs megoldás. De azért mégis keressük meg!

1.1 retro

256 Segesvári Arnold 2005-01-08 00:04:14

"Arnold:
A generátor látja el ugye az egész kocsi villamos rendszerét energiával, és az akksit is tölti. Akkora teljesítményt vesz le elvileg, amekkora teljesítménnyel a villamos hálózat terhelve van. (plusz még a veszteségek, de ezek nem számottevőek) Elvileg, a rendesen töltött aksinál a töltőáram nem túl számottevő, tehát ide nem túl nagy teljesítmény megy el. Ha nincs bekapcsolva semmilyen fogyasztó, akkor a villamos hálózat teljesítménye sem számottevő. De még ha teljesen beterheled a generátort, akkor is csak 0,8kW teljesítményt tudsz kihozni belőle, tehát kb ennyi teljesítményt veszel le a motorról. Ez kb 1 LE. De csak teljes generátor-terhelésnél! Normál üzemben ez sokkal kevesebb. Szerintem ezzel nem érdemes szöszölni."

Grisa!

Én nem akarok ezzel szöszölni, mer nem nagy dolog oda kapcsolót rakni. De nem akarom megcsinálni, csak hallottam, hogy ilyen is létezik....

By Yoa

255 Rell Miklós 2005-01-07 23:45:29

Arnold:
A generátor látja el ugye az egész kocsi villamos rendszerét energiával, és az akksit is tölti. Akkora teljesítményt vesz le elvileg, amekkora teljesítménnyel a villamos hálózat terhelve van. (plusz még a veszteségek, de ezek nem számottevőek) Elvileg, a rendesen töltött aksinál a töltőáram nem túl számottevő, tehát ide nem túl nagy teljesítmény megy el. Ha nincs bekapcsolva semmilyen fogyasztó, akkor a villamos hálózat teljesítménye sem számottevő. De még ha teljesen beterheled a generátort, akkor is csak 0,8kW teljesítményt tudsz kihozni belőle, tehát kb ennyi teljesítményt veszel le a motorról. Ez kb 1 LE. De csak teljes generátor-terhelésnél! Normál üzemben ez sokkal kevesebb. Szerintem ezzel nem érdemes szöszölni.

Prokee: ismételten bocs, hogy beleszóltam. Véleményed?

1.1 retro

254 (Törölt felhasználó) 2005-01-07 17:24:07

Szia, Arnold!

>Aztat hallotam a, hogy ha a generátor gerjesztőjét >kapcsolóval oldjuk meg, és lekapcsoljuk, akkó állítólag >+3LE kapunk!!! Mer, hogy aszonták, hogy a generátor >ennyire visszafogja a motort....

Erről Prokee tud neked infóval szolgálni, mert a Trabi levelezőlistán pár éve Tma volt, és ebben Ő a guru..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

253 Segesvári Arnold 2005-01-07 15:45:54

Na okosok! Erre mondjatok valamit! Igaz-e, vagy hamis játék!!!

Aztat hallotam a, hogy ha a generátor gerjesztőjét kapcsolóval oldjuk meg, és lekapcsoljuk, akkó állítólag +3LE kapunk!!! Mer, hogy aszonták, hogy a generátor ennyire visszafogja a motort....

Na??? Igaz vagy hamis????

By Yoa

252 (Törölt felhasználó) 2005-01-07 12:57:33

Sziasztok !

Revidiálom az állapontom mégsem vagyok marha mármint ebben az ügyben. Jó kábelt húztam le fehér buborékmentesítő mellett szemből jobb oldalon karbi alján. Még a csavarhúzó nyílás is ott van rajta, hogy ki lehessen szerelni. Ez így drágább lessz de legalább van mire fogni a hibát.

kicsi

251 Rell Miklós 2005-01-07 00:12:36

Most olvasom a kocsmában, hogy rájöttél, hogy rossz kábelt húztál le.
Na akkor: ha egy kábelt húztál le a karbiból kiálló saruról, akkor jót húztál le. Ha egy lengőcsatit húztál szét, akkor nem jót.
De szerintem akkor se údzod meg azt a szelepet, mert különben nemigen lett volna alapjárat rossz elektronyikával. Hacsak nem mégse az elektronika volt a rossz...

1.1 retro

250 Rell Miklós 2005-01-06 22:28:53

Akkor megvan! Lecsípte a csücskét a szerelőd! Háromezer-nemtommennyi az új szelep.

1.1 retro

249 (Törölt felhasználó) 2005-01-06 15:35:51

Sziasztok !

Köszi a segítő jobbot Grisa, és köszi btibornak is, hogy a szívén viseli problémám sőt aranyosan meg is köszöni a segítséget a nevemben is.

Előrébb vagyok. Prokee leírása alapján végeztem egy gyors tesztet alapjárati fúvóka vezeték üzemmeleg motornál széthúz és a motor rezzenéstelen arccal müxik tovább. Semmi nem változott a vérnyomásomon kivül. Velem született inteligenciámnál fogva rögtön rájöttem, hogy 1. vagy bkrepált az a rohadt alapjárati szelep 2. vagy valamelyik szerelő meghackelte (törjem el a kis kezét). Anno nekem mind a két eset nagy szopást és még nagyobb fogyasztás eredményez és valószínűleg itt van az eb hantja.
Szóval veszek javitó készletet, alapjárati szelepet, tömítést. Szerintetek kell még valami. Most jut eszembe kb 1 éve elment az alapjáratom de csúnyán akkor a szerelő megállapította, hogy az alapj. elektronika szállt el. Én saját kezűleg vittem neki új elektronikát mert Ő nem tudott venni vagy lusta volt elmenni agy au.boltba. Mikor odamentem ment a kocsi alapjáraton én meg a kezemben az új elektronikával, konzekvencia szerintem Ő állitotta el bár beletette az elektronikát ott előttem utána már nem bütykölt rajta semmit. Én csodálkoztam is mert az új elektronika betétele után ugyan úgy járt a motor mint előtte na itt szo.tam meg elsőnek , a második meg az lesz mire mindent helyre állítok.

Btibi a virtuális vagy a raelizált kocsmába utóbbi esetén én Debreceni vagyok tehát féltávnál találkozhatunk.

Köszike:kacsa_off::kacsa_off::kacsa_on:

kicsi

248 (Törölt felhasználó) 2005-01-06 08:52:49

Köszi Grisa "Kicsi " nevében is !
Kicsi nyugisan Gyere kocsmába várunk.

247 Rell Miklós 2005-01-06 08:09:39

kicsi írta:

Én még új vagyok a listán de örülök, hogy rátok találtam. Büszke tulajdonosa vagyok a W4t-nek vessetek meg de tényleg szeretem .
A cikkekben talált karburátor és elektromos rendszer átvizsgálást akarom megcsinálni mert van egy érdekes problémám.
A motor hidegen szépen indul gáz be, felenged gáz nélkül indít és megy, egy ideig általában addig ameddig fel nem melegszik a motor közel üzemi hőmérsékletig akkor viszont az összes alapjárat elmegy a motor hőfokával fordítottan arányos az alapjárat azaz szépen elmegy az egész. Újra inditás után sem jó, de ha kb 5 perc múlva indítom újra akkor minden rendben és nem is jön a hiba csak ha újra vissza hűl a motor. Mivel ez csak 5-10 fok alatt kezd el jelentkezni ezért én az automata szivatóra gyanakszom. Már látta vagy 4 szerelő de azok csak a karburátor csavarok állítgatásáig valamint gyertya és olaj cserékig jutottak el, ezért én veszem kézbe az ügyet.
Bocsi ha hosszú voltam.


Üdvözlünk.
Miért vetnénk ezért meg? Mi is ugyanilyenek vagyunk, sőt, némelyikünk (mint pl. én) már szinte fanatikus!
Karbi átvizsgálás? Helyes!
Igazából nem nagyon tudom, hogy mi lehet, (nem is vagyok valami nagy szakértő) csak én is végigcsináltam a karbitisztítást, és ezért merek némileg belekontárkodni a nagyok dolgába...
Hát én mondanák egy egyszerű dolgot, mert szintén tapasztaltam, hogy egészen egyszerű, és nyilvánvaló dolgokat nem vesznek észre, vagy nem is tudnak a szerelők. Ezért merem azt javasolni, hogy nézd meg, hogy a cikkben is leírt szivató-rugóház (vagy mi... ez igazából nem rugó, hanem valami bimetál-spirál, csak nincs jobb ötletem, hogy minek is hívjam...) peremén a jel, és a karbin levő jel egybe esik-e. Ha nem találod a rugóházon a jelet, akkor ne csodálkozz, mert lehet, hogy annyira rosszul van összerakva, hogy a jeled valami tök lehetetlen helyre esik. Ilyenkor sajnos le kell kötnöd a csöveket, hogy hozzáférj a középső csavarhoz, és azt meg tudd lazítani. A ház vízfűtését a rugóházon addig csavard,hogy a jeled valami normális helyre essen (könnyen hozzáállítható legyen a karbi jeléhez). Utána csavar meghúz, csövek vissza, rugóház beállít, (ja, ehhez csak az oldalán levő 3 leszorítócsavart kell fellazítani) és próba.
Ha nem jobb, akkor pingvin...
Prokee?

1.1 retro

246 Rell Miklós 2005-01-05 23:10:44

Supernem:
Arnold: ugyanez a véleményem. A legkisebb átalakítás is bürokráciahegyekkel, rengeteg baksissal, és hivatalosan kifizetendő pénzzel jár, és akkor még nem nyúltál a kocsihoz! Ha pedig akkora lesz az átalakítás, akkor mindegy mire építesz, csak az alap jó minőségű legyen. Úgyértem: a legkevésbé rozsdás...
De javaslom a http://www.unicates.de/ megtekintését, ott pont ezt csinálják!

1.1 retro

245 Segesvári Arnold 2005-01-05 19:12:54

"Segítsetek!!!
Szeretnék venni egy wartburgot, komoly átépítési szándék miatt, amelybe egy komolyabb erősebb (mai) motort, és egy ehez a motorhoz való futóművet, váltót beépíteni. Erre melyik alkalmasabb, a 353-as vagy az 1,3-as????"

Huha! Valakinek sok pénze van itten....
Amúgy szerintem talán az 1,3-as. De ha abszolút más tipusú motort akarsz belerakni, akkor teljesen mindegy, mer hát mind a kettőnél kell átalakítani.... Szerintem...

Majd jönnek még erre, és majd mondanak okosat...

By Yoa

244 (Törölt felhasználó) 2005-01-05 18:58:23

Segítsetek!!!
Szeretnék venni egy wartburgot, komoly átépítési szándék miatt, amelybe egy komolyabb erősebb (mai) motort, és egy ehez a motorhoz való futóművet, váltót beépíteni. Erre melyik alkalmasabb, a 353-as vagy az 1,3-as????

Mert hát ugye a motortartóbakok, a felfüggesztés tök más,nem??
Supernem
(Módosította Supernem 2005.01.05. 19:59-kor)

243 (Törölt felhasználó) 2005-01-05 18:05:59

Sziasztok!
Egy 19 éves kétütemű Wartburi tulajdonosa vagyok,ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
Pár napja egyre erősödő nyikorgás közepette elnyíródott a sebváltótartó gumibak.Vettem is egy újat,és beszereltem a régi helyére.No,azóta az egész kocsi rezonál,mintha a gumibak nem csillapítaná a motor rezonanciáját,hanem egy az egyben átadná az alváznak.Arra gondoltam,esetleg túl meghúztam a csavarokat.Kicsit lazítottam rajtuk,erre egy kicsit jobb lett a helyzet,de egyáltalán nem jó még így sem.Kérlek,segítsetek,mielőtt szétesik alattam szegényke!!



Keri

242 Rell Miklós 2005-01-04 23:06:11

btibor írta:

"Hol?"
Hi... az ajtó tömitésnél. (ja Ti meg a tükörről beszéltek )


Javaslom a gyári ajtótömítések utángyártottra cserélését. (kör keresztmetszetű tömítőprofil, és sokkal puhább)
Nálam a gyári tömítés mellett ki lehetett látni a kocsiból. Ezzel sokkal jobb!

1.1 retro

241 Segesvári Arnold 2005-01-04 18:55:05

"A tényálláshoz hozzá tartozik, hogy hideg inditásnál a motor azért elég magas fordulaton kezd dolgozni (nagyon magason) ezért miután elindult adni kell egy gáz fröccsöt."

Na pont ezt csinálj nekem is hideg motornál!!! Én se jöttem még rá, hoy milyé csinálja!!!

By Yoa

240 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 18:50:22

Kicsi gyere a kocsmába !
Ott beszélgethetünk.
Ide meg majd jön 1szaki.

239 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 18:21:15

Szia

Jól értetted és ettől kapok ideg görcsöt mi történik az alatt az 5 perc alatt a meleg motorban. A szivató mellett viszont az szól hogy csak ősz vége és tavasz eleje között de akkor korrekten csinálja.
A tényálláshoz hozzá tartozik, hogy hideg inditásnál a motor azért elég magas fordulaton kezd dolgozni (nagyon magason) ezért miután elindult adni kell egy gáz fröccsöt.



kicsi

238 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 18:04:36

Kicsi !

Ez nem semmi. Ha jól értettem akkor második ( 5 perc után ) indításra minden rendben. Illetve ezt követően már.
Őszintén érdekes. Szivató pont hidegindítás ill. hideg üzem áthidalására készült. És hidegen jó.
Bizti kapsz használható tanácsot.




237 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 17:36:21

Sziasztok !

Én még új vagyok a listán de örülök, hogy rátok találtam. Büszke tulajdonosa vagyok a W4t-nek vessetek meg de tényleg szeretem .
A cikkekben talált karburátor és elektromos rendszer átvizsgálást akarom megcsinálni mert van egy érdekes problémám.
A motor hidegen szépen indul gáz be, felenged gáz nélkül indít és megy, egy ideig általában addig ameddig fel nem melegszik a motor közel üzemi hőmérsékletig akkor viszont az összes alapjárat elmegy a motor hőfokával fordítottan arányos az alapjárat azaz szépen elmegy az egész. Újra inditás után sem jó, de ha kb 5 perc múlva indítom újra akkor minden rendben és nem is jön a hiba csak ha újra vissza hűl a motor. Mivel ez csak 5-10 fok alatt kezd el jelentkezni ezért én az automata szivatóra gyanakszom. Már látta vagy 4 szerelő de azok csak a karburátor csavarok állítgatásáig valamint gyertya és olaj cserékig jutottak el, ezért én veszem kézbe az ügyet.
Bocsi ha hosszú voltam.

kicsi

kicsi

236 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 12:41:14

...vagy mittomééééé...

Az igazság odaát van...

235 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 12:33:21

"Hol?"
Hi... az ajtó tömitésnél. (ja Ti meg a tükörről beszéltek )


234 Rell Miklós 2005-01-04 12:23:55

Hol?

1.1 retro

233 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 12:20:57

Tibor!
A z. kártyám még érvényes volt,csak én gondoltam megnézetem,csak úgy,még fizetni sem kell érte,így kezdődött...

Az igazság odaát van...

232 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 11:54:40

„Ha becsapom akkor is, ha rázkódik akkor is, ha gyorsan megyek akkor is. Mind a kettő, de főleg a jobb. Az még le”

Hi .. nekem, meg szél fúj be, de tök marhára.



231 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 11:51:51

Iusimi !
Nem volt jó Z.kártyeszra értéked ? Vagy miért kellett bibelődni dógokkal ?



230 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 11:49:08

Szasztok !
Nem e tudjátok, hogy Pokree -nek meg van e már 4T Trabi ?



229 (Törölt felhasználó) 2005-01-04 11:09:46

Hali Mindenkinek!

Grisa!Köszönöm a tanácsaidat,magcsináltam:a karbi fűtés jó volt,sistergett.A szivató fűtést az izzós módszerrel teszteltem,az 5 W-os izzó teljes erejéből világított,tehát az is jó volt.

Elmentem beméretni a gázokat:alapjáraton még elment,magasabb fordulaton viszont már a műszer sem mérte,olyan sz@ar volt.
Így maradt a szerelő,az asszony szomszédja egy nyugdíjas autószerelő,hozzá vittem.Vazzzeee úgy szétkapta a karbit,mint ahogy én kinyitok egy bicskát,asszongya csinált már párszor ilyet
Szóval Ő látatlanba a tűszelepre gyanakodott,igaza lett!Egy pici válla volt már kopva,így túl sok benzint kapott,így sz@r volt az úszószint is.(asszonta,ráadásul ez a másik hely ahol benzin kerülhet az olajba)

Egy tanácsát tolmácsolom:ha tűszelepet cseréltek,akkor GUMI végűt vegyetek,ne kisiparit,ami tiszta fém!

A két hónapos Bosch gyertyákat is kigórtuk,(Szintén tanács:szerinte ez nem olyan jó,mármint a Bosch úgy általában,a keleti verdákba,nem tudják rendesen kiégetni.)

Kész lett,megint elvittem beméretni:vazzzeee töredékek lettek még az alpjárati értékek is!
Kérdeztem a gyertyákat a másik szerelőtől is,Ő is hasonló véleményen volt!!!

Remélem nem raboltam feleslegesen a helyet,+ remélem hátha tudtam a történtek leírásával segíteni valakinek.

A segítségeteket még 1x kösz!

Az igazság odaát van...

228 Rell Miklós 2004-12-29 15:38:08

Ha becsapom akkor is, ha rázkódik akkor is, ha gyorsan megyek akkor is. Mind a kettő, de főleg a jobb. Az még le is szokott feküdni a kasznira... A bal csak becsukódik. Bár most apám meghúzta (bika erős kezei vannak az öregnek), lehet, hogy így jó lenne - ez csak tavasszal derülhet ki - de azért örülnék 1-2 ötletnek, ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, és sikerült megoldania. Ja, és ezek NEM a gyári 4t tükrök, sőt asszem még csak nem is 2t tükrök, hanem valami más. (Bár a gyári 2t-t nem ismerem, de asszem nem az lehet.)

1.1 retro

227 Segesvári Arnold 2004-12-29 11:53:07

Grisa:

A tükreid tényleg gáz lehet.... Amikor becsukod az ajtót, akkor nem mozdul el???? Most nem azé, De pl. az Én jobboldali ajtómon azt hittem gyenge a tükör, mer mikor erősebben becsapja egy állat (le is szoktam ba..szni érte) akkó egy picit elmozdul! De, hogy a menetszél miatt??? Nekem királyul áll ott a helyén a tükör!!! Tudom, neked ettől nem lesz jobb, meg jó, de azért elmeséltem!

By Yoa

Tözsdézzek??? Okos!