Fuhhh, de régen olvasgattam, kicsit kevés időm volt mostanság...
btibor:
Autó még mindig áll, lassan csak a hátsó ajtó legyártása marad, meg a fényezés, a többi igazából készen van.
kicsi:
Bemelegedésre megszűnő alapjáratodra valszeg orvosság a karbi-karbantartás, de még egy dolog okozhatja - kicsit hülyén hangzik, de a trafó is lehet a ludas.... Elég érdekes dolgokat produkálhat, nem kevesen szívták már meg pl. azzal, hogy mondjuk jobbos kanyarban megáll a motor... Tizenöt úszószint-ellenőrzés után kiderült, hogy trafócsere segít
))) Hasonló jöhet elő a melegedésre is.
Arnold:
Ha +3LE nem is jön ki a generátor-lekapcsolással, de ideális, jó, beállított motornál vagy 300-at ugrik az alapjáratod, az tuti
))) Sosem mértem, hogy 3LE, vagy több, vagy kevesebb, de mindenesetre érezhető. Nekem anno volt kézikapcsoló is, meg a gázpedálnál egy "kickdown", ami lelőtte a generátort padlógáznál.
Grisa:
Az érvelésed hibázik, több okból is - egyrészt a terhelés nem állandó még akkor sem, ha az igényelt töltőáram fix. Ui. alacsony fordulaton folyamatos a gerjesztés, magasabb fordulaton "szaggatott", tehát éppen a nyomatékszegény tartományban szabadul fel a motor. Ráadásul áttétellel csatlakozik, tehát az egyenes arányosság sem igaz.
Foncsor:
Nincs bal-jobb, egyforma a két oldal.
Viszont létezik többféle gyártmány ugye, nem beszélve a halogén-nemhalogén verziókról...
Főfékhenger:
Nem akarok hazudni, de most hoztam valakinek magyart, 10-13 között volt valahol. Igaz, elvétve ennyiért gyárit is találni. Kormányművet meg uccsót vettem meg a Csapitól (4T!), valami 8e pénzért
)))
iusumi:
Miért nem sikerül Irmschereket találnod ? Olvasd el a Hirdetések rovatot...
- prokee -