Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Minden, ami szerelés, javítás, átalakítás, tuning...

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

476 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 22:08:08

Azt olvastam a cikkek között, köszi, majd még állitgatjuk aztán beirom hogy mi lett a vége. Ja tudja valaki a megoldást arra hogy az ajtok elég nehezen csukodnak. Ezt lehet orvosolni zsirzással meg beállitással?

Trabant 601L Hyc "75 & Trabant 601S "90
------R.I.P. Trabant 601S "85 BON-512------

475 Rell Miklós 2005-03-16 19:09:56

Tibke írta:

mit nem értesz?


Hát csak azt, hogy egy benzinadaléktól miért lesz jobb egy olyan alkatrész, aminek az üzemanyaghoz semmi köze, viszont a motorolajhoz annál több... Nem inkább egy motorolaj-adalék segíthetne rajta? De ha az üzemanyag-adalék segített rajta, akkor én tudok valamit rosszul...

Grisa sír, mert sehogyse jók a képei.

474 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 18:40:11

" Hm... Én a hidrotőkékhez nem nagyon értek, csak nemrégmagyarázta el valak"

Grisa!

Ne gondókóggyá annyit,me megárt!
én se értek hozzá,nem is akarok,ha aztat mondták,hogy jó bele akkó jó!
Beleöntöttem a benyába és télleg jó!
Na erre iszok,a többi nem számit... )))))


Trabant Impala Mark II. policecar
örök kérdés: 4t-ben hol a benzincsap?
Lepsénynél még megvolt...

473 Varga Tibor 2005-03-16 18:06:49

mit nem értesz?

Tibke
www.tar.hu/tibke

472 Rell Miklós 2005-03-16 18:04:18

Hm... Én a hidrotőkékhez nem nagyon értek, csak nemrégmagyarázta el valaki, hogy tulajdonképp mik is, meg miért is vannak, meg hogy is működnek... De az alapján én elsőre arra gondoltam, hogy azt legfeljebb egy motorolaj-adalékkal lehet kezelgetni... Úgyhogy most naagyon meglepődtem... Elmaagyarázná nekem valaki, hogy mit nem értek?

Grisa sír, mert sehogyse jók a képei.

471 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 11:48:15

"Tudnátok hídrotőke tisztító folyadék/adalék márkanevet mondani, esetleg tapasztalattal szolgálni!"

HI!

Nekem az STP multivalve (sárga flakon 16xx ft)adaléka jött be,amit a benzinbe kell önteni tankolás után.
1 flakont ir 50-60L benyához.

Trabant Impala Mark II. policecar
örök kérdés: 4t-ben hol a benzincsap?
Lepsénynél még megvolt...

470 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 09:29:18

Hali mindenkinek!

Tudnátok hídrotőke tisztító folyadék/adalék márkanevet mondani, esetleg tapasztalattal szolgálni!
Köszi

469 Prokop Gábor 2005-03-15 14:32:37

Hycomat ???
Az mi ? Suzukiban van ilyen ?

Komolyan: a cikkek között van meglehetősen részletes leírás a témában.


468 (Törölt felhasználó) 2005-03-15 12:58:02

Hali, Snake Peti!

Hycomat ügyben nyugodtam bízd magad Prokee-ra, majd kiokosít!



Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

467 (Törölt felhasználó) 2005-03-15 10:39:04

Hello srácok! Volna egy kérdésem! Tegnap életre keltettük a 75ös Hycomat Trabimat, és valami nem klappol a váltóval, illetve a kuplunggal! Akár hova állitgatjuk, vagy csuszik mint az állat, vagy Hycomat üzemmodban recseg a rükverc de nagyon! Szerintetek mi lehet a baja? És hol lehet Hyc olajat kapni?Mert lehet hogy az is öreg benne! Elöre is köszi a help-et!
Peti

Trabant 601L Hyc "75 & Trabant 601S "90
------R.I.P. Trabant 601S "85 BON-512------

466 Rell Miklós 2005-03-10 20:36:18

Még nem kommunikáltam vele... Várok még egy-két gyári 5-sebességes-forrást, de elég reménytelen. Aztán van két variáció, mindkettőt jól körül fogom járni mielőtt bármelyikbe belenyúlok. Az egyik a te embered, a másik meg... asszem az iusimi embere, ő polo-váltót rakna be...

1.1 retro

465 (Törölt felhasználó) 2005-03-10 19:00:19

Szia, Grisa!

Mik a hírek váltóügyben? Emberem tudott valami jót is mondani?



Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

464 Rell Miklós 2005-03-09 19:45:49

Milyen kocsid, milyen karbid van? Nem vagyok nagy szakember, de ha egyszer folyik, egyszer nem jön, akkor nem lehet az úszóházban az a tűszelep a rossz???

1.1 retro

463 Prokop Gábor 2005-03-09 19:35:52

A legvalószínűbb, hogy tűszelepet kell cserélned. Ne is tisztítgasd, nem érdemes.

462 Szabó Géza 2005-03-09 19:27:11

Mi a baja a karburátoromnak?hol fojik az alsó nyiláson hol meg nem kap benzint pedig a fuvókák tiszták.Hol keressem a hibát?


461 Kalmár Gábor 2005-03-08 14:58:02

Grisa!

A választ köszi.
"5-sebességes 4t váltóból 15 db.-ot gyártottak."
Ebben lehet valami, ugyanis az 5-ös váltó prototípusa 90-ben készült el, kb. az 1.1-es Tramp megjelenésekor. Legalábbis az AM szerint.

"Valszeg a normál 4sebességesben NINCS kihagyva a hely az 5. sebességnek, tehát belerakni mégegyet elég esélytelen."
Kár, jó lett volna.
(A bejegyzésed alapján most egy kicsit irigylem a Wareszosokat.)



gkalmar

460 Rell Miklós 2005-03-07 13:20:11

Amit előtte írtál, ahhoz azért nem szóltam, mert nemigen volt hozzáfűznivalóm. A másik típusú váltónál a túl sok átalakítástól, és a műszíkitól félek, a gyári 5-ösről nem sokat tudok. Tegnap sikerült némi információhoz jutnom, nemtom, mennyire valódi:
5-sebességes 4t váltóból 15 db.-ot gyártottak. Ebből nem lehet tudni, hogy hány él még, és hol. A különbség (nemsokára talán fotóm is lesz) csak valami fedélben(???) van, az néz ki másképp, maga a blokk ugyanaz. Valszeg a normál 4sebességesben NINCS kihagyva a hely az 5. sebességnek, tehát belerakni mégegyet elég esélytelen.

A gumimérethez: Prokee irományából a "nyaggató"-ban következik, hogy ha nem rakunk fel extrém nagy gumikat, akkor is csak 7%-os eltérés érhető el, ami kevés...

Wareszosoknak viszont van egy jó hírem: Ha nagyobb végsebességet akartok, cseréljétek ki a wareszváltót trabiváltóra, azzal vagy 10-zel többet tudtok menni a különböző végáttétel miatt! Ha ehhez még nagyobb gumikat is felraktok, akkor már új számlapot is tehettek rá, mert akkora (max kb 20km/h) különbség lesz a mért, és a valós sebesség közt!

Tehát még ez a lehetőség is kifújt nekünk, trabisoknak...

Mielőtt újra félreérti valaki, VÉGIG A 4T-RŐL VOLT SZÓ!!!

1.1 retro

459 Kalmár Gábor 2005-03-07 09:39:53

Üdv Mindenki!
Az eszébe jutott már valakinek, hogy gumiméret választással is módosíthatók valamelyest az áttételek?!
Probálta már valaki? (Én itt elsősorban 4T Trabantra gondolok.)
Amúgy nem reagáltatok az előző bejegyzésemre. (Netán valami hülyeséget írtam, vagy egyetértetek. Felvetésemre gondolatok, esetleg válasz?)


gkalmar

458 Rell Miklós 2005-03-06 20:02:58

iusimi írta:

"Sok szó esett már itt az 5 sebességes VW váltó beépítésről, de mindenki a féltengelyktől fél, eltérő, stb. A problémát úgy kell megodani, hogy egy féltengelyes céggel rá kell építtetni a VW belső féltengelycsuklóit a Wartburg féltengelyre, a hosszak figyelembevételével. Összeismerkedtem egy emberrel, aki nagy Trabant-Wartburg tuningoló, és ilyesmikkel is foglalkozik: Biczó József 06 20 9838-835. Normális, és ért is hozzá. Azt persze mindenkinek figyelembe kell venni, hogy egy ilyen átalakítás mindenestől legalább 60000 Ft. Remélem előrébbvittem ezt a kérdést,"

Ezt nem én írtam,csak találtam,gondoltam berakom,itt a nagy 5-ös váltó lázban.
Ha érdekel vkit.


Te talán nem szeretnél 5-ös váltót?!?

1.1 retro

457 Rell Miklós 2005-03-05 20:02:06

Jaj, Boy! Ott is csak a 2tváltóról van szó!

1.1 retro

456 Sánta Gábor 2005-03-05 13:08:29

Grisa sztem nézz szét Jopi oldalán a váltóval kapcsolatban......most nem olvasom végig a cikket de van 5ös vátóró cikk.....a lapot ITT megtekintheted!

MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!

455 (Törölt felhasználó) 2005-03-05 10:35:13

Szia, Grisa!

Hát igen, a srácnak a 2T Wareszhoz van ötös gyári váltója..:(
Idézem , mit írt a 2-4T váltóról..

ˇˇAbba nem jó, mert az keresztmotoros, a kétütemű warti váltó meg hosszban
vanik a motor mögött. VW Polóét kell, de kb. 200 munkaóra úgy átalakítani,
hogy minden összejöjjön és helyére kerüljön, jó és műszakilag szép is
legyen. Plusz még az egyedi alkatrészek legyártatása, pl. féltengelyek,
váltóbakok.ˇˇ

Gondolom, akkor nem érdekel..


Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

454 Sánta Gábor 2005-03-05 10:05:51

Grisa: most veszem észre h Te végig a 4T 5ös vátóró beszész.......azt nem is ismerem.......

MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!

453 Rell Miklós 2005-03-04 19:10:50

Lutyo írta:

>LittleBoy: Asszem, te itt nagyon félreértesz valamit. Remélem, a Lütyő nem,
>mert én a 4t váltóról beszélek, amiből tudtommal csak 3 féle volt: Trabi 4
>seb, Warti 4 seb, Warti 5 seb.

Na ez jó kérdés, szerintem a srácnak 2T Wareszhoz van váltója, de megkérdem!




Csak nem te is végig a 2t-váltót hajkurászod nekem?????????
Egyébként meg szerintem a 2t waresz-trabi váltók nem annyira csereszabatosak... Szerintem. De a 4t remélem, az!

1.1 retro

452 Sánta Gábor 2005-03-04 18:49:58

na ismét felteszem isteni kérdéseim egyikét:
nem lehet vhogy megbuherálni a 4T Trabant kmóráját úgy h pontosan mérjen 2Tben is?

MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!

451 (Törölt felhasználó) 2005-03-04 18:05:45

Hali, Zozz!

>Hi! egy kérdés... egy laprugós Trabesz át lehet buherálni hogy spirál legyen? >Persze házilag gondoltam...

Ha jól tudsz hegeszteni, nomeg lemezalakítani, akkor igen, mivel célszerű egy spirálrugós Trabiból kivágni a tartólemezzel együtt..Elöl akarod spirálosra, vagy hátul?



Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

450 (Törölt felhasználó) 2005-03-04 18:04:08

Hello, Grisa!

>LittleBoy: Asszem, te itt nagyon félreértesz valamit. Remélem, a Lütyő nem, >mert én a 4t váltóról beszélek, amiből tudtommal csak 3 féle volt: Trabi 4 >seb, Warti 4 seb, Warti 5 seb.

Na ez jó kérdés, szerintem a srácnak 2T Wareszhoz van váltója, de megkérdem!

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

449 (Törölt felhasználó) 2005-03-04 18:01:45

>Lütyő: Én nem a kész váltóra gondodltam most, hanem hogy ha az emberke csinál >újakat, akkor azok tényleg újak, vagy másikból alakítja át. A váltócseréről >meg nekem már többen is azt mondták, hogy egy-az-egybe belemegy a wareszé, >csak szeretek megerősítést hallani...

A "váltócsináló" embertől még távol vagyok, de már -ha válaszolnak az emailra- közeledem..

>Ja, és az, hogy 15 évig Wareszozott elég ok arra, hogy tudja, hogy belemegy->e!
>Azért erőlteteem a wareszváltót, mert ez lenne a "leggyáribb". És állítólag >ez passzol is bele. És nem kell féltengelyt mókolni, meg a műszakin se nagyon >kötözködhetnek... Legalábbis nem annyira,mintha egy teljesen más váltót >belerakok, amiről lerí, hogy nem oda való...

Szerintem nem feltétlenül jelenti azt. Én is 14.éve Trabizok, és mégse tudom, hogy a Trabijé belepaszol-e a Wareszba..

>Ja, és köszi, hogy segítesz!

Nincs mit!

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

448 Sánta Gábor 2005-03-04 17:13:55

ez olyan mint a Lada 1200ba paccol az 1500ös Polski karbi, gyorsabb is tőle a szekér (kb +10km/h a végére), és simán át ment még a régi (rencervátás előtt) "mindenbebelekötünkmertnekünkígyjó" vizsgarendszeren.......csak egy jópár év után tűnt fel először a rendőröknek (nem érték be őket aztán pedig a zsaruk értesítették a KPM-et h nézzék át alaposan a vizsgán a kocsit h mé van ez és akkor jöttek rá.......

a másik ilyen divatos megoldás volt az 1200esnél a Polski 1500 váltó.......há most mitmondjak......annak pont jók voltak az áttételei ahhoz h jobban gyorsujjon és nagyobb legyen a végsebessége az 1200esné......ezt meg a rendőrök használták de sokáig nagy titok volt, h miért gyorsabb, mikor minden széria benne, sőt még nehezebb is.....végül balesetezett egy rendőrkocsi és a szerelő jött rá, aki meg hülye lett volna nem elmondani

MIÉRT NE LEGYEK KEMÉNY?!
(Módosította LittleBoy 2005.03.04. 18:14-kor)

447 Rell Miklós 2005-03-04 15:47:37

Szerintem volt már párszor szó róla, de leírom: Van olyan vw váltó, ami passzol a motorra, de nincs olyan vw váltó, ami passzolna a féltengelyekhez! Ez itt a baj! No meg az is, hogy ha egy ránézésre tökugyanolyan váltót viszek műszakira, az simán átmegy, ha meg egy mókolt vw váltót, abba beleköthetnek...

1.1 retro

446 Kalmár Gábor 2005-03-04 14:39:41

No, ezt hívják váltóláznak, vagy váltófutásnak???

A Trabant 1.1-es ill. a Wartburg 1.3-as váltója kívülről szinte teljesen egyforma, egy aprócska, de elég izés eltéréssel. A kuplung kiemelővillájának nyílása (előlről) a Trabanton felül, a Wareszon alul van. A hely az ellentétes oldalon minden esetben megvan (elvileg kivágható, csak hát ha egyező a ház, minek?). Csupán egy kérdés, hátha valaki tudja: a ház belülről mennyire egyezik? Mert gyanítom, teljesen. Ez most minden esetben 4 sebességes váltóról szólt. Az ötösről annyira merek csak gondolni, hogy jó esetben ott is stimmt a ház, csak a fogaskerekek, (tengelyek?) "többek", azaz lehet, hogy meg van a beépítéshez a hely.(Így ugyanis csak pár cuccot, és nem komplett váltót kell cserélni.)Amúgy igaz, csak a 1.3-as Wareszhoz készült 5 seb. váltó, és az is csak a gyártás végén került beépítésre.
Az viszont továbbra is kérdés, hogy vajon a II-es Golfnál (Polo?) alkalmazott 5 fokozatú sebváltó nem lenne megfelelő a célra? (A háza nagyon hasonló, lehet, hogy megegyező(?)!)Az nem annyira egyedi (talán olcsóbb, és több van belőle.)
Apropó, nem tudja véletlenül valaki a gyári, ötös, Waresz váltó áttételeinek számait? (A VW-ének talán után tudnék nézni.)


gkalmar

445 Sánta Gábor 2005-03-04 12:43:22

én a Warti 5ösrő beszétem végig és abbó gyártottak 3-4 félét

én most akkor Kölnben lakok?!

Little Boy

444 Basa Balázs 2005-03-04 08:55:03

Szia Zozz!

Bocs, de szerintem jobb a laprúgós! Miért szeretnéd átalakítani spirálosra?


batka

443 (Törölt felhasználó) 2005-03-04 06:38:10

Hi! egy kérdés... egy laprugós Trabesz át lehet buherálni hogy spirál legyen? Persze házilag gondoltam...

Zozz

442 Rell Miklós 2005-03-03 20:04:39

LittleBoy: Asszem, te itt nagyon félreértesz valamit. Remélem, a Lütyő nem, mert én a 4t váltóról beszélek, amiből tudtommal csak 3 féle volt: Trabi 4 seb, Warti 4 seb, Warti 5 seb.

1.1 retro

441 Sánta Gábor 2005-03-03 19:54:44

Nono Grisa koma! nem olyan forrón eszik a kását vagy mit! az 5tempós váltóból is gyártottak 3-4 félét......volt uccai, terepes, rallis, és asszem gyorsulási......szal csak ésszel a válogatással!

én most akkor Kölnben lakok?!

Little Boy

440 Rell Miklós 2005-03-03 19:50:19

Lütyő: Én nem a kész váltóra gondodltam most, hanem hogy ha az emberke csinál újakat, akkor azok tényleg újak, vagy másikból alakítja át. A váltócseréről meg nekem már többen is azt mondták, hogy egy-az-egybe belemegy a wareszé, csak szeretek megerősítést hallani... A váltó adattáblája szerint az összes áttétel megegyezik, csak a végáttétel különbözik valamelyest. Ez is megerősíteni látszik, hogy a két váltó ugyanaz, és csak minimális különbség van. Ebből gondolom, hogy a váltó háza teljesen ugyanaz, ami a felrögzítések miatt fontos. A féltengelycsuklóknál meg... Remélem, nem vették a fáradságot a tervezők, és nem terveztek másikat a waresznek...
Ja, és az, hogy 15 évig Wareszozott elég ok arra, hogy tudja, hogy belemegy-e!
Azért erőlteteem a wareszváltót, mert ez lenne a "leggyáribb". És állítólag ez passzol is bele. És nem kell féltengelyt mókolni, meg a műszakin se nagyon kötözködhetnek... Legalábbis nem annyira,mintha egy teljesen más váltót belerakok, amiről lerí, hogy nem oda való...
Ja, és köszi, hogy segítesz!

1.1 retro

439 Sánta Gábor 2005-03-03 19:41:29

és mi lenne akkor, ha megnéznénk h milyen fogaskerekek vannak a Waresz ötös váltóban és leöntetnénk olyanokat és beleraknánk egy széria Trabi váltó fogaskerekeinek a helyére??Trabiban egy szinkron 5. nem ártana

én most akkor Kölnben lakok?!

Little Boy

438 (Törölt felhasználó) 2005-03-03 18:59:11

Hali, Supernem!

Lehet, de akkor sokkal jobban megérné csináltatni egy Trabi ötös váltót, és azt berakni egy az egybe..Kb feleannyiba lenne, mint az, amit én tudok..Legalábbis eddig.

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

437 (Törölt felhasználó) 2005-03-03 18:53:04

Ahogy a Wartburg motor belemegy, úgy a váltó is.
Bár lehet, hogy egy kicsit barkácsolni kell!!!

Supernem http://www.papirjaguar.gportal.hu

436 (Törölt felhasználó) 2005-03-03 18:02:20

Szia, Grisa!

>Lütyő: Azért mégiscsak kérdeznék még egyet: Ez teljesen új építésű, vagy >viszek egy 4-est, és kapok egy 5-öst?

Ez nem a te váltódból készül, ez a Wartburg GYÁRI ötös váltója!!Készen van, és kb 6 éve áll neki a polcon, mert szarért nem akarja eladni.Én már tudom, mennyit kér érte, azért írtam, hogy megpróbálok keresni alternatívát..

>Ha sikerül kommunikálni az illetővel, kérdezd má meg tőle, hogy tutira >belemegy-e a trabiba is...

Nem tudom, honnan veszed, hogy jó a Trabiba, és ezt ő se fogja tudni megmondani, mivel 15 évig Wareszozott..Szerintem bele kellene próbálnod egy sima négyes Waresz váltót, és ha az belemegy, akkor ez is..




Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

435 Rell Miklós 2005-03-03 17:33:10

Lütyő: Azért mégiscsak kérdeznék még egyet: Ez teljesen új építésű, vagy viszek egy 4-est, és kapok egy 5-öst? Ha sikerül kommunikálni az illetővel, kérdezd má meg tőle, hogy tutira belemegy-e a trabiba is...

1.1 retro

434 Rell Miklós 2005-03-03 17:29:49

Na, ma is megjárattam a 4t mociját, és indításkor kb 3-at csattogott, és utána szép halk lett!

1.1 retro

433 (Törölt felhasználó) 2005-03-02 21:10:19

Hello, Grisa!

Egyelőre nem tudok gyártót, csak egy nevet, aki régebben csinált ilyen replikát(másolatot), jóval olcsóbban, mint az eredeti..
Akinek az eredetije van, mondta, hogy sokan vágyakoznak rá, de mivel nagyon ritka a Wartburgok között az ötös váltó, így eléggé durva ára van.Annyit elárulok, hogy azt mondta:"...70000-ért az szokta eladni, aki az éhenhalás szélén van, legfeljebb hibásat tudsz venni ennyiért, ha nagyon nagy mákod van...."
Tehát örülj neki, hogy nem írok árat..Amíg ki nem derül, hogy mennyibe lenne a másolat, addig ne is kérdezz..Nem akarom elvenni a kedved..
Az igaz viszont, hogy nagyon nagy ritkaság, mert ez eredeti!!
Ha tudok valamit, úgyis szólok!

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

432 Rell Miklós 2005-03-02 20:23:38

Lütyő: Ha te tudsz műhelyt, ahol ilyenből csinálnak, vagy csinálni fognak újat, akkor erre szerintem mindenképpen csinálni kéne egy külön topicot, legalább a gyártás elkezdésének idejéig, ahol az igényeket lehetne felmérni! Mert szerintem ha elfogadható az ára, és nem vacak (bár ezt előre nem lehet megmondani, legfeljebb ha a gyártó referenciákat mutat fel), akkor vinnék, mint a cukrot! Szóval fel kéne bolygatni a méhkast, és akkor mindenki jobban járna! Én is

1.1 retro

431 (Törölt felhasználó) 2005-03-02 18:16:39

Hali, Grisa!

Nem, nem lesz meg, ez MEGVAN!!!
Nem nálam van, de a srácnak megvan.15 évig Wartburgozott, és mindössze 15 db készült belőle a Wartburg rallycsapatnak...Az árát egyelőre nem írom le, mert nem 40és 100 között van..Még benne vagyok az ügyben nyakig, és lehet, hogy lesz egy hely, ahol csinálnak replikát belőle...


Lütyő


Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

430 Sánta Gábor 2005-03-02 15:01:26

nem lehet vhogy megbuherálni a 4T Trabant kmóráját úgy h pontosan mérjen 2Tben is?

Little Boy
(Módosította LittleBoy 2005.03.02. 16:01-kor)

429 Sánta Gábor 2005-03-02 15:00:45

Grisa: ha érdekel akkor elmondom, h ha "házilag" csináltatod (nem gyári ötös váltó, hanem neked kell elmászkálni fogaskerekeké meg mittomén) akkor kerül egy (ez asszem 3 évve ezelőtti adat) 100000-110000 HuF-ba........hát igen nem olcsó

Little Boy

428 Rell Miklós 2005-03-01 21:32:06

Hogyhogy? Meglesz? Mennyiért? 40-100ig már sokfélét hallottam, de eddig csak hallottam! Csak előbb jó lenne, ha vlki infókkal is szolgálna, hogy az pontosan milyen!

1.1 retro

427 (Törölt felhasználó) 2005-03-01 20:24:57

Hello, Grisa!

>Hát... Bemelegítettem (rendesen, teljesen) és úgy halkabb volt, de valahogy >az én fülemet így is piszkálja... De persze mondom: én 601-en nevelkedtem, >úgyhogy lehet, hogy azért tűnik fel! Vagy... nem???

Na, ezt nem tudom..

Viszont kezdhetsz gyűjteni a váltóra....::))

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s