Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Hello mindenki! Mazanyg! Az én trabimmal 150-et mentem, és nem az volt a vége... 5400 körül forgott... Azis nagy élmény volt, toltam le mindekit az útról! M0-n éjfélkor
Két lehetőség van: prokee-nak nem teccik,és nem rakja ki(ez csak vicc,mielőtt háború lenne), vagy még nem ért rá foglalkozni vele. de majd a szerelésben lesz, meg ha jól emlékszem a főoldalon mint újdonság.
ja, bocsi! Tehát: anya lecsavar, és vagy csapágylehúzó, vagy pedig le kell ütni. sajnos ha ben na motor bonyolult, de megoldható. de csapágylehúzóval lejön simán.
Nem akarok pofátlan lenni, de velem mi van? Grisa az én bátatomra válaszolta ezt. Most, hogy nem koszolódjon egy nejlont szerkeztettem rá szigszalaggal. El tudod képzelni hogy néz ki? (RANDA) Jó lenne valami mentő ötlet ebben a témában. Persze ha sikerül valahogy leszednem megosztom veletek. (Talán a három karmos csapágylehúzó majd segít.)
Az a helyzet, hogy most hoztam 3 db 1.0 ás suzuki sittet kintről, és a télen kisérletezzük bele a mérnök haverommal a hajtásláncot komplett injektorral mindennel. Ami a legfontosabb, hogy bármi áron, de legális papirozása lesz. Már puhítom a KPM es vonalaimat. Asszem jobb ha felhívsz. 06 30 924 11 29
Helló EVRIBADI, Ki látott már olyat, hogy egy Trabiba egy Suzuki 1.0 hajtás volt benne kompletten fütóművestől. Mert, ha valaki már látott ilyet, az sürgősen bátorítson fel arra, hogy rettenetesen olcsón megvegyem ezt a korántsem típusazonos szettet, mert már csak 1 hétig van rá lehetőségem!!! HURRY UP!!!
erre én is kíváncsi lennék.....és mivel hogy a Trabi kiesett az általam jelenleg birtokolt járművek közül ezért marad a Babetta...... annál is be lehet gyújtani ugye??
Trabant 601 Special "84 DCC-060 Died Trabant 601 Special "90 DLE-093 Little Boy
hogy lehet begyujtani a kipufogo gazt 2T-nel ,kell onteni egy kis benzint vagy valami mert nekem nem gyult meg magatol
Skype:tistvan1973 ttindian1973@freemail.hu kulonben ha erdelyben jarnatok trabival es gubanc van jol johet egy tel szam mobil 0740671791 mobil 0727314368 othon 326427
Na, én a karbit szétkaptam, de a kormányhoz nem merek nyúlni, pedig nekem is szakadt a harmónika... Az ilyen kis finom dolgokkal jobban szeretek bíbelődni...
Reggel összeszedtem minden bátorságom és padlógázzal újra indítottam, persze előtte a leszorítócsavarokon húztam elég rendesen. S láss csodát már nem nyomta a benzint és egy kis köhögés és nagy adag füst kiséretében beindult. Ennek szörnyen megörültem, és nekiláttam ismét a kormányszerkezet harmónikás gumiját kicserélni. Mi ez egy karbitisztításhoz képest? Hát jól meg is jártam. A nagy anyát kicsavarva tényleg simán le kéne jönnie? Nincs ott még egy stift, vagy valami? Szereztem egy nagy csapágyleszedőt, most azzal fogok próbálkozni, de jó volna biztosan tudni, hogy már nem tartja semmi...
Vissza a karbihoz. Beindult kicsit köhögött, aztán szépen helyre állt a motor, kimentem a 2/a-ra, és kipróbáltam mit segített. Az eddigi végsebesség 110, átment minden erölködés nélküli utazó 120-ba. Persze nem akarom így hajtani mindíg, de azért nagy élmény volt. Tényleg mindenkinek csak javasolni tudom, hogy nézze meg a karbit, én úgy kezdtem neki, hogy fogalmam sem volt semmiről, csak amit a két cikkben olvastam. Ez alapján szerintem bárki meg tudja szerelni, ha én képes voltam rá. (Kösz, hogy megírtátok...) Egyelőre ennyi, ha lesz időm és valami helyem ,teszek fel egy pár képet a szerelésről.
Ha valaki tud valamit a kormánymű harmonikagumi cseréjéről ne kíméljen.
nah valóban nem egyezett meg a 2 vonalka de beigazitottam és továbbra se jó. Ugyan ugy ledadog a motor bár mintha egy hajszálall jobb lenen de most is elég gagyi
Igéretemhez híven szétszedtem a karbit, mindent tök jól meg is tudtam csinálni a cikkekből. Ennek ellenére most nem indul, és valahol nyomja ki a benzint, mert indítás után tocsog az egész karbi a nyáltól. Lehet, hogy az új tömítés a (moderálva), ugyanis kicsit nagyobb mint a régi, és kilóg a karbi síkjából.(A boltba trabi tömítésnek adták el, és tényleg majdnem ugyanolyan mint a régi.) A szerelés végén a buborékleválasztóba injekcióstűvel nyomtam benzint, ez nem lehet a baj oka, ugye? A fúvókákat nem lehet rosszul meghúzni? (Én olyan érzéssel húztam meg...) Ui: Indításnál a motor köszörül, aztán néha elkapja olyankor megy két-három másodpercet, majd lefullad.
Hát szerintem először is derítsd ki, hogy hol jön a benzin, mielőtt kigyulladsz. Valakivel indítóztass, és figyeld... Én nem vacakoltam a bubileválasztó feltöltésével, felnyomta a benyát a pumpa... (De ugye nem kibökted a bubileválasztót, éls úgy töltötted fel? ) Aztán,ha már nem tocsog, akkor próbálj olyat, hogy rugdosod a gázpedált amikor beindul. Ha így megy, akkor az alapjárati szelep körül lehet gond Több ötletem hirtelen nincs...
Még egy hibalehetőséget találtam. Az automata utánállítók hátlapjának a féktányérhoz mennyire kell közel lenni? Mert az én utánállítóim szépen elfordulnak a merőlegestől a fékpofák hornyában ameddig csak bírnak és ott megszorulhat az egész, mert az automata utánállító hátuljának a sarka nekiér a féktányérnak. Szerintem nálam ez lehet az elsődleges probléma, mert szemmel láthatóan szorulnak ezek. Mit tudok ezzel csinálni, hogy jó legyen és ne forgolódjanak összevissza? Vagy ha már forgolódik ne érjen neki. Erre nem tér ki a javítási útmutató sem, úgyhogy nem igazán tudom, hogy kell ennek kinézni gyárilag. (Módosította Freddy 2005.09.18. 11:24-kor)
Sziasztok! Igéretemhez híven szétszedtem a karbit, mindent tök jól meg is tudtam csinálni a cikkekből. Ennek ellenére most nem indul, és valahol nyomja ki a benzint, mert indítás után tocsog az egész karbi a nyáltól. Lehet, hogy az új tömítés a (moderálva), ugyanis kicsit nagyobb mint a régi, és kilóg a karbi síkjából.(A boltba trabi tömítésnek adták el, és tényleg majdnem ugyanolyan mint a régi.) A szerelés végén a buborékleválasztóba injekcióstűvel nyomtam benzint, ez nem lehet a baj oka, ugye? A fúvókákat nem lehet rosszul meghúzni? (Én olyan érzéssel húztam meg...) Jó lenne, ha tudnátok valamit segíteni, mert egész délután szereltem, és most nem vagyok valami boldog, hogy nem indul el. (Bár a karbi olyan tiszta lett, hogy az valami csoda, volt olyan része amire azt hittem, hogy gyárilag valami festett fekete, aztán kiderült, hogy az is fém színű. Most elmegyek hunyni hátha holnapig kialussza magát, ha tudtok valami megoldást írjatok légyszi. Ui: Indításnál a motor köszörül, aztán néha elkapja olyankor megy két-három másodpercet, majd lefullad.
Grisa, kösz a hozzászólásod és fáradozásod az ügyemen. A rúgók nekem elég erősnek tűnnek, a szerelő szerint is elég erősek. Az utángyártott új rugó szerintem sokkal gagyibb. A fékhenger viszont annyira be volt állva, amit a rugóerő többszörösével sem mozdult, kézzel nem bírtam visszatuszkolni. Na ez nem normális dolog, az utángyártott cuccok átka. Pont ezért szereztem a megfelelő helyről két elméletileg tökéletes fékhengert, csak azt bánom, hogy miért nem csseréltem őket egyszerre. Tehát ettől IS befog a fék meg lehet hogy még mástól is, de ettől biztosan. A fékpedál holtjátékát így már tökéletesen értem, ugyan ezt is megnézettem a szerelővel és azt mondta az rendben van, de én is ellenőrizni fogom. Azért nem tartom valószínűnek ezt a variációt, mert mindig csak a jobb eleje fog be a bal még egy csöppet sem. Ha a főfékhenger okozná a befogást a két első fék fogna be egyszerre. Amikor úgy befogott, hogy kézzel alig lehetett tekerni a kereket a bal oldala tökéletesen gurult.
Mégvalami feltűnt, hogy azon az oldalon, ahol a fék befog az egyik fékhenger láthatóan jobban kint van mint a másik. Ez az új (bontott) féklemez óta ilyen. Okozhat valami problémát? Ha kell csinálok róla fényképet legközelebb, de nekem nem igazán tetszik ez így. (Módosította Freddy 2005.09.17. 23:27-kor)
Fékbefogás: Azoknak a munkahengereknek szerintem nem maguktól kell visszamenniök, hanem a fékpofákon a rugóknak kell visszanyomniuk... Főfékhenger holtjáték: befexel a pedálok közé a hátadra, (kicsit kényelmetlen, de ha szereted az extrém pózokat, akkor hamar meg fogod szokni! ) És felnézel a fékpedál tövére. Na, ezt a pedált (is) egy rugónak kell visszahúznia alaphelyzetbe. Ha nincs ez a rugó, akkor pótold. A fékpedál egy kúpos végű rudat mozgat, ami a főfékhengert nyomkodja. Na, az előbb említett rugónak kell ezt a kúpos rudat egy picit elhúznia a főfékhengertől. Ez a holtjáték meg kell hogy legyen, különben mindig nyomva van egy kicsit a pedál, és a nyomás a fékezés után nem tud teljesen visszacsökkenni, a rezgésektől meg szépen felpumpálódik a rendszer. Ugyanez előfordulhat akkor is, ha hiányzik a rugó, de megvolna a holtjáték, csak a rezgő fékpedál ilyenkor a főfékhengert ütögeti, és így felpöcköli a nyomást. De lehet, hogy nincs igazam. De szerintem ha minden jó és könnyen mozog a keréknél, akkor nem ott van a hiba... Szerintem... Ja, és ez a holtjáték azon a rúdon állítható valami anyával ha jól emléxem.
Mi lehet a problémája akkor a 2T mocinak, ha terheléskor kb. 15 másodperc után mintha leegyhengerezne?
Kevés benzint kap. Inkább egyen 7 liert, mert nem árt ha rendes kenése van a motornak. élből utálom az újtipusú karbikat. hamar kikopik a pillangótengely,és nem győz flasot szívni. de nálad nem ez a baj, csak úgy írtam.
Freddy:--nezd meg hogy az utkozok,az automatak?mi felenk igy nevezuk nem tudom ti hogy mondjatok feletek mert azt latom hogy sokmindent maskep neveztek ,ahogy itt olvasgatom rajovok hogy mi is az amirol irtok ,tehat azok a kis (moderálva)ok amik a fekpofat nem engedik vesza, kozel tartjak a dobhoz, hogy jol vanake viszateve es kenyen jarnake,(nem akarom megkerdojelezni a szaki tudasat de volt olyan hogy en is forditva tetem megpedig a sajatomnal)vagyis kifele akar egy szazad milimetert is ha kimegy vissza ne csuszon es foleg ne legyen forditva,sot nezd meg a masikfelet mert ha tulso felen nagyobb a jateka azt jelenti hogy anyival kesnek a fekpofak tobb feklikidett igenyel, sot kerulhetett levego a rendszerbe abba a felebe. en peldaul ha leveszek valamit(hozanyulok a rendszerhez) mindig kicserelem a likidett ha nem egyforma amit utantoltesz a lelegteleniteshez akar meg habzik is a rendszerben. olvastam azt irtad hogy nem fentrol fog a fek, ha jo a rendszered a pedal jatekan kivul egybol kell erezed a hatasat es kemeny kell legyen, a trabi fekjei a mas autoehoz kepest a lasitasban nem szerepel a legjobban de a hirtelen fekezesnel jobban vizsgazik a kerek blokolasban, ez tudhato egyreszbol a trabi sulyanak,nezd meg ,hogy van-e rugo a pedalnal ami vissza huza itt kell legyen a jateka. nem tudom eleg ertheto vagyok-e de ha nemerted kerdez vissza nyugotan ,remelem segithetem
Hali! Hogy lehet fordítva visszatenni az automatákat? Ha benyomom a lemezt a rugónál, akkor könnyen visszacsúszik, de ez természetes. Üzemi állapotban csak kifelé megy, vissza nem. Mit lehet ezen elrontani? A játéka a fékpofákban levő horony méretétől függ, amiről feltételezem, hogy azonos az összesnél. Ezek már új fékpofák és ezzel is csak a jobb oldala fog be, úgyhogy enyhén szólva gyanús a dolog. A pedálnál van egy kis holtjáték, utána kezd el fogni. Egyébként többfajta főfékhenger létezik, ezzel puhábbnak érződik a fék és egyenletesebben adagolható. Nem fog be azonnal a négy kerék, de ha odalépek igen. Szóval milyen játékot kell néznem a pedálnál? A fékfolyadékot teljesen egészében le fogom cserélni amit megoldódik ez a befogás probléma. Addig is nem hinném, hogy ez okozza a hibát.
Közben tovább jutottam: már 6db jobbos kerékfékhenger van nálam, amiből elvileg kettőnek nagyon tutinak kell lenni. Levettem a fékdobot, kivettem a fékpofákat és valakivel lassan nyomattam a féket, hogy lássam a kerékfékhengerek viselkedését. Az alsó az úgy be volt állva, hogy kifelé is alig ment (előbb a másik ment ki), de miután elengedték a féket sem lehetett kézzel visszanyomni. A másik jónak tűnt, ezért csak az alsót cseréltem ki. Egy hosszabb próba után sajnos megint befogott a fék, ezért újra elvégeztem a fenti vizsgálatot. Az a fékhenger amit kicseréltem némileg visszahúzza a dugattyút a fékpedál elengedésénél, a másik pedig nem! Pedig most mindkettő könnyen jár! Mit javasoltok, cseréljem ki a másikat is?
Sziasztok! Én olvastam itt egy ciket régebben,hogy be lehet gyujtani a 2T Wartburgok,Trabantok kipufogo gázát és ezzel kapcsolatban: nem lehet semmilyen baja a gépnek pl.:nem ég vissza?????
Ha már itt vagy, használd a lap keresőjét. Az indexen beajánlott két cikket is megtalálod, csak annyit kell beírnod a keresőbe, hogy "gyújtás" !!!!!!!!!!!!
Hi Skacok, Mi lehet a problémája akkor a 2T mocinak, ha terheléskor kb. 15 másodperc után mintha leegyhengerezne? Nem bírja az emelkedőket, fogyasztása rendben van 5,5-6l/100km. Gyertyák: isolator special 260 0,6mm Üzemanyag: 95 + esso félszintetikus motorolaj Hengerpár: 20000Km-t futott 2 felömlős kibővített, kipuff is, Hengerfej: -3,5mm leszedve, Kipuff rendszer: Nínausz (45mm), Gyújtótrafókat kicseréltem, Előgyújtás: 3,6mm FHP előtt Karburátor: újtípusú gyári értékekre beállítva. Várom a tippeket!!! Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Ha félmeleg a motor akkor nekem is nehezebben indul. Tövig benyomott gázpedál segít rajta. Ahogy elindul, rögtön vedd le a lábad, és ha jól időzítesz fel sem bőg a motor!
Asszem előtte is a jel szerint lehetett, de nem vagyok benne biztos. Most már tudom, hogy a motor akkor nem akar elindulni rendesen, ha a víz nem üzemmeleg, de még nincs teljesen kihülve. Ez miért lehet így? Olvastam talán a cikkben, hogy van valami trabant fúvoka javító készlet, valaki meg tudja mondani, hogy az milyen és mire jó?
Aaa, hát akkor jó az úgy! az a pár fok szerintem nem számít. Itt csak az a lényeg, hogy jól folytsa el a luftot amikor hideg a moci. Szerintem legalábbis... És mielőtt hozzányúltál hogyan volt? Mert nekem előtte teljesen elcsavarva volt összerakva, úgy, hogy a szivató szinte egyáltalán nem működött. Mondjuk a szivató/karbi fűtései sem működtek, csak egy csupasz drót lógázott a mocitérben, rajta 12 V... Nem is beszélve a krumplibogár méretű koszokról, amik az úszóházben úszkáltak...