Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Kevésbé valószínű, hogy ettől volt. A levegősödéstől inkább nem gyullad ki. Ha égve marad, az vagy a gomba hibája, vagy nyomás alatt marad (folyadékkal, nem levegővel!). Utóbbi feltűnne, mert fogna a féked.
Lehet attól is, hogy levegős a rendszer vagy a főfékhenger hibájából. Nem utángyártott főfék véletlenül?
Nekem is az új Láng féle piros dobozos főfékhengerrel világít a féklámpa van hogy 1 percig is a fékezés után mielőtt kialszik. Amikor az általad említett jelenséget produkálta, akkor a rendszer fellevegősödése miatt volt, azt a főfékhengert is el kellett dobni (talán az is ez a fajta lehetett). Az enyém most megy vissza garban, gyári felújító készlettel felújítottat szerzek helyette.
Tanácsot vagy esetleg tippet szeretnék, a 2T trabim féklámpája idönként ha rájön, világit még rá nem lépek a fékre (ha áll 1-2 napot). Nem gyakori az eset de elég kinos mikor néha lemeriti az aksit! Mi lehet a baj? (Légtelenítve van, régi és új fékpofákkal is megcsinálja)
Köszönöm a segítséget az önindító témában. Visszacserélték, beraktam és indul ahogy kell.Egyébként a a hengeres burkolat alsó részén van egy forgásirányt jelző nyíl, tényleg csak ez a külömbség.
- valamit szétrántottatok - gyújtókábelek, gyújtásrész - ez kevésbé valószínű, mert a motor másik oldalán van - tele van benzinnel, mert sokat próbálkoztatok -szívató visszatol, padlógáz, addig forgatni, míg be nem indul - ami a legvalószínűbb: Wartburg önindítót vettetek - az ui. pont ugyanolyan, de fordítva forgatja a motort !!!
segítséget szeretnék kérni.2T trabiba valszeg zárlatos lett az önindítóm, így lemerítettem az akkumulátort is.Bontóban vettem egy önindítót, beleraktam pörög forog csak az autó nem indul. Mi lehet az oka, előre is köszi a válaszokat.
Ja, interkúler helyett! Most én is sthil olajat locsolok a 2t-be. Várom az eredményt. Egyszer jól ki kéne már kormolni a gépet, mert apám csak 3km-ekre használja városban. A héten megcsinálom a lengőkart, aztán megyek vele egyet az m8-on a sthillel!
Az elmúlt pár napban sikerült jó pár rossz tapasztalatot szereznem. Az egyik autósboltban vásárolt 2t szintetikus olajról kiderült nem is az./mélyhűtőbe berakva megfagyott pedig ezt a hagyományos ásványi olajok szokták csinálni/ A híres NGK gyertágyák 3km utám meghaltak,később az öreg trabis azt mondta hogy a hőérték megfelel attól még nembisztos,hogy jó lesz.
Tibke: sejtem, mire gondolsz... A szabadonfutó-görgők alapjárati kalapácsütéseire gondoltál, nem? Na ez nem az. Ez más! De időközben kiderült, mi az! A motortartó bakok voltak lazák... Most már jó is.
vissza lehet alakítani, ki kell cserélni azt a részt az aévázon ahova csavarozva va na laprugó. kb 2-3 ezer ft az az elem. behegeszt, és máris mehet rá a laprugó.
sziasztok a hátsó lengéscsillapítóim nagyon kopognak. lehet-e vele valamit csinálni, vagy csak a csere jöhet szóba? amúgy vissza lehetne alakítani hogy hátul is laprugó legyen. még nem láttam laprugósat, nem tudom hogy van ott megoldva. szerintem az sokkal jobb lehet mint a spirálos. vagy nem jobb? én nem tudom. de ha valaki tud segíteni, azért hálás leszek. köszi. amúgy az én autómba is beleöltem az elmult évben kb 250 e huf-ot, aztán még sehol sem vagyok. ezalatt az idő alatt volt pár alkalom hogy azt fontolgattam, vagy lelököm egy hídról vagy fölgyújtom, de aztán mégsem. szerintem nem jó hirtelen felindulásból dönteni a sorsa felől. ez csak az én véleményem. na szasztok
sziasztok a hátsó lengéscsillapítóim nagyon kopognak. lehet-e vele valamit csinálni, vagy csak a csere jöhet szóba? amúgy vissza lehetne alakítani hogy hátul is laprugó legyen. még nem láttam laprugósat, nem tudom hogy van ott megoldva. szerintem az sokkal jobb lehet mint a spirálos. vagy nem jobb? én nem tudom. de ha valaki tud segíteni, azért hálás leszek. köszi. amúgy az én autómba is beleöltem az elmult évben kb 250 e huf-ot, aztán még sehol sem vagyok. ezalatt az idő alatt volt pár alkalom hogy azt fontolgattam, vagy lelököm egy hídról vagy fölgyújtom, de aztán mégsem. szerintem nem jó hirtelen felindulásból dönteni a sorsa felől. ez csak az én véleményem. na szasztok
Nincs igazad, Freddy! Ebben éppen ez a szép! Hogy mindennek ellenére megmutasd, hogy igenis lesz belőle jó autó! Különben is: beleöltél 300-at, és most akarsz tőle megszabadulni? Az én kocsim nekem 600-ba fájt eddig, és pont most költök rá még vagy 200-at... Ha akarod, megadom egy jó szerelő számát itt, Szekszárdon. Tudom, messze van, de ha ő megcsinálja, és utána jó lesz....... Különben is: mit akarsz helyette venni? Egy lepukkant golfot? Arra sokkal többet kell ám költeni, hogy autó legyen!
Főleg az alkatrészellátottság miatt. Ezekből a magyar hulladékokból nem lehet javítani. Na meg egy év alatt beleöltem több mint 300 ezret vagy még többet. Igen, ekkora barom voltam. Mindent megcsináltattam rajta a kasztnitól az utolsó csavarig, de ezzel a fékkel végleg betelt a pohár.. Rájöttem, hogy ebből soha nem lesz autó. Sajnálom nagyon, mert azért szeretem, de legkésőbb tavasszal lesz másik az tuti.
Grisa, nem voltam egyáltalán ideges, hiddagtan csináltam. Álmomban nem gondoltam, hogy a kerékanya lepattan pláne ilyen erővel. Még jóhogy nem a szemembe ment. Na de már ment a szemembe is, igaz akkor én voltam a felelőtlen. De én most végleg meguntam. Elkezdek autót nézni. Csak azt nem tudom mi legyen a kis trabival, mert azért szeretem és eldobni nem fogom, de két autót sok fenntartani. Mindenesetre most még megcsinálom rajta a féket, de a további javításokat meggondolom erősen.
Csattogásra sajnos nem tudok mit mondani, nálam még nem volt ilyen.
Én meg közben észrevettem, hogy a csattogásom csak akkor van, ha a motor nem húz. Tehát azért hallatszott csak alapjáraton. Magasabb fordulaton is hallatszik, de csak ha nincs terhelve a motor... Tippek?
Na gyerekek, csütörtökön eltört az egyik balos fékhengerem öntvénye, pedig nem szorítottam bele erősen a légtelenítő csavart, de mégis. Pénteken cseréltem, mentem az autóval 10km-t és már tolja az olajat a dugattyú felé, tehát ereszt. A vadonat új fékcsövet elég rendesen, de még bő óvatossággal (tehát nem téptem meg) rászorítottam, hát ott is eresztett. Ha nagyon ráhúzom akkor meg első oldás után el lehet dobni. A kerékanya biztosító része pedig meg volt repedve de gondoltam még úgyis szétszedem jó lesz az. Elkalapálás közben lepattant a széléről egy kis szilánk és pont a tenyerembe fúródott a bőröm alá. Most vágták szét a bőröm és kaptam tetanuszt... (Módosította Freddy 2005.10.23. 15:45-kor)
ujjujjújjjjj! Az előző én voltam, de valami nem lett jó... Szóval eztet írtam:
Jaj, a főtengelyt ne vedd a szádra, mert titkon én is ettől félek, csak nem akarom beismerni! Legyen inkább valami a kuplunggal, vagy lendkerékkel, de a főtengely neeee! Fék: Számomra is hülyén hangzott, hogy ha lecsavarom a fékgombát akkor jobban megy a légtelenítés, mintha csak fellazítanám, de kipróbáltam, és bejött. Csak ennyit tudok mondani. Viszont ha még puha, de fog, akkor használd így egy kicsit, aztán később próbálj újra légteleníteni. Vagy meggyógyul magától. Nálam is rugózott a pedál a zwickaui út előtt, aztán mire Hegyeshalomhoz értünk megjavult.
Na, az már biztos, hogy nem a váltó csattog, hanem a kuplung, vagy a motor! Ugyanis kinyomott kuplungnál álló helyzetben sebességbe rakva (tehát a váltónak egy alkatrésze se mozog) is csattog. Valahonnan a kuplung környékéről szerintem.
Mindent tudok!! Nincsen titok! Az ufó papírrol is tudok, de mióta megvan a lakkesz annyira már nem izgat a Trabi ufó! De azért lehet hogy megcsinálom egyszer!!
Szicsu, te meg honnan tudod, hogy odaadtam valakinek? Itt semmi sem marad titokban? Az az infó bezzeg nem jutott el hozzád, hogy valahol valaki jó ócsójér csinál papírt trabis ufóhoz...
Tibke, a te ótód narancssárga! Tiberius: Azt a csattogást én nem úgy általánosságban, meg poénból írtam. Tényleg csattog, mint az állat. És előtte nem csinálta. Nemtom, amikor tavasszal utoljára használtam akkor még minden okés volt. Egész nyáron apámé volt, most meg sz a r rajta a fék, az egyik lengőkar, meg még a motorból is kalapácsütések jönnek. Kicsit jobban odafigyelhetne rá az öreg! 30 éve szolgál minket, én igyexem egy a korához képest jó állapotban tartani (na jó, kívülről egy kicsit "rat-stile", de amúgy jó volt), ő meg hagy rajta mindent tönkremenni...