Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
a ninausznak a hátsó dobig vastagabb az összekötőcsövének átmérője. de a hátsó dobnál összeszűül,így rámegy a hátsó dobra.(hátul már nem számít annyit a fojtás)
Akkor nem egy rossz dolog ez a dob! Jól kitalálták! Ha gond nélkül felmegy a gyári helyére az nagyon jó. És az mit jelent, hogy az összekötő cső 45 ös nem 38as? Akkor hogy passzol a másik csőre?
Ninausz dob: egy-az egyben csereszabatos a gyárival. Attól más/jpbb,hogy ez rezonátor elven működik,kúpos a dob vége,és 45-ös az összekötőcső.(gyári 38) jobban forog a motor,és alsóbb fordulaton is nyomatékos lesz a motor. én csak ajánlani tudom.
az enyémnél a km óra mutatója elmegy a reflektorvisszajelzőig. (hosszab ba 4.fogaskerekem) de 120-at bármikor mennie kell gyári 4-el is. pontos adatot nem tudok mondani 100-ra gyorsulásról. de 3-ban elmegy 100-ig. a ringen 200méteren az időm 14-15 s körül alakult.
Sziasztok! Én is erről a Ninausz dobról szeretnék érdeklődni. Tulajdonképpen miért, mitől jobb ez a dob mint a gyári? Kell valami speciális dolog hozzá, vagy csak simán felrakható a régi helyére? Meg minden más is érdekelne róla! Mert ha jó meg minden lehet, hogy vennék egy ilyet.
jéé, a cikkem ami drága, az a ninausz kipufogó,és a leömlő. a reszelés ugyebár ingyen van, az esztergályosmunka se nagy pénz. sztem kipufogórendszerrel együtt is megáll egy 20asban.
attól függ mit szeretnél. hengerfejtuning az kb 2-3 ezer ft a 2db, lendkerékből szintén max 1500ért leszed az esztergályos, magyar kipufogóöntvény(nagyobb mint a gyáris) kb 4500ft, Ninausz kipufogó kb 13 ezer ft,fúvóka készlet(ha kell) 700ft, a többi kb ingyen van
Ha nagyot nyit az attól lehet, hogy el van csúszva a fékpofa vagy attól, hogy rossz a munkahenger! Ha beállítod rendesen vagy beállíttatod valakivel akkor egy jó darabig nem lessz vele gond! Csak úgy magátol nem szokott elromolni! Többnyire!
Hmm... Kár! Akkor már nem is folytatom a kísérletet, amibe belekezdtem. Pedig eddig a féklámpának jónak tűnt. Akkor világított amikor akartam, és azonnal. nem kellett megvárni, hogy az izzó felizzon. Az indexemmel csak annyi, hogy egyre haloványabb, és nem mindíg akar úgy villogni, ahogy szeretném! Mondhatni, alig-alig. Néha nem is látni, hogy lenne! Az, hogy mennyit fogyaszt, csak azért érdekelt, mert eleinte amikor számolgattam, kb. 50 A folyt volna át a főkábelen. Aztán rájöttem, hogy a LED az más! Helyesen bekötve, kb 1 fut át az egész világítótesten. Ez azért nagy különbség lett volna. Azért nem adom fel! Tovább fogok keresni! Tudom, hogy nagyon drága mulattság, de ha jobb mint a normál izzó, akkor inkább ez választom.
Így már értem... De hogyhogy túl nagyot nyit? Az mitől van? és akkor nem fog újra túl nagyot nyitni? Én inkább reménykedek abban, hoghy amikor rosszak voltak a hengerek, akkor levegő került a rendsterbe, ami most feljött a ffhengerbe, és ezért nem okés. (meg ezért itta meg az olajat) Csak sajna nem tudtam megnézni, mert mire felébredtem, apám már elvitte a kocsit...
Ja ja csatlakozom az előttem szólókhoz! Nézd végig a fékolajvezetéket, hogy hol szökik el az olaj és ha ez a bibi akkor a vezetéket cseréld le és új olaj a tartályba! Munkahenger: a 2t trabikban ez nyomja szét a fékpofákat! AZ első kerekekben kettő a hátsókban 1 van! Ha nagyot nyit akkor nagyon kinyomja a fékpofákat és levegő kerül a munkahengerbe! Na ilyenkor kell lelégteleníteni! A szelep a kerékagy belső felén található és akár egy csavarhúzóval is lelégtelenítheted!
Persze azért az sem árt, ha mégis kiderül, hogy hol megy el az olaj...
A Waresznál jártam úgy, hogy az elöregedett gumicső repedésein keresztül szökött el az olaj. A 18 km-es hazaúton kétszer kellett megállnom utántölteni a fékfolyadéktartályt...
Na, egy fél lépéssel előrébb vagyok, ugyanis kiderült, hogy miért nincs fékem: Mert a Trabi átment légfékesbe! Nincs olaj a tartályban, úgyhogy levegőt pumpálok. Már csak azt kell kideríteni, hogy hová lett az olaj...
Helló! Nekem is volt hasonló problémám! Nekem is a légtelenítéssel volt a gond! Próbáld meg megint lelégteleníteni a szeleppel! Lehet, hogy nagyot nyitott a munkahenger, és akkor ez a módszer bejön! Szerintem!!
Geza írta: Szevasz nekem egykörös fékem van és 4 cm-ert tudom lenyomni a pedált itt már beton kemény, és amint rálépek szinte azonal érezni,hogy fog persze a holtjátéka megvan.
Ufff... Picit már bosszant a fék. Bal elsőnél mindkét munkahenger engedett. Kicseréltük egy olyanra, ami előtte kocsiban volt, és működött. A légtelenítés nem volt tökéletes, mert nem volt fékolajom, úgyhogy a kicsurgó lett visszatöltve, és így elértük azt, hogy kb félig benyomott pedálnál fogott. Határozottan, jól. Tegnap aztán megint gyanúsan húz jobbra... Mára meg megint tövig beesik a pedál, és csak ott fog valamelyest. Ja és persze erősen húz jobbra... Valaki mondjon valamit...
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. 2t trabim van. Kombi. És szeretném megkérdezni, hogy nem e tudja valaki, hogy honnan szerezhetnék hozzá első illetve hátsó lökhárítót, de nem gyárit hanem olyat amivel fel tudnám dobni a kinézetét. (tuning) Előre is köszi
Kábelek: Nem érdemes belenyúlni, ha nem akarsz teljes átalakításba fogni. A gyári rendszer tökéletesen műkődik hosszú éveken keresztül. Az egyetlen, amihez érdemes hozzányúlni, az a saruzás - ha korrodált, le kell cserélni.
Km.óra: nem jó bele, más az áttétele (gondolom 2T-ről beszélsz). Spirálos rendszer = hátsó rugóstag ? Ez esetben vegyél/kérj kölcsön rugóösszehúzót, minden más megoldás életveszélyes lehet. Engem rúgott már meg spirálrugó, nem volt egy vicces dolog...
Ilyen már volt. Trabitalikon is lehetett látni, és valaki csinál is ilyet eladásra. Szerintem nem épp a vizsgáztatók kedvence, de lehet, hogy még elmegy. Viszont lehet kapni (neten láttam) a szabvány égő helyére passzoló ledes cuccot is. Na, nekem személy szerint az jobban tetszik...
Már más is gondolt erre, ha szétnézel a Galériában, találsz erről pár képet. Egyébként három gondolat: - Nem legális. Semmilyen körülmények között sem. Egyetlen gátja egyébként, hogy MINDEN forgalombiztonság szempontjából fontos alkatrész (tehát pl. világítóberendezések) csak minősített alkatrészeket lehet beépíteni. - Ne is állj neki otthon építeni, ha már ilyet akarsz, vegyél készen. Nem lesz olcsó ugyanis még a darabszámot tekintve sem összevásárolni olyan mennyiségű magasfényű LED-et összevásárolni, amely fényerőben megfelel az eredeti izzóknak. - Ha tényleg csak az energiatakarékosság érdekel, ne ezzel törődj. A helyzetjelzők ugyanis összesen névlegesen 35W (+műszerfalvilágítás) teljesítményt vesznek fel, ha 5W-os izzókkal számolunk, az indexek oldalanként 42W-ot, de azt legalább szakaszosan, a féklámpa meg összesen 42W, az is csak időszakosan működik. Tehát nem számít.
Egykörös fékrendszernél ha jó, akkor kb hol kell fognia a pedálnak? A holtjáték rendben van, csak a főfékhengerben a dugattyú megy egy kicsit tovább, mint szerintem kéne... Úgy kb félig lenyomva a pedált érezni, hogy fog.
retro
Szevasz nekem egykörös fékem van és 4 cm-ert tudom lenyomni a pedált itt már beton kemény, és amint rálépek szinte azonal érezni,hogy fog persze a holtjátéka megvan. (Módosította Geza 2005.11.16. 17:23-kor)
A szakértőbek tanácsait kérhetném újra?! A trabim nagy felújításon fog átesni nemsokára (beleértve a féket is), karosszériázás,festés,stb.. a km-órát szeretném lecserélni, wartburg órára vagy 4T trabi órára melyik amelyik kisebb vesződséggel jár?(esetleg egyforma?) + a spirálos rendszer szétszedésére és összerakására kéne valami kevésbé fájdalmas,és gyorsabb módszer a sajátomnál.
Még új vagyok, de van egy ötletem, és erről kérném ki a tanácsaitokat! Azt tervezem, hogy a trabink indexe, helyzetjelzője, féklámpája LEDekkel lenne kirakva! Így energiát lehet megspórolni, ami nem mindegy, ha valaki több kütyüt is akar üzemeltetni! Szerintetek ez lehetséges? Mármint a KRESZ beleköthetne? Vizsgán buktató jellegű lenne?
Üdv! Nekem még sosem kérték az átalakítási dokumentációt. bár az enyém már máshogy néz ki mint a tervekben.javascript:SetSmiley("")javascript:SetSmiley("") javascript:SetSmiley("") javascript:SetSmiley("") Promega
hello az lenne a kérdésem, hogy műszakihoz kell-e átépített trabinak a terve, merthogy úgy vettem a gépet hogy már benne volt a fiat, de a tervét nem adta hozzá a srác. valakitől hallottam hogy kérik majd a műszakin. az-e igaz-e? kösz
Egykörös fékrendszernél ha jó, akkor kb hol kell fognia a pedálnak? A holtjáték rendben van, csak a főfékhengerben a dugattyú megy egy kicsit tovább, mint szerintem kéne... Úgy kb félig lenyomva a pedált érezni, hogy fog.